rynno85

Membru
  • Content count

    103
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by rynno85


  1. Eu am pus pe masina osram cool blue hyper, imi place foarte mult culoarea, alb rece cu o usoara tenta spre albastru, in ceea ce priveste cantitatea de lumina nu as putea sa ma pronunt, pentru moment par ok. Ce imi place la ele e ca se vede fascicolul de lumina cum pleaca din far si exact unde bate, spre sa nu fie asta o problema pe timp de ceata.


  2. Eu am statie Storm Discovery 2 si sunt multumit de ea.

    Statia e modificata la putere acum are aproape 12W la emitere masurati.

    Folosesc o montura fixa Avanti pe muchia portbagajului pe mijloc (http://cb27.ro/index.php?id_product=67&controller=product)

    Antena e ceva ieftin (Megawat parca, cu un singur "T" si nu e aia faina de la Sirio).

    Toata distractia a fost 485 Ron. (se gaseste si mai ieftin) 100 antena, 85 montura, 300 statia (modificarea inclusa in pret)

    Raza de actiune nu stiu care este, din cate am observat peste 5km (uneori peste 10km) depinde de vizibilitate, relief conditii atmosferice, oricum isi face treaba si eu sunt multimit de ea.

    Montura fiind fixa nu plimb cablul deloc e mascat pe sub plastice si mochete, ajung cu mufa la picioarele pasagerului, cand nu o folosesc o ascund sub mocheta.

    Statia o montez intre scaunul pasagerului si consola centrala, e un loc in lateralul scaunului unde intra un pic fortata(chiar in fata levierului de la frana de mana), dar nu incurca si am acces la ea oricand.

    Un mare plus pentru statia asta e ca are automatic squelch care din punctul meu de vedere e super.

    Cand nu le folosesc antena si statia stau in portbagaj iar in locul antenei vine un dop de plastic ca sa nu intre praf, apa in mufa monturei. Montura e destul de estetica si nu provoaca urme permanente in zone vizibile ale portbagajului, si evindent nu imi fac griji ca imi pica antena la o anumita viteza sau cand trec printr-un pasaj sau ca valureste/zgarie cupola.

    Eu recomand Storm, cu o antena mai rasarita s-ar putea sa obtina performante mai bune, eu am fost multimit de ea si fara modificare.


  3. Voua cum va porneste masina?

    Ma refer la modul cum se comporta motorul raportat la indicatiile turometrului la pornire.

    La mine cand pornesc motorul la inceput e foarte subturat sub 400rpm si creste incetul spre 8-900. Eu am avut mult timp probleme cu EGR-ul si credeam ca din cauza lui se comporta asa, din cate imi aduc aminte inainte sa am probleme cu EGR-ul la pornire turometrul se ducea din start in 1000rpm si scadea spre 8-900, acum ca am schimbat EGR-ul ma asteptam sa revina la comportamenul initial dar se pare ca nu.

    Deci, voua cum va porneste masina?


  4. Ciudat.. Am schimbat sambata EGR-ul si de cum am plecat din service am observat ca la o acceleratie normala in treapta 1 si 2 intre 1400-2000 de ture se produce 1,2 smuncituri(usoara scadere urmata de o revenire a puterii). Daca accelerez brusc nu se simte nici o smuncitura, daca revin din treapta 3 in 2 nu se constata nici o smuncitura, daca in treapta 1 sau dupa smuncitura scad turatia si o urc iar nu se mai smunceste.

    Am mai observat in treapta 1 la pornire un delay(1-2 sec) in acceleratie ca atunci cand schimbi treapta prea devreme si moturul e subturat, nu stiu daca e aceeasi problema cu mersul in suturi, daca cineva a mai avut simptomele astea rog sa dati detalii despre solutie.


  5. Am schimbat tamponul de balans cu un tampon luat de la colegul Midnight pe Lemnfolder. Tamponul vechi era cam rupt, dupa inlocuire s-a observat o oarecare imbunatatire dar cand merg in marsarier si turatia la motor e scazuta si motorul tremura mai tare se aude un zgmot ciudat metalic, la plecari e pe loc in treapta intai nu se aude nimic.

    Aveti vreo sugestie ce ar putea fi?


  6. Salutare, ieri in service mi-au spus mecanicii ca tamponul motorului responsabil de balans fata spate e dus. Eu am constatat in ultimele zile un zgomot usor ciudat(metalic) la pornirea de pe loc si in special cand motorul e subturat si tremura mai tare. Despre tamponul mare din stanga motorului au spus ca ala e cu ulei si daca nu se vad urme de ulei e in regula, puteti va rog sa confirmati asta?

    Va rog daca puteti sa imi spuneti care este tamponul ala responsabil de balans(un cod de piesa) si care ar fi pretul pentru el, eventual un cod de piesa. Masina este S40 2005, motor diesel 2.0 cutie de viteza manuala in 6 trepte.


  7. Nu stiu ce sa spun in legatura cu problema colegului, (tot respectul) ideea e ca unitatea mea optica de citere cd e betegita, dupa ce niste cercopiteci(mecanici) au scos un panou de sigurante cu cheia din contact si a rezultat un defect mecanic minunat la magazia de cd-uri 6cd high performance. De 3 ani nu am reusit sa repar minunata problema....

    Bogdan esti sigur ca se duce in 3000 ron cu tot cu soft? stiu ca o magazie cd cu cea veche la schimb la Alex costa vreo 1500 ron? softul si eventual montarea tot la cercopitecii de la reprezentata trebuie rezolvata...

    Stiu ca bulangii de la reprezentanta ne vad ca semnul de dolar care se plimba pe la ei prin curte dar o modalitate de rezolvare mai economica este?


