Ciudy

Membru
  • Content count

    28
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Ciudy


  1. Acum masina se vine pe piese mai putin motorul si cutia de viteze.

    Tot ce e pe caroserie suspensie, interior exterior e de vanzare chiar si cu totul.

    Pt detalii sunati la nr 0721253423. Intrebati de mari si el are sa va confirme preturile dupa ce se consulta cu persoana care se ocupa de dezmembrare.


  2. In momentu demontarii masina mergea excelent.

    Nu e vorba de ceva rau financiar am hotarat ca e mai bine asa si cum mai am niste banuti vizez ceva mai sus acum, dar o sa-mi ramana mereu la inima 440 Turbo.


  3. Am inteles ca la anul o sa aveti un nou sediu.

    Mi-a placut si unde am fost la voi era excelent dar ard de nerabdare sa vin cu viitoarea masina la tuning.

    Am vazut ca prietenul meu a venit si a tunat deja masina la voi. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=407618265924401&set=a.299374830082079.76862.175835892435974&type=3 Este foarte multumit si se bucura ca a reusit sa faca cu voi treaba f buna si profesionista.


  4. BOGDAN G

    Stiu eu ce model de Volvo mi-ar fi manusa dar e nevoie de multi bani.

    Nu mi-am propus sa urc la 200cp dar poate ca putin peste 150cp ar realizabil in timp si nu ma grabesc.Incet dar sigur.

    Eu cand m-am exprimat am spus ca nu este o rusine nicidecum o minune sa ai 120cp la 160Kg..

    Sunt incantat cand reusesc sa dau de pasionati ca voi, care ma inteleg si care au facut astfel de experimente pe pielea lor. Au gustat si din bucuria satisfactiei ...

    Adi2727

    Asa cum evocam mai sus este imbucurator faptul ca te-ai gandit sa o modifici si sa-i ajusteezi performantele mai ales schimband pompa de injectie cu alta de performanta ridicata. Speranta moare ultima si mi-ar placea sa o vad la treaba.


  5. Buna seara,

    Sunt fericitul posesor al unui Volvo 440 Turbo cu motor Renault cu turbo de 120cp si 1.7l.

    Doresc sa-mi spuneti daca la dumneavoastra pot sa gasesc urmatoarele repere pentru transmisia mea:

    - coroana de diferentia si pinionul de atac cu un raport de demultiplicare mai mare. final drive ratio sau oe scurt final ratio

    Acum este 3.73 si am nevoie de ceva peste 4 daca se poate chiar spre 5 daca exista.


  6. Sunt de acord cu ideea despre vechile modele. Erau parca mai masini si mai robuste, insa vreau sa beneficiez de fierul de atunci si de tehnologia de azi daca se poate.

    Caut solutii corecte si care sa nu atraga distrugerea motorului, pentru ca e pacat si costa mult.

    Cei de la Racing Code, nu stiu daca-mi permit sa lucrez cu ei tot, sunt profesionisti si culmea nu se arunca sa-ti vaneze portofelul, sunt atenti la ce fac si la cererea clientului.

    Acum stiu ca le fac reclama, desi nu asta e sensul dar va spun pe ce ma bazez cand fac afirmatile de aici. Intre timp a mai venit cineva si au purtat la vedere o discutie adica nu s-au ferit de mine si am reusit sa mai trag cateva concluzii. Nu defalchez subiectul ca nu e frumos sa tragi cu urechea si mai ales sa porti vorba dar m-a ajutat inca odata sa-mi conturez ideile despre ei.

    La masina ta tuningul este destul de simplu.

    Trebuie doar reglata pompa de injectie de motorina. Trebuie sa-i maresti 2-3 grade avansul de injectie si sa cresti usor debitul injectat.

    La modelul tau turbina ridica presiunea la care gazele de evacuare o pot antrena.

    Wastegatele la turbina ta este doar de protectie in caz ca apare un debit enorm care ar ridica mult presiunea altfel e continua, wastegatele nu se actioneaza niciodata la sarcina.

    Cei care cred ca la acel diesel castiga intarind arcul se pacalesc. Un pompagiu bun, iar Sinaia este aproape, o sonda AFR si un dyno iti rezolva problema.

    Dar in mod cert dupa modificare o sa creasca si debitul de fum la esapament, nu foarte mult insa vizibil, dar nu si deranjant. O astfel de modificare optima iti poate adduce un plus de 10-15cp si cuplu bineinteles, mai mult poti sigur dar cu sacrificii in special la consum, fum si intretinere.

    Masina ta mai are catalizator?


  7. Buna dimineata,

    Caut sa strang informatii din cat mai multe surse. Caut sa le si verific cat pot de mult.

    Asa am sa fac nu am sa ma apuc pana nu sunt convins ca este bine.

