costa

Membru
  • Content count

    150
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by costa


  1. Pai nici daca le faci cu ale lor nu beneficiezi de service 2.0, cel putin nu la Exclusiv Constata!

    Am 3 revizii la ei si cu ce m-am ales de pe  lista  stufoasa Service 2.0, in tot acest timp (pt ca e mai simplu de enumerat):

    - un update de soft la deschidere hayon ( prima revizie in 2014)

    -un spalat exterior ( ultima revizie).

    Intentiile Volvo sunt frumoase, implementarea lor la nivel national e o problema. Pacat ca nu mai merge pagina web de reclamatii pe volvocars.com, dar e un nr de telefon acolo, imi voi face timp sa semnalez tot ce am de zis. Asta daca nu e praf in ochi si ala....

    Mai mult am fost avertizat ca folosirea consumabilelor Volvo din alta provenienta se face pe propriul risc si cu pierderea garantiei (pt care am platit 5700 lei pt 3ani).

    Experienta cu o masina frumoasa e oarecum stricata de "profesionalismul" dealerilor. Nu ca ar fi ei mai rai ca altii (nu am impus eu standardele lor, nu? eu le vreau respectate doar), ca mai am un Mini si la Bavaria Constata a fost mai rau.

    Poate nu sunt fericiti ca am cumparat masinile din alta parte, dar asta e....

     


  2. Acum 17 ore, maverick a spus:

    In mod normal ar trebui prinsa de garantia extinsa din ce stiu eu. Insa tu poti sa verifici cel mai bine deoarece scrie clar acolo ce cuprinde si ce nu. 

    Nu am in fata foaia de garantie, am avut discutia asta si cu ei, ce imi aduc aminte e ca am platit 5700 lei si am primit o foaie A4 cu un nr si cam atat. Mi s-a explicat ca numarul acela reprezinta extinderea garantiei. Am vb cu Dorian si mi-a zis ca as fi primit 4 foi A4 si cu conditiile, iar eu le-am semnat, se specifica acolo ca nu sunt incluse curelele pe garantia extinsa . E posibil si acest lucru, efectuasem niste lucrari la cerere si am primit mai multe documente atunci. In orice caz le am pe toate cand ajung acasa le voi verifica.

    Am cazut de acord sa platesc cei 550 lei kit-ul si sa ne "reglam" dupa, intrucat am nevoie de masina...

    Mi-a zis ceva de genul computerul zice cand tb schimbata cureaua in functie de VIN: la 2 sau 3 ani. Cert e ca nu am schimbat-o la 2 ani si s-a rupt cu o spatamana inaintea reviziei de 3 ani.


  3. Partea frumoasa: au sunat cei de la Exclusiv , cureaua de auxiliara nu e cuprinsa in garantie! Am urmat planul de service, toate reviziile facute la dealer, am platit si 5700 lei pe extensie garantie....pt ce?

    Oricum nu o las asa....


  4. Acum 14 ore, Bogdan G a spus:

    În loc sa zici mulțumesc pt ca nu a intrat peste distribuție și nu a distrus motorul te apuci sa dai mailuri la care sigur nu vei primi răspuns?

    Dacă citești pe forum am scris pe undeva ca recomand schimbarea auxiliarei la 45.ooo km . Nu de nebun am scris asta iar de rupt se rup la toate în 5 pistoane ce s-au pus pe Xc60 . Numai la 6 sau 4 pistoane nu sunt probleme .

    Sent from my SM-N920S using Tapatalk

    Pai de ce sa zic multumesc Bogdane? Consider absolut necesar sa atragi atentia cand ceva nu merge cum trebuie, fara aceste feed-back uri nimic nu se va schimba. De acord si ca sunt sanse mici sa se intample ceva , dar e un efort pe care sunt dispus sa-l fac.

    Dealerul (Exclusiv) , Volvo asistenta m-au sfatuit sa merg cu masina asa pana se opreste si apoi sa apelez la ei. Eu cred ca dc as fi urmat sfatul lor exact asta s-ar fi intamplat, distributia afectata si nici nu stiu sigur ca nu s-a intamplat, sotia a mers vreo 200-300 m cu masina in conditia aceasta.

