alexpopeystar68

Am doua probleme - cine ma ajuta?

276 posts in this topic

Din pacate nu putem vedea imaginile de pe clubmercedes daca n-avem cont, asta e, masina fitoasa, forum fitos  :D Pacat, m-ar fi interesat si pe mine o reconditionare prin primavara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu iti trebuie cont, dai mai jos si ai poze puse de Bogdan .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am vazut, mersi  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E clar ca nu voi schimba plusul cu piele si cu atat mai putin cu na(s)ppa, asta nici la haine nu-mi place, asa ca mai astept sa adun ceva malai; am alta tristete acu : unde parchez, in partea drpt cam pe la mijlocul motorului, sunt multe picaturi de ulei, cred ca tot de la garnitura schimbata; inainte de a schimba garnit de chiul nu pierdea ulei; cu antig e rezolvat, nu am mai pus de 2 luni, are nivel constant; colegii spun ca dupa 500 km, sau pana in 1000, garnit trebuie stransa din nou, ca s-a lasat; cine stie cum e treaba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e stransa ca la carte, da , trebuie stransa din nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci pt sfat, individul nu vrea, tre sa mai caut, dar cinstit sa fiu mi se face greata cand ma gandesc sa iau totul de la inceput si in plus sa nu stiu peste cine am dat; filtrul de polen la s40 t4 stie cineva cum se schimba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand vrei , te pot ajuta eu !!  ;D Ne bagam sub ea , vedem pe unde pierde si rezolvam problema . De la garnitura de chiulasa nu este sigur , poate de la garnitura chimica de la capacul de la culbutori .

Share this post


Link to post
Share on other sites

>:( sportu' asta cu bagat sub maschinen e cam greu pt mine fara elevator, da' sa fiu cinstit, ma-si uita ca vitelul la poarta noua; apai cuvantul asta "garnitura chimica" imi da frisoane deja, tre sa ma documentez si io bre, ca nu am habar cu ce se manca ;D ; la ADP2 e un elevator si ceva mecanomani, am sa incerc sa-i ambitionez, macar sa-mi spuna ce si cum; multam mult.

CpNmTbo pt toti Volvistii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

garnitura chimica e doar o...pasta dintr-un tub care se da pe conturul exterior al piesei ce se doreste etansata. Pui masina pe 2 cricuri sanatoase si gata, vezi ce se poate face. Bafta si ai incredere in Vadim, a mai "mincat" de-astea.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde sa te duci? La ADP? Astia nu repara autogunoiere si alte d-astea? Du-te frate la Vadim sau daca n-ai incredere du-te la alt meserias, nu la gunoieri. ;)

@Vadim: Foloseste si tu termeni comuni: silicon la tub, un fel de silicon etc  :D

>:( sportu' asta cu bagat sub maschinen e cam greu pt mine fara elevator, da' sa fiu cinstit, ma-si uita ca vitelul la poarta noua; apai cuvantul asta "garnitura chimica" imi da frisoane deja, tre sa ma documentez si io bre, ca nu am habar cu ce se manca ;D ; la ADP2 e un elevator si ceva mecanomani, am sa incerc sa-i ambitionez, macar sa-mi spuna ce si cum; multam mult.

CpNmTbo pt toti Volvistii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles, e vorba de capacul de la chiulasa care se etanseaza cu pasta asta de-i ziceti garnit chim;

OK dle. Vadim, daca imi dai un nr. de tel te sun si imi zici cand ai putin timp liber, sau un e-M : alexpopeystar@gmail.com; da' pasta trebuie cumparata, numai sa-mi spui de unde sau daca are Midnight C.

PS nu ma gandeam sa-i pun pe ai de la mecanizare sa umble la maschinen, da' sa stiti ca repara bmw, skoda, ford si altele, i-am vazut io, altii se ocupa de taraboantele mari, noi nu avem autogunoiere, d-astea au supercom, rebu .... de,  ne-am emancipat si noi muica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numarul meu este 0727.142.914  :P

Se poate pune silicon rosu sau negru de la 2 + 2 costa 15 lei parca .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vazand si citind in timp acest topic,am trecut prin cel putin 2 stari,una de uimire,cat de lung a ajuns,iar cea de-a doua de bucurie, cat de mult doresc unii dintre noi sa ajute pana la finalizarea problemei! Succes si s-o tinem tot asa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu, citind cam tot ce se scrie, facind curatenie si alte modificari necesare, trec la rindu-mi prin mult mai multe stari !  :D