    Sebastian, mai bine spus Racing Code au solutie pentru a modifica clasic electronica, dar au spus ca au studiat o cunosc si rezultatele sunt mediocre iar ei nu vor sa-mi ia cateva sute de euro si sa nu obtina un efect conform devizei lor: “committed to excellence”.

    Mi-au dat multe explicatii plauzibile si mi-au indicat un ECU stand alone care probabil ma duce in jur de 1000 euroi dar e full programabil si pot sa modific orice avand posibilitatea de ajustaj ca la carte.

    Acesta imi poate aduce si cateva optiuni in plus cum ar fi 2-3 programe, unul de consum, unul de benzina proasta, altul cu ALS, sistem de start eficient la plecarea de pe loc…Acest ECU construit de ei la comanda poate comanda NOS, injectie de apa…

    Am aflat dar nu sunt sigur ca setul motor adica pistoanele si bielele sunt, sau mai bine zis au fost livrate de Porsche pentru acest model si sunt forjate.

    Am vazut ce grafice arata cei de la firmele de chiptuning in general si sunt generice nu masurate, un fel de marker pe hartie cum vor ei.

    Nu cred ce spun acolo ... 160cp sunt o putere foarte generoasa si de la 120 la 160 nu cred ca e un drum asa de simplu.

    Acum masina dezvolta 215-220km/h daca nu sufla vantul si e drum drept. Dupa 200 urca lent si nu m-as incumeta sa o tin constant la 220 desi la 200 pare in regula, desigur mai putin cand sunt radare.


  8. Deja incepe sa se faca lumina, se vede “luminita de la capatul tunelului”.

    Si eu am gasit pe unii care fac cate ceva la modelele astea:

    http://www.efi-parts.co.uk/index.php?productID=167

    http://eng.smchiptuning.com/2416/volvo-480-1-7-turbo-120

    Informatiile de la primul link sunt logice si credibile insa la cel de al doilea … am si discutat cu ei iar cand au auzit de dyno … nu au mai raspuns la mail. Multa vrajeala la unii tuneri chiar daca-s de prin strainataturi.

    Ai idée ce rezistente a pus?

    Totusi ceea ce fac vreau sa fie profi sis a nu stric ceva.

    In principiu vreau sa-mi pastrez turbina originala.

    Stie cineva acum de ce capacitate sunt injectoarele de fabrica?

    Presiunea de lucru a acestui motor de fabrica este cca 0.4 bar, adica cca 6.5PSI.

    Turbina este un Garrett T2 din pacate cam micuta, fiind doar cu putin mai mare decat cea care echipa R5 GTTurbo.


  9. Am dat azi o fuga pe acolo pentru ca e aproape de locul meu de munca temporar.

    Nu a fost nici o problema sa ma lase sa intru sa trag doua, trei cadre.

    In timpul testarii eu am stat in dreapta si am urmarit indicatorul de bord pentru apa-racire motor. Apa nu a depasit 83 de grade Celsius, semn ca ventilatoarele sufla nu gluma.

    post-3303-0-60255900-1318599057_thumb.jp

    post-3303-0-77234800-1318599142_thumb.jp


  10. Da stiu ca actuatoarele nu vin separat si te obliga sa dai o gramada de bani degeaba.

    Desi imi pare rau de banutii tai ma bucura ca tu ai desfacut turbina dupa 100000km si confirmi cele spuse de mine, piesele nu au uzura. I-am intrebat cum reusesc asta si mi-au spus cu stiinta si anume cunosc turbinele care echipeaza modelele modificate si le utilizeaza/exploateaza in insula lor de eficienta corecta u ies din acea plaja. Asta apropo de unii care dau debit de motorina si presiune dupa ureche la masinile turbo.

    Daca mai trec pe la ei le zic sa arunce un ochi pe forum, am impresia ca au cam uitat ca au cont aici.

    Dar cat poti la pantof?


  11. Pai nici nu trebuie sa intelegi tu!

    Am gasit si pinion/coroana de diferential cu raport de transmisie mai scurt, dar e putin peste mana sa procedez asa. Caut o cutie compatibila si-ti spun ca o sa gasesc, probabil e o chestiune de zile.

    Masina a fost proiectata aproape perfect la acea vreme si dupa un anumit caiet de sarcini.

    Eu doresc sa modific acest caiet de sarcini, conform doleantelor mele, dupa care sa modific masina astfel incat sa pastrez fiabilitatea si sa am costuri minime.

    Atunci cand vrei sa-I cresti puterea unui motor turbo daca-l comprimi … nu e ca la modelele aspirate. Comprimarea care intereseaza este cea dinamica care se obtine prin umplerea cilindrilor. Daca comprimi apare riscul de detonatie si de supraincingere, dar inteleg ca tuningul nu este ceva care te pasioneaza desi motorele turbo de pe Volvo au dat un mare randament si mari satisfactii utilizatorilor, fiind cunoscute pentru posibilitatea de ridicare a performantelor.

