sorinel79

RBN chip tuning la un XC90 D5 185CP

se merita un RBN chip tuning la un XC90 D5 185CP?   4 votes

  1. 1. se merita un RBN chip tuning la un XC90 D5 185CP?

    • DA, de ce
      1
    • NU, de ce , alte optiuni
      3

Please sign in or register to vote in this poll.

31 posts in this topic

ai deschis cutia pandorei !

cine crezi ca-ti poate raspunde OBIECTIV la aceasta intrebare?

sint mai multe categorii de forumisti aici : care n-au facut niciodata un chip-tuning (si care , orice ar zice, e bazat pe ce au auzit de la prieteni,etc) si care au facut asa ceva.

obiectivi, nici acestia nu pot fi, din varii motive.

io cred ca nici macar tunerii insisi , daca prin absurd ar vrea sa fie obiectivi, nu pot fi obiectivi deoarece le trebuie comparatie. si n-au aceasta comparatie cu alti tuneri. (au doar citeva liniute intre masini preparate de ei, si-atit)

ai putea intreba daca rbn e un tuner care stie meserie, sau daca e serios, sau daca a facut praf motoare,daca stie cineva ceva despre el, etc

ce inseamna pentru tine "se merita" ?

bani, performante, fiabilitate, toate la un loc ?

intrebari de genul asta duc la topicuri de peste 300 de raspunsuri, care , la un moment dat, nu mai au legatura cu intrebarea ta. vezi diesel contra benzina, cp vs nm, etc...

contacteaza mai multi tuneri , fa o comparatie cu ce ai vrea tu sa obtii , si ai raspunsul !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca faci un RBN chip tuning si ai cutie de viteze automata, trebuie sa resoftezi cutia si asta se face doar la reprezentanta.

Multa bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

k

mai bine o las balta decat sa merg in reprezentanta pt softul de cutie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca-i faci chiptuning si mergi cu ea numai in oras o sa ai probleme si mai mari cu filtrul de particule. Ar merita daca masina ar avea cutie manuala si daca ai merge mult la drum lung.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marian Dumitru de unde scotii chestiile astea? Eu am soft RBN, cutie automata si ceva experienta volvo si nu vad legatura intre cele doua, poate imi explici mai pe larg .

Sorinel vb cu Rabanne si iti face un soft de toata frumusetea, o sa ai alta masina si evident fara eroare de DPF si EGR .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre tu cu cine te certi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu DEXul :)

Daca vrei performate mai bune, da merita. Daca vrei sa evaluezi corect ce riscuri pot aparea... nu merita.

Din experienta unui prieten cu S40 2.0D 136cp dus in 170 cp. Sa te bucuri de performante mai bune si consum redus...foarte tare. Sa ramai cu masina in santz ca ti-a plesnit un furtun de la ambreiaj... not so good. Sau sa scoti fum negru la fiecare depasire pe autostrada in austria ca ti-ai distrus un injector... PRICELESS.

Motorul poate tine caii in plus, la fel si cutia, dar restul subansamblelor nu sunt garantate pentru cresteri de putere date la coltul blocului.

S60ul R tinea 100 de cai in plus lejer. Asta pentru ca S60ul R are alte subansamble decat S60 T5 de ex. Cine e curios sa vada diferenta... o avem la Primus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca masina are 1500 kg si poate remorca , fara frine, 500kg inseamna ca motorul, frinele, ambreiajul, cutia , toate sint deja proiectate sa functioneze NORMAL la o suprasarcina de 30%. in aceeasi parametri de garantie si fiabilitate.

asta e valabil pentru ORICE tip de masina.

deci, daca nu o sa duceti niciodata o remorca dupa voi, puteti, fara grija, sa duceti puterea si cuplul cu MAXIM 30% in sus. cu mentiunea ca acest upgrade sa fie facut intr-un mod profesionist de catre profesionisti.

ORICE ambreiaj, motor, cutie de viteze si frine sint proiectate in asa fel incit un upgrade cu MAXIM 30% sa NU le afecteze.

deci, singura mare problema, este sa gasiti acei profesionisti si sa sperati ca vor lucra exact ca niste profesionisti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai fratilor!!!!

omul a vrut sa intrebe daca se justifica miscarea! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

p.s. nu veti obtine acest upgrade direct din fabrica deoarece lor le-ar trebui teste suplimentare (de functionare,omologare, etc) si ar trebui sa specifice explicit ca NU poti tracta NIMIC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

se merita un RBN chip tuning la un XC90 D5 185CP?

da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAAAAAAAA m-am prins bre, cutare cutare se certa cu sorinel si conjugarea verbului a merita .

@Andy nu ne mai aburi bre, eu sigurele masini pe care nu le-am modificat au fost un Espero si V70ul, in rest pana si Golful 1 are 90CP din 70Cp ca deh e turbo si rezista fara probleme, singura componenta care pica de la soft este volanta bimasica, injectoarele nu au nici o legatura cu resoftarea .

