cndusa72

Membru
  • Content count

    27
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by cndusa72


  1. In cazul in care defectul dispare, eroarea dispare si ea singura, insa la tine este o problema permanenta si nu are cum sa dispara. Poti incerca sa scoti bornele bateriei 5 minute, sau siguranata ....nu mai stiu care este :D, insa este prima din coltul dreapta sus parca, cum stai cu fata la masina. Oricum trebuie sa fie una de 5A (maro), sau uita-te pe capac, ca trebuie sa scrie ECM (parca siguranta nr 2, dar nu mai stiu sigur si mi-e lene sa caut :D)

    Dupa mai multe porniri, la un moment dat imi dispare eroarea, insa problema persista intrucat nu dureaza mult si apare din nou engine system service required si iar nu porneste masina. Am sa incerc si aceasta varianta.

    Oricum, multumesc pentru raspunsurile pertinente.

    Dupa cum am mai spus, am sa va tin la curent si daca problema persista cred ca am sa fac un drum la Bucuresti pentru o diagnoza la (Bogdan G) si daca ECM-ul trebuie reparat sau inlocuit, am sa fac acest lucru.

    Oricum ne mai auzim. Multam fain.


  2. In cazul in care este ECM-ul defect, se poate repara (Bogdan G), insa inainte trebuie sa faci o diagnoza cum trebuie, sa fi sigur de problema

    Buuun, am inteles. Diagnoza o poate face si (Bogdan G)? ca...din cate am citit pe forum in reprezentante toti isi dau cu parerea si nu prea am incredere,

    Nu s-ar pune problema sa vin de la Suceava pana la Bucuresti...

    Si in al doilea rand cum se poate reseta din bord "Engine System Service Required"?

    Multam frumos.


  3. Si.....a pornit?

    Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

    Acum am ajuns. Minune, a pornit fara pumni la ECM, dar tot a ramas aprins in bord "engine system service required".

    Sunt curios... daca mai face figuri la pornire atunci scot capacul si aplic metoda conventionala (nr. pumnii) si curat mufa dupa cum spunea si paunionutz.

    Oricum am sa va tin la curent cu aceasta problema.

    Dar, in cel mai rau caz ar putea sa fie defect ECM-ul si ar trebui sa fie schimbat? Daca DA, unde as putea sa-l gasesc si cine l-ar putea monta (in afara de reprezentanta... unde te cocoseaza de bani). Ar fi asa de complicat?

    Multumesc de intelegere.


  4. Scuze Bogdan G, daca ma uitam mai sus unde a postat paunionutz foto, nu te mai intrebam.

    Chiar acum merg sa "probez" tehnica ta.

    Multumesc si...revin cu detalii.

    Daca citeai ce am scris mai sus, te lamureai. In postul numarul 13 ai si o poza si descrierea, dar....nu te deranja sa citesti, ca o sa-ti mai scriu eu de cateva ori

    Da, chiar acum am vazut, scuze si tie, ai dat mura in gura de la inceput dar nu am vazut eu.

    Multam fain.


  5. Sautare tuturor. Va rog ajutati-ma si pe mine cu un raspuns.

    De ceva vreme imi apare si mie mesajul engine system service required in bord. La inceput mai rar, dar il resetam cum am vazut ca se reseteaza mesajul SERVICE fara tester, dupa cum am citit pe acest forum. Insa de cateva saptamani imi tot apare acest mesaj si nu mai porneste masina. Trebuie sa ma chinui de mai multe ori cu resetarea dar cu toate ca nu dispare triunghiul portocaliu si mesajul, la un moment dat masina porneste. Mentionez ca masina este din anul 2003, bi-fuel 2.4 iar la tester a iesit ca ar fi probleme cu gazul sau clapeta de acceleratie. Este posibil sa fie si din cauza sondei lambda? Multumesc anticipat.


