Guest cristi81

Vanzarile Volvo in scadere

28 posts in this topic

Trendul este descrescator, dar nu te lua dupa ce este raportat catre apia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Sunt datele de sfarsit de an si presupun ca includ strict importurile din perioada calendaristica a anului. Stiu ca si noi trimitem lunar declaratia intrastat (introduceri + expedieri) dar nu pe automobile ci pe alt domeniu de activitate.

  Am citit ca in ianuarie situatie este dezastruoasa piata picand cu 63%.

  Treaba este naspa rau de tot.

http://www.zf.ro/zf-24/vanzarile-de-masini-63-in-ianuarie-3889901/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raportarile catre apia NU includ toate importurile, ci doar livrarile. Cel putin asa este regula. Dar ce te faci cand la Mercedes au inmatriculat pe numele lor inainte de taxa tripla multe masini si le vindeau drept noi in urmatoarele luni.

Ei au declarat catre apia ce au livrat, prin urmare ce au inmatriculat pe numele lor au si raportat drept livrat, dar nu neaparat vandut.

Si mai sunt niste detalii pe care ma abtin sa le fac publice  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Am observat si eu ca de exemplu Porsche Romania are un parc propriu de peste 200 de automobile, marea majoritate de teste si pentru angajati.

  Sunt convins ca se fac multe invarteli ca sa raporteze date mai mari, nu ma mira nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cred ca scaderea vanzarilor auto (valabil pt toate marcile nu doar volvo) este un lucru chiar rau,si am sa incerc sa argumentez ce am scris

1.nr masinilor in romania este prea mare pt capacitatea soselelor ,si strazilor atat in orase cat si in afara

2.aproape toate marcile au avut vanzari peste capacitatilor lor de a oferi servicii vanzare si post vanzare.lucru care a condus la servicii proaste de vanzare si mai ales post vanzare.

3.scaderea vanzarilor a condus la diminuarea preturilor prin reducerea marjei de profit a dealarilor,marja nejustificat de mare,in foarte multe cazuri.

4.cresterea continua a vanzarilor din ultimi ani a facut ca multi vanzatori auto sa capete aerul superior al ospatarilor si macelarilor de inainte de 1989,pt cei care isi mai amintesc acele vremuri (LASA D-LE NU IA ASTA VINE ALTUL SI NOI TOT VINDEM)

am enumerat doar cateva elemente care chiar ar trebui sa ne bucure ca au scazut vanzarile auto.evident se vor vaicarii cei care castigau banii foarte usor oferind servicii vanzare si post vanzare  proaste,care nu aveau habar sau daca stiau nu erau interesati de fidelizarea unui client sau de alte elemente care sa te bucure ca ai ales o anumita marca.aici trebuie sa precizez ca reprezentanta volvo din bucuresti este o campioana (the best) A SERVICIILOR POST VANZARE FOARTE SCUMPE SI FOARTE PROASTE,incepand de la mici furtisaguri (resturile din bidoanele de ulei),reparatii de mantuiala,operatii neefectuate la revizii desi sunt prevazute in manualul de servica si incluse in pretul platit,si lista poate continua cu amabilitati marca primusauto...

in concluzie DE CE SUNTETI D-LOR INGRIJORATI? cei care vor oferi servicii si preturi corecte vor functiona mai departe.cei carora nu le pasa de clientii nemultumiti (aici volvo este iar THE BEST dupa raspunsurile date aici pe forum de reprezentantii primus) trebuie sa-si faca griji.

iesirea din aceasta situatie neplacuta se poate face:

prin schimbarea atitudinii si rezolvarea problemelor tuturor clientilor,fara indemnuri de a merge in alta parte cum se practica acum.

sau printr-un cor de nemultumiri la adresa clientilor astia care nu stiu ce inseamna volvo si nu vin cu sarut mana la primus sa-i induplece pe cei de acolo sa coboare din sferele lor inalte si sa se uite putin si la masinile noastre. noi care in nemernicia noastra am venit la reprezentanta sa platim preturi mari pe servicii proaste in loc sa margem la altii.

nu mai dati va rog stiri de genul asta cu scadera vanzarilor auto ca ne intristam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanzari in scadere accelerata pentru Volvo Romania in trimestrul I/2009. Doar 80 de autoturisme Volvo s-au comercializat in T1/2009 cu o scadere de 30% in martie 2009 fata de februarie 2009!

