Guest adjyus

Ford s-a decis: vinde Volvo chinezilor

117 posts in this topic

S40 nu a fost niciodata un Volvo, masina ta de exemplu este un Mitzu Carisma iar noul S40 este un Focus .

Ford nu trebuia sa se implice in management, acolo sunt problemele nu la masinile produse .

Poate S40ul tau nu are electronica, de la S60 in sus fiecare reper e comunica prin CANBUS, tradus in limba romana inseamna ca pana si blocul de lumini este un computer. Volvo are atat de multa electronica incat nu stii de unde sa o apuci in caz de probleme . Oricum electronica VAG este cea mai buna, nimic nu se compara cu simplitatea de a testa si repara un VAG .

S60 nu este deloc cel mai vandut model, este chiar oaia neagra a grupului cu 8000 de masini vandute in 2008, restul omenirii prefera masina versatila nici decum sedanul, asta e o prostie romaneasca, imi iau sedan si cand am de carat chem un vecin .

Cele mai vandute volvouri sunt 

V50-locul 1

V70-locul 2

XC90-locul 3

Dupa ce ani de zile XC90 a fost cel mai vandut model Volvo, acum ca nu mai este cerere de SUVuri este mai greu.

Oricum ultimele date arata o crestere fata de anul trecut si suntem in plina criza, deci e beeton, poate pleaca Ford si vine SKF la conducere :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum ultimele date arata o crestere fata de anul trecut si suntem in plina criza, deci e beeton, poate pleaca Ford si vine SKF la conducere :D

Cine e acest SKF care ar vrea sa conduca Volvo? da stiam ca au facut o platforma comuna cu Mitsubishi si Ford Focus. Cu referire la grupul VAG intradevar au masini bune si destul de usor de intretinut, dar parca imi place sa am eu si alta masina, nu numai VAG cum sunt toti.

Din gama de modele Combi imi place V70/XC70 cum arata si asa ca masina, spatiu, confort e marfa, dar si scumpa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In concluzie Volvo Cars e tot la Ford si nu va fi vandut curand sau deloc. Parerea mea este ca e bine pentru volvo si pentru imaginea sa si Ford totus mi s-a parut tare din punct de vedere financiar ca nu a cerut ajutorul statului american, Spune-a Ford de anu trecut ca ar vrea sa vanda divizia cars a Volvo, dupaia ca intentioneaza sa nu vanda compania nu s-a inteles nimic exact ce vrea sa faca. In momentul de fata sunt sigur ca Volvo nu va apuca la nici un chinez si cred ca nici la suedezi, eu n-as zice ba sa se intoarca inapoi unde-i e locul, dar Ford s-ar putea sa se razgandeasca in privinta asta. Totus au facut masini frumoase si Ford si Volvo, masini foarte bune.

Huh ?  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine e acest SKF care ar vrea sa conduca Volvo? da stiam ca au facut o platforma comuna cu Mitsubishi si Ford Focus. Cu referire la grupul VAG intradevar au masini bune si destul de usor de intretinut, dar parca imi place sa am eu si alta masina, nu numai VAG cum sunt toti.

Din gama de modele Combi imi place V70/XC70 cum arata si asa ca masina, spatiu, confort e marfa, dar si scumpa.

http://masini.ro/stiri-auto-brandul-volvo-implineste-90-de-ani-1920.htm citeste un pic aici si afli raspunsul la intrebarea ta!  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesant deci SKF a dat numele de Volvo. Cat de mare este AB Volvo nu pot face si ei un mic efort sa cumpere Volvo Cars, probabil nu vor sa mai aibe divizie Cars in grup.

Oricum la capitolul camioane Volvo e cel mai tare a intrecut si Scania la categoria asta. Numai vorbesc si in celelalte, dar e pacat de divizia cars sa apuce pe maini rele, sau Ford sa strice imaginea marcii, dupa cum i-a cam stricat-o anii astia in care se afla la el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai compania Volvo (Volvo AB) a declarat mai demult si a declarat si acum ca nu vrea sa auda de Volvo cars, mai mult presedintele Volvo AB a declarat ca se nu este deacord ca statul Suedez sa preia Volvo Cars pt ca nu au cunostintele necesare, tot el da exemplu Reno` care a fost achizitionata de statul Francez, deci stie ce spune :D

Volvo cars este in groapa si nimeni in aceste vremuri nu se grabeste sa cumpere o gaura .

