jhon81

Membru
  • Content count

    176
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by jhon81


  1. Adi,nu ai ce sai faci cu incalzitul,asa este din fabrica cred.

    Eu am studiat mult timp problema asta.

    Eu inainte sa plec dimineata,o porneam si pina imi beam ceaiul.....gaseam caldut in ea.

    Singura varianta este sa gasesti un sistem din ala cu bujii si ti-l montez eu.

    Ti-l pot face temporizat,automat,sa nu porneasca decit cind este sub 7 grade in masina si sa se opreasca la 50-60 grade temperatura motorului.

    Ala dupa cite am vazut eu la MB,iti grabeste incalzirea cam cu 5 min decit este fara el.

    1 person likes this

  2. Salut baieti. Sunt nou pe aici. Am un volvo 960 2.0 16v turbo din '92...ma cam rupe consumul...am fost si m'am interesat la cineva pentru o instalatie GPL. Surpriza. Raspunsul a fost ca nu se poate monta instalatie GPL pe acest model/motor. Care ar fi cauzele? Stie cineva vreun 960 cu motor 2.0 turbo pe GPL? Dauneaza daca fac "prostia" asta cu instalatia ?

    Am aceiasi masina ca si a ta si acelasi tip de motor si am GPL pe ea,luata de pe un 940,care se spune ca a fost montata de fabrica.

    De montat se poate monta si la tine,dar trebui sa gasesti un service bun.Eu inainte sa imi montez instalatia,am mai intrebat la service de instalatii GPL si pe unde am fost,toti mi-au zis ca se poate monta,doar ca trebui un reductor sau cam asa ceva,pt a mari debitul de GPl,fiind un motor turbo si kw multi.

    Dar cit iti consuma de te-a speriat,mie imi ia doar 10%,una cu alta


  3. Salut fratilor.

    Am si eu o problema cu Vadis,imi da urmatoarea eroare:

    Cant find id with value: P-070916500150A. Please contact your administrator if you need any help

    Am instalat si VIDA si cu asta am problema,nu stiu sa instalez patch pt ca sa functioneze.

    Daca ma poate ajuta si pe mine cu ceva informatii,sa pun patch la VIDA sau sa fac sa dispara eroarea la VADIS

    VA multumesc

    post-377-0-10169200-1341812310_thumb.png


  4. Da,se poate monta motor de min 1986cm,motorul este B204FT.La RAR iti va trebui o factura de la un service,precum ca ei ti-a montat motorul,in rest nu va fi nici o problema.

    Poti monta urmatoarele motoare pe modelul tau de caroserie

    1986cmc de 76kw=103cp

    1986cmc de 86kw=117cp

    1986cmc de 89kw=121cp

    1986cmc de 110kw=150cp

    1986cmc de 118kw=160cp

    1986cmc de 120kw=163cp


  5. Instalatie gpl montata in fabrica n am mai auzit,in bucuresti la reprezentanta mi au spus ca volvo nu recomanda instalarea de gpl,dar oricum daca merge este perfect...ce marca e instalatia?

    si inca o intrebare jhon: unde ti faci reglajul ei?

    Nici eu nu am auzit ca sa montat de fabrica pe volvo,dar de la cine am luat instalatia asa mi-a spus.Nici nu mai stiu cum ii spune,oricum pe reductor scrie Lovato,pe ECU scrie Tartarinii si pe butelie nu se mai cunoaste mai nimic.Reglajul nu l-am facut deloc,a fost pusa pe motor de 2,3L turbo si al meu avind 2.0L,merge.Are o mufa in ECU de la gpl,se leaga la laptop si acolo se fac reglajele daca este nevoie.


  6. Pompele care sunt bagate in rezervor baga cam aceiasi presiune de benzina/motorina la orice masina care are asa ceva in rezervor{ aproximativ 6 bar}difera doar modelul si racordurile la ele.Necesitatea motorului de o anumita presiune de benzina/motorina,este limitata de supape de presiune.Se poate adapta orice fel de pompa in rezervor,numai loc sa fie.Eu am pus cindva o pompa de benzina la un BMW pe motorina si circula si in ziua de azi si sunt peste 5 ani de atunci.O sa te tina mult si bine pompa de logan.Felicitari si Sarbatori Fericite!

    @robi1boss:Mergi la service sa iti verifice instaltia de GPL.In momentul cind masina functioneaza pe GPL,pompa de benzina trebui sa fie dezactivata,sa nu se invirta in gol asa aiurea.Multi instalatori GPL omite acest lucru si nu este bine deloc.Avind GPL pe masina,circulam cu benzina mai putina in rezervor si pompa isi face racirea prin benzina,vorba lui Midnight Caller.Sigur nu ti-a montat instaltia sa opreasca pompa de benzina dupa ce ai trecut pe GPL.Daca era montata cum trebui,pompa nu se ardea,tu ai avut benzina putina in rezervor,ai mers pe GPL si pompa nu a mai avut cu ce sa isi faca racirea.


