cojocaru27

SALUT - Sfaturi echipare S40

119 posts in this topic

Salutare,

Sunt foarte nou pe acest forum si spre rusinea mea si foarte novice in ceea ce priveste aceasta marca.

Tot studiez piata auto sh din germania pentru ca vreau sa-mi iau o masina sh cu putini km.

Sincer va spun ca ma oprisem la un seria 3 din 2006, modelul nou pentru dotari si motorizare, si un pret pe masura, undeva la 15 mii fara taxe(iau masina pe firma). Insa la fel de sincer va spun ca a devenit o masina atat de comuna printre manelisti si cocalari incat mi-e scarba pur si simplu de imaginea creata.

Apoi am mai vazut un volvo s40 din 12.2006 cu 20.000 km la bord, motorul 2.0d 135cai si echipare  Momentum care iese la 10.500 fara tva din Olanda. Recunosc ca pretul mi se pare foarte foarte bun pentru asa o masina si d'asta ma si tenteaza foarte tare, mai ales ca stim cu totii imaginea Volvo existenta.

Problema mea este ca nu stiu mai nimic despre acest brand, nici macar nu stiu care este diferenta dintre un s40 si un v40???

Puteti sa ma ajutati cu ceva informatii referitor la dotarea Momentum, banuiesc ca este una de baza, dar ce are totusi??? cum vi se pare motorizare asta?? cam la ce ar trebui sa am grija, ce dotari sa aiba neaparat, cum e masina in mare?? de ce e pretul asta asa mic???

Stiu ca cer prea mult pentru un singru post si chiar primul meu post pe acest forum dar am vazut ca este o comunitate destul de stransa de volvoisti si sunt sigur ca ma veti ajuta cu ceva sfaturi in foarte mar cunostinta de cauza, spre deosebire de mine.

Mersi mult.

P.S. Ma sperie foarte tare tot ce am citit aici pe forum cum ca Volvo nu mai e ce a fost, ca nu mai e fiabil, ca agata cutia de viteze, ca sunt materiale proaste, ca se strica repede??? ar trebui sa-mi fac griji daca o iau la 20.000km dupa parerea mea este ca e ca si noua la km astia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Bine ai venit pe forum

Hai sa le iau pe rand. Diferenta dintre S40 si V40 e ca S40 e berlina si V40 e break, dar vorbim de s40/v40 pana in anul 2004. Dupa 2004 vorbim de S40/v50 (modelel noi).

Motorul e de 2.0 de 136 cai care este de peugeot parca si daca nu vrei prea multe de la o masina e ok, insa daca ai un stil de condus mai agresiv 136 o sa te cam lase rece.

Legat de Momentum, este una din echiparile cu care vine Volvo. Acu n-am sa-ti spun toate dotarile care le are momentum, dar iti dau un link unde le poti citi pe toate (sper sa nu fac reclama) http://www.volvocars.com/ro/All-Cars-MY09/Volvo-S40/which/Pages/default.aspx

Pretul este mic pentru ca atat valoreaza masina acum :) Au scazut mult preturile cu criza asta.

Chiar daca multi or sa-mi sara in cap, daca as fi in locul tau as alege seria 3 din 2006 daca are motor de cel putin 2.0 diesel, ca oricum are 163 cai si e mult peste volvo la performante dar nu si la siguranta.

Volvo nu mai e ce a fost? Nu sunt in masura sa vorbesc aici. II las pe cei mai batrani sa spuna ca eu nici nu eram nascut cand facea volvo masini.

20.000 km? Nici rodajul nu e facut. Daca nu a fost accidenta masina ar trebui sa fie tipla. A mea are 115 mii si merge ca unsa.

apropo. de ce nu te uiti la un s60 d5? costa ceva mai mult dar nu se compara...

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites
de ce e pretul asta asa mic???

Deoarece S40 e intr-o clasa mai aparte, sa zicem undeva intre BMW Seria 1 si Seria 3.