Share this post


Link to post
Share on other sites

S40 nu a fost niciodata un Volvo, masina ta de exemplu este un Mitzu Carisma iar noul S40 este un Focus .

Ford nu trebuia sa se implice in management, acolo sunt problemele nu la masinile produse .

O bila alba din partea mea ;). Chiar azi ma gandeam la cat de Volvo sunt S/V40, V50 si C30. Sunt eu fan Volvo, dar daca vrei un Volvo serios te uiti la altceva, nu la astea 3. O fi ele studiate in Suedia, insa tehnica tot de la Ford si aliantele lui vine... ceea ce mie mi se pare dureros. Totusi eu nu inteleg de ce Carisma este mai apreciata decat S40, pentru ca in mare parte vorbim de aceiasi masina. E adevarat ca e o masina destul de rara, insa proprietarii ei sunt atasati foarte mult de ea pentru ca e o masina foarte fiabila.

In privinta vanzarilor eu stiam ca destul de bine se vinde si C30. Ma insel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

C30 este locul 5 in stationare in anul 2007 si 2008  dar cu o scadere de 17% deci in loc sa creasca o ia in jos.

Mai acelasi lucru a fost si la jaguar, X-Type-ul a fost pe hartie un succes dar cand omu a constatat ca plateste dublu pt acelasi Mondeo a zis pas doar putini au ales Jaguar pt ca era AWD si avea motoare mai puternice .

La fel se intampla si la volvo, nu poti lua ceva LOW COST si sa-i pui 3 zorzoane si un pic de abracadabra si sa iasa PREMIUM, nu se poate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce sa fie volvo la s40, cand BiriV si-a pus bolt-on bucse de mitsubishi evo3 pe s40? A fost un proiect prin care mitsubishi a reusit sa produca in europa carisma si astfel sa evite taxele vamale, si volvo s-a ales cu platforma carismei pe care si-a pus motoarele proprii sau chiar motoare de mitsubishi si le-a vandut ca volvo s40.

Ca si alte marci, volvo a facut niste miscari insuficient gandite, au mari probleme cu serviciile post-vanzare, motoare peste 2000 nu prea se mai cauta, oricat de diesel ar fi ele, n-au o masina din clasa mini, n-au o masina din clasa economica, nu stiu sa-si vanda marfa la o categorie mai larga de consumatori (tot pistoneaza pe siguranta activa si pasiva, lucru care nu atrage pe necunoscatori). Ca si saab, se bazeaza strict pe cei plictisiti de marcile germane sau pe cei care au inceput cu volvo 240, au trecut la 740 si tot asa. Pai in batalia care e acum in sectorul auto, fara o schimbare radicala a strategiei nu prea au sanse. Totusi cred ca n-o sa-i lase guvernul sa intre in faliment, e totusi un simbol national.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suna trist...si aveti dreptate in ceea ce priveste segmentele Volvo, trebuia sa aibe o gama larga de modele destinate si celor cu mai putin venit si celor cu venit mai mare trebuia sa faca ceva mai diversificat, pe cand ei au mers la nesfarsit asa cu modelele actuale cam aceleasi motoare si mult pe accentul siguranta, siguranta sincer sa spun la ora actuala aproape toate masinile sunt sigure, sau doamne fereste intr-un nefericit caz poti muri in propriul Volvo care este considerata cea mai sigura masina, am vazut pe net un S60 bubuit de un TIR n-a ramas decat un sfert din partea din spate, deci poti muri in orice masina, nu numai asta conteaza.

Saab, s-a dus in jos rau si inca demult, pacat de marca aia....si bineinteles ca nu le lasa statul, atat ca este un simbol dar si creeaza locuri de munca, insa nu vor mai fi privite ca niste marci de succes sau de imagine buna, vor fi masini....ca toate masinile. Cand au vandut marcile astea trebuia la investitor serios, macar Volvo Cars, doar stiau si restu in ce intrase Saab inca de la inceputul anilor '90, si in final tot americanilor le-au dat-o. Mie S40-u propriu pe care il am imi place ca masina, ca performanta, nu am ce sa reprosez, totus mai are ceva de volvo  :D simt eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai compania Volvo (Volvo AB) a declarat mai demult si a declarat si acum ca nu vrea sa auda de Volvo cars, mai mult presedintele Volvo AB a declarat ca se nu este deacord ca statul Suedez sa preia Volvo Cars pt ca nu au cunostintele necesare, tot el da exemplu Reno` care a fost achizitionata de statul Francez, deci stie ce spune :D

Volvo cars este in groapa si nimeni in aceste vremuri nu se grabeste sa cumpere o gaura .

