madluk

Membru
  • Content count

    42
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by madluk


  1. De ceva timp am observat un tremurat accentuat( zgaltait) la motor cand il porneam sau cand il opream iar cand era foarte frig, tremura putin mai tare pana se incalzea. Am verificat tamponul dreapta si era gaurit  si fara ulei. Am schimbat acest tampon impreuna cu cel antibalans ( la verificare era rupt cauciucul) si pot spune ca au disparut toate trepidatiile( trepida si plasticul in interior la viteze mari). Acum motorul parca este pe benzina :D.


  2. La 15.02.2017 at 9:04 AM, Nicu B a spus:

    Atunci cand am incercat sa obtin aceste informatii de la reprezentanta Volvo in Romania mi s-a spus ca Volvo nu stocheaza date generale atunci cand masina se prezinta in service Volvo. Acum nu stiu daca este adevarat, deoarece am gasit un site unde poti verifica cateva info https://www.vindecoderz.com/EN/Volvo
    Mult Succes!

    Cred ca nu verifica corect. Am introdus seria masinii mele si apare ca am motorizare de D24T R6 2.4L  si regiunea Ghent Belgium ( am motor 1.6.D si  am cumparat-o de la reprezentata Volvo Romania ). Deci este falsa complet verificarea.


  3. Sfatul meu este sa nu cauti masinile cu pret de achizitie mic. Ele pot ascunde defectiuni mari sau km multi, apoi o sa te plangi ca masina are probleme si o sa bagi multi bani sa o repari ( multe au probleme bine ascunse si greu de depistat fara un mecanic bun). Daca poti, cauta sa o cumperi de la cineva de incredere.Daca urmaresti discutiile pe forum o sa observi ca multi au cerut sfaturi si cand le-au primit, au procedat tot cum au crezut ei si apoi se plang ca Volvo nu este o masina buna.Succes in cautari!

    1 person likes this

  4. Eu cred ca orice autoturism rulat are problemele lui (auto fara probleme = nou). De aceea este bine sa ai un fond de rezerva pentru reparatii. Nu cred ca vei gasi un autoturism fara probleme. Volvo nu este o masina ieftina de reparat si intretinut ( putini mecanici cunosc meserie) dar daca investesti putin timp si bani o sa fii foarte multumit de ea. 


  5.  Acum 2 ani am inlocuit toata instalatia electrica pentru portbagaj folosind cablu litat normal din comert. De o luna de zile portbagajul se deschide aleatoriu( chiar si in mers) si aveam mesaj in bord.Am demontat  yala si mecanismul de actionare crezand ca este defect unul din ele dar erau ok. Am demontat si cordonul cu cabluri si am avut surpriza sa fie iar sectionate in mansonul de cauciuc .Acum am folosit cablu cu protectie siliconica si sper eu sa dureze mai mult.


  6. Daca nu te grabesti, asteapta sa se mai incalzeasca afara. Eu le-am scos incepand cu partea de jos( am folosit o spatula de lemn pentru bucatarie pentru a nu le zgaraia) si le desfaci din clema in clema.Am uns macaralele din toate usile si am scapat si de scartait.Un geam pe spate " agata"  foarte tare ( se bloca macaraua) ,nu urca decat cu butonul de actionare tinut apasat si din mai multe incercari. 

    "Scula:"

    WP_20160426_001.jpg


  7. Am ajuns acasa dupa un drum de 3000 km.Probleme nu am mai avut cu incalzirea peste normal a motorului, dar nu am folosit aerul conditionat. Am mers acasa in jur de 30 km cu aerul pornit si am turat-o peste 3000 ture dar nu a aparut problema.Am pus tester-ul si am o singura eroare cu regenerarea filtrului de particule( o sa fie scos in curand).Urmeaza sa ajung la service saptamana urmatoare si daca aveti un sfat in legatura cu problema mea( creste temperatura apei de racire peste normal atunci cand folosesc aerul conditionat , masina nu mai "trage " si opreste automat folosirea ac-ului) este binevenit. Tot nu inteleg legatura dintre racirea motorului , instalatia de aer conditionat si  problema mea. Este posibil  ca radiatoarele sa fie  murdare pe exterior si trebuie spalate?


  8. Salut. Dupa un drum de 400 km prin Bulgaria, cu 4 persoane in masina+bagaje, am observat ca indicatorul pentru racire apa motor a crescut peste normal( aprox. 3 sferturi) si masina nu mai accelera normal( lipsa putere). Nu s-a aprins martor in bord. Am oprit si apa in borcan bolborosea. Am observat ca a aruncat antigel pe la prinderea furtunului de sub vasul de expansiune. Am asteptat sa se raceasca si am pornit iar la drum. Dupa un nr. de km( aprox. 100) am patit la fel. Am completat cu apa, am oprit aerul conditionat si am plecat. Am facut 1000 km pana in Grecia si nu am mai avut probleme dar nu am folosit aerul conditionat( daca porneam ac. crestea temperatura apei). De aceea va intreb daca exista legatura intre racirea motorului si instalatia de aer conditionat. Acum sunt tot in vacanta si sper sa ajung cu bine acasa si sa rezolv problema.Mentionez  ca am S40 1.6D, 2007.


  9. Acum cateva zile mi-au furat oglinda (sticla) laterala exterioara dreapta ( S40 2007). Nu am gasit inca oglinda si trebuind sa plec la mare am improvizat ceva si am cautat o glinda de alt tip sa o lipesc cu banda adeziva. Am gasit oglinda de Logan ( 20 lei) si surpriza are aceeasi prindere ( clipsare rotunda) si s-a clipsat perfect ( este o masura de moment pana vine cea originala).Functioneaza chiar si reglajul si incalzirea. Daca cineva mai pateste acest lucru si nu gaseste oglinda, cred ca este o solutie buna pentru moment.

    1 person likes this