Guest gabriel_petrea

AJUTORRR !!!!

62 posts in this topic

Stefan e vorba de un motor diesel care in mod normal trebuie sa consume 9% deci se poate obtine un 8% intr-un oras ca TM si 10% in Bucuresti, motorul D5 este unul foarte economic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai ca omul a gasit un 2.4 BENZINA. Nu stiu exact cat consuma motorul ala, dar 2,4 Turbo benzina 200 cp consuma intre 12 si 16 in Bucuresti si cam 10 afara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit un S60 de 2.4 Benzina 180 C.P, automat , o bijuterie de masina . Ce parere aveti  ?

Pai mergi cu ea la un service,eventual o reprezentanta volvo, si fa o verificare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ziceam si eu ca e BENZINARA.....D5 e de 163cp sau 185cp alea de dupa 2005.....si am impresia ca nici el nu a scris corect....sa se uite mai atent ca din cate stiu la S60 de 180cp e doar 2.0T benzina :P alea 2.4 benzina au 140-170cp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ziceam si eu ca e BENZINARA.....D5 e de 163cp sau 185cp alea de dupa 2005.....si am impresia ca nici el nu a scris corect....sa se uite mai atent ca din cate stiu la S60 de 180cp e doar 2.0T benzina :P alea 2.4 benzina au 140-170cp

era vorba despre 2.4 benzina , cutie automatic , 200 Cp , an 2001 . La asta ma intereseaza consumul de benzina ubrban . Depaseste 12litri la 100 km  ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal ca depaseste 12%, atat ia o masina din clasa compacta cu motor de 1.8 benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,4 benzina turbo, 2001 e acelasi motor ca si al meu. Ti-am raspuns deja: 12-16% in Bucuresti. Afara 10% media la un drum de 200 km - mers 100 km cu 140-150km/h (A2) si inca 100 cu viteze intre 60 si 120 km/h. Tu ar trebui sa socotesti cam 1% in plus, fiind automata. Cel mai mult a consumat 16% in bucuresti cand mergeam aproape numai in coloana. 12% de cand a venit criza si e traficul ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acestea fiind spuse, parerea mea este sa te orientezi spre un diesel. Eu zic sa cauti un D5 si ai rezolvat problema. Putere destula (185cai), cuplu foarte mare (400nm), si consum mic zic eu (7-8% in oras - fie si 9% pentru unii  ;D ).

Masina vrei sa o iei din RO, direct inmatriculata, sau o aduci de afara?!? Ca si asta e o treaba. Daca o iei de-afara ai mari sanse sa gasesti D5-uri in stare f buna si acolo ai de unde alege si culoare si cutie (automata sau manuala), etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

D5ul vechi are 163CP si la bani putini sunt hingherite rau de tot, depinde de buget, iar alea dupa 2005 au 185CP dar si un pret pe masura .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai, nu stiu ce sa zic...aici in Ro preturile sunt mai mari si si masinile sunt cam epuizate. Dar in Germania un D5 din 2006 cu 185cai si pachet Momentum te ajunge pe la 12.000eur, un pret foarte ok zic eu pt ceea ce ofera masina. Si in plus nemtii nu trag de masini ca romanii, parerea mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

care nemti, ca sint minoritari: e plina germanica de turci, italieni, arabi, rromi...Poate nemtii aia pensionari nu trag de masini  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat am "umblat" prin Germania nu am vazut un asa zis "neamt" sa conduca incet,nu mai zic pe autostrada min 140 .Am avut ocazia sa merg cu un adevart neamt ,dar intr un sat acolo era limita 60 apai atat a fost +/- 5 km .Oricum astia se cred la Formula 1 prin curbe ;D

@Matrixxx  La Nurnberg si Munchen sunt rromi si romani la greu,deci Germania ii in devenire-Italia 2 / Spania 2.

Revenind la problema recomand D5 ul ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai mergi cu ea la un service,eventual o reprezentanta volvo, si fa o verificare...

Masina nu o iau din Romania . Daca ma duc acolo ....tre sa stiu ce caut dinainte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

care nemti, ca sint minoritari: e plina germanica de turci, italieni, arabi, rromi...Poate nemtii aia pensionari nu trag de masini  ;)

In Germania nu cumperi masina de la nemti . O cumperi de la bisnitarii arabi . Eu am deja o maina adusa in Anglia si asta e a doua pe care vreau sa o cuppar pentru nevasta . Prima masina e un A6 quattro . Nu ma intreba cum ma descurc cu volanul pe dreapta . raspunsul este...: Daca stii sa maergi cu masina mergi si cu volanul in portbagaj .

1 - In Amglia masinile nu sunt fugarite pentru ca este limita de viteza pe autostrada si sunt cu mult mai bine intretinute .

2 - Masina o cumperi direct de la proprietar pentru ca acolo nu exista industrie de masini secound hand

3- preturile sunt doar 30% din preturile din romania .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te supara, volanul pe dreapta intr-o tara in care se circula pe dreapta e ca si cum ai juca ruleta ruseasca de fiecare data cand depasesti un tir. Si masini intretinute de Anglia, hmm, alea ieftine sunt ieftine fiindca nu iau mot-ul, la fel cum si in germania sunt ieftine alea care nu iau tuv-ul. ;) Eu te sfatuiesc asa: http://www.ucl.volvocars.de/, dar fiecare face ce vrea cu banii lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Nici eu nu sunt de-acord cu volanul pe dreapta intr-o tara in care se circula pe partea dreapta! Sorry, dar siguranta e pe primul loc! (la mine). In nici un caz nu i-as cumpara sotiei o masina cu volanul pe dreapta.