Asa e...Renault ce e ?? un harci, noroc ca au management tare si fac vanzari, altfel le-ar bate falimentul la usa, in plus ca fac niste masini urate si unele si proaste se vede clar ce competenta are Renault, parerea mea numai e Renault-u de altadata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai mult, de cand i-au luat pe cei de la Nissan, i-au prostit si p-aia. Inainte stiau sa faca masini, acu ... shit and shit!!! ;)

Asa e...Renault ce e ?? un harci, noroc ca au management tare si fac vanzari, altfel le-ar bate falimentul la usa, in plus ca fac niste masini urate si unele si proaste se vede clar ce competenta are Renault, parerea mea numai e Renault-u de altadata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa parerea mea , volvo era firma care iti dadea o masina muncita pe ideea: "tu ia masina si-ai sa fii multumit".

de cind cu ford ,volvo a inceput sa faca masini pe ideea : "ce vrei aia-ti dau"

renault e maestru in asta pe segmentul masinilor relativ ieftine.

azi se vind cu profit masini ieftine , iar volvo nu poate face asa ceva, deoarece brandul nu e privit ca atare si nu cred ca s-ar cumpara.

sansa volvo e sa treaca de criza asa cum este , ca apoi sa revina la ideea : "ia masina, ca stie ea mai bine ca tine de ce ai nevoie". e adevarat : volvo e una dintre putinele variante la masinile nemtesti. si asa ar trebui sa ramina...

daca ford , sau altii, vor incerca sa salveze volvo schimbind logo-ul: "brake the rules, take a volvo", vor salva fabricile omorind brandul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo AB (cu exceptia Volvo Cars) are o groaza de probleme si sigur nu si-ar mai lua inca una pe cap de care scapase cu bucurie acum cativa ani.

Volvo are sub aripa cam asa:

Volvo Trucks (in Europa)

Mack Trcks (in America)

Renault Trucks (Europa)

Nissan Diesel (camioane galbejite in Asia)

Volvo Buses (Europa + Asia)

Volvo Construction Equipment (echipamente constructii)

Volvo Penta (motoare barci)

Volvo Aero (produce motoare pt avioane militare in special)

Volvo Financial service (un fel de Porsche Bank dar mult mai mic)

Volvo IT (divizia care produce toate softurile din grup si care de anul trecut sau asta s-a mutat din Suedia in India cu catel si purcel)

Statul suedez nu o sa preia niciodata Volvo Cars, au un fel de guvern la fel de prost ca al nostru (dupa parerea suedezilor si pastrand proportia), cea mai imbecila si contestata tranzactie a statului a fost vanzarea fabricilor de votca Absolut, cel mai mare producator de vodca cu o capacitate de 500.000 sticle pe zi si in care singura grija ar fi fost sa bagi apa si cereale si sa incasezi miliarde anual.

Ce probleme cu motoare, siguranta, norme EURO, nimic, bagi apa, tarate si scoti miliarde iar dobitocii au vandut.

Saab nu este foarte popular nici in Suedia, putine masini si multe din ele ale firmelor suedeze care mai voalat sau nu "au voie" sa-si achizitioneze doar masini produse local.

"SKF" este tata rulmentilor, sau mama  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faza cu implicarea statului Suedez am spus-o mai sus, ei nu au cunostintele necesare la fel cum nici statul Francez nu a avut cu Reno. Mai mult poate ca ar trebui sa se implice statul Belgian pt ca acolo se fabrica cele mai multe volvo :D

Eu unu daca as avea 2 miliarde de E in buzunar nu as cumpara Volvo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo AB (cu exceptia Volvo Cars) are o groaza de probleme si sigur nu si-ar mai lua inca una pe cap de care scapase cu bucurie acum cativa ani.

Volvo are sub aripa cam asa:

Volvo Trucks (in Europa)

Mack Trcks (in America)

Renault Trucks (Europa)

Nissan Diesel (camioane galbejite in Asia)

Volvo Buses (Europa + Asia)

Volvo Construction Equipment (echipamente constructii)

Volvo Penta (motoare barci)

Volvo Aero (produce motoare pt avioane militare in special)

Volvo Financial service (un fel de Porsche Bank dar mult mai mic)

Volvo IT (divizia care produce toate softurile din grup si care de anul trecut sau asta s-a mutat din Suedia in India cu catel si purcel)

Statul suedez nu o sa preia niciodata Volvo Cars, au un fel de guvern la fel de prost ca al nostru (dupa parerea suedezilor si pastrand proportia), cea mai imbecila si contestata tranzactie a statului a fost vanzarea fabricilor de votca Absolut, cel mai mare producator de vodca cu o capacitate de 500.000 sticle pe zi si in care singura grija ar fi fost sa bagi apa si cereale si sa incasezi miliarde anual.