Daca vrei altceva decat Seria 3...indreapta-te spre S60 care e in clasa ei !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pentru raspunsurile atat de prompte.

In primul rand nu m-am uitat la s60 pentru ca mi se pare o masina mai potrivita pentru tata mai degraba, eu am totusi 27 de ani si parca mi se potriveste aspectul lui s40, mai dinamic, mai ager mai tanar oarecum - aici banuiesc ca e diferenta de gusturi.

Apoi, in mod normal si eu as merge pe seria 3 insa diferenta dintre ele este cam de 4000 de euro, ceea ce mi se pare foarte mult totusi. Si sa fiu sincer chiar mi se pare ca as da 4000 in plus doar pentru o fita, in bucurestiul asa aglomerat si in tara asta fara autostrazi sa fim serios ca diferenta dintre cele doua este inexistenta. Apoi eu sa zicem ca fac 2 drumuri in afara pe an. Acum doar pentru atat cred ca face fata cu brio si un s40.

Ce ma da inapoi foarte tare, este ce am tot auzit in ultimul timp, ca Volvo nu mai este un etalon pentru fiabilitate ba din contra noile s40 sunt foarte proaste la acest capitol. Apoi service-urile cica ar fi execrabile, foarte scumpe si foarte foarte proaste la nivel de servicii - iar aici e o problema. Eu fug de bmw ca e scumpa intretinerea si dau peste un volvo care m-ar costa la fel si mai mult as primi si servicii mai proaste.

Of grea alegere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e, acum la o masina de 20000 km nu ai de ce sa-ti pui problema de service-uri adevarate - tu nu vei schimba decit filtre si fluide citiva ani buni, asa ca lasa frica asta deoparte.

Daca vrei sa o tii mai mult de 5 ani, service-ul de reprezentanta (VOLVO-PRIMUS) e intr-adevar varza varza la servicii, o dau in bara rau de tot la diagnosticare, piese schimbate una dupa alta (doar doar or descoperi-pe spinarea clientului-defectul adevarat), preturi nesimtit de mari, etc. Insa nu e singura marca cu problemele astea la service - ca traim in romania si asta ne ocupa tot timpul, nu ?  ;) in toate service-urile "lucreaza" tot aia care reparau dacii inainte - dar au mai capatat experienta stricand de la revolutie pina acum nenumarate masini, dar si-au luat salopete cu numele firmei scris si pe basca.  Asta ca sa te mai inveselesti.

Eu unul nu mi-as lua bmw Never, dar este o parere personala, dar daca vrei bmw sa iti iei NEAPARAT un trening si adidasi de firma, fugi repede si pune-ti folie neagra pe geamuri si nu uita ce-i mai important, ca sa nu te faci de ras la semafor: o colectie impresionanta de manele date la maxim ! Zambetul-ranjet pe moaca se stie, nu-l mai pun la socoteala.

Ca final - vrei o masina pe firma ? Ia-ti s40-s60 si o sa fii multumit si fericit. Vrei adrenalina si mers sportiv ? Ia-ti cai multi si citeva sute de bonuri de benzina in torpedou.

Cam grea alegerea, nu ?

  Sper ca ti-am mai descretit fruntea de atitea probleme cu alegerea asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matrixxx ai uita de ochelarii de soare mai mari ca shi capu' :)) shi ashtia is din aia care se poarta 24/24.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai vino mai repede cu S40-ul ala printre noi si despre reparatii mai vorbim peste vreo 10 ani, daca nu dute la 3-ar si te asteptam printre noi peste cel mult trei ani! Bafta,citeste cat poti de multe de pe acest forum si pe urma ia o decizie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai tocmai ca am citit foarte mult pe forum si d'asta am dilema asta. Inainte intradevar luai un volvo pentru 10 ani fara probleme, acum nu stiu daca mai este valabila afirmatia. Din pacate am citit aici pe forum despre masini cu probleme la cutia de viteze cu 20 de mii de km la bord si pe partea de electrica si d'astea. Stiu ca fiecare padure are uscaturile ei insa mai stiu ca parerea generala creata pe acest forum este ca Volvo S40 nu mai este ce a fost, din pacate.