Este adevarat ca un soft prost duce la multe probleme, probleme cu DPFul, turbina, discul de ambreiaj dar RBN a facut mai multe volvo si stie ce face, tocmai de aia il recomand .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pardon atunci.

Fa-ti soft. stii unde sa gasesti un service dupa aia.  :D

Ce spune iulirx este doar o banuiala apropo de procentul de 30%. Si mie mi se pare normal dar nu bag mana in foc. Depinde cum mergi dupa ce ai softul, si ce faci.

Poa sa crape, poa sa nu crape. Eu nu imi fac soft la T6 tocmai pentru ca nu am incredere in functionalitatea cutiei automate dupa soft. Plus ca stiu ca o sa ii dau sandale de o sa zboare.

Plecari tari de pe loc cu soft ... nu e o idee buna pt transmise de ex. (semafoare, liniute... se mai intampla)

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-o fi 30%, o fi 20%, sau 25%. chestia cu liniutele cade. poti distruge masina si fara upgrade, in conditiile in care sari calul. dupa upgrade trebuie (zic io) sa nu exageram cu "hai sa vezi ce-mi poate masina", adica s-o utilizam ca mai inainte.

problema la tine (dupa parerea mea) e ca masina ta e noua (dpdv al conceptiei) si inca nu si-a aratat punctele slabe (daca o fi avind asa ceva). si mie mi-ar cam fi frica in locul tau. cele mai bune de softat sint masinile la sfirsit de cariera, asa ca a mea. (astea au zis ce-au avut de zis)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai Andy se pare ca nu prea stii cu ce se mananca Volvo, sincer .

Cutia automata pe care o am pe XC70 rezista cu succes pana la 500Nm, probleme nu am avut si am soft un pic mai agresiv, mai mult oricum nu vreau sa-i fac la XC70.

Am mai spus depinde cine face softul, daca il face cineva care a mai facut atunci nu este nici o problema si la Rabanne am mai facut multe masini si nici una nu a avut probleme .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se MERITA! Cutia tine dar cu conditia sa verifici mai des uleiul . Se va uza mai repede si in consecinta trebuie schimbat mai des.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan, eu stiu cu ce se mananca Volvo, sincer. Spune-mi si mie unde scrie ca tine 500Nm ca esti tu mai destept ca noi. Ca ti-ai facut tu soft si cutia ta tine, asta nu inseamna ca e regula generala, altfel vindeam de mult cip tuning la Primus. Ce crezi ca ne retine?

Iulirx, problema e ca odata ce masina trage mai tare si mai frumos, e greu sa mergi ca inainte cu ea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cutiile de VOLVO in special cele manuale sunt foarte puternice. Tin peste 500 Nm fara modificari . Cele automate pot rezista la 500 Nm cu o racire corespunzatoare a uleiului.

ANDY ,ce functie ai la PRIMUS?

Esti inginer mecanic si repari motoare sau cutii de viteza?

Eu am si studii iar tot ceea ce tine de automobil ma pasioneaza de ~15 ani. Masina mea  ,indiferent de marca si an de fabricatie mi-o repar singur indiferent de defect. Mai pun cate o intrebare pe acest forum pentru a face cunoscut defectul aparut si modul de remediere in urma parerilor noastre ,dar nimeni nu se atinge de "copilasul" meu.

Am modificat un Peugeot 205 GTI (din 1988) cu care faceam liniute in asa hal incat ti se ridicau picioarele cand plecam de pe loc si avea cutia stock. Am rupt 2 planetare si am ars vreo 3 discuri de ambreiaj dar cutia nu a patit nimic.

Am si un filmulet de pe Antena 1 daca te intereseaza.

Studiez motoarele si cutiile de VOLVO ,in special cutiile M56H ,L  ,M59 de vreo 2 ani si pe toate forumurile din lume sunt considerate foarte reusite si puternice. Si cele automate tin in conditile pe care le-am mentionat deja.

Asa ca datii batai baieti. Scoateti TOT din motoarele voastre.

NUMAI BINE! :occasion14:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Andy, va retine faptul ca nu aveti tehnologia sa scrieti un soft nu mai vb tehnologia de a face un soft.

Ce mama naibi voi nu sunteti in stare sa schimbati lentila la un far desi in Vadis exista procedura si reper lentila, voi schimbati farul cu totul, vrei sa mai continui ?

Cutia AUTOMATA tine 500Nm pt ca diversi tuneri au facut teste si au constatat ca 500Nm este limita de sus.

Modelele noi cu 6 trepte tin si mai bine vezi softul BSR unde se trece de 500Nm .

