Guest Attilasss

V50 cu motorizare de 1.6 sau 2.0 diesel

29 posts in this topic

Sunt un fan Volvo si as dori in viitorul apropiat sa-mi achizitionez un V50 dar nu stiu cu ce motorizare e mai recomandata. Astept opiniile voastre.Multumesc anticipat!

Am citit ca cel de 1.6 e cam mic pt caroseria masinii iar cel de 2.0 ar fi mai potrivit

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0

Parerea mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde si ce vrei de la masina,dar tot pentru un 2.0 as merge si eu

cred ca e putin exagerat un T5 pe V50.

banuiesc ca vrei V50 pentru familie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti alege chiar si 1.6D... si daca mai incolo o sa vrei mai multa adrenalina se poate cipui destul de bine. Cam pna la 50% din ce am vazut eu.

Personal as alege din start 2.0D dar acum depinde de ce vrei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un T5 cred ca ajungi cu taxele destul de sus.

Eu am 2.0D si sunt foarte multumit de el. Cred ca e o alegere mai buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 este foarte bun pt acea caroserie si vorba lui Adi se poate duce si mai sus dupa ce renunti la FAP ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru  sfaturi si mai astept si altele .Am auzit spunandu-se ca V50 ar fi o serie nereusita ,despre asta ce ati comenta ? Eu am incredere doar cand aud :VOLVO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru  sfaturi si mai astept si altele .Am auzit spunandu-se ca V50 ar fi o serie nereusita ,despre asta ce ati comenta ? Eu am incredere doar cand aud :VOLVO

Tu ai "auzit", iar noi avem si ti-am dat sfaturi !

Fa tu diferenta.

Auzeli de la toti auzi, despre orice marca, orice model.

Spune-ne ce ai "auzit" ! sau respectivul ti-a spus doar "Nu sunt bune" fara nici un argument, ci doar din "auzite".

Suntem aici sa iti dam sfaturi legate de orice, ca doar de aceea suntem o comunitate si o sa intelegi de ce suntem diferiti de alte cluburi daca mai petreci un pic pe aici.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi s-a spus ca" este asamblat din mai multe componente Ford si deacea V50 nu ar fi reusita", eu astept argumente. Si sincer nu as dori sa supar pe nimeni cu aceste auzite vreau doar sa mi se confirme ca nu e adevarat si pot sa stau linistit,pt ca sincer im-i place la nebunie V50 dar nu sunt un cunoscator ,doar din auzite si mai mult ce am citit de aici.Cel care mi-a spus ca V50 nu ar fi "o serie reusita" detine un Volvo V40 si doreste sa-si cumpere un S40,el sustine ca un anumit service din Cluj iar fi recomandat sa nu-si cumpere V50 ca va fi mai mult la service cu el.  Sper sa raman cat mai mult timp alaturi de acest club.Si inca odata multumesc pt tot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford consider ca este o masina buna...am mai multe cunostine cu Forduri si masinile sunt ok...deci nu cred ca ar fi un lucru prea rau daca aceste piese de pe Ford ar fi si pe Volvo...

Cam ceea ce este pe un S40 vei gasi si pe un V50...deci un V50 este la fel de bun ca si un S40 daca e sa o luam asa...

In legatura cu piesele nu as putea sa spun prea multe,dar:

o "piesa" comuna cu Ford este motorul,fie el de 1.6D sau 2.0D...Aceste motoare au fost concepute de grupul PSA si deci nu sunt niste motoare pure FORD...Aceste motoare sunt prezente pe Citroen,Peugeot,Ford si Volvo si posibil si pe Mazda si sunt niste motoare destul de bune...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In legatura cu piesele, am mai auzit chestia asta si din cate stiu e falsa, eu unul nu am vazut piese Ford sau FMC pe masina. Mai sunt topicuri pe forum cu subiectul asta din cate imi amintesc, din cate stiu e fals.

Ce e comun intradevar sunt acele motoare de la PSA 1.6-le si 2.0-ul pe care le-au "imprumutat" atat Ford cat si Volvo, Mazda, Peugeot, Citroen etc si parerea mea e ca le-au imprumutat si folosit deoarece sunt motoare bune.