Vanzarile Volvo anualizate la sfarsitul lunii Martie pentru 2009 tinand cont de T1 si 2008 sunt in acest moment de 632 automobile ceea ce reprezinta o scadere de 16,46% fata de totalul anului 2008!

Audi - anualizat T1 2466 buc - scadere de 15,82%.

BMW - anualizat T1 2085 buc - scadere de 17,31%.

Mercedes - anualizat T1 2536 buc - scadere de 15,97%.

Top scaderi marci premium anualizate T1/2009:

1. BMW - 17,31%

2. Volvo - 16,46%

3. Mercedes - 15,97%

4. Audi - 15,82%.

   

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa mor daca inteleg ce vrei

16% scadere la auto in europa vezi si daca deschizi televizorul :)) sau la calarasi vin stirile astea mai greu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Nu este o ofensa la adresa ta sau a firmei. Poti s-o iei ca pe o informatie si atat nu am nimic cu nimeni. 

  Asta e realitatea din pacate nu numai pentru volvo si cred ca am fost clar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cristi1926 - as vrea sa te contrazic in unele afirmatii (nu este atac, ci doar alt punct de vedere)

1.nr masinilor in romania este prea mare pt capacitatea soselelor ,si strazilor atat in orase cat si in afara

- dupa parerea mea trebuie imbunatatita situatia infrastructurii, nu micsorat nr de masini

2.aproape toate marcile au avut vanzari peste capacitatilor lor de a oferi servicii vanzare si post vanzare.lucru care a condus la servicii proaste de vanzare si mai ales post vanzare.

- din cunostintele mele, daca vrei sa fie dealerul unei marci cam ti se impune un anumit volum pt service - si daca chiar e cererea pt service asa de mare exista competitie: deschid si altele. nu contest faptul, ca poate cate un service ar fi avut periodic mai mult de lucru, dar per ansamblu cred ca se descurca servicurile cu cpacitatile: cel putin din cate am citi pe acest forum, nu prea am auzit de programari la service de mai mult de 10 zile (dar sunt relativ nou pe forum si nu am citi tot). daca imi permiti o comparatie: in germania, la inceputul sezonului rece/cald astepti si cate 2 aptamani ca sa iti schimbe rotile de vara/iarna

3.scaderea vanzarilor a condus la diminuarea preturilor prin reducerea marjei de profit a dealarilor,marja nejustificat de mare,in foarte multe cazuri.

- sun aici 2 probleme: dealerii si respectiv servicurile sunt obligati sa faca investitii mari in showroom-uri etc, asa ca trebuie sa si intre mai multi bani, decat daca mergi la un garaj (ca uni incearca sa recupereze investitia intr-un an e alta mancare de peste). de problema scaderii preturile la masini noi esti afectat si tu, pt ca si valoarea masinilor vechi a scazut: masina ta valoreaza mult mai putin, daca masina noua valoreaza mai putin.

4.cresterea continua a vanzarilor din ultimi ani a facut ca multi vanzatori auto sa capete aerul superior al ospatarilor si macelarilor de inainte de 1989,pt cei care isi mai amintesc acele vremuri (LASA D-LE NU IA ASTA VINE ALTUL SI NOI TOT VINDEM)

- aici ai dreptat, dar fenomenul asta nu e intalnit doar in domeniul auto: intotdeauna cand cererea e mai mare decat oferta se intampla asa, sau nu ai fost tratat nicaieri in mod necorespunzator? cand ma gandesc la multi notari, doctori etc ce comportament prezinta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum sa treaba in statistici...dar pe strazi in Constanta au inceput sa se inmulteasca Volvourile,in special S40 astea noi

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa este. chiar in tot judetul vezi o multime de volvo cu numere de ct. mai vechi sau mai noi. eu vad in asta un lucru bun. Volvo rules! Constanta rules!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este ca inceputul sfarsitului pentru Volvo, a fost la preluarea de catre Ford.

Sa nu uitam ca preluarea s-a facut in '98 cand cel putin prin Germania, umbla zicala: "Pleci cu Ford-ul... vii cu trenul". Se pot vedea urmarile afirmatiei in scaderea vertiginoasa a vanzarilor, ca pana la urma despre asta vorbim. Arhivele de vanzari stau la indemana celor interesati.

