JameL

Membru
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by JameL


  1. Problema asta am avut-o si eu... Exact ca la Roberto: aleator, vare imi decupla clima, mai ales in zilele foarte calduroase, sau la turatii foarte mari. Acum 4 zile am fost la service si am "stans" un pic ambeajul de la compresor. Acum merge super clima... o tin tot timpul ON, pe AUTO KLIMATE. Merge impecabil, la orice temperatura exterioara si orice turatie.... Cel putin la motorul meu de 2,4 benzina.... nu stiu cum e la diesel....


  2. da... de el e vorba..... sub capacul de plastic este un decupaj in forma de "O" in tabla masinii... firele trec prin gaura accea . Problema e ca tabla taie firele acolo... e o greseala de proiectare... trebuia ceva garnitura, sau macar marginea de metal sa fie cumva "rotunjita" sau un inel de cauciuc... ceva orice..... sa nu se taie cablurile in tabla; mai ales ca acel manunchi de cabluri e solicitat in timp la fiecare deschidere si inchidere a porbagajului....


  3. nu trebuie desfacut nici un capitonaj..... problema se afla in coltul stanga-spate al capotei. Trebuie desfacute vreo 3 surubuiri care tin un plastic ce acopera zona de "tranzit" dintre capota si furtunul de cuciuc ce contine cablurile... La mine acolo a fost problema... surubutile sunt TORX 20 sau TORX 25 (din alea in stea) ... ceva de genul. Daca nu gasesti mai scrie... si o sa incerc sa fac o poza daca am timp azi.....


  4. La mine sau rezolvat toate problemele.... Mi-a venit yala de Ford... se potriveste de minune... Ideea e ca si a mea merge perfect. La montaj am descoperit problema: aveam firele "forfecate"...... Pe furtunul "acordeon" care face legature intre capota portbagajului si masina, s-au taiat firele ( de la frecare ).... am "carpit" firele si totul merge prfect... nu mai am eroare in bord... totul e OK.... iar yala de FORD am dat-o inapoi la magazin.... pacat ca am pierdut 25% din bani ( ca am comandat OE )... dar macar sa rezolvat problema....

    Deci in concluzie: verificati firele ca se freaca intre ele, de dezizoleaza si apar probleme.... Mai ales in zona de tranzitie dintre capota si caroserie.....


  5. Nu au trecut cele 7 zile lucratoare... asa ca nu mia venit comanda de yala de FORD.... pretul de 900 ron nu era de la Volvo, ci de la 1 magazin de piese auto, daca care nu aduce decat pe original piesa aia... La reprezentanta sigur e mai scumpa. Ideea e ca am comandat " pe riscul meu" yala de Ford Focus (sau cel putin asa a zis vanzatorul)... Ma gandesc ca e acceasi comanda electrica pt yala la F Focus si la S40...... O sa va tin la curent cand vine piesa.


  6. Azi am comandat yala pt Ford Focus... vine in 7 zile (250ron-pret).... Sper sa se "nimereasca"..... Cea de "volvo" costa 900 ron. In poze cele 2 arata la fel, doar ca la Ford are si comanda manuala. Sper sa fie totul OK.... daca nu sper sa-mi dea cineva un pont unde sa vand o yala de Ford Focus noua..... Incredibil totusi diferenta de pret. Am dat jos yala de pe Volvo si scrie FoMoCo....... este exact ca cea de pe Focus.


  7. Si eu am aceeasi problema.... Am tot timpul aprins in bord semnalul sa portbagaj deschis, desi el este inchis. Totul sa intamplat in aceasta iarna cand era foarte frig afara.... Cand a aparut problema in bord, am mers sa deschid portbagajul si sa il inchid mai tare.... dar am descoperit ca nu raspunde la comanda incuietorea... trebuie sa inchid-deschid de 2-3 ori din telecomanda si si sa apas pe butonul dintre luminile de la numar, pentru a putea deschide portbagajul. Am dat jos yala ( e FoMoCo... :angry: ). Separat partea mecanica si cea electrica merg bine. Cand le montez impreuna functioneaza mai dificil ( ca si cum mototrasul nu mai are putea necesara da actioneze mecanismul)... Am dedus ca e pe duca motorasul... dar nu inteleg de ce ramane pe bord becul aprins? Am curatat yala, unsa cu WD40, curatat contactele (desi era impecabil de curate cand le-am deschis).

    Are cineva mai multe detalii? Eroarea din bord cu semnalul luminos se poate sterge? A mai patit cineva asa ceva? (costul unei yale este de cam 800 ron-by ROBERTO)


  8. oricum il schimb la 1 an.... Nu prea trec nici de 10 000km cu el. Bag numai ulei full-sintetic. Ieri am fost sa fac ITP... si a ramas uimit ala de acolo ca masina mea dupa 160.000 km are emisii exact ca in cartea producatorului. Motoarele de 2.4 benzina sunt adevarate tancuri. Duce 400000 doar cu benzina si ulei buna.


  9. Hmm..... mai bine nu postai topicul asta. Am incercat si eu sa scot mansonul sa il sterg ca am tapiterie deschisa la culoare.... si din pacate sa rupt dreptunghiul de jos care prinde mansonul de consola centrala... Nu am reusit sa-l scot de tot ca atunci cand am tras si sa rup nu am mai insistat sa nu mai fac alte tampenii.... Se poate face altceva (gen alt dreptunghi din "sarma") ca sa stea fix iar mansonul? A mai patit cineva asa ceva?


  10.     Salutare. Cum spune si titlul, atunci cand pornesc clima in primele 10-15 secunde vine un miros ciudat in masina (miroase a ceva fermentat... asa sa va faceti o idee). Eu am schimbat filtrul de habitaclu si problema persista. Am inteles ca ar fi ceva sprayuri care se dau sa curete clima de bacterii... A folosit cineva? E Ok? Si ce tip, de unde la luat si cum se foloseste?


  11. Salutare. Modelul de jante sunt cele din imagine. Masina foarte arata bine cu ele. Ca si cauciucuri mi-am pus TOYO. Sunt Made in Japan. ( ce e singur e sigur  ;D). Sunt multumit. Insa foarte mare atentie. Jantele mari cu anvelope cu garda joasa se zgaraie fosrte usor la parcari langa borduri. Grija mare. Ca altfel o sa te inbolnavesti de nervi....

    Jantele sunt aduse din Suedia: www.specialfalgar.se

    Am o ruda care sia deschis filiala in Romania. Situl este: www.specialjante.ro (cam face figuri situl momentan ca e nou deschis.)

    Sunt deschis si la comenzi :)


  12. E o alegere buna. Cauciucurile Dunlop sunt Ok ca si raport calitate/pret. Merci de linkul pt. presiunea in roti. Am descoperit ca eu merg cu anvelopele cam slab umflate. Pentru iarna am jantele originale cu anvelope 205/55/R16 de iarna. Pentru vara mi-am pus un set nou de jante 225/45/R17. Vad ca latimea 225 nu apare la modelul S40. Sincer eu nu am probleme cu ele pana acum; sper sa nu apara mai tarziu. Masina e MULT mai stabila (cel putin asa o simt), iar ca "-" as spune ca se simt mai tare denivelarile.