Sign in to follow this  
Followers 0
nitu_soare

Ce piesa imi lipseste?

13 posts in this topic

Pe conducta de aer care vine de la intercoler la admisie am un surub fixat acolo cu un colier.Din ce m-am mai documentat acolo ar fi trebuit sa fie o pisa numita PTC. Stie cineva la ce serveste si unde este conectata acea piesa?Pun si o poza pentru exemplificare.

post-520-12877884022397_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un senzor de temperatura,care este legat la ECM si masoara temperatura aerului din admisie

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic sa-ti schimbi tot furtunul ala cu altul fara gaura aia cu...surub. Surubul ala nu are ce cauta acolo. Daca nu gasesti, lasa-l asa, daca nu pierzi vacuum pe-acolo, nu-l deranja. PTC-ul e in alta parte - uita-te la "acordeonul"/furtunul care-ti pleaca din filtrul de aer spre turbina, vei gasi o mufa cu 2 fire ce intra in acel PTC chiar la intrarea in Inlet-ul turbinei.

In legatura cu PTC-ul, ia de aici - nu are nici o legatura cu...surubul ala (improvizatia aia ieftina) care o ai tu acolo.

"The heated crankcase vent nipple (also referred to as the Positive Temperature Coefficient heater nipple) used on 90 and later where the air heater tube is deleted. The PTC nipple is mounted in the cold air intake pipe that runs from the air filter box to the turbo. It is in the elbow of the pipe, nearest the turbo. It has one or two vacuum hoses connected that run back to the oil trap. There is also an electrical connector about the size of a spark plug. Volvo decided that the preheat system which was thought would prevent throttle icing would not work on intercooled models due to cooling effect on air through the intercooler before it goes into the throttle. The heater is to vaporize the moist air that comes out of crankcase after start up and while driving in very cold weather. The LH fuel injection system on that car doesn't use the Intake Air Temperature sensor. Occasionally one can experienced a pressurized manifold with too much pressure in the crank case, causing oil to blow from the filler cap or the seals."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci surubul ala iti da cati ? 5 ? 6 cai ? =)) =))

Glumeam, sa nu fie cu suparare  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DETONATOR-la o diagnoza n-ar trebui sa iasa ca am lipsa acea piesa?

@Matrixxx-surubul acela a fost pus in locul a ,,ceva" ,iar eu nu stiu ce ar putea sa fi fost acel ,,ceva".

@Roberto- doi cai frumosi  :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se vede la diagnoza,poti incerca la Bogdan G

Acolo cred ca trebuie sa fie ceva legat de gaze de epurator este conform vida "PTC-nipple" si ar trebui sa fie un furtun de la oil trap,cam asta am inteles eu din vida

Cred ca ar trebui sa arate ca in poza

v70xc.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

"@Matrixxx-surubul acela a fost pus in locul a ,,ceva" ,iar eu nu stiu ce ar putea sa fi fost acel ,,ceva"."

Furtunul ala care e acolo la tine nu e original - care trebuie sa arate ca in poza de mai jos, fara nici un ...surub. Probabil ca un proprietar anterior nu a gasit la momentul respectiv furtunul original si a facut "adaptarea" asta - daca nu ar fi surubul ala ar fi jale cu gaura aia suplimentara  ;)

Uite si poza furtunului original - asa cum am gasit-o eu.

post-495-12877884144792_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopa! ÃŽnseamnă că acolo intră un furtun mai subtire.Și ăla de unde,Doamne iartă-mă,vine ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Furtunul acela trebuie sa intre in valva de ralantii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca duce la IAC mai degrabă duce in oil trap.

@nitu_soare verifica dacă oil trapul  are toate furtunele conectate, el trebuie să fie asa.

Nu cred ca se vede la diagnoza pt ca este ceva mecanic fără senzori .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trust me .. este ca la 850 si merge in IAC  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

BINGO ! Brava a dat raspunsul corect! Intr-adevar intra in valva de relanti.Acolo s-a facut o modificare inainte de a cumpara eu masina,s-a montat un mixer pt. GPL  si din aceasta cauza nu s-a mai ajuns furtunul la locul lui.Solutia romaneasca:astupata gaura cu acel surub iar furtunul subtire de la valva de relanti a fost montat in mixer pt. ca pana acolo se ajungea :D .In concluzie,nu-mi lipseste nimic si mi s-a luat o piatra de pe suflet.Multumesc tuturor pentru pareri,cu deosebire lui Brava pt.solutia corecta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, inseamna ca eu mi-am batut gura degeaba  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0