zack

troncanit insotit de un "soc" la plecarea de pe loc

54 posts in this topic

Salutare!

Am observat ca sunteti un adevarat cunoscator si intraznesc cu o intrebare:

Am un S80 D5 2003 automatic, care din pacate are tamponul din spatele motorului rupt. Am inteles ca se numeste vacumatic. Din pacate nu am reusit sa-l identific 100% dupa cod, insa am primit un raspuns ca ar fi cel specificat de dumneavoastra in discutia cu Zack (31262155). Nu stiu daca va ocupati si cu procurarea de piese, dar v-as ruga sa ma indrumati catre un cunoscut care-mi poate procura acest tampon "after market". Va multumesc si scuze daca am deranjat!

Nu au cum să fie la fel .

-tampon fata cod 30680751

-tampon spate cod 31262155

Seamănă dar nu răsar ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tampoanele le-am cumparat de la un magazin, cum va duceti spre bragadiru (pe soseaua alexandriei) e un magazin pe partea stanga, alb de dimensiuni mai mici...scrie sus piese auto import. Uitati adresa exacta: Soseaua Alexandriei nr 179 sector 5 Bucuresti. telefon 021.420.02.15 mobil : 0730.492.001 si 0730.492.331. Incercati sa schimbati amandoua tampoanele hidraulice si rugati un mecanic sa le inspecteze si celelalte tampoane de cauciuc. Daca aveti nevoie de un mecanic de nota 10 sa-mi spuneti. Eu am unul care nu am ce sa ii reprosez si are si preturi ok. O seara buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tampoanele le-am cumparat de la un magazin, cum va duceti spre bragadiru (pe soseaua alexandriei) e un magazin pe partea stanga, alb de dimensiuni mai mici...scrie sus piese auto import. Uitati adresa exacta: Soseaua Alexandriei nr 179 sector 5 Bucuresti. telefon 021.420.02.15 mobil : 0730.492.001 si 0730.492.331. Incercati sa schimbati amandoua tampoanele hidraulice si rugati un mecanic sa le inspecteze si celelalte tampoane de cauciuc. Daca aveti nevoie de un mecanic de nota 10 sa-mi spuneti. Eu am unul care nu am ce sa ii reprosez si are si preturi ok. O seara buna.

Multumesc foarte mult pentru raspunsul promt Zack. Am sa sun maine sa-mi dea un pret la tamponul din spate. Cel din fata nu e rupt, si sincer, inca o suta si ceva de euro in plus, conteaza!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tampoanele mele hidraulice nu erau rupte, nici curse. Erau foarte compresate datorita greutatii motorului (probabil). Ele au o sarma care le tine presate si nu poate iesi asa usor. La mine sarma nu mai statea in locasul ei...era foarte laibara. De obicei cam pica toate tampoanele motorului odata. Daca celalalt tampon hidraulic este dus...o sa il strice si pe cel nou si ar fi pacat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost astazi si am luat tamponul. Maine dimineata ma duc la mecanic sa-l montez. Sper sa scap de socul de la plecarea de pe loc. Multumesc frumos de informatie Zack. Am platit un pret mai mult decat decent...dar aceiasi poveste cu seria stearsa :lol: ...poate pana la urma asa o fi!

Mai am o intrebare...la reducerea vitezei, se simte un soc la schimbarea in treapta inferioara...sa fie tot din tamponul asta sau cutia da semne de oboseala?...am schimbat uleiul in cutie (nu tot, doar vreo 3 litrii,pentru ca nu am stiut cum sa-l scot din convertizor) acum 2000-3000km.

Multumesc pentru raspunsuri!

