Anto

Membru
  • Content count

    26
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Anto


  1. post-263-0-38337800-1362695894_thumb.jpg

    Nu vorbim despre acelasi lucru. Ma refer la parbrizul incalzit electric, care se incalzeste iarna si in zona inferioara, unde stau stergatoarele si ingheata chiar daca in masina ai 26 de grade si trebuie sa cobori sa indepartezi zapada cu mana daca ninge abundent.

    Pai la asta ma refer, barbrizul are incalzire electrica, indiferent daca e dat drumul la dezaburire sau nu. Odata cu pornirea dezaburirii lunetei si a oglinzilor barbrizul se incalzeste (electric) la baza. Acest lucru se vede la baza parbrizului, gheata topindu-se acolo instant, la 1 minut dupa pornirea motorului


  2. Pierde mult din agresivitate... parerea mea

    Parerea mea este ca motivul a fost necesitatea de a reduce costurile. Personal nu imi place noul design, dar apreciez imbunatatirile de ordin tehnic.

    Parbrizul incalzit este pe lista de achizitii deja. Cred ca toti posesorii de s/v60 sunt de acord cu mine cand spun ca trebuia sa-l dea Volvo gratis.

    Parbrizul incalzit la S60 este cam standard... sau cel putin era cand l-am cumparat eu pe al meu (2011). Eu am asa ceva si chiar acum m-am uitat pe lista de dotari standard: spalatoare de parbriz incalzite si parbriz incalzit in standard


  3. Eu am patit ceva asemanator. Nu am GPS dar sistemul audio e cel cu ecran de 7". Mergeam linistit pana la momentul in care toata interfata a picat, ecranul nu se mai deschidea si nu mai mergea muzica. Clima mergea dar pe display nu aparea nimic. Am mers la service si mi-au facut o rescriere a softului, de atunci nu a mai fost nicio problema. Probabil bug-uri... dar nimic grav cred. Mergi si rescrie softul la ei pentru interfata multimedia si cred ca se rezolva.

    1 person likes this

  4. Saptamana asta am facut si eu revizia la masina. S60 D3, 2011, prima revizie, la 1 an, pentru ca nu am facut inca 30.000 de km. Din motive de siguranta, am ales sa schimb toate filtrele, chiar daca producatorul spune ca unele din ele nu ar trebui inca sau ar trebui doar verificate. Insa problema care ma intriga e ca, in conditiile in care am facut revizia la service autorizat, Tester Iasi, uleiul folosit a fost Mobil 1 (0w30 A5/B5) si nu Castrol, cum ar fi fost normal si cum recomanda producatorul. Mi s-a oferit explicatia ca acest ulei este conform cerintelor masinii (ceea ce e corect) insa motivul pentru care nu mi-au pus Castrol nu a fost "dezvaluit". Acum ma gandesc, citind si prin mai multe parti, sa cumpar eu 6 litri de ulei Castrol (Castrol for Volvo Cars) si sa ma duc sa-mi puna uleiul recomandat si sa-mi schimb inca o data filtrul. Credeti ca ar afecta cu ceva functionarea motorului folosirea in continuare a uleiului Mobil? Credeti ca merita schimbarea uleiului si sa-i pun Castrol? Am intrebat in stanga si in dreapta si cam toti mecanicii au zis ca nu ar trebui sa afecteze dar pentru satisfactia mea , sa cumpar un degresant sau ceva de genul, sa scot uleiul "vechi", sa toarne respectiva solutie sa curate motorul si sa ii pun uleiul recomandat. Si acest lucru sa-l cer la Tester unde ar trebui sa-mi faca chestia asta gratuit, avand in vedere ca recomandarile producatorului sunt Castrol si nu Mobil... Voi ce parere aveti?