este o alegere grea, desi pentru voi stiu ca suna puieril, insa chiar nu sunt un manelist care canta pe la o nunta si face banii de bmw intr-o seara. Eu chiar trag din greu pentru banii astia si nu vreau sa regret, sau sa trag si mai mult dupa. pentru nivelul meu actual s40-ul este o fita dar pe care mi-o fac singur pe banii mei si pe munca mea, nu vreau totusi sa o transform intr-o sursa infinita de mers la service-uri si de tocat bani.

Va multumesc mult de tot pentru sfaturi, o sa ma gandesc foarte bine la decizia pe care o sa o iau dar va rog din suflet sa nu ma mai comparati nici in gluma cu baietii care scuipa seminte printre dinti la semafor ca nu am nicio legatura cu ei. Si credeti-ma, stau in rahova, deci cunosc foarte bine specimenele despre care vb si mai ales vad diferentele.

ASta am scris si in primul post, ce m-a facut sa ma uit la marca asta, desi nu stiam nimic despre ea, a fost tocmai faptul ca nu e condusa de cocalari.

Inca o intrebare: motorul acesta de 136 de cai este euro 3 sau 4? are filtru de particule??? chiar conteaza cu noua taxa.

Si nu inteleg de ce tot spuneti ca nu sunt destui 136 de cai? masina nu pare asa grea iar motorul inteleg ca este acelasi ca cel de pe ford, iar eu am avut un mondeo de 116 cai commanrail tdci - si tragea foarte bine, iar mondeo pare un pic mai grea - nu este acelasi motor- sau ma rog din aceasi generatie dar cu cai mai multi??

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ cojocaru27

eu am v50 2.0 D 136 cp. ii mai grea ca shi s40. nu shtiu exact cu cat, dar clar ii mai grea. mashina mea are 153.000 km. ii drept o am din spetembrie, nu am avut nici o problema cu ea. motorul merge de rupe. shi in treapta 3 rupe aderentza dc vrei. sincer motorul mi se pare cam prea mare pentru drumurile pe care le avem shi mai ales la ce specimene circula pe drumurile astea proaste. in orash imi consuma in jur de 8 pe frigalaul asta carei acuma shi ma misc pe distantze destul de scurte de obicei.

nu incerc sa te conving sa cumperi volvo. eu l-am luat pt ca am o pasiune de mai mult timp. toate presupunerile mele s-au concretizat. am condus shi bmw, audi, seat, ml, vw. in nici una din ele nu m-am simtzit ca shi cum m-am simtzit in volvo. shi acuma dupa cateva luni de cand o am, abia ashtept sa trebuiasca sa merg undeva.

succes in orice alegere ai face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

eu mi-am luat de un an volvo s40 cu 136 cai, dar e din 2006 asa ca nu stiu daca coincide cu cel din 2005 din punct de vedere al emisiilor

al meu are euro 4

si taxa a fost 960 euro ..ceva de genul

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze si al tau e din 2006 :D

deci sigur are euro 4 ca si al meu

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand ai platit taxa?

caci acum un an trebuia sa fie undeva la 450 de euro daca are si filtru de particule???

acum cu noua taxa trebuie sa fie de 3 ori mai scumpa deci 1200.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in ianuarie anul trecut

despre filtru ..nu mai stiu.. pe mobile scria ca are

Share this post


Link to post
Share on other sites

anul trecut, masina mea fiind din 09.2006, se incadra la sectiunea sub 1 an vechime

si eu am luat-o tot pe firma, in leasing

rar-ul m-a costat in jur de 8 milioane

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ceva ciudat

de ce te-a costat rar-ul asa mult??? 8 milioane pe langa taxa deja platita mi se pare foarte mult, ce motor ai la masina?

