laurik

Membru
  • Content count

    19
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by laurik


  1.  

    Buna seara , in primul rand la multi anii pe 2017 si un an nou mai bun fara probleme si fara evenimente. De curand am schimbat masina si am luat un volvo s40 2.0d 2005 , cand am cumparat-o aveam deja mesajul ,,engine system service required,, si cel de la care am luat-o m-ia explicat ceva cum ca nu merge nici ventilatorul de la radiatoare sau ceva de genul ca nu merge tot timpul. Am schimbat uleiul deoarece am observat ca era putin peste nivel am pus ulei nou 5/30 FS si eroarea a disparut pana acum cateva zile cand am dat drumul la ac si a aparut din nou. Daca incerc sa o sterg imi apare codul 019 in bord dar nu se sterge. Mai rau e ca azi a aparut alta eroare si anume ,,POWER SYSTEM SERVICE URGENT,, si triunghiul cu semnul exclamari si evident bateria....mentionez ca cu o zi inainte sa apara eroarea am observat ceva fluctuati ale motorului in relantiu si masina tremura un pic la relantiu ...daca ma puteti ajuta cu ideei sfaturi pt ca locuiesc in uk si sunt multi idioti aici care se dau mecanici dar sunt 0. Voi atasa pozele cu erorile si o foaie de la tester pe care am primito de la fostul proprietar!

    IMG_0068.JPG

    IMG_0042.PNG

    IMG_0014.JPG

    IMG_0015.JPG

    IMG_0035.JPG

    IMG_0154.JPG

     

  2. Buna seara , in primul rand la multi anii pe 2017 si un an nou mai bun fara probleme si fara evenimente. De curand am schimbat masina si am luat un volvo s40 2.0d 2005 , cand am cumparat-o aveam deja mesajul ,,engine system service required,, si cel de la care am luat-o m-ia explicat ceva cum ca nu merge nici ventilatorul de la radiatoare sau ceva de genul ca nu merge tot timpul. Am schimbat uleiul deoarece am observat ca era putin peste nivel am pus ulei nou 5/30 FS si eroarea a disparut pana acum cateva zile cand am dat drumul la ac si a aparut din nou. Daca incerc sa o sterg imi apare codul 019 in bord dar nu se sterge. Mai rau e ca azi a aparut alta eroare si anume ,,POWER SYSTEM SERVICE URGENT,, si triunghiul cu semnul exclamari si evident bateria....mentionez ca cu o zi inainte sa apara eroarea am observat ceva fluctuati ale motorului in relantiu si masina tremura un pic la relantiu ...daca ma puteti ajuta cu ideei sfaturi pt ca locuiesc in uk si sunt multi idioti aici care se dau mecanici dar sunt 0. Voi atasa pozele cu erorile si o foaie de la tester pe care am primito de la fostul proprietar!

    IMG_0068.JPG

    IMG_0042.PNG

    IMG_0014.JPG

    IMG_0015.JPG

    IMG_0035.JPG

    IMG_0154.JPG


  3. paunionutz: am mers la vulcanizare am echilibrat toate 4 rotile ..cauciucurile nu sunt noi dar sunt foarte ok nu bat ! 

    Am fost si am facut si unghiul ( gen aici pune suportul ala sub volan si doua chestii cu laser pe rotile din fata apoi umbla la bielete pana aduce laserul ala pe un reper !!! Doar pe rotile din fata specific !!!!

    masina a mers ok 1 zi apoi am observat iar ca volanul nu este drept si ca trage un pic stanga...iar de echilibrat ce sa zic am stat langa el sa fie toate rotile fara nici cea mai mica eroare dar are o mica trepidatie exact cum zici tu de la 80-120....si simt masina un pic instabila...daca dau drumu la volan se duce stanga usor! Bun toate bune asta nu este o problema ideea este eroarea anti skid si reduce engine performance! Care la mine apare de exemplu sunt in treapta a 4 si ii dau un pic peste 3000 de ture sa schimb a 5 a si buf se plafoneaza nu mai am pedala....uneori schimb mai devreme 2400-2600 ture si merg pana la 120 km/h poate si un pic mai mult si aceasi problema ....opresc masina o pornesc si dispare...ce sa fie oare ???? Am sa verific si presiunea asa cum zici tu la turbo ca si mie imi pare ceva ciudat nu am mai avut volvo sau alta masina cu motor asa mic pana acum dar mi se pare ca trapta 1-2 nu prea are viata de loc la cei 109 cai totusi se cam tureaza in gol....multumesc de informatii si revin in weekend cu noi amanunte ce am facut si cum se mai prezinta!!!

    app: mi se pare consumul un pic cam mare am mers cu 20l doar 210 mile / mixt darrrrr 150 mile pe autostrada la o viteza constanta de 100-120....