    Oricum de retinut schimbul curelei la 45000 km, alaturi de schimbul ulei la cutia automata la max 60 000 km.

    1 person likes this

  5. La problema mea , a fost cureaua rupta  la alternator, masina are vreo 58000 km. Curios, credeam ca se rezolvase problema asta la  face-lift, cel putin asa m-au instiintat la achizitie cand am ridicat intrebarea. Cei de la Exclusiv mi-au zis sa vina sotia cu masina catre ei si dc se opreste vor trimite ei platforma. Nu mi-a sunat profesionist, daca ramanea printr-o intersectie, si toate intamplarile astea cu service-ul si Volvo asistenta contravin oarecum politicii promovate de Volvo, imaginea de marca preocupata de siguranta.

    Sau poate implementarea la nivel local e o problema, valorile marcii nu sunt respectate. Voi trimite o plangere la Volvo Suedia, iar ei ca de obicei ma vor redirectiona catre Forum Auto...dar nu ma pot abtine...

    Acum nu gaseau nici extinderea de garantie...sa vedem ce mai zic, au promis ca joi sau vineri e gata masina...

    Nu e un capat de tara cureaua asta, dar sunt dezamagit ca nu se gaseste o rezolvare...

    @Maverick: multumesc mult insa nu e nevoie de interventii,nu asa trebuie sa mearga lucrurile, eu am platit niste bani pt niste servicii cu un scop. La Exclusiv nu stiau nimic de prelungire volvo asistenta. Eram convins ca acest serviciu e valabil pe perioada garantiei...Am platit o firma de tractare, a vb sotia la telefon , masina sub 2000 kg, 150 lei, ii si explicase modelul. La final a solicitat 180 ca e SUV , sotia i-a aratat talonul, 1900 kg, i-a dat 150 lei si a solicitat bon. Bineinteles ca nu l-a primit...

    In fine, trebuie sa acceptam ca traim in Romania...

     


  6. De bine ce l-am laudat luna trecuta, azi sotia mi-a transmis un mesaj cu o fotografie (Black Friday la XC60) si ce sa faca, mesajul din bord:"eroare incarcare baterie, service urgent". Masina are 3 ani fix, aproape de 60000 km, D4 AWD, Aut, 215 CP (Polestar), garantie prelungita.

    Am sunat la Exclusiv CT, au recomandat tranportarea pe platforma. Am sunat la serviciul Volvo Asistenta, (pe care nu l-am folosit vreodata pe toata perioada cat a fost valid), au precizat ca a expirat serviciul acum 1 an si nu a fost prelungit la dealer si nu ne pot ajuta. Am solicitat contracost sa vina cineva, au mentionat ca nu functioneaza asa, masina trebuie sa nu fie functionala! Recomandarea dnei care a preluat apelul, a fost sa mearga catre service si daca se opreste sa sunam din nou!

    Ce se poate intampla daca ramane fara baterie in drumul catre service ( aprox 15 km)? Sistemele de siguranta ( franare, directie) vor fi functionale?

    I-am sugerat sa opreasca orice potential consumator (incalzire scaude, volan, radio, luminile etc) si sa incerce sa ajunga la service luni.

     

    0-02-05-cc493f938194f7c82e3224ffacd917a4d2a6833c3534ebcbc01883f74aa167ec_full.jpg


  7. La modelele mai vechi de 2015, daca ai senzor tb sa fie TPMS, iti poti da seama dupa ventil. Daca vezi o contrapiulita la exterior ( aceasta are rolul de a sustinere a senzorului TPMS montat in interiorul rotii pe janta) atunci ai , insa o poza cu ventilul tau ar ajuta. Daca nu ai....inseamna ca nu exista monitorizare presiune pneuri la masina ta.

    Eu nu am avut, desi masina esta cumva spre full option, sotia a facut pana, nu si-a dat seama decat prea tarziu si m-am ales cu o paguba de 850 lei un pneu. Putea si mai rau, o janta! Asa ca am cumparat senzori dupa Amazon (Redi 4A, parca) cu 35 usd bucata, i-am instalat la o vulcanizare ( la indicatiile mele) si am cumparat/instalat aplicatia TPMS de la dealer (100 lei) si ...voila: monitorizare presiune pneuri! Cu Amazon e complicat dc nu ai pe cineva in SUA.

