contdezactivat

Cu Loganul... in Logania

35 posts in this topic

Ieri dupa-masa am plecat pana la Bucuresti, cu Loganul de la firma (din nou).

La iesirea din Sinaia, pe urcarea dispre Paraului rece, pe partea dreapta inainte cu curba aia mare, am dat sa depasesc cateva masini mai lente.

Dau a 2-a, o calc zdravan, trec de prima masina, de a doua... cand ajung in dreptul la a treia, ridic usor piciorul de pe acceleratie...  ca acceleratia devenise deja mult mai mult decat ma asteptasem.

Surpriza! Masina se tura mai mult si in loc sa incetineasca, accelera.

Intru inapoi pe banda mea, apas ambreiajul si constat ca acceleratia se blocase la podea din cauza covorasului de cauciuc de 2 lei, care este in ea.

Pe drumul drept (DN1), pana la Ploiesti (si intre Ploiesti si Bucuresti), din cauza vantului puternic, m-am folosit serios sa o mentin drept pe drum. Asa ceva am mai patit numai conducand duba.

La intoarcere, pe la 1 noaptea, in Busteni (inspre iesirea catre Brasov, acolo unde se lateste drumul), mergand cu vreo 60-65km/h, vad ca vine din spate un nene furios cu o Vectra veche si nr de Ungaria. Eu mergeam de la incepuit cat mai pe marginea drumului, ca ploua serios si cand trecea un tir nu mai vedeam nimic. Nenea asta nu a stat mult pe ganduri si m-a depasit. Binenteles ca la nici 100 de metri era un echipaj de politie, care l-a oprit si pe domnul asta si pe mine. Pe el ca sa ii ia permisul ptr ca a depasit pe linie continua, pe mine ca martor.

Dupa ce m-au tinut acolo, vreo 10 minute (timp in care m-au depasit toate tirurile pe care m-am chinuit sa le depasesc pana acolo), plec mai departe.

Undeva inainte de Azuga, a inceput o ninsore abundenta cum nu cred ca am mai vazut toata iarna asta.

Pana in Predeal a fost cum a fost. Dar de la iesirea din Predeal... un dezastru total.

Zapada de o palma pe drum; tiruri care mergeau cu 2-3 km/h, tiruri si camioane peste tot: pe drum, pe langa drum, de-a latul drumului. Racneau si injurau toti, ca la nebuni. Un domn cu un Audi A6 sau A8, nu putea sa urce neam. Multi au tras masinile pe dreapta.

Am facut 40 de minute din Predeal pana in Timisul de sus, unde mi-am luat inima in dinti si am depasit toate tirurile din fata.

Ca o concluzie la asta... ar putea fi: Aveti grija de masina voastra, Volvo. In caz contrar, nu se stie ce masina o sa conduceti maine. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io raman la ideea mea, probabil preconceputa, loganul nu-i decat o dacie 1300 adusa in mileniul 3. Stabilitate ioc, performante ioc, fiabilitate asa si asa, design no comment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate o mica remarca?....mie unul imi place MCV-ul..nu stiu de ce...dar zic ca arata bine... 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai Adi cand o avea Loganul concurenta atunci o sa vezi primele modificari aduse modelului, pana atunci o sa mai vanda dacia 500.ooo de unitati .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io raman la ideea mea, probabil preconceputa, loganul nu-i decat o dacie 1300 adusa in mileniul 3. Stabilitate ioc, performante ioc, fiabilitate asa si asa, design no comment.