:3some:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zippy : ai dreptate, e f lung si io ma simt un pic vinovat pt asta, am sa rog moderatorii sa-l inchida,  sper totusi ca nu am deranjat pe nimeni cu nestiinta mea; chiar fara sa fii posesor de masch volvo, e minunat sa faci parte dintr-o comunitate cum e Volvo Club si sa ai parte de intelegere si ajutor in vremurile astea;

Vadim : cumpar si te sun

CpNmTbo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar sigur pierde pe sus ??  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

                  Vadim,nu crezi ca un "etansant pentru motor de la WURTH Nr. articol 893260100"care se foloseste etansarea baii de ulei si a sectiunii intermediare ar fi mai indicat?"silicoane" au mai pus si altii pe acolo dar se pare ca n-a tinut ;)La mine a dat rezultate "Chestia asta" motoarele mele nu transpira pe nicaieri desi au fost desfacute din "toate oasele"Si nu uita sa folosesti cheia dinamometrica :D

post-2469-12877871342234_thumb.jpg

post-2469-12877871351881_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadim : am desfacut capacul de la fise bujii si nu prea se vede ca ar mai curge pe acolo; m-am uitat si in jos cu lanterna si nu se vad urme de ulei pe motor, sau cel putin nu vad eu, stiu doar ca sub masch sunt cateva picaturi, in 24 h se face o pata cam cat palma si doua trei mai mici pe langa ; mecano a strans suruburile de la capac chiulasa de trei  - patru ori pt ca, zicea el, numai pe acolo curge, pe langa suruburi - am vazut si eu, dar de acolo nu se prelinge in jos; imi e teama sa nu curga la imbinarea dintre carter si semicarter, asta ar fi cu mult mai grav, e treaba de desfacut tot motorul; nu stiu daca e garnit si intre carter si semic, sau se etanseaza tot cu pasta; banui ca ar fi mult mai usor de vazut pe elevator

capi_1977 : multumesc mult

CpNmTbo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Capi , crede ma ca saracia aia de 2 + 2 e mai buna decat orice pasta  :D

Imbinarea dintre carter si semi carter tot cu pasta se etansaza  ;D dar nu cred ca pica pe acolo . EU mizez pe semeringuri daca curge pe lateral si imbinarea dintre chiuloasa si capac , suruburi sau turbina daca pierde prin spate . Ma rog ar mai fii surubul de la baia de ulei  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

La baia de ulei surubul e cu senzorul de ulei? ala a fost strans de mecano si zicea ca nu mai curge; mai multi ziceau ca pica de pe la simeringuri, da' nu stiu care, probabil de la capacul chiulasei; sper sa cumpar azi silicon 2+2. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verificati returul de la ulei de la turbina. Este o problema sa-i spunem comuna la T4 sa piarda ulei pe acolo. Probabil cand a fost desfacut/facut la loc motorul sigur nu cred ca ati avut garnituri originale pentru teava de retur de la turbina si cum face presiune turbina cum incepe sa piarda ulei. O stiu de pe propria piele :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am notat, merci mult Biri; de fapt si de drept, de la tine tre sa am cele mai multe info, ai tot t4, unul dichisit, cum asi vrea s-o vad si eu pe dulcie mea  ;D;  ieri am avut alt soc : a inceput sa mearga non stop ventilatorul ala mare, porneste cum intorc cheia in poz II, ca si cum asi fi comandat degivrarea, plus ca se aprinde "service" -care se stinge dupa un minut; ventilatorul merge tot timpul si se opreste cand opresc motorul, AC - ul pare ca functioneaza pe temp (+ si -); am sa mai caut pe site poate a mai patit si altcineva; un tester mi-ar spune ce are?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la electroman : nu ventilatorul merge tot timpul ci AC-ul! asta o fi cu tranzistorul defect? merge ca si cum asi fi dat dezaburire si face zgomot si curent ca la balamuc, non stop, indiferent de poz butoanelor, dar se opreste cand scot cheia; pana sapt viitoare nu are timp, da' intreb - se arde ceva daca merg asa ? lus ca ma inebuneste zgomotul si perioada de timp pana se incalzeste  >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu pierdeam lichid de racire doar la drumuri lungi ..cand m-am uitat mai atent vasul de expansiune avea crapaturi si pe acolo iesea lichidul buclucas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now