  6. Ai faruri de europa ? Daca nu ai este chiar periculos sa pui xenon in aceste faruri, toata lumina va fi proiectata pe contrasens si devii un pericol public .

    Farurile oricum trebuie sa le schimb intrucat trebuie sa-i fac omologarea RAR in vederea inmatricularii.

    Vroiam sa stiu, dupa ce le schimb pot pune xenoane chiar daca masina nu a avut din fabrica?

    Multumesc pentru atentia acordata.


  7. Salutare.

    Ajutati-ma cu un raspuns va rog. Am un volvo 2.4 bi-fuel 2003 (evident volan dreapta) si nu am xenoane, nu ca ar fi trebuit sa aiba dar as dori acest lucru.

    Nu cred sa am instalatie xenon din fabrica. Acum o saptamana am inlocuit un bec de faza si am pus un halogen H7.

    Deci ca sa pun xenoane imi trebuie instalatie speciala? sau mai intai trebuia sa intreb daca se pot pune xenoane pe acest tip de volvo.

    Multumesc domnilor.


  8. ÃŽn schiÅ£a aia din manual, becul de fază scurtă arată exact ca un H7, nu ca un H11, cum scrie (punctul 2)... ???

    H9 aduce a HB3... ;D

    Salutare.

    Ajutati-ma cu un raspuns va rog. Am un volvo 2.4 bi-fuel 2003 (evident volan dreapta) si nu am xenoane.

    Nu cred sa am instalatie xenon din fabrica. Acum o saptamana am inlocuit un bec de faza si am pus un halogen H7.

    Deci ca sa pun xenoane imi trebuie instalatie speciala? sau mai intai trebuia sa intreb daca se pot pune xenoane pe acest tip de volvo.

    Multumesc domnilor.


  9. Salut!

    Daa, masina ta este model 2004.

    Codul tau motor, B5204T5 1984cmc 132kw, se reagaseste pe lista de RAR, cum ca ar fii EURO3.

    http://www.rarom.ro/Liste_euro3.pdf

    In Vin-ul tau, "K" este cel care simbolizeaza emisiile.

    Daca ne luam dupa datele astea, taxa de poluare ar fi in jur de 2600-2900EU.

    http://www.mfinante....oug_7_2009.html

    Bafta!

    Salut @Adi2727. Te rog daca ma poti ajuta si pe mine cu norma de poluare. Am volvo S60 bi-fuel din 2003, la fel adus din Anglia cu volan pe dreapta. VIN-ul este YV1HU33P232275897.

    Dupa codul motor...in principiu ar cam trebui sa se stie ce norma de poluare este si cam cat ar costa. Te rog ajuta-ma si pe mine ca si precedesorul nostru coleg de mai sus cu aceste informatii.

    Multumesc anticipat...


  10. Te salut , cndusa72 !

    Intrebarile mele erau retorice !

    Oare...nu te-ai plictisit sa tot dai aceste detalii , caci e plin acest topic de ele !

    Trag concluzia ca iti place sa te repeti la nesfarsit !

    Ai primit raspunsuri pertinente , dar tot intrebi ce sa faci !

    Nu sunt rau , ci poate ....doar rautacios !

    In concluzie , ai GPL pe masina , si pentru a rezolva problemele trebuie sa mergi la reprezentanta VOLVO !

    Restul.....e ....CAN-CAN !

    BUGA, Alin BUGA

    Chiar daca esti putin rautacios, eu nu m-am plictisit deloc.

    Si din cate stiu acest topic a fost deschis pentru relatii auto volvo GPL. Deci acum...sa nu par eu rautacios, daca te-ai plictisit de acest topic, intra pe unul despre care sa fii interesat si sa relationezi cu membrii interesati de niste raspunsuri.

    Oricum, multam de observatie, cred ca am sarit putin calul dar na...pentru asta sunt forumurile.

    Stima.


  11. Salut!

    Dar....sigur sigur ai GPL pe aceasta masina ?!!!

