-
Content count
194 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by yknot
-
-
incearca sa imprumuti de undeva un calculator de alimentare(ala din fata usii din dreapta) sa vezi daca nu e dus al tau.
-
Turbina are 2 rotoare pe axul ei, unul pe admisie si altul pe evacuare. Evacuarea antreneaza admisia. Dar daca partea de admisie pe care ai invartit-o pana la urma a fost blocata, este posibil ca acum sa se duca turbina de tot. Ai grija ca in multe cazuri turbina iti arunca uleiul pe evacuare si ramai fara.
-
Ce le incurcati fratilor... Wastegate-ul este exact ca un bypass cum a mai zis cineva, si permite cresterea presiunii generate de turbina pana la un punct. "Supapa" aia ce se cheama wastegate este compusa din 2 parti: Prima parte clapeta din interiorul turbinei pe evacuare, actionata de a doua parte, tija de la actuator adica capsula aia cu furtun. La motoarele fara electronica este actionata de presiunea colectata din admisie, nu de vacuum. In timpul functionarii, daca presiunea din galeria de admisie nu a ajuns la limita setata de actuator+tija, clapeta din turbina trebuie sa fie perfect inchisa. Clapeta are un rol foarte important! Daca membrana este perforata, turbina va face presiune mai mare, fortand motorul si pe ea insasi.
-
Din cate inteleg eu, voi vorbiti nu de egr, ci de wastegate-ul de pe turbina. Daca e asa, sunt 2 lucruri total diferite.
-
da,are oil coler pentru ca daca nu avea nu nu mai era prevazuta cu radiator de ulei,singura diferenta intre a mea si a ta este ca eu in furtunurile care ies din oil coler'' aveam radiator de ulei pe cand a ta Adi are conducta aia semicerc din poza pe care o am tot de la tine si am atasato pe la inceputul postului,nu sunt prevazute toate cu asa ceva mai ales benzinarele,le lipseste oil coler''.
la mine la 1.7t are intre filtrul de ulei si bloc o piesa prin care circula apa din sistemul de racire.
-
ok boss, la cele diesel nu ma pricep
-
Ala este racitorul de ulei de servodirectie, nu are legatura cu uleiul din motor. Este pur si simplu o serpentina care sa reziste la presiunea de la servo si sa atenueze pulsatiile de presiune, deformandu-se usor si insesizabil.
-
Frectie la picior de lemn!
-
Gusturile nu se discuta....
-
asa e bine?
-
modelul asta de janta nu prea se preteaza la culoarea neagra, dupa gustul meu.
-
multumesc,si recomand acasta bara stabilizatoare asa cum Adi mi-a recomadat-o mie si altor posesori ai seriei 440 si vor simiti difereta cu si fara aceasta bara pana si la franare.
Stii ce e culmea?... ca mai am o bara
-
am eu, fa o oferta
-
Bucsile de la brate duse.
-
pana acum pot spune ca este ok,masina nu se mi apleaca in viraje(exact cum mi-a spus Adi acum ceva timp) a devenit mai stabila si mai rigida nu mult,la franare nu mai tine doar in telescoape si ce mai are prin spate ,eci are si ea un rol acolo(nu ma mai baga in parbriz la frane puternice) intr-un cuvant era un element caruia i-am simtit lipsa.
Sa te bucuri de ea!
-
am eu bara stabilizatoare de turbo.
-
am mers relativ putin, din cauza ca masina era prea dura in combinatie cu amortizoarele.
-
Daca gasiti, puneti arcuri progresive:
-
Cred ca este vorba despre bara aceea atasata de axul spate prin doua bucsi apoi se continua la ambele capete cu bielete.
Daca gresesc, da-ti cu pietre
Aia este, insa este posibil ca nu toate modelele sa aiba asa ceva. Cele turbo au sigur.
-
@yknot
Fi mai specific un pic despre arcuri.
Adica le-am avut pe masina (arc+amortizor)si era prea rigida pentru gusturile mele actuale.... si le-am dat jos.
Acum zac intr-o cutie.
-
Eu mai am niste arcuri fata aftermarket sport rosii impreuna cu amortizoare... si alte arcuri stock.
-
Cred ca se refera la cel din spate de la cutie. Daca stau bine sa ma gandesc, mai am si eu tampoane de rezerva
-
Daca vitezometrul merge, atunci probabil ai un defect mecanic in mecanismul ceasului, vre-un pinion spart.
-
Incearca sa alimentezi separat pompa de benzina si verifica daca ai scanteie.
Probleme volvo 440 Nu porneste
in 440/460/480
Posted · Report post
Cel metalic.