Paliu

Membru
  • Content count

    26
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Paliu


  1. Acum 1 oră, bim a spus:

    Eu am platit la Bosch Car Service 500 de lei pentru schimbul de ulei si cele 4 filtre(ulei, motorina, aer si polen). Pana la 1470 inseamna ca or mai muncit vreo 4 ore, adica or fi schimbat placutele, lichidul de frana si cine stie ce altceva...

    Schimbul de ulei la volvo, ma refeream la Reprezentanta Volvo. 


  2. Salutare, intradevar schimbul de ulei la volvo costa 1470 lei. am fost acum 4 zile, dar trebuie mentionat faptul ca in banii astia s-au schimbat absolut toate filtrele, inclusiv habitaclu, plus update-uri la tot ce se putea, + revizie generala.(controlat toate lichidele, fluidele, curele, placute..etc :) )

    Eu zic ca e ok.


  3. Salutare dragii mei, 

    Dupa o lipsa de 2 ani de pe forum, datorita faptului ca am vandut cele 2 masini volvo care le aveam, ma intorc si sunt bucuros ca am achizitionat un Volvo V60.

    Masina este din 2014 luna iunie, 150k km, motor de 2l, 181 CAI, are carlig din fabrica, ceea ce ma bucura deoarece am si o rulota. E din Germania. Trebuie sa-mi ajunga in 2 saptamani acasa. 

    Spun ca sunt bucuros ca m-am reintors, deoarece astia doi ani am avut o Toyota Rav4 2008, D-cat 177 cai, care nu mi-a placut deloc. Drumuri bune !

    1 person likes this

  4. La 05.12.2016 at 9:29 PM, paunionutz a spus:

    Nu prea ai cum sa-l ungi. Nu ai acces la ax. Daca demontezi torpedoul, trebuie sa desfaci si colivia care este montata peste palele ventilatorului si care contine clapetele de recirculare. Colivia asta are 3-4 suruburi de scos si este un adevarat calvar sa le desfaci. Unul nu se vede absolut de loc si trebuie desfacut cu o oglinda bagata acolo, sau cu telefonul pe filmare. 

    E clar...asa ramane....Multumesc Ionut !


  5. Salutare baieti,

    La mine se aprinde in bord semnul cu filtru de particule, cam de 2 ori pe an, ca merg mult prin oras ! Atunci cand apare, ies 20 km din oras, turata la peste 3500 turatii si se face regenerarea. Daca fac asta tot trebuie sa spal acest filtru, sau sa-l curat? Am volvo S80 2,4 185 cai din 2007 ! Multumesc .


  6. Buna ziua,

    Am un Volvo S80 din 2007, 2,4 diesel, si mi-am cumparat un cui de tractare cu instalatie electrica second hand originala de Volvo ! Am gasit in partea stanga la stopuri mufele care se potrivesc perfect cu cele ale instalatiei electrice de la cui, numai ca pe rulota nu merge nimic...nici stop pe frana, nici semnalizare, nimic....!

    Mentionez ca am alimentat din tabloul din spate acel modul care este pe instalatie, am pus masa...tot...si pe un tester after market, acesta vede modulul, ii vede inclusiv seria, il vede ca este legat la masina....dar curent nu da deloc !

    Intrebarea mea este, inafara de reprezentanta, care nu mai este in Iasi, si treb sa ma duc la Bucuresti, si sa platesc si softul 200 lei, mai am vreo solutie?

    Multumesc !

    cui volvo.jpg


  7. HEIMDALLR pompa seamana, si chiar asta este! Dar faza tare este ca am avut probleme la rola intinzatoare ! Mai precis s-a RUPT surubul care tinea rola in blokul motor !!!! Sincer parca inainte de a se rupe nu se auzea zumzaitul respectiv ! Am cumparat rola si cureaua de accesorii (noi) le-am schimbat, dupa care am inceput sa aud zumzaitul !!!

    Sa fie oare probleme iar la acceasi rola?? La asta nu m-am gandit ! Eu m-am gandit ca e pompa servo ca merge greu volanul.

    Bineinteles cand s-a rupt surubul de la rola intinzatoare am ramas fara servo, dar nu am mai mers cu masina!

    Multumesc pentru raspuns, daca mai ai o idee te rog spune-mi !!

    Nu-ti spun ce istorie a fost sa scot bucata de surub ramas in blocul motor...dat motorul mai jos din suporti, dupa care chinuiala 2 ore cu o masina de gaurit cu filet pe invers!

    Bafta!


  8. Heimdallr, iti multumesc pentru sfat, sa ma duc la reprezentanta, :), chiar ca e buna gluma asta..:))

    Dar sa stii ca am cautat probleme la pompa de directie si am gasit topicuri numai despre volvo pana in 2006, deci am avut curiozitatea sa caut, Nu inteleg de ce te-ai suparat, sau te-ai ofensat ca am zis de glumele alea...ma rog.

    i love Volvo, iti multumesc pt sfaturi!


  9. Glumele sunt chiar foarte bune si le apreciez, dar daca umblu pe un forum si mai si pun intrebari pe aici, am crezut ca e subinteles faptul ca lichidul e la nivel, si asa a fost mereu, ba chiar l-am mai si cumparat de la reprezentanta ca fraierul de am dat 180 lei, in loc de 35 lei la un magazin de piese auto.

    Un lucru nu am facut, sa-l schimb pe absolut tot din instalatie, ci mereu am completat!

    Sa incerc sa oare sa schimb tot lichidul ?


  10. Salutare,

    Am un Volvo S80 2.4 din 2008 ! Cred ca am probleme cu servo directia, Se aude un zumzait ciudat , mai ales cand iau curbele la relanti...iar volanul se roteste mult mai greu..logic, mai ales cand masina e oprita ! Stie careva cine vinde o pompa servo mai ieftina? Poate chiar si second hand?