yknot

Membru
  • Content count

    194
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by yknot


  1. Turbina are 2 rotoare pe axul ei, unul pe admisie si altul pe evacuare. Evacuarea antreneaza admisia. Dar daca partea de admisie pe care ai invartit-o pana la urma a fost blocata, este posibil ca acum sa se duca turbina de tot. Ai grija ca in multe cazuri turbina iti arunca uleiul pe evacuare si ramai fara.


  2. Ce le incurcati fratilor... Wastegate-ul este exact ca un bypass cum a mai zis cineva, si permite cresterea presiunii generate de turbina pana la un punct. "Supapa" aia ce se cheama wastegate este compusa din 2 parti: Prima parte clapeta din interiorul turbinei pe evacuare, actionata de a doua parte, tija de la actuator adica capsula aia cu furtun. La motoarele fara electronica este actionata de presiunea colectata din admisie, nu de vacuum. In timpul functionarii, daca presiunea din galeria de admisie nu a ajuns la limita setata de actuator+tija, clapeta din turbina trebuie sa fie perfect inchisa. Clapeta are un rol foarte important! Daca membrana este perforata, turbina va face presiune mai mare, fortand motorul si pe ea insasi.


  3. da,are oil coler pentru ca daca nu avea nu nu mai era prevazuta cu radiator de ulei,singura diferenta intre a mea si a ta este ca eu in furtunurile care ies din oil coler'' aveam radiator de ulei pe cand a ta Adi are conducta aia semicerc din poza pe care o am tot de la tine si am atasato pe la inceputul postului,nu sunt prevazute toate cu asa ceva mai ales benzinarele,le lipseste oil coler''.

    la mine la 1.7t are intre filtrul de ulei si bloc o piesa prin care circula apa din sistemul de racire.


  4. Ala este racitorul de ulei de servodirectie, nu are legatura cu uleiul din motor. Este pur si simplu o serpentina care sa reziste la presiunea de la servo si sa atenueze pulsatiile de presiune, deformandu-se usor si insesizabil.


  5. :thumbsup2: pana acum pot spune ca este ok,masina nu se mi apleaca in viraje(exact cum mi-a spus Adi acum ceva timp) a devenit mai stabila si mai rigida nu mult,la franare nu mai tine doar in telescoape si ce mai are prin spate ,eci are si ea un rol acolo(nu ma mai baga in parbriz la frane puternice) intr-un cuvant era un element caruia i-am simtit lipsa. ;)

    Sa te bucuri de ea!  ;)