bim
Membru-
Content count
36 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by bim
-
-
On 05/01/2021 at 8:21 PM, BogdanG said:@bim din pacate din greseli invatam insa ma deranjaza in domeniul meu cand unii sunt jepcari, adica manopere dublate, piese after market la pret de OE, chestiile astea ma deranjaza, deh, deformare profesionala .
Asta e romania. Aproape toti sunt pusi sa te fraiereasca iar eu nu prea intentionez sa-mi fac un service auto.
-
On 12/12/2020 at 2:02 PM, BogdanG said:Pai ala e pret de OE PSA ce tine 150.000 km iar tu ai platit aceiasi bani pe Continental ce tine maxim 60.000 km, unde e afacerea ?
E valabil si pt baterie, peste 2 ani iti trebuie alta noua pe cand cea OE Volvo tine 6 ani fara probleme si costa cu 30% mai mult, unde e afacerea ?
PS> aceiasi gresala ai facut si la ambreiaj+volanta, toate piesele OE FORD costau 4600 lei (la mine) insa o piesa originala e originala si vine cu 2 ani garantie .
Eu nu sunt mecanic auto asa ca am avut incredere in ce mi-au recomandat cei care le-au comandat si montat. Am lasat aici informatiile legate de producatori si valoarea pieselor + manopera ca sa fie informati si ceilalti participanti la discutie. Acum, odata cu precizarile dumneavoastra, sunt convins ca unii de pe aici vor fi mai atenti atunci cand vor schimba piesele. Din pacate pentru mine, am fost informat prea tarziu de aceste aspecte.
Pot sa va confirm faza cu bateria. Era cea originala Volvo si avea 7 ani de functionare. Nu stiu daca o sa-i pot face testul de anduranta la asta de am inlocuit-o.
-
Dupa ce a aparut ceva mesaj in bord cum ca e cam slaba bateria, in noiembrie am inlocuit-o cu una Varta silver dynamic.
Acum, ca am ajuns aproape de 180000 de km, i-am schimbat distributia, pompa de apa, kit-ul de accesorii si cureaua. Piesele au fost de la continental iar toata treaba a fost aproape 1700 de lei.
-
Ceva eroare in bord m-a dus la doctorul de masini care o gasit cum ca uleiul existent are ceva bube. Prin urmare, la aproape 13000 de km de la ultima revizie am inlocuit uleiul si filtrele. Uleiul este Motul eco energy 5w/30 A5/B5 iar filtrele Mann. Impreuna cu diagnoza povestea a costat aproape 600 de lei.
-
Pai faza e sa fie montat la interior ca sa-l ai la indemana in caz de doamne fereste. Eu il las la locul lui iar sotia nu s-a plans pana acum.
-
Inainte de sarbatori, pe la 162000 de km, am schimbat kitul de ambreiaj, rulmentul de presiune si volanta ca sa fie distractia completa. Or fost toate de la sachs si or costat 4000 de lei, inclusiv manopera. Observasem un huruit la apasarea pedalei de ambreiaj pana la jumatatea cursei si un fel de scartait la plecarea de pe loc in rampa. Am dus-o la doua serviceuri iar diagnosticul mecanicilor a fost ca trebuie schimbat totul si m-am conformat. O trecut operatiunea in carte si am primit ceva garantie pentru 1 an.
Ca planuri de interventie pentru urmatoarea perioada o sa fie distributia si sper sa nu apara surprize neplacute pe parcurs.
Am observat ca nu mi se mai aprinde becul din portbagaj. Am verificat becul si e ok, insa nu am gasit o siguranta care sa fie atribuita becului. Sper sa nu fie vreun cablu dus.
-
Am facut revizia la 156000 km cu 4 filtre mann(ulei, aer, motorina si polen) si acelasi ulei castrol 5w-30 care o costat undeva la 600 lei. Pe langa asta, am schimbat stergatoarele volvo care pareau cam uzate(cred ca sunt chiar cele de cand s-a nascut masina) cu un set bosch aerotwin.
In rest, km fara incidente sa fie!
-
O fi vorba despre problema pentru care sunt chemate masinile in service?
-
Zice in cartulie ca in panoul B de sub torpedou ai siguranta 8 care este pentru sistemul de inchidere centralizata. Manualul atasat e de la V60 dar cred ca se potriveste si pe S60.
-
Am ajuns la 150000 km si masina ma avertizeaza sa programez din timp o vizita la service. Computerul de bord imi da 5 luni si 10000 km pana la urmatoarea revizie.
Stie cineva oare de ce ar vrea sa ma programez asa de timpuriu la service?
O bubiță descoperita recent este ca nu se mai aprinde ledul de pe hayon. Sa vedem unde gasesc eu un astfel de bec.
-
Poti sa-mi spui daca pentru inlocuirea becurilor interioare cu leduri o trebuit sa faci si alte modificari pe la cablaje sau la alte echipamente? Multumesc!
