vlpvlp06

Membru
  • Content count

    644
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by vlpvlp06


  1. Hai sa lamurim situatia:

    Masina ta are cutie de viteze mauala sau automata?

    1. Toate radiatoarele pentru acest model au incorporata racirea pentru uleiul din motor

    2. Doar radiatoarele pentru cutie automata mai au in plus un circuit de racire a uleiului din cutie

    3. Pompa de ulei este mecanica si se afla in spatele fuliei de la vibrochen

    Dupa o lunga documentare pe aceasta tema eu am pus un radiator de cutie automata pe o masina ce avea cutie manuala si astfel am obtinut un circuit suplimentar ce era alimentat dintr-un vas de lichid parbriz ce avea un comutator separat.

    Sent from my iPhone using Tapatalk


  2. Salut,

    Ai deja incorporat un traseu de racire a uleiului in radiatorul cu apa.La ce temperatura iti sta uleiul acum?Se gasesc adaptoare pentru filtrul de ulei special concepute pentru traseu suplimentar.

    Eu dupa ce am facut niste calcule am ajuns la concluzia ca daca nu merg strict pe circuit sau ma dau lla VTM nu ma ajuta foarte mult.

    In regim normal de mers vei avea mai multe puncte slabe: posibile pierderi ulei,capacitate mai mare de ulei la schimburi,pompa de ulei care este un punct slab al acestei masini,etc...

    Bafta!

    Sent from my iPhone using Tapatalk


  3. Masina la mana a 2-a este un fel de loz in plic,in general vei sti daca ai tras lozul castigator sau necastigator doar dupa ce il cumperi.

    S-a demonstrat ca omul cand se duce sa cumpere o masina nu vede sau nu vrea sa vada defecte evidente ale masinii,se pacaleste ca las' ca o rezozolv eu la un prieten,dar poate nu este de acolo defectul iar samsarul va avea mereu o poveste frumoasa pe care o adapteaza in functie de client.

    Parerea mea este ca nu iti garanteaza nimeni o masina second,am vazut tepe luate pe bani multi si masini bune luate pe bani putini.Oricum indiferent de cat vei da pe masina sa fii pregatit cu un buget pentru ulei,filtre,distributie,accesorii,poate placute +discuri,poate un senzor,etc..

    Alege pana la urma ce iti place,bafta la achizitie!

    2 people like this

  4. Au mai ramas 2 camere duble si o camera single pentru evenimentul de peste 2 weekend-uri
    Nu v-ati saturat de Netflix?!:)
    Mobilizati-va si rezervati cele 3 camere ramase; oricum nu aveti ce face acasa, haideti la distractie si voie buna alaturi de clubul Volvo Romania (sau clubul SAAB Romania, dupa caz).
    Am fost anuntat ca sunt multi care vin doar pentru ziua de sambata, fara cazare.
    Estimarile sunt in jurul a 20-25 de auto participante!
    Ne vedem la Hermes pe 18-19-20 mai!


  5. Au mai ramas 2 camere duble si o camera single pentru evenimentul de peste 2 weekend-uri
    Nu v-ati saturat de Netflix?!:)
    Mobilizati-va si rezervati cele 3 camere ramase; oricum nu aveti ce face acasa, haideti la distractie si voie buna alaturi de clubul Volvo Romania (sau clubul SAAB Romania, dupa caz).
    Am fost anuntat ca sunt multi care vin doar pentru ziua de sambata, fara cazare.
    Estimarile sunt in jurul a 20-25 de auto participante!
    Ne vedem la Hermes pe 18-19-20 mai!


  6. Salut,

    Detin un V70 cu aceiasi motorizare si saptamana trecuta am efectuat toate operatiunile enumerate de tine:

    1. Da,Castrol sau Volvo 0W30,5.6sa5.8l - oricum 6l ajung,filtre Volvo OE sau Mann

    2. Recomand schimbarea kit-ului de distributie cu Volvo OE,cureaua de accesorii este conoscut ca fiind punctul slab al acestor motoare deci as recomnda schimbarea ambelor kit-uri

    3. Eu as ramane pe 16 din cauza drumurilor,legat de cei care dezmembreaza gasesti in sectiunea Bursa DAR mare atentie de la cine ceri oferte,verifica inainte cat costa piesa cautata noua deoarece de cele mai multe ori pretul este egal sau mai mare decat costul unei piese noi.

    Recomand sa faci un drum pana la Bucuresti la BG Motors(Bogdan G pe forum),gasesti acolo toate piesele pe stoc,preturi decente,consultanta la orice problema si sigur nu se vor scarpina in cap si sa se intrebe"Oare cureaua asta se potriveste aici?"

    Bafta!


  7. Nu mai are rost, oricum nu se mai doreste retrairea acestor sentimente... Acum tot ce a ramas e doar un forum si niste postari reci din spatele monitorului.

    Vremurile se schimba,oamenii se schimba,masinile se schimba.

    Sent from my iPhone using Tapatalk


  8. Ok,hai sa ne lamurim.

    Care au fost intial pe masina?Cele groase sau cele subtiri?Cele groase sunt nivomat si (ar trebui) pastreaza garda la sol in aceiasi pozitie cand este incarcata,dar de cele mai multe ori sunt blocate la maxim si unul nou este cam 800 euro.Arcurile pentru aceste amortizoare sunt mult mai moi.

    Si acum pun intrebarea care ma roade de cand am vazut poza: De ce amortizoare second hand?Diferenta de pret nu cred ca a fost considerabila ba chiar de cele mai multe ori cei care dezmembreaza vand mai scump decat piesele noi.

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    1 person likes this

  9. Am inlocuit amortizoarele spate cu amortizoare OEM (second in stare excelenta). Deci este o diferenta semnificativa intre Sachs OEM si Sachs AM.c42132fd9de53e08ab466bda02daac71.jpg328c3ba3cfe5de6b6cc0ace9461750ba.jpg

    Din cele AM dupa 2 ani jumate curgea ulei. Nu au mai mult de 65000 km. Cele OEM au apr. 250.000 km (rulate in Germania cei drept) si se tin foarte bine.

    Pai nu prea se pupa din poza,unele sunt nivomat iar altele sunt normarle iar in acest caz trebuiesc schimbate si arcurile.

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    1 person likes this