    Taximetristul… parca nu mi-as pune viata in mainile unui fraier.

    Cei cu dyno(www.racingcode.ro) au fost profesionisti si poti sa citesti cate ceva pe siteul lor sau sa cauti canalul de youtube si o sa te lamuresti cu cine poti sta de vorba.

    In locul tau nu m-as baza pe simturi si neintarziat as pune masina pe dyno-ul lor Mustang. Doar asa poti sa fi sigur ca ai sa cunosti adevarul. Restul raman vorbe in vant.


  12. Uite ca acum-mi pare rau, dar ce rau ca nu am facut o poza cu masina pe dyno.

    Am sa ma duc cu ea special sa-i fac o poza pe dyno.

    Pt cine nu stie eu am o masina modesta 440 T.

    Standul este absolut genial, utilizat de-ti pica fatza si oamenii... oameni.

    Pe scurt: am vrut sa-mi testez masina sa vad cum stau cu ea, dar aveam si o mica intrerupere. Am testat si 10cp in minus... asta e dupa atatia ani si km...Conform multor specialisti intreruperea venea din toate partile ma zapacisera. La Racing Code mi-au pus o sonda, doua si au zis sa-i mai dau un ran fara cost in plus. Zis si facut. Concluzia in proportie de 90% pompa de benzina.

    Ei nu fac mecanica, mecanica zero, dar m-au sfatuit ce pompa sa iau mi-au indicat de unde sa o iau la sh... am fost am luat , am montat la service Tomina, ceva cam cu circuit inchis pe Cezar Boliac 9. Conditii minime de service, aproape modeste dar se lucreaza motorare de EVO de STI, Supra... lucruri sfinte. Mecanicul Mihai si-a facut treaba excelent si masina nu a mai balbait.

    Am revenit la dyno am testat si surpriza 120cp masurati.

    Prima testare a fost 50 euro la revenire a fost 150 RON.

    Mergeti la ei sa-i vedeti si sa vorbiti cu ei, nu pe forum, la munca.

    Atentie lucreaza doar cu programare, au programul bine asezat, te cheama la ora fixa atunci te baga in lucru... mai mult decat civilizat.

    Sa mai mearga cineva sa ne spuna parerea.


  13. Si eu am apelat la Racing Code dar doar pentru masurare putere si diagnosticare.

    Desi m-am dus doar sa masor puterea ei m-au ajutat sa gasesc problema pe care o aveam sa remediez defectiunea si astfel sa-mi salvez motorul.

    Din cauza pompei de benzina mergea foarte sarac fiind posibil sa detoneze si sa topeasca pistoanele. Am avut noroc(Racing Code).

    La modelul meu nu se face soft dar poate ca o sa apelez la ei pentru ceva mai mult pentru un ECU destinat acestui motor.

    http://www.youtube.com/user/TheRacingCode?blend=10&ob=5#p/u/24/k4Nbz_kNtBU

    Mi-au spus ca pot si ca-mi fac daca dispun de fondurile necesare.

    Parerea mea este ca daca vreti tuning la orice model sa o faceti cu ei.

    Nu au preturi foarte mici dar sunt mai mult decat corecte la calitatea si nivelul de cunostinte inglobat, iar daca ma luam dupa mecanici schimbam jumatate din senzorii si din piesele de pe motor ...

    Datorita lor acum am masina!

    @Iurix tu ai masina nu gluma dar sa sti un fapt general valabil, un soft incarcat nu se schimba nici in 1001 ani daca nu se intervine asupra lui bitii isi pastreaza locul cu stoicism.

    Este foarte bine ca vrei sa-ti verifici masina, chiar toti trebuie sa facem asta la anumite intervale de timp.

    Dupa 100 000 km la alt tuner cred ca schimbai o gramanda de piese si dupa cum te simt ii cam dai pe coaja si e normal ca de aia ai masina asta si tunata.


  14. Sa o stapanesti sanatos si multumesc pentru contact.

    Asa este aparent par complicate insa daca am avea scheme originale si documentatie ar fi mult mai usor de deslusit totul.

    Acum la mine sunt multumit se comporta excelent si scoate puterea de fabrica.

    Pentru ca eu folosesc masina mai mult in oras as fi interesant de o forta de tractiune mai mare pe care o pot obtine in doua moduri:

    - ridic puterea motorului

    - modific raportul de trasmisie pentru a obtine la roata un moment mai mare(alta demultuplicare)

    Asa ca acum caut o cutie de viteze cu rapoarte mai scurte sau un pinion de atac cu coroana de diferential cu alt raport.

    Nu ma intereseaza puterea maxima si oricum pe la 5000RPM tindea sa plafoneze in treapta 5 iar ea taie injectia pe la 6200RPM.