Guest dintero

Un sfat inainte de cumparare daca se poate :)

54 posts in this topic

Va salut si bine v-am gasit. Eu postez prima oara pe acest forum pentru ca desi sunt posesor de peugeot 206 si membru al forumului reprezentativ acelei marci cred ca am sa renunt in favoarea unui vovlo dupa ce am tot studiat piata auto. Astfel vreau sa spun ca m-am oprit la varianta S40, kinetic, 1.8 - 125cp. Rog OP daca am postat gresit sa mute si cer scuze pe aceasta cale. Ceea ce vreau sa aflu de la posesorii acestei marci sunt cateva pareri pro si contra daca au timp si placere pentru consilierea unui posibil coleg posesor :).

Merci anticipat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.8-ul s-ar putea sa fie acelasi motor de pe Ford Focus. Motoarele 1.6D si 2.0D sunt de provenienta PSA adica... Peugeot ;D

Nu garantez ca 1.8 e de Ford sau Fordul are 1.8 de Volvo, cert e ca sunt motoare fiabile, si potrivite pentru greutatea caroseriei. Go go go !

...si bine-ai venit printre noi ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

...Si eu am fost fost prins in aceeasi dilema. Ce sa-mi aleg dintre atatea marci si tipuri de masini? Aveam un Renault Laguna 1. Doream un echivalent, dar ceva mai bun. Am depins de bugetul alocat. De aceea am ales un Volvo (S80). De aceea, te sfatuiesc sa-ti revizuiesti bugetul si sa-ti achizitionezi un Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o dilema. Si anume, daca sa aleg motorul 1.6 benzina sau 1.6Diesel de pe V50. Am citit topicul "cat consuma masina.." si am aflat niste "scoruri" destul de mari pt motorul 1.6 benzina pe s40, cred ca si masa e cam la fel cu V50. As dori sa aflu si pararea unui V50 cu 1.6D...

Multumesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am s40 cu motorizare 2l 136cp si consumul mediu este 6-6,2%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dane, consumul tau mediu e 6-6,2 in Turda, dar mutat-te  in Cluj sau Bucuresti si o sa vezi ca lucrurile stau altfel.

Eu am avut si V40 1,6 benzina, 2000. Mergea ok, dar iarna consuma 12 in oras iar vara 10. afara mergea intre 6,5 si 7,5. Alfel super masina. Arata ca noua si merge foarte bine. Ceva probleme am avut cu un rulment si cu flansele de la telescoape. Am avut candva si SIERRA pe care l-am folosit 4 ani fara a schimba altceva decat consumabilele. Nu prea l-am bagat in seama, dar el s-a inversunat sa functioneze ireprosabil. Statea cam prost la tablarie. Am mentionat asta pt ca tot este pe site-ul asta o polemica in jurul Ford-ului.

Revenind la Volvo: Cred ca 1,6D e cam mic pt un volvo de 1460Kg (gol). Poate am ajuns la concluzia asta avand unul de 2 L diesel - 136 CP. Vis-a-vis de placerea de a conduce un Volvo si de a fi vazut intr-un Volvo, nimic de zis. Te "umfli in pene" cand primesti aprecieri si priviri interesate de masina ta. E plina strada de RENAULT, FORD, VW, AUDI, MERCEDES, etc. Volvo-uri mai putine. Daca inainte erau mai "colturoase" (dar distinse si elegante) acum sunt SUPER ca si design (parerea mea) si la fel de distinse.

CONCLUZIE: TE VEI SIMTI MAI BINE CONDUCAND UN VOLVO! RENUNTA LA ACEL 206! TE PIERZI IN GLOATA.

Cineva (un designer, creator de moda - Helen - ca si marca romaneasca) folosea un slogan (lipit si pe spatele unui Z3): BE DIFFERENT !

Share this post


Link to post
Share on other sites

precum colegul de mai sus recomand s40 cu motor 2.0Diesel. Daca bugetul e mai generos poti opta ptr un s80.

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am S40 1,6D, motorul peugeot (PSA) este foarte fiabil, si 109 cai putere la 1,6 litri cred ca e suficient, stiu ca au folosit multi producatori auto motoare diesel PSA, l-a avut si Fordul Sierra pe cel PSA de 2,5 litri odata. TDI-ul de 1,9 litri al VW/AUDI avea doar 90 cai in 2000, variata actuala are 115 cai.

Daca nu e folosita masina pentru curse sunt arhisuficienti 109 CP, sunt in circulatie masini mult mai mari cu motoare mult mai slabe.

Mai e si avantajul financiar la capacitate mai mica: inmatriculare, impozit, asigurare, consum si ce-o mai fi. Am preferat dotare mai buna (SUM) in loc de motor mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ai pretentii din partea masinii legate de performante, 1.6D este un motor bun. Chiar f bun as zice. As opta pentru diesel pentru ca nu cred ca este submotorizata masina cu motorul asta, consuma mai putin si taxele sunt mai mici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul de 1.6D e ok..Il are taicamiu pe S40 din 2005...Nu stiu cum se comporta o masina submotorizata...dar mie mi se pare mai mult decat ok...Acest motor,daca nu ma insel,nu cred ca are turbosuflanta...lucru care te mai scuteste de niste cheltuieli pe viitor legate evident de curatarea ei sau inlocuire...

