Midnight Caller

Modificari la S70

75 posts in this topic

frumos, frumos :)

Trage mai tare acu cu tipsuri? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trage la fel... doar ca nu-mi mai rupe urechile si nu-mi mai umple cabina de miros de benzina ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut azi 2 filmulete cu ajutorul lui BiriV cu 2-3 shpritzuri si o plecare...

Sunet evacuare :

Si plecare in forta :

Enjoy... Tineti cont de faptul ca a fost filmat cu o camera destul de NEPROFI, si ca nu se aude si basul evacuarii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

corectie: cu castile potrivite (gen Technics) se aude basul poate chiar mai mult decat in realitate.

Si sa dai o bere la pozar ;)

In alta ordine de idei, felicitari pentru masinuta ... trage chiar f. bine ... creca ai putea s-o incerci linistit cu un S60 D5 ... prietenii stiu de ce ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
;D Saru' mana mult !!! Tin sa reamintesc ca singurele modificari sunt injectoare, MBC, filtru conic si evacuare... Cipulica o sa urmeze ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am luat SI MONTAT tips-urile, am ales doua ovale de la BORLA, taiate pe drept, ca pe oblic nu mai aveau baietii prin stoc, si trebuia sa o rezolv pana imi lua foc bara spate ;D

Cam asa a iesit, sper sa va placa si voua, pt. ca eu unul sunt incantat !

[attach=1]

Borduri placute! ;D ;D ;D ;D(din partea unui ofticos)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai parca ai zis ca masina ta nu face "scartz"  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In alte vremuri... ;)

Imi aduc aminte cand Alex se plimba cu 1.6i si facea "tuning" cu lapte Doina si vopsit de praguri :P

You've come a long way, friend!  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, lapte Doina folosesc si acu' ca am niste pielicica de care trebuie sa am grija... Ah, si sapun Dove cu 1/4 crema hidratanta ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, lapte Doina folosesc si acu' ca am niste pielicica de care trebuie sa am grija... Ah, si sapun Dove cu 1/4 crema hidratanta ;D ;D ;D

Woa woa, hang on a minute, ia zimi si mie care e treaba cu Dove-ul si cu laptele asta Doina ? E pentru tapiserie sau cum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zi cu ce vrei sa il trimit :-)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adresa mea :

IASI  ,Strada Vitejilor Nr. 14  ,Bloc B9 ,Etaj 2 ,Apartament 6 ,Interfon 06  .Telefon 0740070912  Mihalache Marian.

Cu ce vrei tu . Cu plata as prefera sa-ti virez banii intr-un cont ca prin ramburs astia iau comision.

Un catalizator sport nu gasesti tu pe acolo? Cu intrare si iesire minim 63 mm. Nu e nevoie sa aiba soclu pentru sonda lambda caci eu am si dupa catalizator sonda.

Multam. Astept.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se trimite azi, o sa-ti ajunga pe maine sa zic pe la un 13-14... Ai contul pt. virament pe PM.

Multam fain !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai care-o fo' Stage 1 ? Cip-Cirip ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi daca nu postati cum trebuie tot ce faceti la masinutze, sa va mandriti cu ele.... Nici nu mai stim cind se termina un stage 0 si uite ca incepe deja stage 2  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

STAGE 0  .... stim deja de la tine Matrixxx

STAGE 1 ..... CIP Tuning + filtru aer sport de carcasa

STAGE 2 ..... Esapament complet ( Downpipe de 3" ,catalizator race ,catback de 2,5 " ) + eventual un soft mai performant+BOV

STAGE 3 .... Turbina + intercooler+furtunele aferente (de preferat SAMCO)+injectoare

STAGE 3+ .... Pistoane forjate+biele+ambreiaj+....etc

FINALUL : undeva la 450 -500 CP .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa draga, sa vedem si noi ce-ai facut la racheta  :-*

P.s. nu ar trebui sa faci chip tuning-ul dupa ce-ti pui turbina (mai mare) si injectoarele... si nu inainte ? E o alta harta de injectie - si mai trebuie inainte de chip sa iei regulator de presiune si o pompa Walbro mai maricica. (Walbro High-Performance).

Felicitari pentru tot ce-i faci bijuteriei !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate Matrixxx  .La fiecare STAGE se modifica softul. Si nu in ultimul rand pompa de benzina si regulatorul.

Pai pentru 400 Cp ,ca 500 mi se pare exagerat pe FWD trebuie o turbina maricica plus un boost pe masura  ,cel putin 15-16 psi. Eu nu ma gandesc sa ajung acolo dar macar peste 300 (301  ;)) din motorasul meu de 2 litri.

Trebuie muuuuult "malai" dar momentan fac esapamentul.

Pentru Alex:  Marfa primita  ,banii "aruncati"  ;D  , super marfa downpipe-ul . :beertogether:

Azi m-am uitat dupa un catalizator Magnaflow metalic  ,am gasit cu intrarea si iesirea de 2.75"  ,am trimis mail si astept sa vad cat costa. COD 59958. Urmeaza finala si apoi ceva teava de 2.5".

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Ma bucur ca esti multumit Mariane ! E cu siguranta muuuult mai bun calitativ fata de ce se face la noi, de-aia probabil a si costat atat ;D... Eu am gasit de facut aici si cu 3-3.5 milioane, dar flansa e metalica, inoxul nu e 407 ci 304, mai slab calitativ, iar racordul flexibil D-zeu cu mila...

    Spor la montaj !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari,

O intrebare am si eu @Midnight Caller: cum ai facut sa-ti pui BOVul? Ma batea si pe mine gandul, dar din ce am mai citit motorul stock merge pe varianta de bypass si teoretic ai avea probleme de amestec daca pui un BOV dupa debitmetru. What's your secret? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simplu ... ignora respectiva problema de amestec. Plus ca Motronic-ul gestioneaza mult mai bine aceasta problema fata de Siemensul meu ....

Deci ... BOV+Motronic=friends :)

Go 4 it ... anuleaza dump-valve-ul de fabrica si tranteste un bov :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este, stock este CBV (Compressor Bypass Valve), si exista varianta "blocking plate" care se pune in loc de CBV, sau, la recomandarea lui BiriV, o supapa unisens de DACIE ;D care se pune pe furtunul de vacuum ce comanda CBV-ul... and you're done.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now