  4. Salut nu stiu daca am voie sa cer detalii de contact aici pe forum dar te rog frumos  Vyo daca vrei sa imi fai facebook-ul tau sa ma poti cauta tu Olteanu Laurentiu ( am o poza cu pantaloni visini tricou portocaliu si o bluza de armata pe maneci ) as vrea sa vb mai mult cu tine legat de masina ...ideea care ma macina cer mai tare este ca intra in limp mode si de la 100 nu mai trage si vreau sa stiu exact din cauza directiei este posibil sa vina aceasta eroare si sa intre in limp mode...ii iau contactul dispare eroarea si merg mai departe uneori ma lasa sa ajung si la 120-140 ...:( aici chiar nu mai am soluti de mecanici ca i-am incercat pe tot si toti doar idei si atat...ultima solutie ar fi sa merg la volvo in alt oras aici langa mine si sa platesc ca sa o rezolv doar ca aici preturile sunt destul de piperate doar o constatare la volvo este 200£ :( multumesc tuturor pt ajutor !!! Am invatat multe de pe acest forum de la voi imi sunteti de mare ajutor ...aproape ca aici ma duc la mecanic si doar ii spun ce sa faca bazandu-ma pe ce imi spuneti voi...va multumesc...!!!


  5. Salut si am revenit sa va spun ce am mai rezolvat cu masina! Deci ...am verificat bateria si alternatorul sunt ok ....dar degeaba ca tot apare eroarea anti skid si reduce engine performance ...si uneori intra in limp mode mai mult de 3000 de ture nu ma lasa ....nu stiu ca am fost la toti idioti de aici si dgba...unghiul cred ca nu la facut bine ca trage un pic stanga si tot tremura volanul de la 80 in sus ...si am impresia ca am ceva probleme cu franele discurile ...:(


  6. Ok ...asta am sa fac maine dimineata cum se deschid magazinele dau fuga iau aparatul de masurat si incep sa masor nu stiu cum exact dar am sa ma documentez si la trba asta ca nu prea am lucrat cu aparate de masurat ....si am sa va zic ce am descoperit ...este adevarat si am mai zis ca foarte putin palpaie pozitiile la relantiu ...va multumesc frumos si revin cu detalii! 


  7. aici m-ia zis ca nu are treaba cu alternatoru ca e vb de generator la modul ceva legat de motorina injectoare furtune etc...sunt dusi cu capul...adevarul e ca imi cam palpie lumina la bord la cd acolo si daca stau cu masina pe loc si pozitiile sunt aprinse palpaie insesizabil dar eu am vaz si asta... Deci ce tre sa fac sa merg la elecrician? 


  8. Maine dimineata am sa merg la munca pe autostrada si am sa vad daca tot mai apare eroarea cu engine...si imi mai intra in limp mode ...sincer sunt tare dezamagit nu stiu cum sa fac ca aici toti sunt buni sa isi dea cu parerea schimba o piesa si daca nu e de acolo zice asta e o platesti incercam si alt ceva ...:((

    am sa revin maine dimineata sa va zic daca mai am limp mode ! Oricum am facut si plinul de la shel cu motorina v-power ca sa fie totul ok...


  9. salut...

    sunt si eu nou pe aici si de curand am achizitionat si eu un volvo s40 1.6d din 2005 ...ideea e ca masina este de anglia iar eu locuiesc aici in uk...toti mecanici de aici sunt praf incearca sa faca ce e mai usor la un pret exorbitant si nici nu o fac bine...in fine problema mea este ca :

    am plecat cu volvo de la proprietar si pe autostrada am simtit ca tremura volanul sta putin stramb si deja la 120-140 km la ora e un pic instabila....si la un momendat apare aceasta eroare  "anti-skid service vereist" si cumva intra si intr-un limp mode pt ca nu mai tragea ....o opresc si o pornes si isi revine ....pe langa aceasta eroare mai am si alta ceva legat de engine zice dar nu ai retin exact...

    ce ma sfatuiti sau ce credeti despre limp mode de la ce sa fie ...are legatura cu trepidatia din volan si ca e strmb....daca fac unghiul schimb cauciucuri si echilibrez va fi ok sau? 

    multumesc!!!