Consum 6.5l in oras...la drum lung cam tot atat...consumul este cu AC pornit cam tot timpul...

Din 2005 pana acum nu am schimbat aproape nimic,exceptand consumabile.Posibil ceva la suspensii sau o bucsa...oricum ceva minor...iar taicamiu nu o menajeaza deloc si umbla pe multe strazi mai putin asfaltate.

Consum de 6-6.2l unde si cum?Pe motor de 2l pe benzina?Nu prea cred...poate pe diesel...dar si asa...e un pic cam optimist...probabil pe un trafic foarte lejer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul de 1.6 este 1.6HDI-ul de pe Peugeot, si ARE turbosuflanta, altfel nu avea cum sa aiba 105 cai !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dintero, toate opiniile exprimate aici sunt mai mult decat pertinente, dar...de ce nu-mi dai un telefon sa programam un test drive? E modalitatea optima de a-ti forma o parere.

Best,

Share this post


Link to post
Share on other sites

dintero, toate opiniile exprimate aici sunt mai mult decat pertinente, dar...de ce nu-mi dai un telefon sa programam un test drive? E modalitatea optima de a-ti forma o parere.

Best,

H

te rog eu : da-i si un s60 d5 sa conduca.....

(s-ar putea sa mai astepte,sa mai stringa ceva bani)

Share this post


Link to post
Share on other sites

te rog eu : da-i si un s60 d5 sa conduca.....

(s-ar putea sa mai astepte,sa mai stringa ceva bani)

Iulian, pai in cazul asta...peste 3-4 ani ce-i mai vand ??  ;D

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are 105...are 109..hmmm....da intr-adevar e turbo....ups...doar ca nu prea il simteam...la unele masini parca se aude cand intra turbo in actiune..la asta nu prea..anyway

D5-ul...e altceva...dar....scump domne scump...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la 1,6D am ajuns sa cumpar o masina de 2.0D si pot spune ca sunt multumit de consum. Condus peste 3000 km autostrada si cruise control pornit marea majoritate a drumului, a reiesit un consum mediu de 5.8 l/100km. Alegerea a fost facuta si dupa un drive test propus de Godfather.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am S40 1,6D, motorul peugeot (PSA) este foarte fiabil, si 109 cai putere la 1,6 litri cred ca e suficient, stiu ca au folosit multi producatori auto motoare diesel PSA, l-a avut si Fordul Sierra pe cel PSA de 2,5 litri odata. TDI-ul de 1,9 litri al VW/AUDI avea doar 90 cai in 2000, variata actuala are 115 cai.

Daca nu e folosita masina pentru curse sunt arhisuficienti 109 CP, sunt in circulatie masini mult mai mari cu motoare mult mai slabe.

Mai e si avantajul financiar la capacitate mai mica: inmatriculare, impozit, asigurare, consum si ce-o mai fi. Am preferat dotare mai buna (SUM) in loc de motor mai mare.

Sunt pe punctul de a cumpara un S40 1,6D am renuntat la peugeot 308 1.6 HDi, pentru problemele care le avea la volanta dubla, stiu ca pe volvo este acelasi motor, as avea cateva intrebari: au luat si volanta, a-ti avut probleme cu partea de volanta -disc ambreaj, pana acum, cat costa reviziile? Am facut un drive test cu un S40 motorizare 1.6 benzina, masina se comporta excelent dar motorul este cam lenes (senzatie data poate si datorita faptului ca sunt obisnuit cu disel am peugeot 206 1.4 HDI). Multumesc pentru raspunsuri. :-[

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu iti pot spunde doar la cateva ore de mers cu s40 , 1.6 D ca mi s-a parut super ... Vroiam BMW 320 dar dupa ce m-am urcat in Volvo mi-a iesit BMW-ul din cap ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca si un S40 2.0D!!!

Acceptabil ca pret.Depinde de km. si dotari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI eu am nevoie de un sfat, daca se poate. O sa imi cumpar un volvo S40 1.8 din Suedia luna viitoare. Stiti ceva de inmatriculare sau ce euro e modelul? Mentionez ca vreau sa-l iau din 2007.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI eu am nevoie de un sfat, daca se poate. O sa imi cumpar un volvo S40 1.8 din Suedia luna viitoare. Stiti ceva de inmatriculare sau ce euro e modelul? Mentionez ca vreau sa-l iau din 2007.

Pai daca e din 2007 100% e Euro 4 aici, calculat considerand motorul 1.8 adica ( 1798 cc ) si prima inmatriculare ianuarie 2007 taxa de poluare vine cam 116 EURO.

Vezi aici http://www.autocentral.ro/articles/taxa?canCalculate=1&producator=46&model=1443&motor=17464&eunorm=4&co2=172&capacitate=1798&luna=1&an=1997

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da scuze, 400 si ceva e cum zici, eu alesesem 1997 nu 2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca mai are si filtru de particule, mai scazi 25%

Daca e diesel da, oricum, scapi usor, azi mi-a venit si mie CIV-ul, Euro 4, model 2005, taxa 990 si ceva de Euro. Acei 21 de cmc in plus la cei 2500 cmc, fac taxa sa sara de la 650 si ceva la 990 si ceva de euro.

Asta e  >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now