cristibrigada

Schimbare antigel

26 posts in this topic

As vrea sa-mi schimb si eu antigelul , fiind sub limita si avand cel putin 2.5 ani vechime, dar nu am gasit nici un post cu un tip anume de antigel recomandat. ce antigel se foloseste pentru 1.9d ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel original este 120RON/4L care se dilueaza 1:1 cu apa... scapi la acelasi pret ca si cu Castrol-ul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glaceolul de la Renault cum a spus si colegul nostru se gaseste in Vitan cu 20 lei litru si este fabricat in Belgia sau Olanda ..... si este VERDE

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit si eu la Carrefour... 22 lei parca.... tinand cont ca in carte scrie 6.3L ..cu 3 litri de antigel cred ca scap. Din cate am vazut Elf este cel mai ieftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conteaza tipul masinii si a motorului pentru schimbarea de antigel ? Pentru al meu v40,1.6 benzina....ce-mi recomandati ? Sa zic sincer nu stiu daca trebuie schimbat, dar de cand il am ( din 2008 ) n-a fost schimbat, trebuie sa-l schimb ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am de asta.Cumparat din Brasov ;D

bild0015n.th.jpg

xaba72   din cate stiu toate lichidele se schimba o data la 2 ani

Share this post


Link to post
Share on other sites

TOATE??? Adica si lichidul de frana ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

TOATE??? Adica si lichidul de frana ?

Parca si ala ;D,dar nu stiu sigur

Share this post


Link to post
Share on other sites

cat despre antigel se poate verifica concentratia.de la an la an isi pierde din propietati in ideea ca nu mai rezista la -40 grade C,rezista la -35.pentru siguranta dai drumul la 1L antigel diluat din motor si pui 1L concentrat.nu trebuie sa-l schimbi pe tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@balanelalexandru  O persoana care tine la masina il schimba,nu da drumu la 1 l si completeaza.Oare o fi asa greu/scump sa cumperi 3 l? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lik2008 nu vorbim de tinut la masina.vorbim pur si simplu de utilitate.daca erai atent vedeai in ce fel isi pierde propietatile antigelul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si antigelu ala nu are un rol?Schimbat la timp?Oricum prima data trebuie verificat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, poti sa nu-l schimbi si 5 ani ca tot nu o sa inghete insa proprietatile anticorozive se duc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai de ce crezi ca unii umbla cu apa in loc de antigel ??? Ca nu ingheata zic unii ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu hepu rosu(g12) am in el (rosu era si de dincolo cind am adus )

ii bine de schimbat 2 max3 ani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentie  la antigel  !

Majoritatea au radiatore din alumininiu daca citesti  pe eticheta antigelului scrie pentru ce fel de radiatoare si motoare este recomandat . daca ai radiator din aluminiu  sa fie recomandat pt radiatoare de alminiu altfel va treziti cu radiatoare sparte sau cu apa in masina de la radiatoru de caldura !! hepu rosu -pt radiatore de al - cel albastru din cate stiu pentru motoare cu bloc din fonta si radiatore din cupru !

Tineti cont , un antigel vechi duce la corodare instalatiei ! plus antigelu mai are si rol de ungere a pompei de apa  , se mai strica simeringul de la pompa  .

Amestecul antigelului este recomandat sa se faca  cu apa distilata deoarece nu are calamina ,  calcar etc. 

ATENTIE LA RECOMANDAREA ANTIGELULUI !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antigelul actual este verde, acum ce fel de radiator am ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari.  Pentru v40;1,9D;2001,ce tip de antigel trebuie (culoare) si ce cantitate,pentru un schimb.Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut pe toti! Ar trebui sa fac schimbul de antigel. Masina este cea din semnatura si nu cred ca fostul proprietar l-a schimbat. Ce fel de antigel trebuie sa pun, fara sa corodeze ceva. Am auzit ca difera, in functie de metalul din care sunt facute componentele sistemului de racire. Ce culoare sa fie, sau la ce trebuie sa fiu atent? Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai varianta de antigel original VOLVO, bidon de 4L, pe care il combini 1:1 cu apa distilata. Pentru pret contacteaza-ma pe PM.

Si te rog pe viitor nu mai scrie in topicul altora, deschide un topic nou sau foloseste optiunea de cautare, s-a mai discutat problema asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, la toata lumea !

Joia trecuta la intalnirea de la Polivalenta, am deschis capota si...surpriza ! Vasul de expansiune era...gol!

Ne-am uitat mai multi, era chiar gol. Mi s-a mai parut mie ca e cam putin si in urma cu vreo trei luni, asa ca am mai completat cu circa 100 ml. de antigel Aral. Problema ca acum era vasul gol. Am pus din acelasi bidonas de Aral, cam pana la jumatate ( intre semne ).

Intrebarea e : cat de bine sau de rau este ca am pus antigel (in ambele cazuri) fara sa-l diluez ?

Si apoi, unde a disparut lichidul de racire joia trecuta ?

Mentionez ca pe bidonul de antigel Aral nu am observat nicio informatie despre cum trebuie diluat. Si e bine ca am pus Aral (albastru)? sau trebuia sa pun de culoare rosie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mai e o necunoscuta. Daca nu mai aveam lichid de racire, nu trebuia sa se aprinda un bec, ceva, in bord ? Nu trebuia sa creasca temperatura motorului ? Indicatorul era la mijloc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lichidul de racire nu dispare , s-a furisat pe undeva.Posibil sa ai o fisura in radiatorul de racire(f.f.f.mica),in radiatorul de incalzire,vreun colier slabit,furtun fisurat,pe la pompa de apa , sau in cel mai rau caz , garnitura de chiulasa arsa.Daca ai pus antigel concentrat , acesta s-a diluat cu antigelul diluat aflat in instalatie.Cumpara o sticla de apa distilata sa o ai pentru completare pe viitor ca sa nu mai ai emotii de acest gen , mai ales ca acum nu este pericol sa inghete .

Trebuia sa se aprinda martorul din bord.Cauze ar fi ca nu mai culiseaza plutitorul din vasul de expansiune , contact imperfect ,cablu intrerupt sau becul din bord ars.Incearca sa misti putin de plutitor poate a ramas lipit de peretii vasului de expansiune.

Nu creste temperatura daca a curs pe undeva 100ml.de lichid de racire.Oricum,trebuie urmarit traseul si vazut pe unde curge.Daca cantitatea pierduta este atat de mica , s-ar putea sa nu se vada si sa fii nevoit sa mai circuli asa cu ea pana se va vedea pe unde curge.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now