Guest seby_lisky

Cati cai putere are motorul 2.0 T de pe Volvo S60,model septembrie 2001...?

32 posts in this topic

Cati cai putere are motorul 2.0 T de pe Volvo S60,model septembrie 2001...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@seby_lisky  ti-am trimis un email cu avatarul tau la dimensiuni normale.

multumesc dar din pacate eu mi-am sters mailurile mai intai si apoi am verificat forumul,asa ca,nestiind ce e cu poza mea facuta mica,am sters-o...:).

multumesc deasemenea pentru raspunsul la intrebare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum trebuie sa schimb poza de la avatar pentru ca urmeaza sa pun o poza cu Volvo-ul S60,ceea ce inseamna ca mi s-a implinit visul pe care l-am avut atunci cand am vandut acest Volvo din poza de la avatar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze pt al 2-lea offtopic dar avatarul tau depaseste orice limita....ti-am mai trimis un email ...ai grija te rog si nu il mai sterge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok,poza de la avatar a fost inlocuita cu cea pe care mi-ai redimensionat-o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun,din cauza ca multa lume imi spune ca motorul 2.0T din 2001 de pe S60 nu poate avea 179 CP,as vrea sa stiu cum pot afla puterea reala a acestui motor pt ca eu nu am cartea masinii si nu stiu unde sa mai caut .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D :D Asta e ca aia: "Nu, pe bune acum, cati cai are??

AI primit deja raspunsul... Daca nu ne crezi pe noi, asta e, nu te putem obliga.  ;D

Mai intreaba in stanga si in dreapta internetului; de exemplu pe baietii de pe carfolio.com:

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=76395

...sau crede-i pe cei care spun altceva. It's really up to you.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,sa zicem ca are 178 bhp acest motor,atunci as vrea sa stiu altceva:nu cumva o mare parte din puterea motorului se pierde din cauza masei proprii a masinii?Ce puteri au motoarele similare de la firmele direct concurente,si pe ce loc se afla volvo in raport cu acestea?Ce modificari as putea sa fac pentru a mari puterea fara a mari si consumul de combustibil in mod direct proportional?

PS:Am inca o nedumerire:De ce am bricheta,dar nu am scrumiera la bord?Daca stie cineva un motiv logic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Motorul NU PIERDE putere daca e mai grea masina. E logic, nu?? ??? (ca doar n-o sa-i fure fundu mai greu calutii). Are de suferit dinamica masinii insa.

2. Faci un chip tuning si o sa ai putere mai mare.

3. Scrumiera e detasabila si se afla in cotiera centrala intr-unul din locurile pentru pahare. Probabil ca fostul/fostii proprietari au luat-o (pot fi N motive, nu mi se pare relevant sa facem acum teoria chibritului)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kadudu,la prima intrebare nu aveam nevoie de o reformulare ci de un raspuns concret.Stiu si eu ca motorul nu pierde putere,eu am spus ca 'se pierde putere'ceea ce inseamna tocmai cum ai spus tu:dinamica masinii are de suferit.Am cumparat masina de 10 zile,iar parerea mea despre partea tehnica a masinii este ca am condus si masini mai bune din aceeasi clasa auto.In schimb,pe partea estetica,este cea mai frumoasa si sexy masina pe care am vazut-o.Pe partea de siguranta,nu sunt inca convins dar am avut ocazia sa o verific deja si pe acest aspect.Am fost lovit ieri din spate de un renault megane,model 2004,sedan,pe cand stateam la o coada la un semafor temporar.Nu a fost viteza mare,dar in masina s-a simtit socul destul de puternic,poate si pentru ca eu tineam piciorul pe frana si masina nu s-a deplasat.dupa ce am tras pe stanga si m-am uitat la spatele masinii,surpriza:nici zgariata,nici indoita.Am deschis  portbagajul,m-am uitat si in locasul rotii de rezerva,nici acolo nu s-a indoit nimic.M-am linistit.As mai vrea sa stiu de la voi despre fiabilitate,ce ziceti,m-ar putea aduce masina asta pana acasa in Timisoara de la 3000 de km distanta?(Londra)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kadudu,la prima intrebare nu aveam nevoie de o reformulare ci de un raspuns concret.Stiu si eu ca motorul nu pierde putere,eu am spus ca 'se pierde putere'ceea ce inseamna tocmai cum ai spus tu:dinamica masinii are de suferit.Am cumparat masina de 10 zile,iar parerea mea despre partea tehnica a masinii este ca am condus si masini mai bune din aceeasi clasa auto.In schimb,pe partea estetica,este cea mai frumoasa si sexy masina pe care am vazut-o.Pe partea de siguranta,nu sunt inca convins dar am avut ocazia sa o verific deja si pe acest aspect.Am fost lovit ieri din spate de un renault megane,model 2004,sedan,pe cand stateam la o coada la un semafor temporar.Nu a fost viteza mare,dar in masina s-a simtit socul destul de puternic,poate si pentru ca eu tineam piciorul pe frana si masina nu s-a deplasat.dupa ce am tras pe stanga si m-am uitat la spatele masinii,surpriza:nici zgariata,nici indoita.Am deschis  portbagajul,m-am uitat si in locasul rotii de rezerva,nici acolo nu s-a indoit nimic.M-am linistit.As mai vrea sa stiu de la voi despre fiabilitate,ce ziceti,m-ar putea aduce masina asta pana acasa in Timisoara de la 3000 de km distanta?(Londra)