Si vad ca ai fost cam in aceasi situatie cu mine acum un an, adica ai luat tot un s40 sh din afara, poti sa-mi dai mai multe detalii, ce ai cautat, cum te-ai decis la s40, cateva sfaturi si experiente petrecute in timp ce cautai masina, la ce sa fiu atent, cum ti se pare acum dupa ce ai luat masina, daca ai putea sa o iei de la capat tot s40 ai lua, ce ai schimba daca ai lua-o de la capat???

\M-ar ajuta foarte mult experienta fiindca ai fost intr-o situatie similara.

Mersi mult de tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ cojocaru27

eu am v50 2.0 D 136 cp. ii mai grea ca shi s40. nu shtiu exact cu cat, dar clar ii mai grea. mashina mea are 153.000 km. ii drept o am din spetembrie, nu am avut nici o problema cu ea. motorul merge de rupe. shi in treapta 3 rupe aderentza dc vrei. sincer motorul mi se pare cam prea mare pentru drumurile pe care le avem shi mai ales la ce specimene circula pe drumurile astea proaste. in orash imi consuma in jur de 8 pe frigalaul asta carei acuma shi ma misc pe distantze destul de scurte de obicei.

nu incerc sa te conving sa cumperi volvo. eu l-am luat pt ca am o pasiune de mai mult timp. toate presupunerile mele s-au concretizat. am condus shi bmw, audi, seat, ml, vw. in nici una din ele nu m-am simtzit ca shi cum m-am simtzit in volvo. shi acuma dupa cateva luni de cand o am, abia ashtept sa trebuiasca sa merg undeva.

succes in orice alegere ai face.

hai sa nu exageram mao.

Cu a 3-a rupe aderanta unde? Pe gheata, pe zapada, pe prundis dar pe asfalt uscat (nici macar pe umed) n-o sa faca niciodata asta 2.0-ul cu 136cp de la volvo (Peugeot). Eu am cip si nu rupe aderenta pe asfalt decat cu 1-a si a 2-a.

E adevarat nu te simti in bmw, audi, seat, vw etc cum te simti in volvo (ma refer la acel feeling de siguranta, dar asta doar pentru ca stii ca e sigura, fiindca altfel ar fi fost la fel) dar sa spui ca un bmw 320d din acelasi an cu un s40 2.0 nu e mai bun deja e snobism (din p d v al preformantei strict). De ce nu lasam la o parte orgloliul asta prostesc?

Bine acum omul a spus ca nu are de gand sa faca multe curse in afara orasului si atunci inclinam balanta mult catre volvo. BMW nu e masina de manelisti. E un brand cu nume greu. Ca in romania proprietarii de bmw sunt predominant rromi asta nu inseamna ca e masina de tigani. E doar mentalitatea de roman aici. Pai ce in alte tari exista discriminarea astea la masini? Nu-mi iau bmw ca e de unguri, nu-mi iau audi ca e de polonezi, nu-mi  iau vw ca e de spanioli etc (simple exemple).

Cati dintre voi ati condus un bmw cu o motorizare de 200++ cai? sau macar in dreapta?

Nu tin cu BMW dar nici cu Volvo. Cum spunea cineva pe aici, volvo a devenit mult mai comercial decat era inainte si nu doar pasionatii isi iau volvo. Acum isi ia oricine isi permite.

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bine acum omul a spus ca nu are de gand sa faca multe curse in afara orasului si atunci inclinam balanta mult catre volvo. BMW nu e masina de manelisti. E un brand cu nume greu. Ca in romania proprietarii de bmw sunt predominant rromi asta nu inseamna ca e masina de tigani. E doar mentalitatea de roman aici. Pai ce in alte tari exista discriminarea astea la masini? Nu-mi iau bmw ca e de unguri, nu-mi iau audi ca e de polonezi, nu-mi  iau vw ca e de spanioli etc (simple exemple).