    Si....sigur sigur e montat in fabrica ?!!

    Si...sigur sigur e intr-o fabrica Volvo ?!!!

    Din ce mai intrebat pot raspunde la ultimele doua intrebari, cu prima nu sunt sigur pana nu verific.

    Deci...mai mult ca sigur ca instalatia este din fabrica Volvo, cu argummente: 1. in primul rand in bord am afisat nivelul de combustibil ca la orice alta masina numai ca acela este nivelul de gaz, deoarece rezervorul principal la masina volvo s60 pe care o detin este de 50 l gpl, iar rezervorul de rezerva este de 30 l benzina, iar nivelul de benzina este afisat electronic la computerul de bord.

    si 2. butonul de schimbare intre gaz si benzina este amplasat pe panoul de climatronic si este identic cu celelalte butoane, respectiv pentru anularea alarmei, etc.

    Cu privire la tipul de combustibil (LPG sau CNG) revin cu raspuns dupa ce urc masina pe elevator sa vad cate rezervoare are...


  12. Pana la urma cate rezervoare trebuie sa fie pe masina? Patru sau cinci? Tu ai enumerat patru :smile:

    Scuze, am fost luat de val...

    trebuie sa aiba patru rezervoare, doar la combustibilul cng... inca nu am verificat...

    Normal ca are GPL pt ca.......

    NU SE POATE ALIMENTA IN ROMANIA UN VOLVO BI-FUEL CU CNG PT CA ARE ALTA MUFA SI SCRIE PE BUSON MARE DE TOT : NATURAL GAS IAR BUSONUL ESTE ALBASTRU NU NEGRU CA LA LPG .

    Ca sa fiu sincer, busonul de la gpl este metalic auriu, am adaptor pentru romania dar ce pot sa spun este ca gaura de la busonul gpl este putin mai mare in diamentru (putin mai mult) fata de ce stiu eu la instalatiile gpl montate in Romania.

    Sa fie asta diferenta ca ar fi CNG si nu LPG?


  13. Face cumva de cand a venit gerul?Ar putea fi condens pe instalatie care ingheata ??? sau pur si simplu se infunda filtrul cu impuritati ;)

    Nu face absolut nici un zgomot, se comporta normal.

    Cand se comuta pe gpl nici nu se simte doar ca merge o perioada si daca nu comut manual pe benzina se opreste.

    Tre sa merg sa o urc pe elevator si sa ma uit dedesubt sa vad cate rezervoare are. Deoarece la GPL ar trebui sa aiba doua rezervoare (cel de gpl si cel de benzina) iar la CNG ar trebui sa aiba 5 rezervoare (rezervorul principal de cng, rezervorul de benzina si inca doua rezervoare mici de cng).

    Asta ca sa fiu sigur cu ce fel de combustibil merge masina.

    Nu am facut asta intrucat am carte tehnica in care se mentioneaza ca masina merge pe LPG, dar ca sa ma conving am sa merg la un service si sa ma uit la rezervoare.

    Revin cu noutati si raspuns.

    Stima.


  14. Salutare! Am si eu o problema cu unitatea HU 850. Imi arata mesajul cd error si nu vrea sa imi dea afara nici cd-urile care sunt inauntru nici sa primeasca altceva. Totusi se aude un zgomot in interiorul unitatii insa nu misca cd-urile si nici nu ia comanda de eject, in continuare aparand cd error. Am demontat unitatea, am desfacut-o si la prima vedere nu are nicio rotita stricata sau ceva deplasat. Am eliminat 2 cd-uri, cele de la suprafata si a mai ramas unul singur insa mi-a fost teama sa il scot si pe cel din urma pentru ca era prins in angrenajul sistemului si ma gandeam sa nu deplasez de pe pozitii piesele ca sa fac un rau si mai mare. Am montat unitatea insa imi apare aceeasi eroare si in continuare se aude un zgomot ca si cum ar incerca sa miste cd-urile inauntru insa fara niciun efect. Cunoasteti pe cineva care se pricepe cu adevarat la resincronizarea magaziei si la identificarea eventualelor componente defecte ? Va rog sa ma ajutati cu ceva recomandari, sfaturi, pareri. Multumesc!

    salutare...