  5. Salut, si eu am avut problema asta zilele astea... Insa pe mine m-a ajutat foarte mult solutia spalarii parbrizului... Avand in vedere ca duzele de spalare a parbrizului sunt incalzite (in standard la noul S60 din cate stiu) dupa ce se incalzeste putin parbrizul, dai cateva jeturi de lichid pe parbriz si dispare problema. Bineinteles in cazul unor stergatoare curatate nu cu gheata de 3 degete pe ele. Jetul de lichid de parbriz iese chiar fierbinte, se vede din aburul care iese si rezolva problema... La -17 grade...


  6. Salut,

    Eu cand am cumparat S60 ul in vara, am ales varianta Momentum in loc de Summum din cauza faptului ca nu suport pielea pe scaune, avand in vedere ca transpir foarte tare. In rest ca optiuni.... pune ce simti tu ca ti-ar trebui sau ti-ar face placere si ti-ar spori confortul in masina. Aici e dupa gusturi si fiecare poate sa-si spuna parerea.... dar personalizarea o faci dupa cum vrei tu si dupa buget. Ca recomandare si eu iti recomand sistemele de Driver Support mai ales BLIS-ul care chiar e super util. De la versiunea Momentum incolo, masina vine cu sistem audio 4x 40W High Performance cu 8 incinte acustice ceea ce e suficient dar care cere display-ul de 7 inch , nu cel de 5 din standard... deci ca recomandare poti alege si optiunea cu display mare... In rest toate optiunile tin de gust, placere simturi etc... Asa ca da frau liber imaginatiei... :)

    Cat despre motorizare... D3 imi pare cel mai echilibrat motor de pe aceasta masina... Cilindree decenta, cai destui, cuplu destul senzatii (parere doar personala si fara a ataca in vreun fel benzinarii) mai misto decat la benzina de la turatii joase... Si totusi... cred ca la un V60 ii sta bine cu un diesel... mai ales daca o sa o scoti mai mult la drumuri lungi... Iar ca fiabiilitate... Nu cred ca o sa tii tu masina pana la momentul la care va cadea motorul.... Sub nicio forma... Asa ca problema de fiabilitate .... o poti uita...

    Sper sa te ajute cu ceva raspunsul meu si mult succes la achizitie si asteptam poze.

    Ahhhh.... Am uitat.... Pune-i si xenon.. (asta daca nu alegi Summum unde e standard). Arata de 10000 de ori mai bine masina cu xenon.


  7. SALUT! ieri am avut marea bucurie sa intru in posesia unui S60 summum D3 , e ffff faina, astazi mi am programat sa i fac setarile si...sa ma plimb cu ea. o zi buna la toti posesorii de VOLVO.

    Salutare, bine ai venit in club. O alegere desteapta iar motorul D3 este senzational. Niste poze cu bijuteria? Cutie manuala sau automata?

    Scuze.... dar sa o porti sanatos, drumuri bune si fara evenimente ... rutiere nedorite.


  8. @Anto nu ai inteles nimic, ce legatura are pretul de productie cu pretul final ?

    E vorba de pretul de achizitie al importatorului din RO el are pret mai mare de achizitie decat sa spunem Volvo Cars of America . Pretul este impus in functie de cat vinzi, la masini e altfel, este un fel de subventie, va dam preturi mici de tot sa existam si noi pe acea piata daca 1000 masini inseamna ca exista Volvo :D

    De obicei la Volvo cele mai mici preturi la piese le gasesti in SUA, pt ca aceasta tara inghite o treime din productia Volvo Cars.

    In fine, explicatia ta nu imi pare neaparat logica... Dar poate ai dreptate si au ei o strategie ... Dar cand vrei sa intri pe o piata, parerea mea , este ca incerci sa fii cat se poate de atractiv... In fine, thx de informatii.


  9. E logic nu interesant .

    Hai sa calculam cate masini vinde Volvo in Germania si cate in RO, incepi tu calculul sau il incep eu ?