Ce probleme cu motoare, siguranta, norme EURO, nimic, bagi apa, tarate si scoti miliarde iar dobitocii au vandut.

Saab nu este foarte popular nici in Suedia, putine masini si multe din ele ale firmelor suedeze care mai voalat sau nu "au voie" sa-si achizitioneze doar masini produse local.

"SKF" este tata rulmentilor, sau mama  :D

Volvo AB este cel mai mare grup din Suedia, poate si din Europa la cate divizii are....sunt si la ei ca si pe la noi, vand totul si altii le pot distruge, insa la ei nu s-a intamplat lucrul asta, dar la noi in tara s-au intamplat multe, Aro vandut la americanul ala faliment!!, Daewoo noroc ca cumpara ford uzina si va face ceva, Roman Brasov vai de mama lor si aia ca sunt in groapa rau cu toate ca detine armata americana nu stiu cat din ei, dar merg prost.

Uzina Tractoru faliment...am auzit ca acum s-a reluat o mica productie la Roman, ar fi bine pentru binele nostru. Asa si cu suedezii, vindem Saab la GM ca va face ei totul praf, iaute ca era cat pe ce in faliment si nici acum nu sunt siguri daca vor reusi sa se ridice....volco cars, vandura si pe astia la Ford, acuma ca are pierderi si sunt sortiti spre alt constructor....daca il vinde la chinezi or sa strice aia un pic imaginea marcii, mai ales ca daca umbla si in manangement nu stiu ce viitor va avea Volvo Cars. Oricum nu ma stresez pana la urma cine l-or cumpara aia e, oricum nu stiu daca am sa am bani de un XC70 exemplu care costa o gramada de bani si are o intretinere foarte grea. Branduri de valoare se duc de rapa....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai bre usurel, ERICSSON e tot suedeza si are un profit mult mai mare decat Volvo AB, degeaba ai multe divizii daca telefoanele se vand mai bine :)

Si faci o confuzie, nici SAAB si nici Volvo Cars nu au fost ale statului Suedez, si ca mai toate firmele auto si-au schimbat proprietarul in perioade de criza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai bre usurel, ERICSSON e tot suedeza si are un profit mult mai mare decat Volvo AB, degeaba ai multe divizii daca telefoanele se vand mai bine :)

Si faci o confuzie, nici SAAB si nici Volvo Cars nu au fost ale statului Suedez, si ca mai toate firmele auto si-au schimbat proprietarul in perioade de criza .

telefoanele este un lucru normal sa se vanda mai bine, sunt mai usor de fabricat decat un camion, motor de avion, motor de barca, sa dezvolti multe alte platforme pentru brandurile care le mai detine Renault, Mack etc....nu este asa usor pentru un grup, iar cei de la Volvo AB cand vand ce produc scot si bani, dar se si cheltuie in investitie si dezvoltare...

Si confuzia pe care o faceam, ma refeream ca Volvo Cars detinuta de grupul Volvo AB au vandut-o repede ca au crezut ca e mai bine fara ea ca se pot descurca mai altfel insa nu prea a fost mare diferenta, dar volvo totus e bine fata de Saab care e in groapa mare si acum, degeaba au scos ei Saab 9-5 modelul nou daca vor gestiona managementul in vanzari tot asa cum l-au avut pana acum, tot prost o sa mearga pana la capat cand va fi declarat falimentul forever.

Oricum ce discutam noi aici, e asa ca sa ne ocupam timpul pe forum, insa in realitate se intampla multe alte lucruri, dar pe mine oricum nu ma afecteaza ca va vinde Ford Volvo Cars la nu stiu ce cumparator...piesele vor fi aceleasi, doar viitoarele platforme poate ar avea de suferit, o proasta calitate sau o proasta imagine, dar modelele actuale vor ramane la acelas stadiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai viitoarea mea masina doresc sa fie tot Volvo. Eu ce fac in aceasta situatie? Vorbesc de o perioada de timp de 5-10 ani.