... da dar macar are pret !! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isi pastreaza pretul de revanzare pe cand noi il pierdem pe an ce trece , iar Logan  e bun decat 1.5DCI 85 CP  si 1.6 16V 105 CP. e destul pentru o masina de 7000 euro :)) , asta ca e noua , nu o putem compara cu un Volvo asta e normal , dar Logan e bun ca iti faci treaba cu el atata tot , si cum sa va zic , Dacia e Dacia , am si eu Solenza care o mai forjez cand ma duc la servici , deci pana la Pitesti si inapoi , e ceva sunt 45 km , pe curbele si pentile alea de pe Dealu' Negru si mai apuci si in spatele unui TIR mori , dar au vaga , daca le turezi la blana :)) , deci la un Logan 1.5 DIC sa-i dai la blana ture , si ai demaraj cu el , ce nu te poti aventura cu el in curbe ca se da peste cap , pacat ca e inalt , daca era mai micutz , era perfect  ;D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut un Logan 1.6MPI timp de 2 ani si pot sa spun ca l-am forjat fara menajamente pana la 90 000 cand l-am vandut.Am cumparat-o la 45 si pana la 90 i-am schimbat doar distributia si doua bielete, masina neavand probleme tehnice in acest interval desi pe unde s-a putut, autostrazile din Cehia,Germania, am mers sute de km fara sa cobor sub 160km/h.Eu zic ca pentru ce vrea sa fie, un low-cost, e o masina destul de k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duminica trecuta am fost (in postura de pasager) cu noua Skoda Fabia 1.4 benzina, de la Brasov pana la Sinaia/cota 1400 si retur.

Masina a costat 16000 EU cu toate taxele incluse, ca au fost puse ceva optiuni pe ea.

La veche masina, un Saxo, avea motor de 1.1 si credeam ca noua motorizare de 1.4 ii va determina schimbarea stilului de condus, cand ptr o depasire trebuia sa retrogradeze si sa dea tare de la 3500 de ture in sus.

La cei nici 10k km pe care ii are ma deranjat la culme un sgomot de scartait si trancanit de la stalpul din spate-stanga. De asemenea, cand am deschis geamul din spate (manual) curentul care venea de afara facea un zgomot infernal, de toba mare in ritm accelerat.

In spate mi-au inghetat picioarele desi ia dat tare la caldura, inspre jos.

Proprietarul, un amic de al meu... aspus ca e normal ca la masinile mici sa apara astfel de treburi.

Cand l-am intrebat: "Bine... dar 16000EU?", nu a mai spus nimic si nu a mai scos nici o vorba vreo 10 minute.

...In concluzie, iubiti-va Volvo-ul pe care il aveti. Nu stiti ce masina veti conduce maine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare dreptate ai...nu stii ce vei conduce maine.

Decat sa-mi iau logan mai bine merg cu taxi si pot sa si beau, nu ma stresez, nu pun centura  :D :D ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut o ibiza 2004 luata de 9. Aia macar avea "canale" pt caldura la picioare si in spate. Intradevar la viteza cand deschzi geamul din spate fiind hatchback intra intr-un fel de rezonanta parca ar ateriza un elicopter prin apropiere:)

Eu tare multumit am fost de ea, dar am dat-o pt un volvo :). Acu nevasta are leon 2006 (tot de nou luat). Ii de 10 ori mai prost ca si ibiza. F dezamagit sunt de el.

Adi oricum concluzia ta ii f buna, dar eu sunt de felul meu curios ;D: tu pana la urma ce volvo ai sa conduci maine?:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am condus ceva asemanator ,varianta Dinamic,dar nu stiam ca am avut ocazia sa fac test drive cu o masina asa scumpa ;D.Pot sa confirm ceea ce spui si sunt de parere ca nemtii,respectiv cehii, nu stiu sa faca masini mici.Unuia caruia ii plac buburuzele si poate trece peste neajunsul celor 3 usi, la pretul asta poti opta pentru Swift Sport sau C2 Sport Chic care sunt masini dupa parerea mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoda Fabia 1.4 benzina, cu gemuri manuale 16K euro... eu cred ca se lauda... Probabil a avut 3mii euro reducere si a uitat sa zica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar eu am observat faptul ca vreo 3 loganuri din 5 au un "feature" la partea din spate, cand soferul calca frana musai ca se aprinde si becul de la semnalizare in acelasi timp, ori pe partea stanga, ori pe partea dreapta, in serie cu cel de frana? Cauza probabila e geniala proiectare a sistemului electric. Dar si eu sunt de parere ca francezii stiu sa faca masini mici si practice, am condus si saxo, clio 1 si 2, peugeot 206 si toate mi-au placut, fara pretentii de limuzina, directe si distractive, motoare excelente.