Edited by kozzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine socul se simtea datorita tamponului fata (care are rol sa tina motorul sa nu se rostogoleasca) si de la cel din partea dreapta a motorului. De altfel motorul meu era lasat in jos...si atingea de scut si...cine stie pe unde o mai fi atins. S-ar putea ca maine sa ai o surpriza...mai exact sa observi ca tamponul hidraulic este foarte tasat. Socuri pot proveni din mai multe parti...

ps: Tamponul care l-ai cumparat are razuit numele VOLVO si din cate imi aduc aminte cifrele la codul de bare. Maine cand iti da jos tamponul o sa observi ca sunt la fel. Au mai multe semne pe ele care sunt in aceiasi pozitie...practic identice.

Uite tampoanele celelalte care erau praf la mine. Primul este cel anti-rostogolire a motorului care il aveam rupt si al 2-lea este cel pe care se sprijina motorul. Cel de-al 2-lea nu era rupt dar era tasat...si freca partea de sus din poza in jos de locul in care era montat. (lonjeron cumva?!)

LE: cum stai cu vibratiile din interior? Tamponul de sus care este pe bara dintre amortizoare cum se prezinta? l-ai mai schimbat?

post-621-000080200 1296481126_thumb.jpg

post-621-092683900 1296481144_thumb.jpg

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamponul de sus prins de bara dintre amortizoare arata ok, la fel si cel hidraulic din fata - nu e curs si nici tasat. Eu schimb acest tampon pentru ca a dat mecanicul de el cand verificam de ce smuceste cand trec din "neutral" in "drive"- este rupt de tot. Nu se aud zgomote sau ceva de genul asta, cum ai avut tu problema. Dupa ce duc maneta in "neutral" sau "drive", la 2 sec. se simte un soc, dar nu mereu, iar daca tin piciorul pe frana pana cupleaza, socul este mult mai mic. Am depistat acest tampon rupt si un cap de planetara cu un joc mic. Urmeaza si capul de planetara, iar daca nu se diminueaza, trecem la nivelul doi: cutia de viteze. Sper din tot sufletul sa nu fie nevoie!:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa fie acel tampon din spate deoarece el este prins de cutie din cate stiu. La fel exista probabilitatea sa fie si de la cutie. Sa speram ca nu are nimic cutia. Ai vazut cat l-a costat pe colegul nostru de forum cu xc90-ul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema rezolvata! Am schimbat tamponul azi si acum totul e ok. Se mai simte doar un pic la planetara, dar nu pot avea pretentii ca de la o masina noua!

Nu se mai simte nici socul la trecerea in treapta inferioara! Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ai pentru ce. Ai avut noroc. Cati km are masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

250.000 km. Dar nu-i dai mai mult de 80.000...:lol: . E o batranica cocheta !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multi km inainte. De curiozitate...ai luat-o de noua? Ai schimbat capete de planetara si tampoanele de la motor vreodata? Daca da, as vrea sa stiu pe la cati km. Nu in ultimul rand...ce stil de condus ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat masina asta cand avea 200.000 km. Din Uk! M-am dat cu ea acolo vreo 20.000 km dupa care am venit acasa impreuna. In afara de ulei, filtre, placute de frana si bucsile la bascula, nu am schimbat nimic. Am tot istoricul masinii, cu toate facturile ,pana pe la 100.000miles (160.000km) cu service-urile facute la reprezenta Volvo. Am observat ca au fost schimbate injectoarele pe la aprox. 80.000km, toate, dar nu stiu de ce. Destul de frecvent au fost schimbate placutele de frana. Nu cred ca proprietarul de la care am cumparat-o sa fi mers prea sportiv cu ea si sa-i duca repede placutele-avea 57 de ani, dar probabil ca asa trebuie, la 20000-30000 gata. In rest nimic. Poate ca nu le-a facut la Volvo, nu stiu, dar nu apare nimic schimbat. Referitor la stilul meu de condus, cand o sa vezi un Volvo "englezesc" in Bucuresti care incetineste la trecerea peste linia de tramvai, sa stii ca sunt eu. Am distrus articulatii auto la 18 ani...acum costa, nu mai gasesti pivot cu 3 dolari, ca pe timpuri la Dacie.. si acum conduc "safe", ca nu mai sunt singur:rolleyes:, doar de aceea am S80 si nu Bertone :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu banuiesc ca am injectoarele schimbate la masina...asta pana in 96k cand am luat-o deoarece avea niste erori de injectoare, de presiune prea mare in turbina (de la regulatorul de presiune...care o fi ala) si la pompa de inalta presiune (parca). Cand o sa ma duc la BogdanG sa imi stearga eroarea de la airbag care mi-a mai ramas in urma desfacerii butucului o sa il intreb ce si cum. Cam repede se duc injectoarele astea.