...Aaa si ca un mic off-topic, scuze pentru asta dar ca sa nu mai scriu si in alta parte. Daca acum Ford va vinde Volvo... ei nu vor fi deloc in pierdere, chiar si la 3mld $. Sa nu uitam ca in 2002 s-a vandut de catre Ford jumatate din co-partea de actiuni detinute de Volvo la Nedcar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Importatorul Volvo in Romania a raportat la APIA vanzari de 273 de automobile in primele 8 luni din 2009. Acest lucru inseamna o scadere anuala de aproape 80% fata de aceeasi perioada din anul 2008!

Vanzarile de autoturisme in Romania au scazut cu 53% in perioada ianuarie-august 2009.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai a trecut criza sau cum ?

Poate ca romanu inca nu a inteles dar aceasta criza in care ne aflam noi acum a fost cea mai mare din istoria moderna a lumii adica de la 1900 incoace si inca nu sunt toate datele raportate si nici nu s-a terminat .

Tavalugul trebuie sa vina asa ca ......

Si inca ceva Romania nu o sa mai ajunga la ce a fost in 2007-2008 NICIODATA .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanzarile sunt in scadere ca in majoritatea tarilor. E ceva normal intr-o perioada de criza.

PS:

Pai a trecut criza sau cum ?

Poate ca romanu inca nu a inteles dar aceasta criza in care ne aflam noi acum a fost cea mai mare din istoria moderna a lumii adica de la 1900 incoace si inca nu sunt toate datele raportate si nici nu s-a terminat .

Tavalugul trebuie sa vina asa ca ......

Si inca ceva Romania nu o sa mai ajunga la ce a fost in 2007-2008 NICIODATA .

Criza inca nu a trecut in Romania. Poate va trece dupa, dar numai dupa 2010, si asta daca clasa politica va inteleg sa nu se bata pe ciolan, ci sa faca si ceva pentru tara (Aici am inca dubii).

Criza in care ne aflam nu este cea mai grava de la 1900, ci poate de la 2000. De la 1900 incoace a fost criza din perioada interbelica.

Si totusi cred ca Romania va depasi ce a avut in 2007-2008, la cativa ani buni dupa ce trece de criza. Si asta tot daca...politica....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare atentie, criza din 1929 a fost in SUA si s-a raspandit si in Europa pana la granita cu RUSIA, atat. Romania a simtit criza atunci fiind o tara agricola dupa abia 4 ani, acum nu mai suntem decat o tara capusa care consuma ce produc altii (adica cei care lucreaza afara si ce bani mai vin de la UE).

Criza inceputa in 2008 inca nu s-a terminat, deja multe state europene nu mai fac fata, RUSIA este in criza si China are aceiasi soarta, cand 3 monstri intra in colaps inseamna ca o sa iasa rau.

Marii finantisti ai lumii preconizeaza o cadere si mai mare si atentioneaza :criza nu a trecut !!! .

Tot ei zic ca dupa ce se termina totul si se trage linie o sa se vada daca a fost mai rau ca in `29 .

Parerea mea personala este ca o sa fie mai rau.

Concluzia este ca in 2010 Volvo Cars o sa vanda mai nimic, poate ca noul S60 o sa-i scoata din galeata desi pe praful asta nu prea cred, deja Ford s-a spalat pe maini cu Mazda anul trecut si a incasat bani frumosi pe cele 20 de procente vandute iar pe Volvo nu prea are ce sa ia ca in afara de chinezi nimeni nu are bani si Geely nu mai vrea Volvo .

Ca idee Mazda a avut in 2007 un profit NET de 1 miliard $ iar Volvo a avut in 2007 o pierdere NETA de aproape 500 milioane $, datele sunt ambigue dar zic de pierderi pe trimestre care incep de la 91 mil $ si ajung la aproape 200 mil $ in trim 4 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

OFF TOPIC:

@BogdanG, e interesant pesimismul tau, dar nu vreau sa ma molipsesc.