    Exact aceeasi problema o am si eu

    Pana azi mi-a functionat unitatea de CD dar azi cand am pus un cd in unitate a mers putin si cand am vrut sa dau eject mi-a aparut pe screen CD ERROR.

    Am patru cd-uri inauntru si cum spune mariuspau nu ma vrea sa dea nici un cd afara dr se aude totusi un zgomot inauntru.

    Chiar ar putea sa se defecteze liftul asa...dintr-o data?

    Ce as putea sa fac, trebuie inlocuit liftul sau toata unitatea?

    Multumesc, stima.


  15. Instalatia ta este pentru CNG(gaz natural comprimat) si nu are cum sa mearga cu GPL(gaz petrolier lichefiat). O masina pe motorina merge cu benzina ?

    Instalatia este pentru LPG intrucat am si carte tehnica in care se mentioneaza clar care este tipul de combustibil si acesta este GPL, deci nu are cum sa fie CNG.

    Si ca sa se inteleaga ce vreau sa spun....masina functioneaza cu gpl doar ca dupa un timp mai indelungat, pur si simplu incepe sa "scuture" dupa care se opreste alimentarea cu gpl si se trece automat pe benzina.

    Iar daca o opresc vreo 15 min, cand pornesc din nou si comut pe gpl, masina "toarce" ca o pisica iar la un moment dat patesc acelasi lucru cum am mai spus.

    Deci ramane singura varianta sa merg la VOLVO pentru o diagnoza cum a spus Adi2727, sau mai aveti alte idei s-au solutii?

    Oricum va multumesc pentru interesul de care dati dovada.

    Stima si respect.


  16. Am revenit...am fost cu masina la un service autorizat si specializat in montari de GPL si mi-au spus ca instalatia de S60 nu este compatibila cu gpl-ul romanesc

    si ca ar trebui sa-mi schimbe ei toata instalatia (sa-mi puna una care sa fie compatibila) in afara de rezervor, numai ca toata afacerea m-ar costa in jur de 3000 - 3500 lei.

    Asa ca le-am spus la reverdere.

    Ceea ce vrea sa va spun este ca instalatia originala de pe masina functioneaza totusi cu gpl-ul nostru, numai ca la un moment dat dupa cativa km (10 - 12) pur si simplu se intrerupe

    gazul si daca nu comut manual pe benzina, motorul se opreste.

    Aveti idee cam despre ce ar fi vorba?


  17. Eu asa stiam, ca pe S60 numai CNG s-a pus din fabrica.

    Daca merge LPG in aceeasi instalatie, habar nu am... Si de asta i-am spus sa mearga la un atelier autorizat sa vada exact ce e.

    Dar totusi am carte tehnica cu instalatie LPG (ceea ce la noi se numeste GPL) corect?

    Si de asemenea am alimentat cu gpl si...masina "alearga" extraordinar..

    N-ai inteles... "atelierul" este la fabrica, deci nu poate merge acolo. Presupun ca Volvo a montat niste intalatii GPL produse de un producator de instalatii gpl, nu cred ca au fost produse de Volvo. Cel mai bine cred ca ar fi sa afli cine a produs instralatiile si sa vezi daca au reprezentanti in Romania. Cred, de asemenea, ca poti pune o intrebare si la un atelier care monteaza instalatii GPL. Ei, de fapt, iti schimba filtrele, altceva nu-i fac instalatiei. Daca ar avea scurgeri, ar trebui sa simti mirosul specific...

    Pai eu de asta am nevoie, sa schimb filtrele de gaz.

    Banuiesc ca asta se face la o revizie gpl, nu?