Cu loganul am mers vreo 100 de km, destul cat sa ma satur pe vreo 20 de ani. Scaune de toata jena, pozitie la volan la fel, motor de cacao (1.4 MPI), se apleca in curbe ca un autobuz de-ala cu motor de Raba, bord ca de dacia 1310 numai ca mai urat... Plus ca bineinteles nu s-au obosit sa vopseasca si partile invizibile, gen balamalele de la portbagaj pe care se vedea doar primerul si un strat super-timid de vopsea.

Skoda fabia are o ruda, de prin 2004, la fel o masina jenanta, motor care face ca un diesel desi e benzina, la service i se spune constant ca "asa face toate", ca sa-i schimbe distributia au trebuit sa-i desfaca toata partea dreapta, zgomotul de diesel e tot acolo, acum asortat cu greierasi de prin stalpii laterali, portbagaj si bord.

La pretul unui logan 1.6 16v mi-as lua un suzuki swift sau un citroen c2 vts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Logan e o masina fraco-romana , calitate -pretz , ce reaqu sa le ceri la romani , am vazut ca tot cu ciocanu le indreapta cand fac masinile , l-am vazut pe unu intr-un clip pe youtube si era unu i sa parut ca cine stie ce are usa aia , ia dat un ciocan , si astia nu le testeaza cum fac marcile europene , le duc pe fiecare la un test Center , le duc pe afara , ei o arunca pe elevator , o tureaza la blana , viteza maxim 180 si gata , o duce in curte pe stoc.

  Iar motorizarile lasa de dorit , nu-mi plac deloc , scaunele sunt foarte tari , deschiderea geamurilor sunt de tot rahatu alea pe fata puse pe bord , alea din spate bagate printre scaune , e de tot rasu , in plus ca nu are la minutul 3:47 uitati-va :)) , e de tot rahatu , care reaqu fabrica dupa ce a vopsito ii mai da un ciocan in usa :))) na noi asa am facut masini le Pitesti , cu ciocanu, cu dalta , cu polidiscut , de la 1300 nu au mai avansat deloc pana in 2000 , pusa un motor de rahat pe 1310 injectie 1.4 , 1.6 proaste rau , dupaia pusara si pe Nova un 1.4 motor renault de rahat si ala ca nu e bun de reaqu , dupaia dacia papuc are un motor de origine Renault 1.9 D de 62 CP  :))) la o capacitate asa mare sa ai doar 62 de cai :)) , iar pe Solenza pusara motoru de pe Nova si motorul Diesel de pe papuc si ce iesi in ca o carutza in 2004 , dupa Solenza iesi ragalia asta de Logan  , nici asta , n-are discuri pe spate , dabi are pe fatza ventilate  , fara ABS primele modele , airbag pus la intamplare ca alea nu sar oricum , e productie romaneasca  , ma intreb acuma , daca cu Dacia 1300 au fabricat aceeasi caroserie pana in 2004 si papuc pana in 2006 , ma intreb cu Logan la fel fac ??? fabrica aceeasi caroserie schimba decat farurile =)) e de tot rahatu mai baieti daca astia o tin tot asa pana in 2017:)) :D

http://www.youtube.com/watch?v=P2y7rMoL4jM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratilor, nu ma intelegeti gresit, n-am nimic cu nimeni, daca n-ai cu ce iei logan in rate, daca ai un 3-4000 e ,ai ce alege, dar cand am mers cu loganul am spus ca au scaune ca de autobuz, sa vezi ce s-a suparat politaiul de la volan, ca a lui e noua si a mea veche..... i-am spus ca nu doresc o comparatie, (chiar n-a putut pricepe de ce , a lui fiind brand new,) doar ca nu vreau s-o critic, ( el nevinovat,deh militian) si ca stau in ea ca in autobuz, restul.... il stiti,... s-a inverzit, sigur nu ma mai plimba cu caruta.....ahhh, pardon ,autobuzul.........nici ca as vrea......... mai bine si mai sigur pe jos. (PUNCT)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logan e o masina cu care sa-ti faci treaba cu ea , sa te duci dicolo  - pana colo , deci e o masina cu care sa te misti pentru treburile tale personale , daca vrei performanta , lux , etc cam ce ti-ai dori de la o masina , treci la altceva , nu la Dacia . In primu rand multi confunda Loganu a fi o masina sport sau o masina de viteza , na toti sunt etuziazmati cand vede ca fuge ,dar Logan nu e facut pentru viteza si pentru Sport . Vrei masina sport? ia-ti masina care se numeste sport Audi TT , Evolve S40 etc , deci multi transforma un Logan de 6000 euro intr-o masina de peformante mari , nu se poate nu  e stabila , nu ai ce sa-i ceri .

