capi_1977

Salutare!

22 posts in this topic

                Intai sa ma prezint,numele meu este Sorin voi aparea pe forum sub numele CAPI am un Vlv 850 si tin foarte mult la el.

          Sunt sofer&mecanic ,am 32 ani si locuiesc undeva langa Slobozia.Am intrat in club deoarece doresc sa ajut si sa fiu ajutat (unde's multi puterea creste)in orice privinta deci BUN GASIT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit !

Te asteptam pe sectiunea Volvo 850  - si nu numai  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

                              Salut!Din nou va multumesc tuturor pt. primirea calda si complimentele pe care deja le-am primit.Va rog sa aveti putina rabdare cu mine deoarece computerul  este inca ceva relativ nou pt. mine si mai dureaza ceva pana pricep cum functioneaza forumul.Pe curand!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit !! Poate vi cu masinutza la vre-o intalnire s-o vedem si noi  ;D

Numai bine !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit  cu bijuteria Volvo  ;) incet , incet microbul Volvo se imprastie  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

                              Sal! Am inteles ca locul de intalnire este pe langa Polivalenta si faceti asta in fiecare Joi? Promit ca indata ce imi va permite timpul si de ce nu banutzii vin sa ne vedem "ochishorii"Iar ca sa-i dau "replica" Lui Johnny B as zice ca la mine chestia cu Volvo e boala cronica deja o am (boala) de vreo 12 ani dar abia acum 4-5 lui mi-am permis sa fac achizitia si totodata ii multumesc pt. mesajul de bun venit.Pe curand! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te asteptam ! Daca nu resusesti sa vii la 18.30, iei telefonul meu (din avatar) si ma suni, noi stam in parcare maxim o ora si apoi ne "retragem" la o cafea, etc. inca ceva timp.

Asa ca ne putem vedea si mai tarziu.

Share this post