Hmmm...am stat anul trecut 1 luna in Londra si spre surprinderea mea, mult raspanditul Q7 de la noi, nu l-am vazut acolo decat in vreo 3 exemplare  ;), pe cand XC90 si Land/Range Rover erau peste tot !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm...am stat anul trecut 1 luna in Londra si spre surprinderea mea, mult raspanditul Q7 de la noi, nu l-am vazut acolo decat in vreo 3 exemplare  ;), pe cand XC90 si Land/Range Rover erau peste tot !

Ce legatura bmw vs volvo cu londra vs q7? Pai la ce stradute inguste sunt in londra nici nu ma mir ca nu vad q7

Share this post


Link to post
Share on other sites

anul trecut in ianuarie era valabila prima varianta de taxa care am impresia ca era cea mai mare din cele 3 de pana acum... asta pt masinile mai noi de 1 an

acum  masina din 2006 intra la categoria intre 1-2 ani...

motorizarea mea e exact ca a ta - 2.0 136 cai

consumul calculat la plinul motorului mi-a dat exact ca si in specificatii, adica 7,81 la 100 fata de 7,8 cum era declarat pe mobile.de

pretul a fost de 20 900 euro cu tva, dar a mea e full option inafara de proiectoare si incalzire in scaune - 16 000 si ceva era fara tva

sunt foarte multumita de ea!

am schimbat la ea doar consumabilele( pretul la consumabile il gasesti pe forum pe undeva)

.....in afara de faptul ca mi s-a stricat o boxa din cauza mirabolantelor drumuri ale tarii noastre, si mai scartaie din cand in cand o componenta necunoscuta, pe care o ignor cu succes, totul merge cat se poate de bine...

cand am cautat masina si eu m-am uitat la seria 3, la s40, si la c30

seria 3 a picat repede pt ca la acelasi pret era cheala de optiuni, plus ca nu imi place spatele de nici o culoare

c30 a picat din cauza lipsei spatiului si pretului la variante mai cu optiuni

asa ca am gasit s40-ul asta la un pret f bun la vremea aceea, plin de optiuni, motorizarea e mai mult decat ok pe drumurile tarii noastre

trage f bine avand in vedere ca e foarte grea fata de alte masini de aceeasi clasa - 1500 si ceva de kg e mult, dar se justifica din punct de vedere al sigurantei

in Romania siguranta ar trebui sa fie pe primul loc - luand in considerare drumurile noastre care nu vor ajunge la un minim de decenta niciodata, plus numarul mare de idioti/km

este o masina foarte , foarte rezistenta. Am testat asta pe un caine, din pacate... Era mare cat un vitzel si mi-a sarit in fata, eu avand 110 km/h nu am avut cum sa il evit.

L-am lovit din plin.... am oprit crezand ca masina e varza la ce zgomot puternic s-a auzit, dar surpriza ...inafara de numarul indoit, nu s-a deformat nimic, masca radiatorului si spoilerul erau intacte!!!

IN CONCLUZIE , S40 E MASINA IDEALA PT ROMANIA :D (pt mine cel putin)

despre rar chiar nu stiu de ce a fost asa de scump ca nu m-am ocupat eu...dar stiu sigur ca atat a fost

Share this post


Link to post
Share on other sites

am dat eu 11 mil la inmatriculat acum 2-3 sapt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

roskat... cam la toate mashinile exista o piesa foarte importanta shi care conteaza enorm. aceaa piesa se afla intre volan shi scaun. nu shtiu ce chip sau nechip ai tu, dar chiar mi-ar placea sa te duc o tura. in fine nu are rost sa discutam pe acest subiect ca nu o sa ajungem prea departe. :)

spuneam ca m-am simtzit altfel in volvo pentru ca pt mine volvo este un brand de suflet. nu am spus-o din pct de vedere al performantelor, sigurantzei sau altele. ma simt altfel in ea din toate punctele de vedere shi potzi sa crezi ca sunt subiectiv sau snob asta este problema ta. eu imi spuneam doar parerea.