Acuma nu te supara pe mine dar ori glumesti ori nush :

- Siguranta indoielnica ? La Volvo ? Inteleg ca se zice ca nu se mai fac masini ca pe vremuri, dar de un lucru sunt sigur, Volvo means safe cars si asta a fost si va fi indiferent de ani

- Daca te duce 3000 Km ?  ???

???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cumparat masina de 10 zile,iar parerea mea despre partea tehnica a masinii este ca am condus si masini mai bune din aceeasi clasa auto.

Ai cumparat-o de noua? Ca, daca nu, nu are nici o vina Volvo ca ai cumparat o masina cu posibile probleme la motor. Nu este un SUV, ca sa fie prea grea pentru un motor de 178 CP. Daca sunt toti acasa, nu ai avea de ce sa te plangi. Pune-o pe un tester si pe un dyno dupa care vezi cum trebuie sa actionezi.

Pe partea de siguranta,nu sunt inca convins dar am avut ocazia sa o verific deja si pe acest aspect.

Nu esti convins, desi ai avut acel incident? Pai cum ar trebui sa fie accidentul sa te convingi?

Probabil ca ar trebui sa incerci un impact frontal la viteza serioasa. Desi nu recomand :D

Ca si o concluzie, masina personala este o chestiune serioasa. Iti pui viata ta si a familiei in "mainile ei" in fiecare zi, si daca nu esti convins de calitatile ei, mai bine o schimbi cu una care te satisface. Slava Domnului, sunt atatea modele pe piata, ca in mod sigur o vei gasi pe "THE ONE".

Eu unul ma simt mai bine cand stiu ca imi plimb copilul cu un Volvo. Si am si 2.0T mai vechi, si sunt multumit si de dinamica. Si nu sunt usor de multumit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma nu va suparati dar nu trebuie sa disecati orice cuvant sau exprimare indoielnica apare in postarile mele.Unele sunt doar exprimari artistice cum e cea cu aspectul sigurantei la Volvo.Cand am spus ca nu sunt convins,de fapt,era doar un mod de a introduce incidentul in discutie.Teoretic atunci ar trebui sa fiu convins cand am un accident grav si eu raman in stare de functionare.Dar sper sa raman neconvins pe acest aspect.Argumentele pt care am spus ca am condus si masini mai bune:cutia de viteze nu e cea mai precisa,nu reusesc tot timpul sa bag in marscharier din prima,iar cand o nimeresc,nu sunt sigur,pozitionarea marcharierului in cutie nu imi place,as fi vrut sa apas sau sa ridic de maneta,pedala de ambreiaj se apasa cam greu,pedala de acceleratie are un timp mort la inceputul cursei,turatia la ralanti e prea joasa,iar atunci cand invart volanul pe loc,fara sa accelerez,sau cand am A/C-ul pornit,motorul merge intrerupt si da sa moara.Am mai patit asa ceva cu un Ford Ka,motor de 1,2L.