Eu am incercat sa atrag atentia ca ai facut referire la criza lumii din 1900 incoace, iar acum revii si spui ca in fapt Romania nu a cunoscut o criza asemanatoare de la 1900? Si mai spui ca nu vom cunoaste NICIODATA ce a fost intre 2007-2008?

Eu cred ca nici nu as vrea sa fie din nou ce a fost. Ce a fost atunci nu e ceva normal intr-o economie ci doar in conditiile unei piete subjugate unor interese. Cresteri economice fara control (nu neaparat al statului, ci mai degraba al cererii si ofertei cumpatate) conduc mai devreme sau mai tarziu la crize.

Iti sustin insa parerea ca va fi mai rau, pentru Romania, decat ce a fost pana acum, dar sper sa nu fie ca anii interbelici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am spus asa:

1.criza nu sa terminat pe plan mondial !!!

2.criza abia a inceput in RO dar apogeul o sa fie dupa alegeri cand se inchide robinetul electoral .

In situatia data nu cred ca Volvo cars va mai vinde ceva, luxul in RO nu este perceput ca fiind Volvo desi e foarte discutabil, eu consider Volvo o marca foarte premium deci de lux .

Romanul a inceput sa se uite si la bani acum si incepe sa se uite mai de graba la Logan decat la Volvo.

Romanul nu prea se gandeste la siguranta si spun asta foarte lucid mai ales cand ma gandesc la ce am patit cand am avut accident si masina de 5 stele pe care am lovit-o USOR (40 la ora max) s-a facut praf, persoana din ea a fost ranita si cand l-am intrebat de ce nu a avut centura a zis ca are masina de 5 stele si nu se gandea ca se poate intampla asa ceva .

Decat cei care au Volvo inteleg siguranta pt ca toate intr-un Volvo sunt facute pt siguranta iar testele EURONCAP nu fac altceva decat sa minta testand niste masini la o viteza si o traiectorie prestabilita, Volvo intelege siguranta altfel .

Cred ca o mica reclama din partea lor pt a readuce aminte ce inseamna siguranta ar face bine pt vanzari .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Romanii nu dau doi bani pe siguranta, dovada e ca s-au vandut muuulte loganuri fara abs. Din pacate pt. volvo, e o marca cam de nisa, iti trebuie destul de mult curaj sa cumperi asa ceva in romania, mai ales "stimulati" si de "competenta" reprezentantei locale. Eu unul prefer un volvo din '90 unui logan din 2009, dar nu stiu cati gandesc ca mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si mai multi prefera un pasat din 90 decat un logan din 2009...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar azi am avut o discutie cu un coleg de servici. Vrea sa isi schimbe Renault Megane cu o masina de familie, mare, sigura si confortabila.

I-am recomandat din start Volvo V50 sau XC 70. Raspunsul a fost dupa cred ca banuiti. "Daca ar fi service-ul din reprezentanta precum cel de la Renault nu ar ezita, oricat l-ar costa."

Nu cred ca mai e loc de alte cuvinte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

      Aici pierde mult marca volvo, la servicii post-vanzare, post-garantie si ce post o mai fi. Din moment ce eu ma duc sa le dau bani pe o revizie curenta si ei ma trateaza cu sa zicem condescendenta fiindca am ""nenorocul" sa am un s40 din 98 si nu ultimul s80 t6 summum, logic ca daca n-as fi atins de microbul marcii m-as indrepta spre un renault sau un volkswagen, macar pe alea stie sa le repare orice ageamiu cu laptop si autodata.

    Din pacate, perioada de varf a marcii volvo eu zic ca a fost in anii '80-'90, sub ford declinul s-a accentuat, eu sper sa nu ajunga ca opel, o marca aruncata dintr-o parte in alta, totusi cand volvo facea masini cu airbag-uri si abs, alte marci (nu dau nume - dacia) facea trecerea de la 2 faruri la 4 si inapoi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar azi am avut o discutie cu un coleg de servici. Vrea sa isi schimbe Renault Megane cu o masina de familie, mare, sigura si confortabila.

I-am recomandat din start Volvo V50 sau XC 70. Raspunsul a fost dupa cred ca banuiti. "Daca ar fi service-ul din reprezentanta precum cel de la Renault nu ar ezita, oricat l-ar costa."

Nu cred ca mai e loc de alte cuvinte.

Si crezi ca la Renault este ieftin service ul ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now