din punctul meu de vedere nici nu exista termen de comparatzie intre bmw seria 3 shi volvo s40. mi se par doua mashini foarte diferite. bmw este o mashina clar creata pt un anume segment de piatza. shi cum ziceai tu asta din punct de vedere al performantzelor shi cred ca nu numai.

de ex la noi la cluj sunt f multzi cetatzeni de etnie rroma care conduc 90% mercedes.... ori de care ar fi mercedes sa fie. asta nu inseamna ca vreo 3 preteni de ai mei sunt tot tzigani pt ca conduc mercedes :). mercedes mi se pare o mashina f buna shi shi este. este o vorba....... exista doua tipuri de mashini: mercedes shi restul..... :)

un bmw cu 200++ cp?? am condus bmw 850 dynamic racing..... 480 cp aproape cea mai puternica mashina pe care am condus-o. cea mai puternica a fost e55 amg. pt mine astea nishte avione care zboara prea jos. credema ca in aglomeratzia de la cluj sau buc shi in general cam in toate orashele mari, la fel merge ala cu e55 amg ca shi eu cu v50 2.0 D sau ala din fatza mea cu matiz. diferentza se simte doar cand merge la pompa sa alimenteze. shi normal ca este shi alt confort, dar chiar nu vad meritul. in fine.

ziceam de bmw 200++ cp. shi banuiesc ca te refereai la seria 3. da ii ok are performantze f bune, dar daca omul vrea asemenea performantze nu se uita la volvo. shi daca chiar vrea volvo poa sashi ia t5 sau chiar s60 R. am un preten care a trecut de la s60 R 350 cp (to felu de chipuri shia pus pe el), la subaru impreza wrx sti. cica ii altceva. mie mi sa paru s60-ul racheta. cu subaru inca nu am fost, dar chiar nu prea ai unde sal foloseshti la noi.

shi mai demult ishi lua lumea volvo, doar ca erau mult mai putzine mashini in general. deci shi volvo erau mai putzine :)

spor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt initiatorul topicului, eu am luat un S40 T5 ( 200+ CP ) 2004.6 ( model 2005 ) cu 155.000 Km si la prima vedere toti mi-au felicitat pentru masina noua (  :D, toti au crezut ca e noua la cum arata, la cum merge, la cum se mentine ).Nu am bagat nici un leu in ea in afara de benzina, ce e drept eu o am doar din sept anul trecut.

Daca ne gandim bine la Volvo ai mai mai putine sanse sa iei o masina SH cu probleme ascunse care se vor vedea dupa un timp decat la alte marci care se vand in masa.

Trebuie sa stii de acum ca interiorul si conceptul de interior e ff diferit de celelalte marci, altii interpreteaza acest lucru ca "interior prost", pentru ca in loc  de nspe butoane si displayuri ai doar 2 cu care faci tot si sunt puse ff ergonimic, etc.

Asta cu "nu mai e ce a fost odata" e doar o vorba, toate masinile din ziua de azi nu mai sunt ce au fost odata, toate au electronica, toate au trecut de la bari de metal la carbon sau plastic pentru siguranta pietonilor si pasagerilor, etc, toate au renuntat la unele materiale din cauza protejarii mediului sau pur si simplu pentru ca sunt mai ieftin de procurat etc.Toate marcile in ziua de azi concureaza, toate din romania sunt SI SPUN CU VOCE TARE -- DUPA BANI, indiferent, cu cat pot sa ia mai mult cu atat o vor face, si in cazul Volvo avantajul e de partea lor a serviceurilor care sunt ff putine si tocmai de aceea ii doare-n cot pt ca stie ca peste 90% din clienti nu au incotro si o vor plati ci nu vor merge in alta parte, dar aici pe forum avem alternative  ;D

Tu achizitioneaza-ti Volvo-ul si restul le rezolvam pe forum asa cum am rezolvat si eu cand am avut nevoie, si eu sunt aici inca dinainte sa am masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mao. Am 156 cai. Nu am pus-o pe tester dar se simte clar diferenta, si inca e mare.