Problemele sunt la cutiile manuale care au volanta bimasica, se va uza mult mai repede volanta, dar ansamblul de disc ambreiaj si placa tin mai bine decat la cutiile automate .

Rica de exemplu scoate din D5ul de 185CP niste numere foarte impresionante si anume putere 253CP @548Nm dar numai pt cutie manuala, cutia automata numai 480 Nm .

Eu personal i-am cerut tunerului meu sa scoate tot ce se poate pe riscul meu pt ca stiu ce cutie am si cat rezista, astfel am scos pe hartie 199CP si 440Nm .

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow, trebuie sa ma dau cu tine intr-o zi frumoasa - sa vad cum iti trage masinutza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan... chiar mi-e foarte greu sa il sun pe Andrei la SKN si sa ii propun un parteneriat. Chiar cred ca l-ar deranja. Ca sa nu mai zic de HEICO, cu care suntem in discutii de ceva vreme.

Ce treaba are lentila la un far? Si de unde pana unde, ca nu inteleg?

Faptul ca diversi tuneri s-au oprit la cutia automata la 460Nm iti sugereaza tie ca limita e 500, asa ochiometric de la birou, si ca 460 chiar e "fara probleme"? Aia e problema mea. Nu am siguranta ca 460 Nm e fara probleme. Si daca eu, Volvo nu am siguranta asta, nu imi permit sa vand un produs spunand ...e riscul matale, eu nu-mi asum.

Modelele noi cu 6 trepte tin si mai bine vezi softul BSR unde se trece de 500Nm .

Parca esti cazut din copac. pot sa imi fac si eu T6-le la 700 Nm schimband turbina, si merge! (prima zi pana acasa) dar a doua zi nu garantez ca ajung la birou. La asta ma refer.

Suntem in discutii cu Polestar Racing, sa oferim si noi acest lucru: dar e inca in TESTE. Deocamdata programul este dezvoltat local, urmand sa ajunga ulterior si pe la noi.

In conjunction with participation at the Brands Hatch round of the WTCC this weekend, Volvo Car UK and Polestar Racing AB have announced a new range of performance upgrades for Volvo road cars.

A collaboration between Volvo's Racing Team, Polestar, and Volvo Car Corporation's powertrain department has produced 'Polestar Performance' - bespoke software that enhances vehicle performance. The software upgrade will be available from Volvo's UK dealer network and complies with EU emission regulations.

The performance upgrades will be made available on 1st August 2009 for the popular D5 185 PS engine fitted to the Volvo V70, Volvo XC70 and Volvo S801, while the Volvo XC90 will be available later this year. The engine control system upgrades offer a power increase of 20 horsepower to 205 PS, without affecting the car's fuel consumption in normal driving. After optimisation, the acceleration of the car improves on average by 0.5 seconds in both manual and Geartronic transmissions. Naturally, the car will also comply with the strict emissions regulations stipulated by EU legislation. Prices for the upgrade are £650 including VAT.

More importantly, all warranties from Volvo will apply. None of Polestar's power optimisation kits increase the car's top speed. As a result, standard brakes and tyres can be used.

The upgrades are being launched to coincide with the Volvo/Polestar Racing team's appearance in the World Touring Car Championship (WTCC) at Brands Hatch this weekend.

The team is currently lying in second place in the Swedish Touring Car Series with two ethanol-powered Volvo C30 DRIVe race cars. This weekend, drivers Robert Dahlgren and Tommy Rustad will travel to Brands Hatch to test their skills against the world's best touring car drivers, during a one-off appearance at the latest round of the WTCC.

Robert Dahlgren said: "It will be very interesting and fun to see where we are compared to Yvan Muller and Gabriele Tarquini that are now in the lead of the WTCC. I think we will have a good chance to deliver results."

"During the work to evolving our racing engines, we have developed the engine control system to achieve maximum power. We realised early on that we could offer this to all Volvo owners, and Volvo quickly showed an interest", says Christian Dahl, managing director of Polestar Racing AB.

Te certi cat vrei, eu imi mentin ideea.

Daca prin Polestar, Volvo nu are nici o problema cu garantia, atunci sunt de acord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in cazul meu, 225-230 cp si 480-490nm n-au creat nici o problema timp de 18 luni (60.000km). probabil nu vor crea nici in urmatorul an. deci volvo ar putea da garantie linistit 2ani la motorul de 185 cp dus ca la mine...

imi dati mie o bere, la racingcode doua, si gata !

singura problema ar fi cauciucurile pe care le maninca cu o pofta nebuna, insa asta nu tine de garantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbeam de geartronic (girltronic).

Cutia manuala tind sa cred ca nu are probleme pana in 500Nm. Mai ales cu ce Sports Tune au scos cei de la Rica.

Tot ei au in dezvoltare sports tune pentru D5 205cp. Sa vedem daca ajunge la 300cp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now