  7. Eu mi-am pus acum 2 ani GPL pe masina si sunt foarte multumit si de consum si performante.Consum am de 11,5-12%.Eu mi-am pus o instalatie luata de pe un Volvo 940,care mi-a spus propietarul ca a fost montata de fabrica.Instalatia a fost demontata,montata de mine.Cost instalatie doar 600 lei.Am facut 90k pina acum cu instaltia asta si pina acum nici o problema.Parerea mea este ca merita GPL numai daca circuli mult,altfel investitia se amortizeaza in mult timp.


  8. haideti sa nu-l facem pe adi sa desfaca toata masina. socul automat lucreaza pina ajunge motorul pe la 20-30 de grade dupa aceea scade singurel. se poate si ca duzele injectoarelor sa fie murdare(cind au fost ultima oara pe la ultrasunete?). se poate ca termostatul sa nu inchida cum trebuie(lipsa temperatura motor= lipsa caldura+ nu lucreaza motorul in parametrii lui), debit pompa marit. am observat ca unde prestez eu (r.a.t.b.),de cind au schimbat motorina (zic ei euro5) este mult mai fluida si se simte la consum . oricum ai ceva verificari de facut.

    daca are soc automat care lucreaza pe baza de antigel si termostatul nu inchide cum trebui,pina ajunge la 20-30 grade.....socul sta activat tot timpul.eu am avut soc din asta pe 760 si ala de la mizerie,incepe si lucreaza din ce in ce mai greu.trebui luate la rind si verificate toate posibilitatile.


  9. Dupa cum stiti,cautam de multa vreme turbosuflanta pt masina mea.Am gasit intr-un final o masina neinmatriculata si intreaga,pe care am si cumparat-o.Am pus turbosuflanta pe masina mea si totul este ok acum.Acum pt cine este interesat de ceva componente din caroserie,intrebati aici,nu am ce face cu toata masina,plus ca mai am una dezmembrata in podul garajului.Toate componentele se potriveste si pe modelul 940


  10. Salut

    Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi:

    Am un Volvo 740 2.5 tdi motorul de VW LT D24TIC M46

    suspectez chiulasa, de ce?

    Nu pot sa il folosesc la turatii peste 2500, ca incep sa pierd apa. Si a inceput sa dea caldura foarte slab.

    Pierd cam 1 litru apa la 30km parcursi la viteza 140km/h

    Daca merg cu ea pana in 100km/h, nu fortez motorul nu am nici o problema.

    Problema s-a accentuat in timp, la inceput nu "manca" atata apa. Uleiul e OK, nu am apa in el.

    Am schimbat capacul la borcanul de apa, si nu pot sa il tin strans ca plesnesc furtunurile de apa din cauza presiunii

    Am schimbat termostatul, care tot mi se pare ca se deschide foarte greu.

    Temperatura apei e greu sa zic deoarece acul indicatorul e tot timpul un pic peste jumate.

    Acus doi ani (60000km) am refacut motorul , schimbat chiulasa, radiator...

    Intre timp am trecut muntii in Elvetia, si atunci l-am "fiert un pic" a pierdut 2 litri de apa din 6 cat are,

    Daca e chiulasa, unde pot gasi chiulase noi ieftine? SH nu cred ca are rost...

    Chiar in toamna am patit asa ceva cu un 940,exact cum patesti tu si a fost doar garnitura de chiuloasa.Dar nu ar strica si o verificare la chiuloasa.

  11. Salut!am si eu o problema,am un volvo 460 gle motor 1.8 si de cateva saptamani am observat scurgeri de ulei intre delcou si blocul motor.mecanicul spunea sa cumpar o garnitura sau semering,nu stie sigur,dar la piese auto nu pot comanda decai cu tot delcoul, cica ,garnitura e incorporata in corpul delcoului.poate cineva sa ma clarifice in problama asta,nu am alta solutie decat sa schimb toata piesa?multumesc!

    La mine la delcou are un oring de cauciuc la delcou si tot ce este posibil sa fie si la tine la fel.Nu trebui sa dai capacul jos de chiuloasa,desfaci doar delcoul si il scoti afara si vezi cum este.Daca este tot oring,gasesti tot pe la magazine de piese auto,au toate marimile de oringuri si sunt foarte ieftine,1-2 lei/buc.