  In plus repet e o masina cu care sa-ti faci treaba , atata tot , nu sa faci liniute, nu intreceri pe eu stiu unde , deci e o masina ieftina cu care sa-ti faci treburile necesare . Hmm daca ne gandim ieftina nu prea e , pentru ca daca incepe de la 6600 euro si cu ce mai pun pe ea ajung la 8000 euro , la 8000 euro imi iau masina tun , iar intretinerea la un Logan e destul de scumpa fata de alte marci , numai dau exemple cam ce e scump la Logan ca se stie aproape totul , e destul de costisitor , dar de ce vedeti atatea Loganuri pe strazi? pentru este o masina noua la banii aia cu garantie si cu ce mai da , la 8000 euro sa zicem masina noua nu prea ai ce lua , dar isi ia cine crede ca merita , eu zic ca n-as da , de la Dacie sa , sar tot la Dacie , mai bine incerc altceva , si nu este de calitate , este de prost gust , peformantele , desing-ul , siguranta, rezistenta ,intretinerea , consumul , la consum multe dintre motorizari am vazut sar si peste 10% deci nu este o masina economica dupa cum pare . 1.6 16V ia si 14 % in oras ,si  daca ai un stil de condus sportiv  urca incet consumu ,am mers si stiu cum face , iar celelalte nu stiu , dar oricum nu este o masina de succes , zic eu si cu toate ca sau vandut pe toate meridianele , in Europa e Dacia , in Rusia si Orientu Mijlociu e Renault Logan, Argentina  Renault , Statele Unite e Nissan Aprio , in Africa de Sud la fel Nissan Aprio si NP200 , deci dintr-un Logan schimbara decat siglele si facura Nissan sau Renault , iar Nissan se stie ca are cea mai mare vanzare pe piata americana , iar Logan a fost lovitura , o masina usor accesibila , pretz mic si e Nissan acolo :)) :D, cam asta a facut Renault la noii , decat banii sa iasa nu altceva , asta e interesu ,nu face cum fac Volvo , Vw, BMW ,Audi etc , ei le fac pentru bani sa iasa banu , restu mai putin ii intereseaza , siguranta , calitatea , peformanta , si alte chestii , alea nu-i doare pe ei , daca stie cum sa mearga cu masina bine traieste , daca nu sigur moare :))) :D