-
On 02.03.2019 at 8:44 AM, VolvoDream said:Legat de schimbarea becului pe faza scurta ... am V60 de aproape 2 ani si schimb al 3lea rand de becuri ,,, in conditiile in care nu folosesc masina intens, doar sfarsiturile de saptamana si concedii!
Nu o spun ca repros, in rest nu am experimentat probleme! As fi interesat sa stiu daca vi se intampla si voua sau pur si simplu am eu ghinion ... sau probleme la instalatia electrica
Folosesc "Set 2 becuri auto PHILIPS H7 RacingVision+150% 12V"
Am aproape 1 an de zile de cand am masina si am schimbat un singur bec. Doar in oras o tin pe auto, in rest merg tot timpul cu farurile aprinse. Deci problema o fi de la becurile tale, vezi ca la review-urile de pe emag lumea se plange ca becurile de le ai si tu se ard foarte repede. Mie nu-mi place sa conduc noaptea, mai ales in romania, asa ca folosesc doar becuri normale, ceva de la bosch.
-
19 hours ago, Bogdan G said:Probabil nu ai motor de Volvo, noi aici vorbeam de motoare Volvo in 5 pistoane .
Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
E motorul frantuzesc de 1.6d. Chiar si asa, cat sa fie o revizie la motorizarea asta?
-
On 26.02.2019 at 8:19 PM, Bogdan G said:Un pic gresit, numai uleiul costa 300 până la 500 lei nu prea iese socoteala .
@Paliu ori ce service care se respecta face constatare generala de rampa in cadrul reviziei plus resetat coduri defect plus sters interval revizie .
La mine or fost doar 4 litri de Castrol 5w-30 A5/B5. Poate de asta m-a ajuns 500 de lei schimbul de ulei si cele 4 filtre Mann. Sunt convins ca exista clienti si pentru reprezentanta, ca altfel n-ar avea acele scoruri. Totul se regleaza din cerere si oferta.
-
22 hours ago, Paliu said:Schimbul de ulei la volvo, ma refeream la Reprezentanta Volvo.
Am inteles de prima data ca e la reprezentanta, de asta ziceam ca mi se pare scumpa optiunea de a face schimbul de ulei acolo, mai ales la o masina care nu mai este in garantie. Totusi, e de 3 ori mai scumpa revizia acolo decat la un service decent din oras.
1 person likes this -
31 minutes ago, Paliu said:Salutare, intradevar schimbul de ulei la volvo costa 1470 lei. am fost acum 4 zile, dar trebuie mentionat faptul ca in banii astia s-au schimbat absolut toate filtrele, inclusiv habitaclu, plus update-uri la tot ce se putea, + revizie generala.(controlat toate lichidele, fluidele, curele, placute..etc )
Eu zic ca e ok.
Eu am platit la Bosch Car Service 500 de lei pentru schimbul de ulei si cele 4 filtre(ulei, motorina, aer si polen). Pana la 1470 inseamna ca or mai muncit vreo 4 ore, adica or fi schimbat placutele, lichidul de frana si cine stie ce altceva...
-
-
Schimbul de ambreiaj si volanta ajunge pe la 3500 lei la un service bunisor.
-
-
Off topic: Ar fi bine ca dupa intelegerea amiabila, loganistu sa fi avut si el permisul suspendat macar 30 de zile plus ceva amenda, macar sa simta si el ca prostia doare daca nu poate conduce fara sa vorbeasca la telefon. Asta o zic de ciuda pentru ca eu am avut didamai dauna cu airbaguri sarite si sasiul deformat dupa ce un idiot a intrat in mine fara sa cedeze trecerea.
De asta am si luat Volvo, sa am impresia ca e putin mai sigura masina.
De la distanta pare ca baietii s-au priceput la reparat.
-
-
-
Am atasat si poza cu consola centrala. In weekend am incercat din nou sa o conectez la net si minunea s-a produs. Nu-mi dau seama ce ar putea sa faca meniul cu aplicatii.
Acum imi mai ramane doar update-ul pentru navigatie de facut, asta ca sa fie la zi cu noutatile. Oricum waze e baza in materie de navigatie.
Drumuri bune!
-
Am uitat sa scriu ca, inainte sa trec pe anvelopele de iarna, am avut un cui intr-o roata. Bine ca eram in oras si o observat sotia, ca era pe partea ei. Si iar am cugetat daca la drum lung n-ar fi buna o roata de rezerva din aia mica, numai cat sa ajung la o vulcanizare. Na, parca n-am incredere in kitul ala de pana.
I-am mai cumparat placute de frana noi de la trw, ca asa or avut la service si n-am vrut sa ma mai complic sa caut in alta parte.
Tot m-am chinuit s-o conectez la internet dar cred ca-i trebe ceva update. O sa vad ce zic specialistii volvo.
Hop si eu cu V60
in VOLVO S60/V60 (2011-2018)
Posted · Report post
A trecut si pandemia iar eu nu prea am mai dat pe aici. Am venit sa spun ca ai avut dreptate si ca dupa nici 3 ani de zile, bateria s-a dus.