thor4ever

volvo s40 2005-2006

292 posts in this topic

Daca ridici capota o sa vezi un sticker cu Ford WSS-M2C-913B  acel ulei poate fii inlocuit cu norma  ACEA A5/B5, asadar uleiul pe care trebuie sa-l bagi si pe care il recomanda Volvo este Castrol SLX Professional 0W30 for Volvo Cars ACEA A5/B5 sau Castrol SLX Proffesional C1 5W30 ACEA A5/B5 .

Sau poti pune ce vrei tu ;D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

aia recomanda volvo.dar se gasesc la noi uleiurile alea?pret?sa raman tot pe 5w30?

Liqui Moly cum este?am citit pe undeva ca ar fi f bun...dar si scump

Share this post


Link to post
Share on other sites

aseara am observat ceva ciudat la masina.nu stiu,dar nu cred ca inainte facea.eram pe frecventele locale la radio care sunt destul de puternice:europafm,radio21,zu.se auzeau tare si bine.dau pe dezaburire oglinzi si luneta si in momentul ala se aude mai incet si cu bazait,pureci.cum opresc se aude bine.am oprit si xenoanele ca am zis ca poate infulenteaza.nimic tot asa.ce poate sa fie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu alternatorul cum stai ? Cu incarcarea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum pot afla ca nu stiu.masina a stat in perioada asta si 1 sapt nepornita si a plecat fara probleme.

ce am mai observat uneori cand pornesc masina,chiar daca porneste usor,becurile din bord tind sa piarda din putere cand dau la cheie.dar nu tot timpul si am observat asta dupa ce motorul era cald(mers distante scurte prin oras.)pe rece de pe o zi pe alta sau mai multe zile pleaca perfect.

bateria tind sa cred ca este cea originala din 2004-2005:scrie pe ea volvo made in sweden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e aia originala eu zic ca si-a trait traiul,si-a mancat malaiul :D Sa nu te lase cand iti e lumea mai draga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu as prea crede sa fie din cauza bateriei interferentele alea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai asculți radio ? Credeam ca ai ipod :lol:

Nu prea cred ca este de la baterie iar dezaburirea nu poate creea un câmp electromagnetic asa puternic, poate fii totusi de la alternator daca zici ca nu este de la xenon (ala mai baga paraziti) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu imi mai merge becul din oglinda de curtoazie.am dat jos sticla si am schimbat becul.tot asa.posibil sa fie de la piesa de plastic neagra cu click?lamelele de contact par ok.cum se poate schimba dracia aia mica neagra ca mi se pare ca i turnata in suportul de plastic al ogklinzii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stie careva cum se da jos ventilatorul mare din fata radiatorului?trebuie data toata grila jos?

am ceva problema la ventilator:ori ceva contact imperfect de la modulul de pe el ori carbuni sau altceva.

pe o diagnoza buna apare ceva eroare ?

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modulul este defect 90%, este buba standard la VLV .

Iese la diagnoza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

si trebuie dat tot botu jos sa ajungi sa dai jos ventilatorul si modulul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

si trebuie dat tot botu jos sa ajungi sa dai jos ventilatorul si modulul?

Da. Eu am un scurt pe un claxon si am ramas doar in unul...nu-mi vine sa ma apuc de dezmembrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Eu am un scurt pe un claxon si am ramas doar in unul...nu-mi vine sa ma apuc de dezmembrat

si?

eu am dat jos claxonu in 5min.desfaci cu grija grila fata si ai acces la claxon.si la mine s or oxidat contactele dupa ceva improvizatie.in 10min am rezolvat tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce fel de jante se mai potrivesc pe volvo s40? stie cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am dus masina pt problema cu ventilatorul de la radiator.diagnostic 100% stricat ventilatorul.Si zambe-stirea de azi:ventilator 15mil.

habar-electronistul serviceului la intrebarea :se poate repara imi zice nu se poate ca i capsat.nici macar tentativa sa l incerce la baterie sa vada daca mere,sau sa vada daca s carbunii dusi.din cate stiu ii acelasi de pe focus si pe forumul ford toata lumea repara ventilatoarele,problema intalnita fiind carbunii.a mai patit cineva asa ceva?nu mai am vida instalata si nu stiu exact modalitatea de dat jos.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

De patit nu am patit-o(nici nu imi doresc,am deja destulelaugh.gif).Vorbeste cu ''mister G'' ,doar nu e avion ventilatorul alarolleyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

De patit nu am patit-o(nici nu imi doresc,am deja destulelaugh.gif).Vorbeste cu ''mister G'' ,doar nu e avion ventilatorul alarolleyes.gif

sincer din cate am auzit nu i de mister G,adica nu se incurca cu asa ceva avand in vedere ca il poate repara si o casnica.sau poate ma insel.

bata l mama lui de bucata de plastic cu 2 carbuni si un rotor.

dupa ce le am zis in service sa nu se gandeasca ca imi schimba ventilatorul la pretul ala s-au hotarat sa faca imposibilul-sa-l desfaca-.exact la ce ma asteptam:toti 4 carbunii cam dusi.or zis ca or desfacut 3 ventilatoare si nu se potrivesc.ce solutie ar fi si unde as putea gasi.din cate am observat sunt carbuni cu o duritate mai scazuta,grafitati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca cu carbuni de aspirator sau de polizor unghiular(flex). S-ar putea sa se potriveasca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca cu carbuni de aspirator sau de polizor unghiular(flex). S-ar putea sa se potriveasca.

mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit carbuni...la magazin...carbuni auto pt oltcit.sunt cam de 2x mai inalti si cam cu 1mm mai grosi.lungi de cca 1.5cm.i am aranjat sa intre numa bine.maine ma duc cu ei la specialist sa monteze ventilatorul la loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pana la urma a trebuit sa demonteze toate elementele din fata ca sa ajunga la ventilator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa nu zic vro injuratura acu :D.o dat pe dracu:2 furtune o dat jos:ala gros din mijloc si unu din dreapta jos.si l o tras pe deasupra.din cate stiu are 4 cleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mariane astept cu mare interes sfarsitul povestii ventilatorul, daca nu este de la ventilator iti dai seama ca o sa ma prapadesc de ras dupa care o sa-ti arat pas cu pas cum sa-ti repari singur modulul . Chiar ca este treaba de casnica, ai nevoie de un aparat de masura, o statie de lipit si o mana dreapta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mariane astept cu mare interes sfarsitul povestii ventilatorul, daca nu este de la ventilator iti dai seama ca o sa ma prapadesc de ras dupa care o sa-ti arat pas cu pas cum sa-ti repari singur modulul . Chiar ca este treaba de casnica, ai nevoie de un aparat de masura, o statie de lipit si o mana dreapta .

man eu m am bazat pe testeru lu oliver ca modulul ii bun.contactele par ok pan la urma.dar cand am dat jos carbunii 3 din ei erau negrii negrii,dadeam cu mana pe ei si nu se dadea jos zgura.

du te ia o punga de popcorn si un suc si asteapta raspunsu pe deseara.mersi de info si sper ca nu ajung casnica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now