Behu

Membru
  • Content count

    349
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Behu


  1. Buna ziua, 

    Donez 2 statii CB cu probleme.

    Cobra 19DX - folosita putin, posibil sa fie inca in garantie dar nu mai am factura. E muta. Nu caraie, nu baraie, nu se aude nimic in speaker. Pe display arata ca receptioneaza, ca transmite...

    Albrecht AE 4200R - nu am mai folosit-o de ceva vreme. Functioneaza dar cu intermitente - absolut ok o perioada, apoi catva timp nu functioneaza. Apoi isi revine fara interventii si iar functioneaza. Si tot asa.

    Daca sunt colegi care se pricep si le doresc fie pentru a le repara fie pentru piese, va rog sa dati un semn.

    Daca nu, se recicleaza.

    Va multumesc!

    Va doresc o seara frumoasa!

    20190414_182343.jpg


  2. Buna ziua, 

    Donez 2 statii CB cu probleme.

    Cobra 19DX - folosita putin, posibil sa fie inca in garantie dar nu mai am factura. E muta. Nu caraie, nu baraie, nu se aude nimic in speaker. Pe display arata ca receptioneaza, ca transmite...

    Albrecht AE 4200R - nu am mai folosit-o de ceva vreme. Functioneaza dar cu intermitente - absolut ok o perioada, apoi catva timp nu functioneaza. Apoi isi revine fara interventii si iar functioneaza. Si tot asa.

    Daca sunt colegi care se pricep si le doresc fie pentru a le repara fie pentru piese, va rog sa dati un semn.

    Daca nu, se recicleaza.

    Va multumesc!

    Va doresc o seara frumoasa!

    20190414_182343.jpg


  3. Buna ziua, 

    Donez 2 statii CB cu probleme.

    Cobra 19DX - folosita putin, posibil sa fie inca in garantie dar nu mai am factura. E muta. Nu caraie, nu baraie, nu se aude nimic in speaker. Pe display arata ca receptioneaza, ca transmite...

    Albrecht AE 4200R - nu am mai folosit-o de ceva vreme. Functioneaza dar cu intermitente - absolut ok o perioada, apoi catva timp nu functioneaza. Apoi isi revine fara interventii si iar functioneaza. Si tot asa.

    Daca sunt colegi care se pricep si le doresc fie pentru a le repara fie pentru piese, va rog sa dati un semn.

    Daca nu, se recicleaza.

    Va multumesc!

    Va doresc o seara frumoasa!

    20190414_182343.jpg


  4. Buna ziua!

    Donez 2 statii CB. 

    Albrecht AE4200R - nu am mai folosit-o de ceva vreme. Functioneaza dar cu intermitente - adica merge absolut ok o perioada nedeterminata, apoi brusc nu mai caraie, nu mai baraie, nu mai face ce trebuie sa faca. Dupa care isi revine fara vreo interventie. Si tot asa.

    Cobra 19DX - asta a fost folosita foarte putin.  De altfel, cred ca e inca in garantie dar nu ii gasesc factura. Pe display arata totul ok, arata cand receptioneaza, arata cand transmite dar e muta, in speaker nu se aude nimic.

    Daca sunt colegi care se pricep si doresc sa le verifice/repare si sa le reintroduca in circulatie sau sa le foloseasca pentru piese, va rog sa dati un semn. Daca nu, se recicleaza.

    Va doresc o zi buna!

    20190414_182343.jpg


  5. Buna ziua!

    Donez 2 statii CB. 

    Albrecht AE4200R - nu am mai folosit-o de ceva vreme. Functioneaza dar cu intermitente - adica merge absolut ok o perioada nedeterminata, apoi brusc nu mai caraie, nu mai baraie, nu mai face ce trebuie sa faca. Dupa care isi revine fara vreo interventie. Si tot asa.

    Cobra 19DX - asta a fost folosita foarte putin.  De altfel, cred ca e inca in garantie dar nu ii gasesc factura. Pe display arata totul ok, arata cand receptioneaza, arata cand transmite dar e muta, in speaker nu se aude nimic.

    Daca sunt colegi care se pricep si doresc sa le verifice/repare si sa le reintroduca in circulatie sau sa le foloseasca pentru piese, va rog sa dati un semn. Daca nu, se recicleaza.

    Va doresc o zi buna!

    20190414_182343.jpg


  6. Buna, 

    Ceva asemenator am patit si eu la o alta masina (motor VAG aspirat pe benzina 2.0 l, 116 cp, tot cu gpl). Pornea fara nicio problema, dar imediat se oprea. Ulterior, dupa cateva tentative ramanea pornit, dar nu usor turat cum face de obicei la rece. In reprezentanta mi-au inlocuit ceva senzor de temperatura. Explicatia lor a fost ca senzorul respectiv oferea catre calculator o temperatura eronata, mult mai mare decat cea reala, iar ca urmare a acestui fapt nu se facea amestecul corespunzator temperaturii respective. Eu nu sunt de meserie, nu am cunostinte tehnice. Cert e ca sensorul a fost ieftin (cativa zeci de lei) iar rezolvarea a fost prompta, masina si-a revenit imediat la normal.

    O seara frumoasa!


  7. In locul tatalui tau, nu ti-as lua masina. Mi se pare ca esti prea imatur, avantat, inconstient. Esti ingrijorat ca motorul e prea mic??? Te linisteste cineva care iti spune ca merge cu 190??? Serios? La 18 ani, incepator, la prima masina?

