Posted 11 Apr 2009 · Report post Am scapat de curand dintr-un accident cu un Renault Megane iar cu banii pe care mi da casco vreau sa imi iau un S60 (stiu ca Volvo sunt f. sigure). Totusi motorul de 2.4 ma sperie putin deoarece la traficul din Cluj si fostul meu Megane de 16 16V consuma peste 10. Stiu ca este o masina grea si necesita un motor mare, v-as ruga pe cei care sunteti din orase mari si stiti ce inseamna traficul infernal sa imi spuneti cam cum e cu consumul cat consuma real prin oras si in afara. Ms mult Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Apr 2009 · Report post daca iti iei pe motorina (si asa sper ca te gindesti sa faci) atunci ia motorul de 163 cp (fostul D5) care , daca mergi normal , in oras ia vara aprox. 7% fara aer si 7.7% cu aer. asta in orase ca ploiesti, brasov, etc.in bucuresti, mai pui cel putin 1,5-2%.iarna, consumul creste cu aprox. 1%daca iei pe benzina, sa-ti spuna benzinarii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Apr 2009 · Report post benzina, 2435cm, 170cp, in oras , fara sa te dai la ea, 12 - 14%, in afara , mers pana in 140 iti ia max 9 %, daca faci pe viteazul si-i dai in gura n-are rost sa-ti mai spun consumul vb de viteza mai mare de 170 . mie timisoara - motru = 240 km mi-a scos o medie de 8,8 %, ceea ce e f bine tinand cont si de drumul asta nenorocit unde au fost portiuni de km in care am mers cu a 1-a , a 2 -a. bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Apr 2009 · Report post 11-12% in oras si aproximativ 8 inafara. asta in conditiile in care conduc destul de sportiv. am si megane diesel si iti spun ca nu se poate compara consumul celor avand in vedere de diferentele foarte mari de capacitate cilindrica dintre cele doua. sunt curios cat mi-ar consuma mie un T5 !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Apr 2009 · Report post 11-12% in bucuresti, inteleg...dar 8% afara e greu de obtinut. ce faci, o calci pina la 4500, sau mergi frecvent peste 180 ?io scot 8.5 % pe ploiesti cheia brasov cu tot cu sate, serpentine, mers la limita pe serpentine,etccred ca iti ia cam mult afara.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Apr 2009 · Report post 2,4 T(200 cp) in Bucuresti cam 13-14% in afara, la 130, 140 km/h consuma cam 9-10%. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Apr 2009 · Report post S70 2.5T 193HP (inca nu e complet pus la punct) 16-17% in Bucuresti (atentie, CUTIE AUTOMATA !!!)Avand in vedere ca un 1.6i pe un V40 imi consuma 13-14%, estimez ca am un consum chiar decent ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Apr 2009 · Report post S70 2.5T 193HP (inca nu e complet pus la punct) 16-17% in Bucuresti (atentie, CUTIE AUTOMATA !!!)Avand in vedere ca un 1.6i pe un V40 imi consuma 13-14%, estimez ca am un consum chiar decent ! Pe la ce turatii schimba viteza? Cate viteze sunt de fapt? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Apr 2009 · Report post 4 viteze, cutia este adaptiva, schimba dupa cum ai picioru' de greu A doua o schimba pe la 15/h, restul pana in 3000rpm toate daca tii pedala sub jumatate, daca o tii peste sau esti si mai "rau" si apesi pe "S"port, schimba peste 3000. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Apr 2009 · Report post Un D5 185 cpAfara cam 7,5% mers voinic insa nu exagerat gen kamikazein bucuresti 10% mers voinicconsumurile sunt aproximativeSe poate scoate si 6,4 in afara insa ptr mine e mai greu....la 200 km/h computerul arata exact 10%......... in realitate..... nu pot spune cat insa cred ca e pe aproapedaca mergi sportiv in afara cred ca te invarti la 8,5%in bucuresti cred ca 11% poate chiar 12%in oras deja circul f putin.Ultimul consum facut de mine in bucuresti a fost de 9% insa..... e mai buna bicicleta metroul sau tramvaiul.PS consumul dat de computerele de bord nu sunt prea exacte indiferent de marca model masina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Apr 2009 · Report post un diesel 2,4 consuma pana in 7% mixt, in conditii normale Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Apr 2009 · Report post S60 T5, 2319 cmc (250 cp). pentru un stil de condus ceva mai sportiv: in oras 17% iar extra urban 7 - 7,5% (cu viteze ce nu au depasit 140 km/h) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Apr 2009 · Report post 11-12% in bucuresti, inteleg...dar 8% afara e greu de obtinut. ce faci, o calci pina la 4500, sau mergi frecvent peste 180 ?io scot 8.5 % pe ploiesti cheia brasov cu tot cu sate, serpentine, mers la limita pe serpentine,etccred ca iti ia cam mult afara....Talpa grea e cauza. Si eu scot cam 7,5% dar ii dau (dupa cum stii ). Pe autostrada mergand cu 190-200 culmea ca am scos 7,6%. In oras mai ales vara daca merge aerul conditionat (si merge...... ) se invarte pe la 10, dar mie imi plac reprizele scurte. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Apr 2009 · Report post pai io urc pe cheia cu a 2 si a 3-a , o omor si tot nu ia mai mult de 12-13 (pe portiune aia)la viteza , si la mine merge cu 16% la maxim (pe bord), si cu 9% la 200d-aia zic : cit de grea sa aiba talpa ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2009 · Report post S60 2.4T (200cp)...in oras ia catre 12-13 cu AC pornit, mai putin fara AC. Iar inafara daca merg frumos, cu schimbat pana in 3000rpm si cu viteze pana in 120 ia un 7.5-8 %. Dar peste 130-140 incepe 8.5...maxim 9%. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2009 · Report post eu am un S60 T5 (250cp), la oras papa 12-14%, depinde cine conduce, eu sau nevasta-mea, iar la drum am avut o surpriza placuta: februarie 2009, deva-kosice si retur, incarcat, 140-160km/h, - doar 8,7%..... foarte multumit Share this post Link to post Share on other sites