Erard

Sistemul de franare.

12 posts in this topic

Salutari. am si eu o problema,eu cred ca e mare, ???

,cine va de la volvo mi a recomandat si a tinut cu dinti ca ulei de cutie e bun si in loc de DOT 4 , cu toate ca i am zis ca nu e bun a zis BA DA , am zis, bine (stiind ca o sa ma intorc la ei) ceea ce am si facut dupa ce am pus ulei, m am intors dupa 2 zile au vazut ca e NEGRU de la cauciucurile arse din sistem, mda nu e bine trebuie schimbat, Au acceptat sa imi schimbe lichidul de frane si sa aeriseseasca (fara plata pentru ca eu recunoscut greseala.

Acum e belea, ca e dus ca lumea tot sistemul de franare,abs,cabluri etc, trebui schimbat de la cap la coada dupa cate am citit, Au acceptat IAR sa schimbe gratis,acum TOT sistemul, \

Ce as avea nevoie e o diagrama ceva cu TOT sistemnul de franare sau o lista cu tot ce cuprinde piese pe unde umbla uleiul.

Am cerut sa primesc inapoi piesele vechi ca le pun in vitrina, sa vad ce schimba acum baieti,

Multumesc frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu care credeam ca doar la noi se poate... 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie schimbat nimic, trebuie doar spalat tot sistemul cu benzina si pus inapoi lichid de frana care la Volvo trebuie sa fie DOT4 PLUS nu DOT 4 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Åži de unde luăm,noi ăÅŸtia cu Volvo,DOT4+ ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut ca recomandati folosirea lichidul de frana Ate Super Blue Racing in locul lichidului dot 4+, drept urmare am cateva intrebari:

Se recomanda din cauza ca nu se gaseste (sau se gaseste mai greu) dot 4+ sau pentru ca este acelasi lichid branduit si Volvo?

Daca nu este acelasi lichid, indeplineste aceleasi cerinte ca dot 4+, cum ar fi vascozitatea, pt de fierbere etc.?

La lichidul Ate Super Blue Racing se dau doua pt de fierbere; pt de fierbere la umed ce semnifica?

Daca as avea in fata cele doua lichide, ce mi-ati recomanda sa folosesc Volvo Dot 4+ sau Ate Super Blue Racing?

Lichidul Volvo dot 4+ este la fel cu lichidul Mercedes dot4+ ?

Multumesc!

Edited by LEONIDAS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut ca recomandati folosirea lichidul de frana Ate Super Blue Racing in locul lichidului dot 4+, drept urmare am cateva intrebari:

Se recomanda din cauza ca nu se gaseste (sau se gaseste mai greu) dot 4+ sau pentru ca este acelasi lichid branduit si Volvo?

Daca nu este acelasi lichid, indeplineste aceleasi cerinte ca dot 4+, cum ar fi vascozitatea, pt de fierbere etc.?

La lichidul Ate Super Blue Racing se dau doua pt de fierbere; pt de fierbere la umed ce semnifica?

Daca as avea in fata cele doua lichide, ce mi-ati recomanda sa folosesc Volvo Dot 4+ sau Ate Super Blue Racing?

Lichidul Volvo dot 4+ este la fel cu lichidul Mercedes dot4+ ?

Multumesc!

Si mai am o intrebare, care este ordinea de aerisire a rotilor? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La lichidul de frana este vorba de punctul de fierbere. DOT 4 fierbe la 230 de grade. De DOT4+ sincer n-am auzit, probabil ca are punctul de fierbere un pic mai ridicat. Lichidul de frana este higroscopic, absoarbe vaporii de apa din atmosfera, de aia se da si punctul de fierbere la umed, cand e contaminat cu apa.

Un lichid de frana DOT 4 de calitate isi face treaba cu prisosinta, nu trebuie sa cauti o marca anume.

Ordinea de aerisire este dreapta spate, stanga spate, dreapta fata, stanga fata.

Edited by xydexter

Share this post


Link to post
Share on other sites

ATE Super Blue Racing este insusi un lichid DOT4+ !

DOT4+ = lichid de frana care indeplineste SI DEPASESTE specificatiile unui lichid de frana normal DOT4, adica este mai bun, e peste limitele DOT4, dar nu i s-a facut o categorie speciala cum ar fi DOT4.1, sau DOT4.2, ci i s-a spus DOT4+....ca...poate in plus :lol:

Deci alegi care vrei, ambele sunt ce trebuie, ATE Super Blue Racing nu e scump si merita banii, nu e ceva ce il schimbi in fiecare zi, ci odata la 2 ani. 60 de lei odata la 2 ani pentru siguranta ta si a celorlalti eu zic ca nu e mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit pe forumurile din afara ca vascozitatea ar fi diferita(ATE Super Blue Racing ar fi mai vascos) si ca ar avea implicatii negative asupara sistemului ABS. Din pacate nu am salvat linkurile....

Are cineva o fisa tehnica pentru ambele produse?

Va multumesc pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ATE Super Blue Racing are efecte negative asupra sistemelor ABS atunci inseamna ca Volvo sunt prosti, ca sistemele de franare din fabrica sunt ATE :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now