Cred ca nu ar fi rau de reluat discutia despre calitatea becurilor halogen. Am inteles ca si la noi se fac tot mai multe verificari la autoturismele echipate cu xenon AM pe faruri ce nu dispun de reglaj automat si spalator de faruri. Se cam lasa cu amenzi si retinere de talon. La vecinii unguri lucrurile sunt mult mai serioase, iar in ultima vreme s-a cam pornit vanatoarea.
Eu am o astfel de instalatie xenon pe V40 si ma gandesc serios sa o schimb, avand in vedere ca bag cam 25000 de km anual si in curand am planificat un drum de Austria. Motivul pt care mi-am instalat xenon era durata de viata extrem de scazuta a becurilor halogen. Ajungeam sa schimb becuri si dupa 2-3 luni, indiferent de marca (pana in 2010 cand am pus xenon).
Am inteles ca Hella nu mai fabrica becuri, ci doar isi pune brand-ul pe unele facute de alte companii, aflandu-se in prezent intr-o serioasa panta descendenta.
Lucruri bune am auzit despre calitatea luminii la Philips X-treme Power (dar cu o viata scurta), OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED (ultima aparitie de la Osram) si banalul Bosch Pure Light. Dintr-o scurta documentare am inteles ca ar exista diferente legate si de faza pt care sunt folosite (scurta sau lunga).
Personal prefer o lumina mai calda, in jur de 4000K, in locul celei de 6000K sau mai mult.