tommytza

pornire greoaie,miros de benzina

22 posts in this topic

De cateva zile incoace agregatul face figuri..porneste greu si in scurt timp langa masina miroase a benzina...idei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miroase a benzină pentru că îi lipseste aerul.Verifică:

-filtrul de aer

-furtun de aer de la turbo

-debitmetrul

Scoate filtru de aer si vezi ce se intâmplă,pune mâna pe furtul de aer care vine de la turbo,accelerează si ar trebui să se întărească.Dacă nici una nici alta nu-i,atunci debitmetrul.La o diagnoză ar ieÈ™i volum de aer mai mic sau la o valoare constanta data de ECM.La mine la fel a făcut apoi nu a mai pornit deloc.Am scos mufa de la debitmetru si am mers aÈ™a pînă am cumpărat un debitmetru nou.Dar sfatul meu este sa pornesti de la usor la greu si de la simplu la complex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

My friend , dupa nationala avem timp sa ne ocupam de masina sa o aducem pe linia de plutire !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin È™i vă spun că mai poate fi o cauză,verifică să nu ai pierdere de combustibil(furtun de alimentare crapat,È›eava lovită) . Sper să nu supăr cu atâtea cauze,dar vă spun din proprie experienÈ›ă :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar totusi,nu ai si tu de gand sa o duci  la un mecanic adevarat,si sa faci o treaba serioasa ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost la 'service' mecanic etc ... si a venit service volvo club la acel service sa faca masina  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost la 'service' mecanic etc ... si a venit service volvo club la acel service sa faca masina  :D

Am spus ""mecanic adevarat'',serios,care sa stie ce are de facut.Eu nu va contest abilitatile,tie ,lui Matrix,tot respectul,dar hai sa fim seriosi,nu desfaci un motor de Volvo,pe trotuar in fata casei,si sa te astepti sa mearga ceas dupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

trece-o pe aspirat.am cu ce sa ''te imbrac'' ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am spus ""mecanic adevarat'',serios,care sa stie ce are de facut.Eu nu va contest abilitatile,tie ,lui Matrix,tot respectul,dar hai sa fim seriosi,nu desfaci un motor de Volvo,pe trotuar in fata casei,si sa te astepti sa mearga ceas dupa.

Al meu este facut la mine in curte cu piese OEM si Aftermarket . Dar cu cheia dinamometrica si ghici ce merge ceas ... nu tremura nu boncane nu troncane.

Motorul lui Vali Vlp este facut la el in curte de mine , el si cumnatul lui si merge si cu 200 + la ora  , nu da cu fum .

Motorul lui tommy are aproape 600 000 de km deci totusi .

Cam asa arata un motor facut 'la botul calului' dar cu multa pasiune si grija .

post-1287-12877887013506_thumb.jpg

post-1287-12877887014207_thumb.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mecanici buni se gasesc la Primus. Iti desfac chiuloasa si o strang cu apa in canalele suruburilor. Si obtii... un adevarat bloc fisurat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Claudiu dragule, cam cit crezi ca or sa-i ceara "cei" de la primus (nu pot sa le scriu numele cu litere mari ca nu merita) lui Tommy pentru a-i face motorul ? Mai mult decit ar lua pe ea daca ar vinde-o, oricum. Asa ca NOI, astia mai sufletisti (care printre alte obligatii familiale ne mai certam cu sotiile, care ne spun atunci cind plecam de-acasa : da` de ce trebuie sa te duci tu ?") am incercat sa-l ajutam cit de mult am putut. Uneori am reusit, alteori nu.

Nu am vrut sa intelegi ceva gresit, insa in motorasul lui Tommy chiar s-a pus rabdare, chiar daca a fost facut pe...trotuar. Eu i-am sugerat deja sa-si gaseasca un ALT motor, de pe o masina de-afara, mai tinar, neumblat in el. Asa o sa si faca, in curind. Pina atunci, se bucura cit mai poate de al lui, el fiind Singurul posesor de 850 de pe acest forum care si-a cumparat masina de noua si acum ii plinge de mila vazind-o cum "singereaza"...

Referitor la problema expusa, in primul rind Tommy trebuie sa-si ia o baterie noua, a omorit-o destul pe-asta atunci cind nu-i incarca alternatorul. Apoi ne ocupam si de mirosul de benzina. Nu ne dam batuti. Niciodata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

el fiind Singurul posesor de 850 de pe acest forum care si-a cumparat masina de noua si acum ii plinge de mila vazind-o cum "singereaza"...

Uau... si a facut atatia km cu ea,fara cuvinte.... :thumright::salut::happy12: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca o data spun ''Tot respectul pt. voi'' :77: :77: ,si nu mai zic nimic. :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adevarul este ca pur si simplu cred ca motorului i-a ajuns...ca orice lucru sau fiinta de pe lumea asta vine un moment in care nu mai face fata....ca in legenda bine-cunoscuta azi repari ceva ,maine plesneste in alta parte...probabil nu ar fi rezistat nici pana aici daca nu ar beneficiat de toata dragostea si pasiunea care s-au manifestat asupra sa de catre acesti vrajitori ai mecanicii si prieteni adevarati...multumesc baieti!...inclin sa cred ca epopeea acestei masini care m-a slujit cu credinta atata timp nu s-a terminat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenind on topic:

Pornire greoaie si miros de benzina nu inseamna decat un singur lucru:

- Supapa de presiune benzina din rampa de injectoare. Aia din care pleaca returul.

Come on, e arhicunoscuta problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh a lui Tommy e si putin fumigena  ;D asta e problema de care nu se poate scapa .

Adica da cu fum albastru ... ulei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai m-a sunat Tommy - a descoperit ca ii iese (pierde) benzina pe la un injector... Pe la 3 sint la el si speram sa rezolvam masinutza, sa se mai bucure inca un timp de ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oooo ,ce bine ca e numai asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata, tocmai s-au rezolvat problemele

1) unul din injectoare nu era bine infipt in rampa (curios e cum de a iesit de-acolo...). Mirosul de benzina a disparut, evident.

2) am mers cu Tommy si si-a innoit masinuta cu o baterie de 80A Caranda. Masina porneste foarte bine acum.

Azi cred ca poate dormi mai linistit Tommy - cu gindul la drumul lung pina la Nationala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masca de gaze s-a achizitionat ?!  :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi frumos Matrixx!...ca intotdeauna,un suflet mare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now