  8. Conduc 4 ani si un pic un S40 2.0D cu volan pe dreapta. In oras nu simt diferenta, in afara localitatii e drept trebuie sa fii putin mai atent la depasiri in special de masini mari (tir, duba) trebuie sa recunosc ca puterea masinii ajuta in situatia asta. De multe ori poti sa te asiguri temporar si prin dreapta masinii din fata, dar trebuie sa fii foarte atent cand iesi sa depaseste sa nu fi fost o masina intr-un punct mort si sa dai nas in nas cu ea ... Ca sa te asiguri in fata la depasiri nu trebuie sa iesi foarte mult cu masina pe banda cealalta, e deajuns daca pisti putin axul drumului ceea ce din puntul meu de vedere e cat se poate de sigur...

    Daca esti in general predispus la imprudente la volan nu recomand o masina cu volan pe dreapta. Daca ai in genera un stil prudent de a conduce poti sa te bucuri de o masina cu volan pe dreapta linistit.

    S40-ul are in far niste parghii care modifica fascicolul asimetric de pe dreapta pe stanga deci eu nu am fost nevoie sa imi schimb farurile pentru inamatriculare.

    Daca mai ai nevoie de detalii intreaba-ma!


  9. Istoria asta am patit-o si eu anul trecut in vara am postat pe forum toate detaliile inclusiv pretul pe fiecare piesa in parte si manopera. Eu am schimbat si volanta... toata gluma s-a dus in jur de 1000 de euro cu toate componentele pe original mai putin volanta care e pe Sachs. Un mecanic cat de cat bun iti vede uzura de pe disc si de pe placa de presiune, si poate sa iti spuna daca necesita schimbare. Din cate imi aduc aminte daca la disc ferodoul e uzat pana pe aproape de nituri trebuie schimbat iar la placa de presiune daca spitele alea au uzura fizica vizibila spre centru iarasi trebui schimbata, acum depinde cum stai cu banii. Spor si bafta sa nu gasesti alte bube.

    1 person likes this

  10. in cazul meu cred ca e de la egr... cand l-au demontat mi-a aratat cum se bloca, iar dupa ce l-au curatat nu se mai bloca...astazi am vazut ca a pornit ok de vreo 6 ori...cred ca oricum e mai bine decat inainte dar nu stiu daca nu o sa fiu nevoit sa schimb egr-ul in viitorul apropiat.... om vedea cat timp mai merge...

    1 person likes this

  11. Am fost in service am facut diagnoza, a rezultat ca e EGR-ul cu probleme, l-au dat jos baietii l-au curatat, l-au pus inapoi a mers vreo 10 porniri ok, la vreo cateva ore dupa ce am plecat din service iarasi a inceput sa faca figuri la pornire.... La service mi-au spus ca un egr nou costa vreo 1300 ron +tva si se gaseste doar pe original. Pe cel de pe masina am vazut ca scrie dephi. Este pe piata egr de producator la un pret acceptabil?

    Pentru cei din Iasi, am fost la Sermecom iar distractia: diagnoza + curatare 270 ron.

    1 person likes this

  12. In seara asta mergand usor cu masina undeva sub 2000 de ture in treapta a doua am simtit cum se taie acceleratia si oricat apasam nu se accelera deloc...turatia a scazut pana sub 800 de ture si tot a scazut incet incet pana s-a oprit....vreo 5 minute nu a vrut sa porneasca....de fapt motorul pornea dar foarte mult subturat si se oprea imediat cum luam contactul, si iarasi nu ma lasa sa il accelerez, adica apasam pedala dar degeaba...

    De vreo luna am observat ca nu prea mai porneste la prima cheie ...oricat de mult sau de putin as da la prima cheie de cele mai multe ori de la a doua porneste....

    Cand porneste nu se tureaza pana spre 900 de ture cum parca facea candva si dupa aia sa tot scada spre 800, ci porneste sub 800 de ture (se simte ca e subturata )si creste usor..., daca o turez la pornire, revine la relatin undeva intre 800 si 900 de ture...

    Oare sa fie de la EGR(nu l-am curatat niciodata), sau sa ma astept la chestii mai dureroase cum ar fi pompa sau vrun injector ceva...

    Mentionez ca in rest motorul merge ok, iarna asta nu am avut probleme de cele mai multe ori pornea la prima cheie iar in sarcina mananca pamantul, se ridica in ture si trage...


  13. Salut, cum ai reusit sa desfaci carcasa actuatorului(carcasa de plastic a motorasului cu roata dintata), eu am desfacut week-endul asta si nu am reusit sa desfac acolo sa ma uit mai atent, are niste cleme asigurate cumva si nu prea am cum sa desfac fara sa mutilez sau chiar sa rup niste picioruse.(la mine functioneaza ok doar ca nu imi ramane pe computerul de bord mesajul ca e portbagajul deschis).

    Firele alea rosii erau acolo sau pe alea le-ai pus tu? la mine fiere alea sunt colorate individual si doar cele care duc la mecanismul de incuiere sunt pe partea exterioara, restul sunt pe interior.

    Intrerupatorul ala cu 3 pini(banuiesc ca e senzorul de inchis deschis) nu avea nici un fir tras? la al meu nu am putut sa vad vrun fir dar nici nu l-am desfacut.

    Cei mai vechi pe forum stiu cumva daca se poate cumpara doar partea electrica a incuietorii sau trebuie cumparat cu tot cu incuietoarea mecanica? ceva preturi eventual.

    @radaschin - te rog sa imi lasi un pm cu un id de mess, si eu as vrea sa imi repar porbagajul si poate mai schimbam niste ideii.