Sign in to follow this  
Followers 0
contdezactivat

S70 la Euro NCAP

17 posts in this topic

Din fericire ptr mine, ultimul a fost produs in 2000.  ;)

Sa te vad pe tine cu noul S60, produs de chinezi.  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu o sa-mi iau unul cel mult din 2009. Daca vor fi chinezesti... nu-mi mai iau. Daca nu cumva ne face China vreo surpriza! Poate le va face mai bine decat Ford! ;) Poate va face mai putin rau decat a facut Ford la Volvo! ? Cine stie ?! Sunt insa sceptic. Insa... in calcul intra si variabile, care pot rasturna rezultatul. Vom vedea! S-ar putea sa-mi iau S90.  :D

P.S. Mai ai febra musculara?  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa-mi iau S90.  :D

Pai ia-ti si tu o masina adevarata, cum e un S90.  :P O masina clasica, e cu totul altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca Volvo va fi preluat de chinezi... S60-ul de acum... va fi o masina clasica.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta dupa 2000 incoace . Pe 850 majoritatea pieselor sunt Made in Japan , Germany si France . China nu am fazut pe ele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm. Amin.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce spuneti de 740 atunci...al meui are piese doar din Suedia si putine din Germania... ;D...in seara asta achizitionez si un T5....eram supermultumit de al meu 740 insa un T5 dupa ce l-am condus m-a lasat cu un zambet aparte pe fata... ::)....insa imi pastrez si 740-ul.... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

irinellus , ce T5 iti iei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un T5 varianta pentru Italia, de doar 1984 cmc.....ca am deja un 2.3 pe 740 si nu prea vreau sa platesc taxe pentru doua motoare mari....ca mi-ar fi palcut un R.....mde....insa si asta mai mic fuge de rupe...exteriorul masinii nu ma impresionase....mde...tot Volvo in stilul clasic cubist...insa cand am accelerat....un zambet larg mi-a aparut pe fata....si mi-a ramas in suflet...o iau pentru placerea de a o conduce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cand ai scris raspunsul cred ca zambeai    ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt faine si jucariile astea 850, mai ales in varianta T5, cu transmisie manuala. Totusi, cred ca masina vietii mele ramane 740...desi am 33 de ani parca presimt asta, privind spre ce se indreapta industria auto. Probabil ca ultimele masini veritabile Volvo au fost acele 960, cu numele schimbat in S90 in ultimul an de fabricatie, 1998. Varianta cu motor 3.0 cu turbina, de 300 CP a fost cu adevarat o masina deosebita si clasica din multe puncte de vedere. La 850 calcaiul lui Ahile e tractiunea fata, doar Volvo cred ca a pus pana in jur de 300 CP pe puntea fata, o asemenea putere cerand cam automat o tractiune spate. Personal sper sa-mi pastrez cat mai mult si pe 740, care este o masina pur sange, fara ABS, control al tractiunii si alte elemente de control prezente pe 850. Eu inca mai apreciez un derapaj controlat pe care-l poti face cu o masina fara control electronic si cu tractiune spate, vremurile astea deja sunt cam ingropate. Doar Mercedes si BMW au ramas fideli tractiunii spate insa si la ei este atat de "protejata" de partea electronica ca nu mai seamana cu ce erau pe timpuri.... >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abia astept sa ne dai detalii despre noua ta achizitie..T5-ul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar Mercedes si BMW au ramas fideli tractiunii spate ...

Aaaa... Ferari? Aston? TVR? Sunt muuulte RWD-uri care supravietuiesc.. D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect..insa eu ma refeream la cele mai comune..pe care si le poate permite si omul mai de rand..si nu chestii exclusiviste..si este o tendinta ca inclusiv la acelea sa fie tot mai prezenta tractiunea integrala..ceea ce scade din farmecul de a le conduce..chiar daca le face mai sigure..probabil de aceea si 850 a fost creat astfel, ca o masina mai sigura..in varianta T5 este totusi o masina distractiva..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0