    Sunt sute de mii de oameni care au cumparat masina asta cu motorizarea asta, care le satisface nevoile de a se deplasa. Multi dintre ei cu familii. Pentru ei e suficient. Tu, la prima masina, esti ingrijorat ca nu o sa ii poti da talpa, sa faci liniute.

    Daca ai stii cati ca tine sau victime ale celor ce gandesc ca tine vin in garda facuti praf...

    Sper din tot sufletul ca nu vei deveni subiect de stiri. Sper sa nu te ranesti, dar si mai mult sper sa nu ranesti pe altii. 

    4 people like this

  8. Sunt de acord, nu trebuie sa te lasi. Trebuie sa stai pe capul lor sa iti rezolve problema sau sa-ti dea banii inapoi. In general, cand nu stiu ce sa faca, montatorii de GPL incearca sa te convinga ca de la ei e totul in regula, ca problema e de la masina/motor, nu de la instalatia lor, ca instalatia lor se calibreaza si copiaza functionarea motorului etc. si te trimit in alta parte. Poti incerca si la alte service-uri carr se ocupa cu instalatii gpl, poate gasesti pe cineva mai orientat.


  9. Salut.

    La masina mea care e pe GPL (alta marca, nu Volvo) am patit aceeasi chestie dupa ce am montat instalatia. Aveam aceleasi erori - random missfire, missfire pe nu stiu ce cilindru, amestec prea bogat/sarac - pe care nu le-am avut niciodata inainte de a monta instalatia. La fel mi s-a zis si mie - sonda lambda, am schimbat-o fara rezultat. Fise, bujii - la fel. Apoi bobina de inductie - tot degeaba. In final, nenea care a montat instalatia GPL a mesterit ceva cu scula lui electronica si a modificat ceva parametri la calculatorul instalatiei gpl si gata. S-a stins check-ul si nu s-a mai aprins. Decat cand pun contactul, desigur...

    Poate n-ar strica sa te asiguri ca nu e o problema ce tine de GPL inainte sa schimbi piese pe masina.


  10. Tot la o masina pe benzina, alta marca, am patit aceeasi chestie. Am mers ani de zile fara probleme cu Mobil. La o revizie mi-au pus Castrol, aceleasi specificatii. Nu i-am dat importanta, fiind vorba de reprezentanta marcii respective am zis ca stiu ei ce fac. Si tot in jur de 4000 km mai tarziu, in mers, mi s-a aprins becul de la ulei, pe care nu-l vazusem niciodata aprins in aproape 170.000 km. Am mers incetut pana la destinatie, iar dimineata urmatoare am fost socat sa vad ca nivelul era sub joja. Am dus masina in service,  nu aveam pierderi pe nicaieri. Am schimbat din nou uleiul.

     Am fost atent de atunci sa le spun sa nu-mi puna Castrol. Au pus Mobil sau Repsol de atunci incoace si nu s-a mai repetat patania.

    Nu stiu nimic de Liqui Moly, sau daca noi beneficiem de un Castrol diferit fata de altii, ideea e ca poti incerca sa schimbi marca de ulei, respectand norma desigur. Si e foarte posibil sa nu mai ai probleme.


  11. Martori in bord, nu. Mergea absolut ok, apoi se oprea din senin. Uneori repornea imediat, alteori dupa ceva vreme. Dupa ce pornea, merge iar absolut ok, pana se oprea iar. Facea chestia asta aleator.

    La tester nu mai stiu ce eroare avea, dar stiu ca mi-au citit valorile presiunii in rampa si alea erau aiurea. Din pacate nu tin minte mai multe detalii.


  12. In jur de 300 RON, pe original, cumparat de la Peugeot. GW 1920 era codul, daca tin bine minte, dar incearca sa confirmi informatia asta din ceva sursa sigura inainte sa-l comanzi.

    Sunt si variante mai ieftine, pe alti producatori.

    Manopera nu mai stiu cat a fost, dar in niciun caz nu a fost o suma semnificativa.

    N-ar strica totusi sa-i faci o diagnoza dedicata Volvo inainte sa scoti banii din buzunar.


  13. Al meu facea la fel. A fost senzorul de presiune in rampa. La vremea cand l-am cautat eu, la Volvo mi-au zis ca senzorul nu vine separat, ci doar impreuna cu rampa. Daca si acum e la fel, cumpara-l de la Peugeot/Citroen. 


  14. Ei, nu e cazul sa o iei asa dramatic... Nu e vina masinii ca nu au stiut aia ce sa faca si te-au lasat sa mergi cu ea pana ai infundat complet filtrul de particule...

    Ai doua variante...

    Filtru de particule nou, in Romania e in jur de 3500 RON pe original, plus ceva manopera. Nu stiu de ce e in Franta 3500 euro. Exista si variante after-market, in jur de 2000 RON.

    Anularea fizica si din soft a filtrului de particule. Daca e facuta de cineva care stie, rezolva problema definitiv. Nu stiu exact ce presupune asta din punct de vedere al inspectiilor/verificarilor periodice din Franta, daca masina le va mai trece sau nu. In Romania costa in jur de 1500-2000 RON.

    Decat sa le dai alora mii de euro sau sa casezi masina, daca tot zici ca alte probleme nu are, pune-o pe o platforma si adu-o in tara. O repari aici.