Accept provocarea, dar cand ne vom intalni? :)

Chestia aia dintre volan si scaun nu stiu cat conteaza cand masinile difera prin 20 cai. Ce sanse sunt sa te faca o skoda octavia cu 110 cai? cam minime, ce sanse sunt sa ma faci tu pe mine? la fel. Si o maimuta poate sa apese pe acceleratie si sa schimbe vitezele la 4000-4500 fara sa mai ia piciorul de pe acceleratie si sa dea drum brusc la ambreaj.

Pai eu am spus clar ca daca vrea performante sa-si ia gandul de la volvo, cel putin de la s40 2.0. BMW e mai bun ca volvo la performante, stabilitate, DSC-ul isi face treaba mult mai bine decat DTSC-ul de la noi, iar de x nu mai spun. E avion. Mergeam cu 120 pe zapada (nu fleoscaraie), deci zapada, si statea pe unde vroiam eu, ca era dsc-ul aprins, ca frana singura astea nu ma intereseaza atat timp cat  masina sta pe unde ii cer eu. Si eu am condus e55 amg si nu pot sa spun acelasi lucru ca tine. Nu e avion pe sosea, e o masina care daca stii s-o stapanesti efectiv nu-ti sta nimeni in fata. Nici mie nu-mi stau multe masini in fata, de cele mai multe ori nu ma depaseste nici o masina la un drum lung dar mai sunt si exceptii.

@roberto

Ai dreptate, probabilitatea sa-ti iei un volvo cu probleme e mult mai mica decat aceea de a-ti lua un bmw cu probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simt ca usor usor topicul ajunge catre un versus si nu as vrea.

Cand m-am gandit la volvo am fost perfect constient ca un bmw seria 3 de 163 de cai nu are absolut nimic in comun cu un s40 de 136. Motoare diferite cutie de viteza setate total diferit, etc. Sunt doua masini total diferite. Sincer pentru mine conteaza si performanta insa sunt un tip echilibrat si prefer o masina mai degraba buna decat performanta.

Mie sincer mi s-a parut o masina echilibrata acest s40, este un diesel care consuma putin, are totusi 136 de cai nu are 105 ca o skoda octavia, deci cred ca motorul este echilibrat pentru ea, nici sportiva dar nici tractoras. Apoi ca dotari, varianta momentum are cam tot ce am eu nevoie, niste dotari de bun simt, nimic in plus. Apoi in ceea ce priveste bordul cu un design aparte, aici intervine problema de gust. Sigur mi-ar fi placut si mie un bord de audi a6 cu display-ul ala mare si curat de la navigatie, si eventual un joystick ca la bmw de unde sa accesezi toate informatiile de care ai nevoie, etc. Insa designul s40-ului mi se pare foarte interesant si cinstit. E un fel de macbook, foarte curat simplu si daca ar si functiona la fel, pentru mine e perfect.

IN concluzie, daca trebuia sa cumpar aceasta masina de noua si sa dau in jur de 28000 euro pe ea, trebuie sa fiu cinstit, nu as fi luat-o, nu sunt chiar asa un fan.

Insa pentru o masina la mana a doua din a 12-a 2006 cu doar 20 000km la bord, si un pret de 10500euro fara taxe, mi se pare excelent. Chiar m-am uitat de ceva timp pe mobile.de si chiar nu vad o alternativa in bugetul asta.

Sper sa nu supar pe nimeni cu afirmatiile pe care le-am facut mai sus dar asta e simplul adevar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now