Posted 11 Nov 2009 · Report post buna dimineata,oare de ce masina mea face presiune in rezervor? cand desfac busonul este identic ca si cand desfac o punga de cafea vidata.ma puteti ajuta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post Si eu am observat lucrul asta, probabil asa trebuie sa fie, ceva supape care mentin o presiune constanta in rezervor? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post E normal, exista un mecanism de recuperare a vaporilor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post capacul de la rezervor e defect (supapa defecta) - alt capac (buson)daca mergi asa in curind o sa urmeze pompa de combustibil din rezervor.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post Eu am scos cu tot cu yala, supapa de la buson si cateodata tot mai face vid... parca in momentele alea merge si un pic altfel motorul... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post Are dreptate iulirx capacul de la rezervor are o supapa care da voie sa intre aer pentru nu a face vid se poate verifica busonul tragand aer in partea care intra in rezervor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post verific.multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post Si la mine face asa, dar eu nu vad nici o gaurica sau ceva pe capac care sa indice vreo supapa sau ceva.Stie cineva concret daca e normal sau nu ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post Si la mineSi la tine se intampla dupa ce ii dai in gura si mai ai putina benzina in rezevor ? ca la mine doar atunci face vacuum, dupa ce merg mai sportiv si ajung pana pe rosu, dupa ce desfac busonul vrea sa ma traga inauntru :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post Eu cred ca e normal sa faca vid, are ceva mecanism de recuperat vaporii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post si mie imi face la fel, dar nu cred ca e din cauza vaporilor. eu cred ca pompa trage motrina/benzina si se creaza un vid, daca de ex se face plinul, se consuma toata motorina/benzina si apoi se deschide busonul se egalizeaza presiunea in rezervor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post La mine dimpotriva, iese aer cand desfac busonul, parca as deschide un flacon de Cola . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post Aveti consumul mai mare decat debitul de aer care trece prin supapa busonului Mergeti mai incet.Busonul are o supapa care sigur este defecta/infundata/etc (sau preaplin-ul este infundat, si pe acolo ar putea intra aer) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post Am studiat busonul are doua randuri de gaureleprimul rand inainte de filet si al doilea dupa garnitura de etansareDe fapt este o supapa de sens da voie sa intre aerul in locul benzinei consumate dar nu da voie sa iasa gazele de la benzina de acolo sunetul La mine dimpotriva, iese aer cand desfac busonul, parca as deschide un flacon de Cola . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post Maine ma uit si eu, acum sunt putin confuz, eu asa am inteles ca la unii face vacuum si la altii presiune... \ Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post Din ce am frunzarit prin vadis (n-am rabdare sa aprofundez la ora asta): "*Fuel tank pressure is reduced to 5 kPa overpressure (fuel cap)*Fuel tank under pressure is reduced to 0.75 kPa. (fuel cap)" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2009 · Report post Nici busonul de la rezervorul masinii mele nu are supapa!Cred ca aerisirea se face prin acel" ventil aerisire rezervor" pe care eu nu-l pot localiza. Share this post Link to post Share on other sites