ps: Masina de la avatar este a ta? Banuiesc ca este cu volan pe dreapta. Gresesc? Daca vezi un s80 negru care iti da flashuri/avarie eu sunt. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este cu volan pe dreapta, si da, cea din avatar e a mea! Lasa ca o sa-ti treaca si tie cu "flash-urile" astea!! :lol: . Si apropos, se da semnal stanga nu flash!

Numai bine si ne vedem pe alt topic, ca suntem "off-topic" si sa nu fim avertizati !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa un drum prin hartoape (evitati soseaua Stefanesti-Dascalu!) am constatat ca tamponul suportului superior al motorului s-a spart (atasez poza). Imi poate spune cineva de ce se sparge acest tampon? Sa fie celelalte facute praf? Cu exceptia uneori a unui mic soc dupa introducerea manetei din N in D, masina nu troncane, nu smuceste.

post-1213-056674100 1296966972_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa un drum prin hartoape (evitati soseaua Stefanesti-Dascalu!) am constatat ca tamponul suportului superior al motorului s-a spart (atasez poza). Imi poate spune cineva de ce se sparge acest tampon? Sa fie celelalte facute praf? Cu exceptia uneori a unui mic soc dupa introducerea manetei din N in D, masina nu troncane, nu smuceste.

Am aceeasi problema cu tamponul de sus al motorului,tampon prins de bara dintre amortizoare. Am citit pe forum ca nu tine mai muilt de 3 ani. Incerc sa ma documentez putin despre ceea ce presupune o eventuala inlocuire.

Pentru S80 D5 163 cp 2005 stie cineva un cod de tampon, un magazin si un pret ? Este recomandat sa se faca inlocuirea la un service Volvo sau pot sa-l schimb la mecanicul care i-mi face si schimbul de ulei?

multumesc frumos

post-699-046836600 1297269657_thumb.jpg

post-699-021414400 1297269674_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin,am gasit codul: 30680750 si poza atasata

sunt corecte?

a mai shimbat cineva tamponul superior motor cu codul asta ?

post-699-054822300 1297277861_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tamponul cu codul acela este cel din poza...nu este corect. Dar nu inteleg la ce iti trebuie codul? Tu la magazin ceri "tampon superior motor" pentru volvo s80, motorizarea, eventual seria de sasiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA.Cel de pe EBAY este cel corect. Nu trebuie sa mergi neaparat la un service VOLVO, poti sa-l schimbi si singur daca ai ceva chei tubulare pe acasa......este foarte usor de schimbat.

BAFTA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off, erorile astea de postare devin enervante! ... DANNY are dreptate, asa arata noile tampoane superioare modificate! Cica nu vor mai ceda asa usor, in cativa ani, mi-a zis BogdanG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off, erorile astea de postare devin enervante! ... DANNY are dreptate, asa arata noile tampoane superioare modificate! Cica nu vor mai ceda asa usor, in cativa ani, mi-a zis BogdanG.

am gasit procedura de inlocuire tampon superior

ramane sa gasesc sa cumpar modelul asta si apoi...sa vad diferentele de comportament

Am gasit si momentele suruburilor aferente.

BogdanG, gasesc la tine piesa asta?

Product No: 1013207

Reference: 30776354

engine_mount_sm1 procedura inlocuire tampon.pdf

post-699-002344500 1297332190_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai bine aici sau la roberto:rolleyes:

pentru piesa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now