-
Content count
38 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by costello
-
-
Acum 21 ore, 1984 a spus:Sa iti fie de bine cu masinuta, arata frumos ..
Offtopic..
Chiar asa cu ceva probleme de rugina, nu prea credeam ,mai cu seama ca aveam o nelamurire acum citeva saptamini cu aceasta serie S/V40 .Asteptarea mea ,a dat roade ..
Rugina a aparut doar sub ornamentele de plastic, de pe aripi si praguri, cu care e "echipat" T4 (in rest nici un gram), se vad in poza (poza e mai veche, din vremurile "bune" a masinii ).
-
Urmeaza o "igienizare" a interiorului, ITP-ul, si ... back on the road...
-
-
Salutare tuturor dupa mai bine de trei ani de inactivitate!
Dupa ce a stat sa ruginesca apox. trei ani, m-am hotarat sa revitalizez batranul T4 din '98, motor B4194T, masina pe care am folosit-o zi de zi, din 2007 pana in 2013.
S-au schimbat baterie, ulei, filtre, bujii, garnituri si simeringuri, amortizoare fata - spate, discuri frana + placute fata spate, bielete, capete de bara, suporti motor + cutie, anvelope.
Am avut emotii, dar a pornit la prima cheie. Dupa vreo 20 km de plimbare roata - roata in jurul service-ului, sa mai circule uleiul in ea, am facut un filmulet cu prima si ultima iesire de pana acum. Am calcat cu retinere pedala, mi-era frica sa nu puste motorul, dar trebuia sa stiu daca mai merge...
-
Salutare tuturor dupa mai bine de trei ani de inactivitate!
Dupa ce a stat sa ruginesca apox. trei ani, m-am hotarat sa revitalizez batranul T4 din '98, motor B4194T, masina pe care am folosit-o zi de zi, din 2007 pana in 2013.
S-au schimbat baterie, ulei, filtre, bujii, garnituri si simeringuri, amortizoare fata - spate, discuri frana + placute fata spate, bielete, capete de bara, suporti motor + cutie, anvelope.
Am avut emotii, dar a pornit la prima cheie. Dupa vreo 20 km de plimbare roata - roata in jurul service-ului, sa mai circule uleiul in ea, am facut un filmulet cu prima si ultima iesire de pana acum. Am calcat cu retinere pedala, mi-era frica sa nu puste motorul, dar trebuia sa stiu daca mai merge...
-
Salutare tuturor dupa mai bine de trei ani de inactivitate!
Dupa ce a stat sa ruginesca apox. trei ani, m-am hotarat sa revitalizez batranul T4 din '98, motor B4194T, masina pe care am folosit-o zi de zi, din 2007 pana in 2013.
S-au schimbat baterie, ulei, filtre, bujii, garnituri si simeringuri, amortizoare fata - spate, discuri frana + placute fata spate, bielete, capete de bara, suporti motor + cutie, anvelope.
Am avut emotii, dar a pornit la prima cheie. Dupa vreo 20 km de plimbare roata - roata in jurul service-ului, sa mai circule uleiul in ea, am facut un filmulet cu prima si ultima iesire de pana acum. Am calcat cu retinere pedala, mi-era frica sa nu puste motorul, dar trebuia sa stiu daca mai merge...
-
Salutare tuturor dupa mai bine de trei ani de inactivitate!
Dupa ce a stat sa ruginesca apox. trei ani, m-am hotarat sa revitalizez batranul T4 din '98, motor B4194T, masina pe care am folosit-o zi de zi, din 2007 pana in 2013.
S-au schimbat baterie, ulei, filtre, bujii, garnituri si simeringuri, amortizoare fata - spate, discuri frana + placute fata spate, bielete, capete de bara, suport motor + cutie, anvelope.
Am avut emotii, dar a pornit la prima cheie. Dupa vreo 20 km de plimbare roata - roata in jurul service-ului, sa mai circule uleiul in ea, am facut un filmulet cu prima si ultima iesire de pana acum. Am calcat cu retinere pedala, mi-era frica sa nu puste motorul, dar trebuia sa stiu daca mai merge...
1 person likes this -
-
Salut,
Sa inteleg ca acum ai masina stage 1?
Ce te face sa crezi ca o turbina mai mare te va scapa de lag?Eu cred ca este taman invers si sa te gandesti serios la un ALS.
La ce putere vrei sa ajungi cu masina?
Te-ai gandit cum vei pune puterea jos?Eu cu anvelope 225/45R17+kit complet suspensie sport nu reusesc sa pun toata puterea pe asfalt decat in treapta a 3-a.
Bafta in continuare.
P.S. Toate turbinele TD04H arata la fel,difera doar melcul din interior.
Nu toate TD04H sunt la fel. Asta din imagine o am si eu, 16T cu melc de 19T. Difera atat flansa de prindere pe galerie cat si pozitia conductelor pt. ulei. Plus ca e considerabil mai mare decat 14T.
Se vede in poza diferenta la flansa. Stanga 16T, dreapta 14T.
-
-
Salut,
S40 T4, fabricatie 1998. Km afisat pe bord 154.000. Cat e real, nu stiu.
-
Ia legatura cu un stomatolog sau un tehnician dentar. La a mea plasticul a fost refacut din material de proteza dentara. Singura problema e ca dupa doua trei luni incepe sa se vada culoarea roz, trebuie revopsita.
-
1. 95, 98, 100, eu n-am vazut nici o diferenta
2. castrol 10w 60
3. turbina are racire si cu apa si cu ulei
-
Salut,
Am patit si eu treaba cu relantiul.
Odata la cateva luni curatam motorasul de relanti si totul era perfect.
Cand a inceput sa moara motorul l-am tot curatat degeaba, nu mai avea efect.
Asa ca, l-am schimbat, relantiul e perfect.
-
Sa-i ia ... pe inspectorii fiscali, aia intotdeauna se descurca, majoritatea au vile si q7, eu am vazut niste tanti care-mi puteau fi mame si care castigau 5-600 ron dupa 30 de ani vechime. Cum dracu sa-ti faci treaba onorabil pe 140 de euro pe luna, traind in Bucuresti? Si nu merge aia cu "al doilea job", o tanti de-aia sta 10 ore acolo la rumegat de hartii.
Mai sunt si inspectori fiscali fara Q7, care se mutumesc cu un T4.
-
Castrol RS 10W60
-
Merge pana la 6.500, acolo intra limitarea.
-
-
-
Scrie ce te intereseaza si iti scanez.
-
Stai linistit, si la mine se aude pompa cand stai langa masina. Bazaie de cand am luat masina (aprox. 3 ani). Daca avea vreo problema se ducea demult.
-
Daaaa ;D , multi raman cu gura cascata.
-
-
V40 T4 din 98 motor 1,8 de 250 cai stock
in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Posted · Edited by costello · Report post
vrajeala... A fi foarte curios unde, si mai ales cu ce modificari l-a adus la 350 cai.
Poate cu un soft si filtru sport