  Iti spun eu ca gasesti si in Germania masini bune. http://www.autohus.de/cms/ De aici si-a luat un prieten un VW Touran si a fost si este foarte incantat de el. Merge si arata impecabil si e intretinut bine.

  Acuma cel mai fain ar fi, daca ai timp si poti, sa mergi in Suedia si sa cauti. Acolo e tara lor si sigur sunt oameni care au grija de masinile lor, poate batranei care vor sa-si vanda masina si nu au chinuit-o, ba din contra au tinut-o la garaj... Tu stii mai bine cum poti sa faci, dar volanul pe dreapta nu cred ca e o solutie ca sa iei o masina mai ieftina. (Parerea mea)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Autohus masinile sunt foarte bune, dar deh sunt mai scumpe si tot romanu` vrea masina ieftina, buna si sa consume cat un Logan dizal.

Si englezi nu sunt prosti, nu dau moka o masina impecabila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai sunt si alte tari in afara de Germania si Anglia. De ce nu mergi in Suedia cum a spus si tornado? Sau in Elvetia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi-am cumparat masina din Germania, e adevarat, din reprezentanta volvo si pot sa spun ca sunt f multumit de ea

Recunosc ca am dat mai multi bani (nu era nici criza) dar am beneficiat de garantia volvo (avea un an si un pic) plus garantie la ei (era cam tot una)

In afara de drumurile din romania care mi-au stricat pivotii, capetele de bara si cred ca si un telescop... pot spune ca nu am reparat nimic la ea.

Aaaa si bag-ul ala de la motoarele D5 185 cp. Mai exact parghia aia de la EGR parca care se tot rupe.

In rest.... eu am tot respectul pentru volvica al meu si pana acum nu m-a dezamagit.

D5 185 cp e destul de sportiva pentru un diesel si nici f consumatoare.

Ca tinuta la drum mi se pare o tinuta f buna si mandra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu tot din germania am adus-o pe a mea....si sunt foarte multumit de ea la km pe care ii are arata si merge impecabil....intr-adevar majoritatea autohausurilor nu sunt ale unor nemti....dar ei masinile alea tot de la niste particulari le iau...acum depinde....dar eu am vazut akolo masina(S40 II) cu peste 250 mii la bord si vreau sa spun ca arata de doua ori mai bine decat una de la noi cu 100 de mii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te supara, volanul pe dreapta intr-o tara in care se circula pe dreapta e ca si cum ai juca ruleta ruseasca de fiecare data cand depasesti un tir. Si masini intretinute de Anglia, hmm, alea ieftine sunt ieftine fiindca nu iau mot-ul, la fel cum si in germania sunt ieftine alea care nu iau tuv-ul. ;) Eu te sfatuiesc asa: http://www.ucl.volvocars.de/, dar fiecare face ce vrea cu banii lui.

Asta este parerea ta cu depasirile . 2 - masinile din Anglia mai toate au MOT . Nu cumpar decat cau MOT facut recent , cu carte service si ...daca nu stiai ..in Anglia poti sa verifici istoricul masinii la DVLA ( un fel de birou comun de inmatriculari + asgigurari ) care iti spune si cand s-a schimbat un bec la masina aia...bineinteles contracost 20 Lire .

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Nici eu nu sunt de-acord cu volanul pe dreapta intr-o tara in care se circula pe partea dreapta! Sorry, dar siguranta e pe primul loc! (la mine). In nici un caz nu i-as cumpara sotiei o masina cu volanul pe dreapta.

  Iti spun eu ca gasesti si in Germania masini bune. http://www.autohus.de/cms/ De aici si-a luat un prieten un VW Touran si a fost si este foarte incantat de el. Merge si arata impecabil si e intretinut bine.

  Acuma cel mai fain ar fi, daca ai timp si poti, sa mergi in Suedia si sa cauti. Acolo e tara lor si sigur sunt oameni care au grija de masinile lor, poate batranei care vor sa-si vanda masina si nu au chinuit-o, ba din contra au tinut-o la garaj... Tu stii mai bine cum poti sa faci, dar volanul pe dreapta nu cred ca e o solutie ca sa iei o masina mai ieftina. (Parerea mea)

Am masina cu volan pe dreapta de un an . Nevasta merge cu ea prin toata tara . Nu exista argument care sa ma convinga sa nu dau 3.500 Euro pe un Volvo s60 FULL din 2002 - 2003 ...in loc sa dau 7-8 mii in germania fugarite si dati km inapoi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un argument ar fi siguranta. Altul ar fi ca nu nemtii dau kilometrajele inapoi, tot turcii, albanezii, rusii si cine mai are autohaus-uri prin germania. Astea cu fugaritul si datul kilometrilor inapoi sunt prostii, eu prefer oricand 300000 km in germania contra a 100000 in romania.Si daca ai mers prin germania spune-mi cate masini care scoteau fum ai vazut pe drumuri? Nemtii fac foarte mult naveta, uneori peste 200 de km dus-intors zilnic si-si intretin masinile, fiindca nu-si permit sa-i lase in drum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe nemti nu-i lasa masinile pentru ca le iau de noi, nu la mina a doua ca la noi.

nu-i lasa ca n-au unde sa se strice, nu ca sint alergate. masinile sint garantate sa fie alergate, nu pentru mers la inmormintare.

nu e nici o diferenta intre o masina alergata si una ne-alergata, in germania. masina o omori din acceleratii , nu din viteza. iar nemtii merg tare, dar constant.

mai uzate sint cele din uk, pentru ca aia le calca ori-de-cite-ori scapa de camere. asa e stilul lor.

iar cele mai proaste sint cele din italia, o tara care n-are soferi. aia sint, ori piloti, ori vai de capul lor. acolo sa vezi frina de motor, vara la 5000 rpm !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now