Ford a "imprumutat" de la altii mai mult decat ceilalti, vezi motorul T5 de la Volvo, hop tzop l-au pus pe Focus RS, au "imprumutat" platforme dezvoltate de Volvo sau de altii, etc.

Nici nu prea avem cum stii care de la cine a luat cu politicile din ziua de azi, toti sunt ba submarci ale unor mari constructori, ba in grupul X sau Y, e harababura.

Dar asta nu inseamna ca nu sunt bune, sunt bune si Fordurile, mie personal nu imi plac, mai ales design-ul lor.  ::)

Aici tine si de politica, Volvo apartinand de Ford, precum si alte marci logic ca sunt la degetul mic al lor, iar americanii sunt dupa bani la greu.

In legatura cu reprezentantele, un lucru trebuie sa stii.....e de rau in Romania, dar se trece si peste asta daca ai vointa si vrei sa te ocupi cat de cat de masina ta. Din cate am inteles vrei sa o iei de noua nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, nu doresc unul nou ci un second din germania din 2006 ,cu kilometri ma gandesac ca maxim 150de mii.Am vazut pe la 10000E fara TVA.Daca va rog imi explica si mie cineva cum e cu TVA-ul asta?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, nu doresc unul nou ci un second din germania din 2006 ,cu kilometri ma gandesac ca maxim 150de mii.Am vazut pe la 10000E fara TVA.Daca va rog imi explica si mie cineva cum e cu TVA-ul asta?!

Daca ai firma in tara, platitoare de TVA, ai posibilitatea sa-ti iei masina si sa nu platesti acolo pe loc TVA-ul si o sa-l platesti, in timp, in tara. Asta in mare fiind spuse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0D si parerea mea.  trage altfel si plus ca nu consuma mult, si alt plus este ca ai cutie in 6 trepte, fata de 1.6D, care vine cu 5 trepte.

consum estimat 5.8 % pentru 4000 km autostrada, in treapta a 6-a, cruise control activat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Vad ca toata lumea opteaza pt motorul de 2.0. Eu am un s 40 din 2006 cu motor de 1,6 D si este foarte agresiv si are forta mare. Treptele sunt foarte bine etajate si daca conduci unu ai sa ramai surprins sa vezi cum merge. 1,6 este suficient de puternic daca nu ai de tractat remorca sau daca nu vrei viteze astronomice.. mers pe autostrada in germania(unde nu este limita de viteza) si alte pretentii de genul. in ceea ce priveste tva-ul, daca ai firma poti sa cumperi masina fara mws de afara si nu platesti nici aici tva decat in cazul in care o vinzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, nu doresc unul nou ci un second din germania din 2006 ,cu kilometri ma gandesac ca maxim 150de mii.Am vazut pe la 10000E fara TVA.

@Attilasss, da' de ce sa dai 10,000 Eur + TVA pe o masina din Germania cu 150,000 km, cand poti da 13,500 Eur + TVA pe un V50 2.0D Summum, 37, 000 Km rulati cu an de fabricatie 2007  ;D

Sa dezvolt subiectul?

Best,

HR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebarea era cum se recupereaza TVA-ul sau asa ceva scrie pe www.mobile.de "VAT reclaimable"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu se va mai putea recupera TVA-ul asa. Au dat Pedeleii o lege care nu mai permite deducerea cheltuielilor pe masini sau carburanti din Tva-ul firmei.....

Chiar si la masinile luate in leasing care mai au rate de achitat (cum am eu ) nu se va mai deduce nimic...

Legea asta cica ar intra in vigoare prin mai....  >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA,Godfather as dori sa stiu daca chiar e posibil,da doresc detalii.Multumesc Anticipat!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde ce vrei sa faci cu masina, daca mergi in majoritatea timpului incarcat, 2 L, daca doar concediile, 1,6 L. N-are rost sa cari un motor mare daca nu il folosesti decit in oras si la drumuri cu incarcare mica. Diferenta se vede doar cind masina este incarcata. Altfel 1,6 este destul de nervos pt traficul din Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am 2.0. is multumit de el. tre sa dau cu a lui nistor de 1.6 shi iti dau de veste ce diferente sunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge si 1.6d. Cu 110 cai nici n-ai loc in Romania cu el si la consum nu sari de 6%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now