    Pai nu stiu daca e neaparat logic... Pretul de productie al respectivelor bare e acelasi, indiferent daca e Romania sau Germania. Sa zicem ca ar fi mai scumpe ca e transportul pana in Romania... Dar nu cred ca are vreo legatura cu cate masini se vand. Daca ar merge pe aceasta strategie... nu ar trebuie si masina ca atare sa fie mai scumpa decat in Germania ? Ceea ce nu e chiar asa. Eu zic ca aici e vorba de politica celor care le importa... In mare parte. Dar nu cunosc treaba asta deci e posibil sa ai si tu dreptate

    Anto... cu 149Eur le iei din Germania, si daca mai pui transportul ajungi la 200Eur.

    Iar in Romania, nu stiu unde le-ai gasit tu cu 257Eur, pt. ca eu le vand cu 175Eur... si asta cu tot cu TVA !

    Pretul l-am gasit la Volvo la reprezentanta. Cele pe care le vinzi tu cu 175 EUR cu TVA sunt cele originale? Daca nu ma insel de la tine e mesajul de pe e-mail de dimineata?


  10. Multumesc pentru raspuns. In ideea in care cineva este interesat... Va transmit atasat catalogul complet de accesorii pentru S60/V60, avand preturile de lista cu TVA practicate de Volvo in Germania. Veti observa diferente si de pana la 50% in minus fata de preturile din Romania... Barele pe care le caut eu costa 149 EUR in Germania si 257 EUR in Romania. Interesant nu?

    VOLVO_S60_V60_MY11_v2.pdf


  11. Salutare,

    Vin si eu cu intrebare printre membrii mai vechi de aici, daca stiu sau au auzit de unde se pot cumpara accesorii (eventual originale) pentru Volvo. Ma intereseaza sa cumpar un set de bare pentru plafoniera. Cele originale la Volvo pentru S60 2011 sunt 1200 de RON, ceea ce mi se pare exagerat (avand in vedere ca pentru masina lu taica-meu am cumparat originale, de mercedes, cu 400 RON, bine, nu din magazin dar noi.) Am incercat la un magazin care comercializeaza THULE unde am gasit un model care se potriveste dar arata ca dracu pe masina. Ma intereseaza, eventual si daca este cineva care are de vanzare asa ceva si nu ii folosesc, cu mare placere le cumpar la un pret decent. Multumesc.


  12. Asta e tare, pai tu crezi ca mergand turat vine un chinez si iti curata esapamentul ? Trebuia sa-l cureti tu cu o carpa dupa care sa mergi cu masina . Oricum si la masinile pe benzina se innegreste esapamentul asa ca nu inteleg de ce te tot stresezi . O sa ai mari probleme cu masina daca tot o zgandari, mergi cu ea cat mai mult in regim constant, fara plecari bruste de la semafor si o sa te tina o viata .

    Daca motorul nu este la regenerare degeaba o turezi la 4000rpm pt ca nu se regenereaza nimic.

    Pai nu ma asteptam sa se curete de la sine, l-am sters eu cu o carpa insa nimic, se inegreste la fel. Oricum, nu-mi mai bat capul, atat timp cat merge, e in garantie, asta e. Daca ar fi fost vreo problema ma gandesc ca ar fi dat semne pana acum.

    Buna Anto,

    Uite documentul oficial MOL despre Motorina EVO 5 - cine le furnizeaza motorina bruta - interesant nu?

    Deci eu cred ca pana la urma aditivii sunt cei care fac diferenta.