  Logan in Die :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum tendinta cam pe la toate marcile mari e sa-si gaseasca sateliti mai mici carora sa le paseze tehnologiile si designurile invechite. Asa a facut renault cu dacia, aveau niste stocuri de motoare invechite, au ochit dorinta romanilor de a avea si ei o masina noua si au trantit loganul. Si cum romanul are intotdeauna spirit de turma si un nationalism prostesc imediat a muscat prosteala frantuzeasca. Au zis ca va fi o masina de 5000 de euro, pana la urma a ajuns 7000 si ceva, in conditiile in care abs-ul e optional. Mi s-a parut o masina mult mai adaptata romaniei solenza, macar nu avea forma de dulap cu roti, pe cand loganul incearca sa-l vanda ca pe o alternativa la golf IV second-hand. Pai ce neamt cu scaun la cap si-ar lua logan facut in romania in loc de un golf IV? Am vazut cam cine are logan in germania, albanezii, turcii si in general imigrantii care vor cu orice pret o masina noua. De intretinerea la renault se poate spune orice, numai ca-i ieftina nu, piesele sunt scumpe si proaste, consumul fiindca masina e grea si are aerodinamica de caramida e mult mai mare decat dau ei datele oficiale. Unchiu-miu are 1.6 16V si a avut medie de 12.1l/100 km, eu de 13.2l/100 km. Am vazut si noul Sandero, parca e un clio facut din barda, am ajuns sa vad din nou spoilerele de pe dacia 1310, debavurarea urmelor de la turnare se face cu cutterul, daca nu ma credeti gasiti un sandero pe strada si uitati-va la plasticul care vine peste proiectoarele de ceata. Bineinteles ca trebuie sa aiba de lucru toti babuinii de la dacia si firmele de pe langa platforma colibasi, alea de fac piese contrafacute, elemente de "tunning"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loganul MCV cu 7 locuri este o masina fff buna pt concediu ( 1.5 dCi )  , de ce? pentru ca are un consum redus cca 4.5 l/100 km la o medie de 100 km/h respectiv 6.7 l/100 la o medie de 170 km/h , are 7 locuri , stabilitatea este OK , franele la fel > din pacate mai sunt si maniaci care considera Dacia un racing car , dar asta este alta poveste  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara suparare, cum scoti tu o medie de 170 cu 1.5 dci, presupun ca nu singur in masina. Daca mananca sub 7 la 170 la ora cu 4 oameni in ea si bagaje eu maine imi vand volvalau' si ma bag pe mcv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mironb, este o anomalie probata de mine - saptamina trecuta facind 800 km (buc-sofia) cu MCV-ul lui Vadim: eram 3 in masina, eu Vadim si Tommitza, pe bord scria 6,8 iar eu conduceam cu 170km/h...Vadim are si cipata putin masinutza, oricum a consumat mult mai putin decit ma asteptam, adica intr-un cuvint- foarte bine. Asta a fost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesant , consumu asta ,  :-[???:-\ , la 170 altele rup :)) , bravo voua , iar Solenza daca avea motorizari bune sa fi avut , 1.4 actualul , 1.6 , 1.6 16V , si 1.5 DCI , Solenza era poate printre cele mai bune Dacii facute vreodata , eu am Solenza pe langa Volvo S40 si stiu cum merge , cu Solenza intri in curba cu 100 la ora lejer , pe cand un Logan nu stiu daca te incumeti sa intri cu 100 ca nu se stie daca mai ramai pe asfalt , iar Solenza mea are 210.000 km la bord e din 2004 , si nu mi-a picat efectiv nimic la ea, e aceeasi , m-am mirat si eu cum naiba s-a intamplat la un anumit kilometraj sa nu am probleme , cu motoru ce sa zic , chiar nu am avut probleme , am schimbat decat uleiu , filtrele si cam atat , la partea mecanica , ce se duc ele , prima  revizie in 2007 , bucsi , planetare , saboti , placute de frana , iar de atunci am dat in ea cat s-a putut am fost si pe drum de tara si am mers foarte dur cu ea , si nu spune nimic masina , am lasat garda jos la ea , pentru ca ma dispera , curul ala ridicat , si am renuntat la aia , iar in rest masina este ok . As putea sa zic ca este cea mai buna Dacie dintre toate Dacile , oricum sunt masini romanesti nu ai ce sa  le ceri , la noi in Europa de Est toate marcile sunt mai prost calitativ , de exemplu in Frantza sau Elvetia sunt logan de persoane fizice cat si juridice , am mers cu un Logan facut in Frantza la Renault , si am constatat ca este de 10 ori mai bun ca al nostru , plansa de bord cu imitatie din lemn , butoane pe usi , motorizari in plus 1.9 DCI de 130 CP si 2.0 16V de 150 CP , deci pot spune ca difera de al nostru cu mult  , iar Sandero are si motorizare diesel , noi nu avem la Sandero al nostru , oricum Renault face calitate si masini unde vrea el , nu face peste tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn, mai Johnny, tu spui mereu lucruri faine, da' sunt greu rau de citit posturile tale...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.