tergeo1

Membru
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About tergeo1

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Auto Volvo 850 2.0 T5
  1. Volvo 850 T5 - noul daily driver

    Salut! Scuze răspunsul întârziat. Văd ca nu primesc notificare pe mail când sunt răspunsuri pe forum.  cu plafoniera am rezolvat, am găsit una de pe un C70, funcționează de minune.  Da, alarma este se fabrica dar nefuncțională. Cert e ca dacă scot mufa de la alarma, mașina nu mai pornește, învârte dar nu pornește. Din păcate nu am manual de utilizare pt ea…
  2. Volvo 850 T5 - noul daily driver

    Salutare! Jantele sunt de pe un S60…nu îmi displac dar dacă as găsi i pereche de Volans sau Pegasus nu m-as supăra Pe partea de estetica nu am apucat sa ma ocup tare mult de ea inafara de stopuri pe care le-am găsit ieftin și in stare buna.  Caut de ceva vreme nuca schimbătorului de viteze, un radio 2DIN original, panou de clima, plafoniera (modelul fără trapa) și multe plastice din interior, mai ales din zona portbagajului care sunt crăpate. 
  3. Volvo 850 T5 - noul daily driver

    Mersi! ii foarte fain când găsești tutoriale pe net iar după ce reușești sa le faci singur satisfacția e inzecita. 
  4. Volvo 850 T5 - noul daily driver

    Fiind o comunitate in lume foarte mare de pasionați, am găsit video pas cu pas cum sa schimb rotita din ceasuri. 
  5. Volvo 850 T5 - noul daily driver

    Stopurile de V70…a fost distractiv sa le schimb pt ca nu am avut tubulară suficient de lunga de 8mm și a trebuit sa desfac șuruburile cu o cheie clasica…donatorilor în aproape. 
  6. Bine v-am găsit! De anul trecut sunt posesor de Volvo, primul meu Volvo. Este vorba de un T5 2.0 de 210 cai   Am ajuns in posesia lui total întâmplator, am dat o alta mașina la schimb și a devenit dragoste la prima vedere.  Pe bord are 224.xxx km, reali 248.xxx. Între timp i-am schimbat vestita rotita din ceasurile de bord și acum învârte km.  Fiind foarte fixist și obsedat sa am mașinile cât mai aproape “as good as new”, i-am schimbat toată mecanica fata, caseta de directie, distribuția, pompa apa, toate fluidele, bobina de inducție, fise, bujii, senzor temperatura antigel, arcuri spate, sonda Lambda. Cam astea pe partea mecanica… Odata cu schimbatul sondei Lambda a revenit și consumul la normal. M-am mai ocupat de mici mizilicuri care îți fac condusul mai plăcut…rotita din ceasuri, sprituitoarele le-am desfundat, amortizoare de la haion, stopuri de V70.  Toate opțiunile sunt funcționale, mai puțin clima…a fost făcută o Invenție de fostul proprietar și a montat un switch cu 3 trepte de viteze care pornește ventilatorul din habitaclu…dar baga doar cald.    Acum sunt cu plafoniera data jos pt a desluși misterul luminilor de pe plafon care nu merg. Tiind sa cred ca e problema din plafoniera pt ca butonul care are poziția de lumini aprinse tot timpul, când e deschisă usa sau deloc e rupt…încă investighez.  Urmează sa verific furtunasele ce merg la stergatoarele de la faruri…stergatoarele merg dar nu vine lichid.  Atașez câteva poze