Nu ma atacati cu modele si mai vechi fiindca oricum voi avea si un 850 T5 atunci  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iriver sunt coreeni ( "Headquartered in Seoul, South Korea, iriver is the consumer electronics marketing arm of ReignCom, a company founded in 1999 by seven former Samsung executives" )

... daca tot ati adus discutia de la masini la telefoane mobile, iar eu lucrand de ceva timp in domeniu ... pot sa spun cu mana pe inima ca oricand as cumpara un telefon Nokia fabricat in Finlanda ( chiar daca bateria si accesoriile sunt "made in china" ) decat unul fabricat in china, ungaria etc. ... cel putin vad ca asta e tendinta la mai multi producatori, modelele de top sunt fabricate in tarile de unde provine marca, vorba unei cunostinte care se mandrea cu un Volvo S80 facut la "mama lui in suedia" :)

( de un an urmaresc forum-ul .. cam de cand sunt indragostit de un volvo S40 pe care inca nu am reusit sa il cumpar ... acum am si eu "curaj" sa postez un mesaj )

Share this post


Link to post
Share on other sites

CU inca putin curaj ...o sa te dai si in masinuta... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai bre usurel, ERICSSON e tot suedeza si are un profit mult mai mare decat Volvo AB, degeaba ai multe divizii daca telefoanele se vand mai bine :)

Si faci o confuzie, nici SAAB si nici Volvo Cars nu au fost ale statului Suedez, si ca mai toate firmele auto si-au schimbat proprietarul in perioade de criza .

cred ca profit raportat la cifra de afaceri.

nu cred ca iti poti imagina ce cifre de afaceri sunt in industria constructoare de masini si motoare.

Volvo                46,057     1,508

L.M. Ericsson 31,688     1,710

acestea sunt datele de pe global 500 2009 Fortune Magazine

http://money.cnn.com/magazines/fortune/global500/2009/full_list/

Stima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degeaba am CA mare daca sunt pe pierdere, ERICSSON are profit mai mare ca VOLVO AB .

Volvo Cars este insa pe pierdere si se asteapta sa ajunga cam pe la 3 miliarde pierdere in 2009 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degeaba am CA mare daca sunt pe pierdere, ERICSSON are profit mai mare ca VOLVO AB .

Volvo Cars este insa pe pierdere si se asteapta sa ajunga cam pe la 3 miliarde pierdere in 2009 .

Si suna ca naiba 3 miliarde pierdere!!!! pentru ca asta va fi un declin financiar al firmei, greu va mai putea crea alte platforme si modele daca nu va vinde mult. Eu nu stiu pe ce se bazeaza astia de la Volvo Cars, in loc sa poata lua o decizie mai hotarata sau un alt program in management, ei nu vad ca lucrurile se inrautatesc din ce in ce mai mult....nu stiu pe ce se bazeaza expertii astia. ERICSSON are un profit mai mare pentru ca este bazat pe domeniul telecomunicatiilor impreuna cu Sony firma japoneza de electronice si cei mai tari in Software-uri si au o strategie de marketing mult mai dezvoltata ca Volvo Group AB.

Pana a se instala criza asta financiara si economica, Volvo Group AB avea mai mult profit pe categoria de autocamioane care au fost semnate cu 800.000 de camioane vandute si ma refer la modelele FH si FH16, cel mai mult FH, ca 16 a aparut mai acum 3 ani.

Un telefon e mult mai ieftin ca un camion, iar multi vor sa incerce ceva mai nou, daca Ericsson vine cu ceva mai nou, de aceea se cumpara mult mai mult, asta e parerea mea personala, oricum sunt doua chestii diferite, ERICSSON si VOLVO GROUP AB. In schimb Volvo Group AB are un management mult mai bine stabilit decat celor de la Volvo Cars si asta ar trebui sa ia ceva exemplu de la ei, dar nu se va intampla. Toata chestia e dupa cum isi manevreaza vanzarile, cum e la Dacia ei au un management tare pe piata datorita lui Renault, insa nu e o masina super tare care sa te multumeasca pe deplin, un dulap cu 4 roti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momentan Dacia ridica Reno nu invers, desi in 2008 profitul net a fost la jumatate  daca luam in considerare greva de 13 milioane E si investitiile de 104 milioane ajungem lejer la 200 milioane iar tot grupul reno a facut 599 milioane .

Cum reno nu vinde nimic si dacia se vinde ca painea calda in 2009 o sa vedem cum Dacia o sa ridice Reno .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now