tybyS40

vid in rezervor

18 posts in this topic

buna dimineata,

oare de ce masina mea face presiune in rezervor? cand desfac busonul este identic ca si cand desfac o punga de cafea vidata.

ma puteti ajuta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am observat lucrul asta, probabil asa trebuie sa fie, ceva supape care mentin o presiune constanta in rezervor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E normal, exista un mecanism de recuperare a vaporilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

capacul de la rezervor e defect (supapa defecta) - alt capac (buson)

daca mergi asa in curind o sa urmeze pompa de combustibil din rezervor....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am scos cu tot cu yala, supapa de la buson si cateodata tot mai face vid...  ??? parca in momentele alea merge si un pic altfel motorul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are dreptate iulirx capacul de la rezervor are o supapa care da voie sa intre aer pentru nu a face vid se poate verifica busonul tragand aer in partea care intra in rezervor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine face asa, dar eu nu vad nici o gaurica sau ceva pe capac care sa indice vreo supapa sau ceva.

Stie cineva concret daca e normal sau nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine

Si la tine se intampla dupa ce ii dai in gura si mai ai putina benzina in rezevor ? ca la mine doar atunci face vacuum, dupa ce merg mai sportiv si ajung pana pe rosu, dupa ce desfac busonul vrea sa ma traga inauntru  :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca e normal sa faca vid, are ceva mecanism de recuperat vaporii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si mie imi face la fel, dar nu cred ca e din cauza vaporilor. eu cred ca pompa trage motrina/benzina si se creaza un vid, daca de ex se face plinul, se consuma toata motorina/benzina si apoi se deschide busonul se egalizeaza presiunea in rezervor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine dimpotriva, iese aer cand desfac busonul, parca as deschide un flacon de Cola  ;D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveti consumul mai mare decat debitul de aer care trece prin supapa busonului  ;D

Mergeti mai incet.

Busonul are o supapa care sigur este defecta/infundata/etc (sau preaplin-ul este infundat, si pe acolo ar putea intra aer)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am studiat busonul ::)

are doua randuri de gaurele

primul rand inainte de filet si al doilea dupa garnitura de etansare

De fapt este o supapa de sens da voie sa intre aerul in locul benzinei consumate dar nu da voie sa iasa gazele de la benzina de acolo sunetul

La mine dimpotriva, iese aer cand desfac busonul, parca as deschide un flacon de Cola  ;D .

post-1259-12877869715374_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine ma uit si eu, acum sunt putin confuz, eu asa am inteles ca la unii face vacuum si la altii presiune... :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am frunzarit prin vadis (n-am rabdare sa aprofundez la ora asta):

"*Fuel tank pressure is reduced to 5 kPa overpressure (fuel cap)

*Fuel tank under pressure is reduced to 0.75 kPa. (fuel cap)"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici busonul de la rezervorul masinii mele nu are supapa!Cred ca aerisirea se face prin acel" ventil aerisire rezervor" pe care eu nu-l pot localiza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now