Sign in to follow this  
Followers 0
papi

Lichid servo si bobina

22 posts in this topic

Salutare dragi volvisti..posesorul unui v40-2001,1.8 l,1783 cm,90 kw,va solicita sprijinul pentru doua probleme: 1.trebuie sa completez,eventual sa schimb integral uleiul/lichidul de servodirectie.Ce tip de ulei/lichid sa folosesc(proprietati)? 2.ieri,la venirea frigului, mi s-a aprins in bord martorul luminos de la aprindere/injectie, de vina fiind o bobina crapata. Precizez faptul ca am aceasta prob. de aproape un an, iarna trecuta avand prima data problema,iar din lipsa fondurilor nu am putut achizitiona una noua, intre timp am lipit-o.Dar iata ca a revenit.Aveti idee unde pot sa gasesc aceasta piesa sh, aftermarket sau de la dezmembrari, caci originala, pe vremurile astea, uff, cred ca pisca ::) sper ca maine sa fie mai frumos si sa demontez piesa pentru cod, ca sa fiu mai exact.Mc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lichid poti folosi dot4 /dot 5 daca vrei sa l schimbi.Iar cel mai (bun) ar fi de la Ate si anume Blue Racing.

sau

Ate Sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lichid poti folosi dot4 /dot 5 daca vrei sa l schimbi.Iar cel mai (bun) ar fi de la Ate si anume Blue Racing.

sau

Ate Sl.

Lichid servo dot4/5??? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare dragi volvisti..posesorul unui v40-2001,1.8 l,1783 cm,90 kw,va solicita sprijinul pentru doua probleme: 1.trebuie sa completez,eventual sa schimb integral uleiul/lichidul de servodirectie.Ce tip de ulei/lichid sa folosesc(proprietati)? 2.ieri,la venirea frigului, mi s-a aprins in bord martorul luminos de la aprindere/injectie, de vina fiind o bobina crapata. Precizez faptul ca am aceasta prob. de aproape un an, iarna trecuta avand prima data problema,iar din lipsa fondurilor nu am putut achizitiona una noua, intre timp am lipit-o.Dar iata ca a revenit.Aveti idee unde pot sa gasesc aceasta piesa sh, aftermarket sau de la dezmembrari, caci originala, pe vremurile astea, uff, cred ca pisca ::) sper ca maine sa fie mai frumos si sa demontez piesa pentru cod, ca sa fiu mai exact.Mc anticipat.

Pentru care cilindrii iti trebuie bobina ? Iti dau maine daca vrei eu sau\si Alex pret la ele.

Lichidul ATE Super Blue Racing e 60 bidonul de 1 L, iar un bidon de ATE SL Dot 4 am eu in masina si nu mi-l mai trebuie, ti-l dau la jumatate de pret daca vrei, dar habar nu am cat e :lol: .

La servo sa spuna colegii ce care lichid e !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in functie de coloare putem vorbii de Pentosin (verde) sau DEXTRON III (rosu) .

Bobina trebuie cumparata noua, cele SH sunt fisurate mai mult sau mai putin si nu stii cand se crapa de tot .

Share this post


Link to post
Share on other sites

bobina iti pot face eu rost noua la 140 lei bucata..bosch

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze ...am gresit ..sunt pt modelul pana in 1999 luna 07

Edited by ramiro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lichid servo dot4/5??? :blink:

Da ,eu am zis de lichid de directie:rolleyes:,acum am vazut:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, revin si va intreb daca acel martor din bord privind injectia/sistemul de aprindere apare si pt alte probleme in afara de bobine, de exemplu pt bujii? k am imprumutat si montat o bobina in locul celei crapate si acel martor tot aprins sta..oare daca tin motorul pornit cateva minute se stinge? k sincer nu am idee si nu vreau sa fac alta trasnaie si sa fortez aiurea sau sa stric ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot se vb de lichid servo directie: Stie cineva cum se schimba sa nu mai ma duc la service!!Sunt cam jepcari astia si nici treba buna nu fac! Mersi!:unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin asupra problemei cu bobina si arat faptul ca am imprumutat o bobina de v40, am montat-o, am pornit, martorul din bord privind injectia/aprinderea tot aprins si motorul tot nu mergea ok. Am verificat fiecare bobina, totul ok. Am verificat bujiile, totul ok.Am pornit motorul, martorul tot aprins, l-am tinut 2-3 minute pornit si martorul tot aprins iar motorul tot nu merge ok, ca sa zic asa, merge "intrerupt"..am decuplat borna, k na, m-am gandit eu ca cine stie ce, am pus borna la loc, la fel, martorul tot aprins..am scos masina din garaj si nu vrea deloc, in mers cand cuplez a 2-a gata, parca sunt pe taur naravas, nu trage, parca ca e inecata, nu merge.. :unsure: Please, ce sa-i fac? Ce poate avea, de ce sta aprins acel martor, ce mai indica aprinderea lui in bord, ce mai poate fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O diagnoza ai facut? Martorul se poate aprinde de la o gramada de probleme,.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xydexter, as face diagnoza, dar nu merge motorul cum trebuie si cel mai apropiat service e la vreo 5 km si banuti de tractare na, cam greu acusica pe "gerul" asta :unsure: Si am uitat sa mentionez ca dupa tot ce-am umblat la volvulet, mi s-a ars si un bec de la far, iar..ca m-a rupt cu becurile anul asta, s-au ars grup, si am avut mereu becuri bune, adica am dat pe ele 60 lei..am avut si philips la 170 lei(cea mai mare teapa care am luat-o), s-au ars si alea....deja fac riduri :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune-i xenoane poate nu se mai ard.Cat despre tractat nu ai un prieten sa te ajute?Nu cred ca iti trebuie neaparat platforma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai imi cam trebuie vita_fresh platforma, pt ca imi merge motorul in 3 si foarte aiurea,indiferent daca stau pe loc sau in mers si nu cred ca e recomandat sa merg asa, fac altele dupa aceea, si un motor de volvo e mai scump decat masina :lol: ..o impingeam eu nu-i prob, dar sa imping din centru, prin atatea sensuri unice si tot asa si pana la frontal sau eurocar, ca stii unde sunt astea, e ceva cam muuuuuuult (in alta parte nu prea am incredere, se uita "mecanicii" la motor ca broasca la sudura):rolleyes: Oricum,mc de raspuns. Dar pana vad cum fac sa-i administrez diagnoza, are idee cineva care s-a mai lovit de asa ceva sau care are cunostinta pt ce fel de erori/probleme se aprinde acel martor luminos in bord?Sa o fac sa mearga macar pana la un service

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea e ca nu ai neaparata nevoie sa pornesti motorul daca esti tractat,asta daca nu ai cutie automata...Pui contactul sa nu se blocheze volanul,avarii si la drum(impropriu spus)

Daca vrei iti recomand un mecanic bun si priceput unde imi fac si eu masina.

Good luck!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai imi cam trebuie vita_fresh platforma, pt ca imi merge motorul in 3 si foarte aiurea,indiferent daca stau pe loc sau in mers si nu cred ca e recomandat sa merg asa, fac altele dupa aceea, si un motor de volvo e mai scump decat masina :lol: ..o impingeam eu nu-i prob, dar sa imping din centru, prin atatea sensuri unice si tot asa si pana la frontal sau eurocar, ca stii unde sunt astea, e ceva cam muuuuuuult (in alta parte nu prea am incredere, se uita "mecanicii" la motor ca broasca la sudura):rolleyes: Oricum,mc de raspuns. Dar pana vad cum fac sa-i administrez diagnoza, are idee cineva care s-a mai lovit de asa ceva sau care are cunostinta pt ce fel de erori/probleme se aprinde acel martor luminos in bord?Sa o fac sa mearga macar pana la un service

pai din moment ce nu lucra un cilindru,inseamna ca pe galeria de evacuare se elimina amestec carburant ne ars,si atunci se aprinde automat martorul respectiv.Parerea mea este ca poate sa fie si bujia respectiva(a cilindrului care nu functioneaza).Poti sa incerci sa schimbi bujia care este umeda cu una noua,poate o sa rezolvi problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit sa-i fac diagnoza aducand un meserias acasa si a aparut urmatoarea eroare: "50-senzor pozitie arbore cu came intrerupere/incheiere". Acum insa ramane sa stabilesc daca e de vina cablul sau numai acel senzor Denso situat la nivelul bobinelor.Eu am auzit ca se gaseste separat doar senzorul.Asa este, sau gasesc cablul cu tot cu senzor? (caci in functie de asta si pretul presupun)Piesa are codul 9202117/1061000517.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu tot cu el am rezolvat-o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0