JameL

Miros ciudat la pornirea climei

14 posts in this topic

    Salutare. Cum spune si titlul, atunci cand pornesc clima in primele 10-15 secunde vine un miros ciudat in masina (miroase a ceva fermentat... asa sa va faceti o idee). Eu am schimbat filtrul de habitaclu si problema persista. Am inteles ca ar fi ceva sprayuri care se dau sa curete clima de bacterii... A folosit cineva? E Ok? Si ce tip, de unde la luat si cum se foloseste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la condens se formeaza mucegai.

Miroase intr-adevar urat dar sa dai pe cald sa se usuce.

Legat de spray ptr clima exista si eu am folosit cumparat din Carrefour si este OK.

Cu stima,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum se cheama sprayul? Mai stii?.... Si cum se foloseste? Unde dau cu el? Mi s-ar parea normal sa dai aerul pe recirculare, si apoi sa "bag" cumva continutul spryului in ventilatie. Stie cineva pe unde trage instalatia de ventilatie aerul din masina atunci cand dai pe recirculare? Merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema ;D...asta nu se face la revizie?(Legat de curatare)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat filtrul de polen, dar problema persista...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se face igienizare cu aparatura speciala, faceam si eu candva, dar am vandut echipamentul, cauta dupa Wynns Aircomatic 2, era si dl Packard care facea asa ceva.....

sau daca treci prin Arad ai una la discount substantial ca am vandut echipamentul unui amic  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te duci in Carrefour la auto, nu mai stiu exact denumirea dar gasesti un spray mic exact cat un deodorant Axe si are si instructiuni pe el. Costa cam 30 de lei.

Se baga in spatele scaunului de la sofer, se da drumu la clima pe recirculare, se blocheaza clipsul ptr spray si se asteapta 10 minute.

Eu nu am avut problema asta dar am facut aceasta curatire ca sa nu apara.

Am luat cu miros de citrice si persista si se desfunda intr-adevar. Se simte dupa. :D

Incearca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si-au facut cativa baieti la @pakard.

Poate-ti dau ceva impresii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Aveam și eu o problemă similară, la pornirea climei timp de 10sec avea un miros ciudat.

După o verificare a compartimentului unde este filtrul de polen am observat că radiator de după filtru era plin de o mâzgălit neagră.

Mi-am cumpărat un filtru nou și un sprai cu spumă pentru "fund"ățat clima și am pornit la treabă.

Am demontat pedala de accelerație și am scos filtrul de polen.

Am demontat gurile de ventilație frontale.

Am demontat masca de la parbriz, pentru a avea acces la gura de admise aer.

Am băgat spuma în gura admisie aer și în compartimentul filtrului de aer, apoi am pornit ventilația la treapta 2 pana a început să arunce spumă în interior (am făcut asta pentru a intra spuma în radiatorul de răcire/încălzire). Apoi am completat cu spumă în compartimentele de mai sus și în gurile de ventilație centrale.

Am lăsat spuma să își facă efectul circa 15-20min după care am pornit motorul am setat ventilația la treapta 1 și am pornit clima.

Treptat am crescut viteza ventilatiei spre maxim (pentru ca altfel riscați ca spuma sa fie eliminată în habitaclu)

Verificați dacă condusul se elimină sub mașină.

Am repetat operațiunea.

Acum totul e ok.

Maine pun și pozele.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super tare , si eu ma gadesc la o igienizare ... dar una antimicrobiana / antifungica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum am promis, pozele:

Poza Nr.1, 2, 3,5 - Masca centrala are 4 clipsuri, similare celor de la compartimentul de sigurante interior, se apasa in mijlocul clipsului si tija lui iese pe partea opusa, atentie sa nu o pierdeti. La remontare ar trebui unse cu ceva, pentru a nu rupe tija, eu am reusit sa rup una sper sa gasesc de cumparat astfel de clipsuri. Cele mai problematice sunt cele de la amortizoare, deoarece nu ai posibilitare sa prinzi tija clipsului.

Poza Nr.4 -Central langa parbriz sunt doua suruburi de plastic ce au un indicator, el trebuie rotit ca in imagine ora 9 <90 grade spre stanga>Initial inticatorul e la ora 12

Poza Nr.6 -Deoarece nu am reusit sa scot bratul stergatorului de la pasager am ridicat masca usor, iar in spatele motorasului de actioneaza stergatoarele o sa gasiti gura de admisie aer pentru habitaclu, e un grilaj de culoare alba.

Poza Nr.7, 8, 9, 10 - Arata cum puteti demonta gurile de ventilatie frontale. Am urmarit urmatoarele video:

Nu am reusit sa le demontez conform video, insa am descoperit ca daca cu o lama subtire sau rigida < vezi poaza 6> se impinge usor in partea opusa reglajului de aer, grilajul de directionare al aerului iese foarte usor, apoi tragi in partea opusa reglajului <vezi poza 7>

Dupa scoaterea acelui grilaj mi-a fost mult mai usor sa demontez gurile de ventilatie deoarece am avut acces la clipsurile de prindere < vezi poza 9-10>

Poaza Nr.11

Aerul pentru gurile de ventilatie frontale vine prin consola Consola centrala si este distribuit si gurilor laterale < prin urmare nu e necesar demontarea celor laterala>.

Inainte de a incepe operatiunea asigurati-va ca ventilatia e setata pe gurile frontale iar recircularea e OFF < Exista o valva cu palete ce normal e inchisa daca folositi funtia AUTO, daca palpati o sa vedeti ca in partea inferioara canalul e opturat>

Furtunul intra in gurile centrale in jos circa 20-25cm <daca paletele sunt inchise 5cm>

De aici urmati indicatiile din postul anterior.

Va recomand ca in Poza Nr.11 sa puneti o patura de servetele sub gurile de ventilatie centrale, pentru a absorbi excesul de spuma.

Urmatoarele poze sunt cu filtrul vechi, ce spuma am folosit si ce filtru am pus in loc.

Succes!

post-7566-0-09492300-1439877114_thumb.jp

post-7566-0-33259400-1439877144_thumb.jp

post-7566-0-59297800-1439877144_thumb.jp

post-7566-0-82692900-1439877144_thumb.jp

post-7566-0-07936600-1439877145_thumb.jp

post-7566-0-33460000-1439877145_thumb.jp

post-7566-0-57543900-1439877145_thumb.jp

post-7566-0-82918600-1439877145_thumb.jp

post-7566-0-08831000-1439877146_thumb.jp

post-7566-0-17119900-1439877155_thumb.jp

post-7566-0-43481700-1439877155_thumb.jp

post-7566-0-69318300-1439877155_thumb.jp

post-7566-0-94890300-1439877155_thumb.jp

post-7566-0-20365700-1439877156_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo pt munca dar orice spray solutie ce o gasesti in comert ii useless.

Vrei ceva serios, dai jos f polen si mergi la service sa ti dea cu aparat si produsele lor

http://echipament-service.autowebshop.ro/p/201/clima-wynns-pachet-promo-aparat-curatat-sistem-aer-conditionat/

Am dat 2 ani consecutivi, prima data cu ceva italienesc ca din aia aveau si am simtit diferenta dar dupa cateva luni iar se simtea cu toate ca nu asa tare.A2a oara aveau wynns si cu aia a fost si ultima.Brici.Pt 80-100lei nu ma incurc cu altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spray-urile sunt useless.

@iulipopescu - unde sa-l pui? in spatele scaunului de la sofer ?!

Singura solutie care functioneaza cu adevarat este igienizarea profi - Wynn's. Restul e cancan.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now