    Sincer nu vad nicio diferente fata de Rompetrol. Poate doar merge motorul un pic mai rotund. Oricum, am renuntat sa-mi bat capul... Atat cat macar o data la doua saptamani, sa-i dau un pic mai turat ca sa nu se depuna nush ce... in rest motorina sa fie si bani de plata leasingului :), cat despre funingine si fum.... la urma urmei se duce in spate, nu o vad :))


  13. Salutare,

    Am facut si eu acelasi lucru, am iesit din oras si am mers cu ea in 3500 - 4000 vreo juma de ora. Insa esapamentul e tot negru. Daca ii dau pana in 4000 de pe loc si schimb 1-2 destul de turat, scoate si ceva norisor de fum, mai ales cand e clima pornita. Am mers si la Volvo aici in Iasi, au pus-o pe tester si nu a iesit nimic anormal. DPF era in parametri, si-a facut regenerare totul ca la carte. Cei din service mi-au recomandat sa nu ii mai pun rompetrol alto 55 (cifra cetanica mai mare au zis ei altfel de arderi si posibil mai multe reziduri solide de la aditivii folositi) Ei mi-au recomandat MOL, spunand ca e cea mai "ortodoxa" motorina. Service-ul de aici e coomun Volvo cu Land Rover, la Volvo nicio data neavand probleme din cauza combustibililor. La Land Rover in schimb toti cei ce au venit cu probleme de DPF , filtre, pompe la diesel si au schimbat pe MOL au scapat si de probleme. Astept si eu sa termin ce am acum in rezervor si sa ii schimb pe MOL. La urma urmei daca nu apare nimic nici pe tester la diagnoza.... Nu am ce sa ii fac. Zic totusi ca e pe fondul motorina si a utilizarii in oras 90%.

    Oricum, multumesc frumos de sfat.


  14. Informatii , probleme , intrebari legate de DPF

    Salut, am si eu o nelamurire si sper sa ma poata ajuta cineva. Am masina de vreo 2 luni jumate (S60 2.0 D3) echipata cu filtru de particule. Intrebarea mea este daca e normal ca teava de esapament sa fie neagra pe interior, sa aiba funingine d-aia neagra in conditiile in care masina e doatata cu DPF. Ce e drept, nu e o funingine ca la un motor diesel fara DPF ci un strat foarte foarte fin de asemenea particule. Masina nu scoate fum in turatii mai mari, nu are pierderi de putere si nici nu apare vreun amrtor de eroare pe DPF la bord. Insa, m-ai uitat la mai multe masini echipate cu d3 si teava de pe finala e curata lacrima. Credeti ca e vreo problema? S-a mai intalnit cineva cu probleme de genul chiar si la alte masini? Ce e drept, masina o folosesc mai mult prin oras, ar putea conta?


  15. Salutare,

    Vin si eu cu o intrebare. Cine a alimentat cu motorina alto 55 de la Rompetrol? Ce stiti despre motorina cu cifra cetanica mai mare? Adica 55 in cazul de fata? Majoritatea sortimentelor de motorina de la statiile din Romania sunt cu cifra cetanica 51. Avand in vedere ca Volvo nu este o masina prea comuna nu prea ai cu cine discuta probleme de genul acesta si am zis sa arunc o intrebare aici. Parerile, bineinteles sunt impartite, posesorii de vw arunca pareri si pareri, cei de renault la fel.... dar? Cineva care a incercat la volvo? Eu am un D3, am incercat un plin cap - coada cu alto 55 iar zgomotul motorului parca e altul.. de tras.. trage parca putin mai binisor dar e in rodaj si nu prea vreau sa trag de ea acum. Dar fiabilitatea motorului in timp? Poate afecta durata de viata a motorului? DPF ul poate fi afectat? Cam multe intrebari... dar poate daca e cineva care mai cunoaste pe aici poate arunca nishte raspunsuri? Multumesc frumos.


  16. @Anto,

    Sa nu dezinformam wink.gif

    Promotia vizeaza motorul D2, adica 1.6D DRIVe si nu benzina. Si vorbim de 19,980 Euro + TVA

    Best,

    H

    @Godfather

    Ai dreptate, am crezut ca se refera la motorizarea 1.6 benzina pentru ca la momentul la care mi-am luat eu masina, nu era disponibila D2 pe s60. Sau nu mi-au

    arat mie varianta asta cei de la reprezentanta