  PS:Daca vrei sa schimbi becul de frana si iti scapa becul in blocul de lumini,nu il mai poti scoate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi e o masina la mana a doua si nu poti sa ai f multe pretentii.

Nu ai de unde sa stii cum s-a purtat vechiul proprietar cu ea.....

Am si eu un S60 si sunt multumit de ea.

Nu creeaza toate problemele descrise de tine.

Conteaza, zic eu, si cum te porti cu masina.....

E ca o femeie... daca te porti urat.....  te lasa.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cati cai putere are motorul 2.0 T de pe Volvo S60,model septembrie 2001...?

Cred ca este cel mai bine sa masori!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred , dpa cum te-ai exprimat, ca pe tine te intereseaza cai putere/ tona.

din punctul asta de vedere nu stai rau in comparatie cu concurenta.

daca mai pui la socoteala si ergonomia masinii, te vei clasa undeva sus in clasa ei.

volvo e masina din care iti vine greu sa te dai jos nu numai dupa 3000 km , ci si dupa 10.000 km...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e o cazatura de masina cu turbina dusa, fii sigur ca va merge mult mai prost decat un 1.8 aspirat.

Am condus cateva Volvo-uri pe benzina cu turbina moarta si te miri cat de anemice sunt.

Daca o aduci la starea de functionare normala, in mod sigur o sa fie o masina corecta pentru clasa ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca il intereseaza puterea la roata.....

Paaai eu zic in felul urmator :)

Te duci la o herghelie de cai.

Inchiriezi multi cai ii legi contra de carligul de remorcare si ii pui sa traga, ei intr-o parte tu in cealalta.

Apoi mai adaugi cate unul :) si cand incepe masina ta sa nu mai faca fata te opresti si numeri caii :))

Auzisem ca in targ in vitan exista niste aparate care masoara puterea reala a motorului...... cum.... sau daca e real.... nu stiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti spun eu de pe acum catzi are... 6 cai frumoshi ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiti cum este omul sfinteste locul... asa era cu standul de la Vitan.

Este un stand care trebuie sa functioneze bine intre anumite limite.

Este inertial fara frana si nu are ventilator sa simuleze racirea normala pe intercooler, motor si in admisie.

Pe vremuri erau cativa baieti care au plecat insa stiau sa-l utilizeze corect.

Noi am masurat ceva acolo insa ulterior lumea nu a mai fost multumita.

pot sa va pun si o fisa dino de acolo de la un evo9 preparat de noi.

Sunt standuri care afiseaza puterea la roti sau la motor avand softuri care fac o echivalare a pierderilor de transmisie.

Cel de la Vitan arata puterea la motor, cea pe care si fabricantul o declara conform standardelor, insa importanta este cea la roata.

post-2004-1287786285827_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma nu va suparati dar nu trebuie sa disecati orice cuvant sau exprimare indoielnica apare in postarile mele.Unele sunt doar exprimari artistice cum e cea cu aspectul sigurantei la Volvo.Cand am spus ca nu sunt convins,de fapt,era doar un mod de a introduce incidentul in discutie.Teoretic atunci ar trebui sa fiu convins cand am un accident grav si eu raman in stare de functionare.Dar sper sa raman neconvins pe acest aspect.Argumentele pt care am spus ca am condus si masini mai bune:cutia de viteze nu e cea mai precisa,nu reusesc tot timpul sa bag in marscharier din prima,iar cand o nimeresc,nu sunt sigur,pozitionarea marcharierului in cutie nu imi place,as fi vrut sa apas sau sa ridic de maneta,pedala de ambreiaj se apasa cam greu,pedala de acceleratie are un timp mort la inceputul cursei,turatia la ralanti e prea joasa,iar atunci cand invart volanul pe loc,fara sa accelerez,sau cand am A/C-ul pornit,motorul merge intrerupt si da sa moara.Am mai patit asa ceva cu un Ford Ka,motor de 1,2L.

  PS:Daca vrei sa schimbi becul de frana si iti scapa becul in blocul de lumini,nu il mai poti scoate.

Pai masinuta din cate descrii are probleme ! Nu ar trebui in nici un caz sa se comporte asa !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now