thor4ever

volvo s40 2005-2006

292 posts in this topic

Pai probabil cel de 2.0 TDCI e cel nou D3 de la Volvo ;)

Iar cel de 2.0l(benzina cred ca e)e T4 cu ceva imbunatatiri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar in 4 cilindri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care noi motoare FORD ? Alea care sunt deja pe Volvo S80 (2.0T @203cp) si Pejo 308/Mini Cooper S (1.6T @175CP)  ?

Pana scoate FORD noul Focus deja o sa scoata Volvo T5ul de 2l @230 CP si cine stie ce mai scoate PSA/BMW din motorul de 1.6 .

De motorul dizal de 2L ce sa zic, parca prefer un cilindru in plus ;D

Oricum aceste noi motoare vechi o sa fie pe S60ul nou si unele dintre ele o sa aiba puteri mai mari decat cel de pe Focus 2011 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum aflu si eu cum stau cu aditivu pt dpf din rezervor?si de care tip si pret ar fi.mersi

Si daca nu completezi si mergi cu el gol ce se intampla?

Daca se goleste trebuie sa-ti dea ceva eroare?

Se poate sa fie gol fara sa dea eroare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca i gol s ar putea sa nu mai traga!

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi am dat roata dreapta spate jos si m am bagat sub ea cat am putut si am cautat deasupra rezervorului.nu este nici un alt bidonas de cca 2l care ar semana cu rezervorul pt aditiv.incerc si roata stanga,dar nu pot s o desfac(cretinii de la vulcanizare au strans o in draci).iaca faci pana si ai amarata cheie originala de la masina si mori langa ea ca nu poti desface suruburile,asta in cazul in care nu ti se indoaie ea sau sa se deformeze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca i gol s ar putea sa nu mai traga!

Ms ca m-ai bagat in seama  :P

Cei de la reprezentanta au spus ca e gol (eu am un dubiu  :P). Dar masina merge si trage f bine.

Deci, doar s-ar putea sa nu mai traga, sau sigur nu ar trebui sa mai traga?si asta tot timpul?

Scuze ca pun asa mult intrebari dar mi-ar face placere sa stiu mai multe detalii/simptome ale masinii in acest caz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doctore ti-am mai spus masina ta nu are DPF de fabrica ci pus, conform VINului masina ta este EURO 3, DPF a fost pus ulterior si alea puse nu sunt cu aditiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alea "sunt" prin schimbare? La un anumit numar de km parca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Habar nu am, totusi cred ca da pt ca este destul de greu de facut regenerare la ele, pt aia trebuie modificat managementul motor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai ieftin eu zic ca iesi daca il scoti de tot!  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

aia fac mai toti si daca o sa fie probleme o sa l scot.am citit pe forum la ford si citroien ca deja sunt persoane care il scot+modificare ecu.pret nu stiu.

pana acum am facut cam 15mii km in 7 luni dar de 4luni am tinut o doar pt drum extraurban,7000km i am facut cu cealalata in oras.pana acum nu ma plang de ea:doar cand merg pe drum extrem de prost(denivelari,crapaturi,piatra cubica) se aud ceva soricei de sub gps si undeva in spatele gurilor centrale de aerisire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI cum mai iei ITPul? Știu ca suntem in România adică tara tuturor posibilităÈ›ilor dar totuÈ™i .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai daca scoti si modifici ecu masina este ca euro 3?normal nu trebuie sa se incadreze la normele de poluare E3?zici ca daca scoti dpful nu te mai incadrezi nici la E3?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa verifici in carte cum e trecuta, E4 sau E3 vezi in carte la nr de omologare ultimele 2 caractere alfanumerice .

Daca este E3 si scoti DPFul nu este nici o problema, iese E3 .

Daca este E4 si scoti DPF iese E3 si apar problemele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma puteti ajuta cu ceva sfaturi va rog.pe masina am acu pe fata 2 anvelope tigar,vara si pe spate 2 goodyear M+S(all season)ev2 parca.as dori sa le schimb pt ca mi se par cam zgomotoase.uzura lor nu ete mare.din mai multe siteuri de teste  si siteuri de vanzari anvelope am gasit cam asa:

http://www.vanzarianvelope.ro/Anvelope-MICHELIN-PRIMACY-HP-205-55R16-91-W-2536.html

cu toate ca as fi dorit energy saver,gasit pe alt site la 360lei bucata.dar aici da in 12 rate fara dobanda si este un avantaj mare.

http://www.rezulteo-tyres.co.uk/michelin-tyres/primacy-hp-tyre/test-review-6746

si energy saver si primacy hp cam aceleasi rezultate

http://www.vanzarianvelope.ro/Anvelope-PIRELLI-P7-CINTURATO-205-55R16-91-H-8783.html

http://www.rezulteo-tyres.co.uk/pirelli-tyres/cinturato-p7-tyre/test-review-23754  testul

si

http://www.vanzarianvelope.ro/Anvelope-GOODYEAR-OPTIGRIP-205-55R16-91-H-7200.html

http://www.rezulteo-tyres.co.uk/goodyear-tyres/optigrip-tyre/test-review-14923

astept si alte pareri.mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune o intrebare si aici.

Eu am primit o oferta foarte buna la anvelopele care ma interesau .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie imi zdrangane ceva in in spatele consolei/gurilor de aerisire,desi eu nu am gps...de fapt intra in vibratie cand o accelerez si  ajung pe la 3000 de ture...eu sper sa fie ceva care se demonteaza cand se schimba filtrul de polen,caci daca trebuie sa desfac tot bordu o sa inebunesc....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia fa următorul test.

In staÈ›ionare accelerează maÈ™ina pana la 4000rpm DAR uÈ™or È™i vezi de la ce turaÈ›ie începe să vibreze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am citit tot postul acela bogdane.are preturi bune.cum ziceam cam aceleasi preturi am gasit pe alt site,ceva firma.am sa l intreb doar ce ar recomanda.ca as da 20-30 lei+ la anvelopa daca este pe card avantaj in 12 rate fara dobanda.

Idem si la mine cand accelerez mai tare se aude un usor fasait,mici soricei in spatele bordului central,parca si de pe la consola.nu enervant,dar se aude.

gpsul tre sa l mai desfac sa vad daca nu mi o ramas vro bucata de rotita pacolo,sau rotitele sa nu aibe joc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia fa următorul test.

In staÈ›ionare accelerează maÈ™ina pana la 4000rpm DAR uÈ™or È™i vezi de la ce turaÈ›ie începe să vibreze.

Pe loc am uitat sa fac,dar in mers vibreaza undeva intre 2800 si 3000...

Azi cand ma intorceam de la Bucuresti,intr-un plin proces de accelerare,schimb in treapta superioara si incep sa accelerez in timp ce ridicam usor picioru de pe ambreiaj...cand colo motoru se tura dar viteza nu crestea...toate astea pentru o secunda-doua si nu s-a intamplat tot drumu...cand plec de pe loc are suficienta forta si nu am observat inca sa patineze....ambreiaju sau poate fi de la altceva?oricum o studiez fenomenu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inceput de sfarsit de disc ambreiaj.

Cel mai bine se testeaza cu pilotul automat, setezi la o anumita viteza sa zicem 130km/h pui frana pana la 80km/h apoi dai "resume", daca patineaza e clar .

Fa testul cu turatia in stationaresi vezi clar ce si cum .

Share this post


Link to post
Share on other sites

are nevoie careva de filtru ulei pt 1.6D 2004-2007?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now