    Ca sa fie treaba buna, am mai cumparat un set de senzori si pt jantele de iarna! Senzorii de care zic au functie de autoinvatare nu a fost necesara programarea lor. Volvo le vinde ca accesoriu la un pret cam mare si necesita programare la ei, insa verifica si la Midnight Caller, poate obtii un pret bun. Eu zic ca merita investitia , luand in considerare pagubele, ca in cazul meu.

    1 person likes this

  8. Eu am consum mai mic, dar stau in Mamaia Nord, media niciodata nu a sarit de 8.7 nici in sezon (dar pe computer, la inceput am verificat de plin la plin si nu mi-a dar o eroare semnificativa) si merg cam 50-60 km pe zi. Cel mai bine in jur de 8.0, dar cand nu conduce doamna, ea are cumva talpa mai grea! Motorina bag numai de la OMV, MAXX Motion. Nu zic ca e cea mai buna, dar nu mi-a creat probleme. Media vitezei pe la mine e daca imi aduc bine aminte pe la 34 km/h.

    Am aceasi motorizare, model decembrie 2013, facelift cu mentiunea ca a mea a fost D4 si am facut Polestar la nivel D5 (215 CP).


  9. As mai adauga la capitolul minusuri:

    -pt cei cu trapa: infundare canale drenaj si acumulat apa stalp dreapta fata si covoras pasager fata ( dar se poate intampla si la alte marci), recomandarea e ca la fiecare service sa mentionati curatarea canalelor de drenaj.

    Pe partea de service si la BMW e la fel, sotia are un MINI si am fost extrem de dezamagit de serviciile celor de la Bavaria, comparativ Exclusiv Constanta sunt mai profi. Preturile sunt mari in orice reprezentata, o revizie la ML 250D (an fabricatie 2014) la 90 000 km a fost 2300 RON. Stiu ca veti spune ca e alta clasa, insa acelasi motor e si pe GLK/GLC.

    Una peste alta, dupa 3 ani:

    -nu am probleme pe partea rupere curea distributie ( s-a facut un re-design spre sf lui 2013 la sistem)

    -nu am probleme la cutie ( dar ma apropii de 60000 km si voi schimba uleiul, cu speranta de a evita problemele)

    -la parbriz nu am avut infiltratii

    -sistemul audio s-a blocat si la mine de vreo 2 ori in 3 ani

    - placutele de frana au 50 000 km ( e posibil sa le schimb in decembrie totusi)

    - nu am avut probleme la hayon si l-am folosit anormal de mult!

    -service-ul oficial Volvo nu e nici mai rau si nici mai bun decat la celelalte marci de top ( BMW, Audi, Mercedes).

    -tinuta de drum/ manevrabilitatea nu e chiar cea mai de top/sportiva, dar pentru familisti asta nu conteaza.

    -la capitolul contra as pune si vizibilitatea prin parbrizul incalzit in conditii de ploaie, parca nu e cea mai buna

    -zgomotul la rulare peste 120 kmh e mai ridicat.

    -spatiul interior e ok, dar cred ca se poate si mai bine.

    Pro:

    -imi place masina ca design si ca asta m-a cucerit de cand am vazut prima poza, si pentru ca imi place am cumparat-o!

    -dotarile au preturi mai mici decat concurenta germana/britanica ( de recomandat cele care aduc un confort real: scaune cu memorie, volan incalzit, faruei adaptive cu xenon, pilot adaptiv cu functie franare, camera mers inapoi, navigatie),

    -scaunele sunt f bune, zau chiar simt o mare diferenta de confort ( primul lucru pe care il regret cand ma urc in Mini Cooper -ul sotiei, la fel si copiii, prima lor optiune e Volvo cand sunt intrebati cu ce masina vor sa mearga -cooperul e varianta 4 usi)

    - imi place cum suna motorul 2.4l, uniii chiar erau convinsi ca e pe benzina

    - consumul la mine e pe la 8.0-8.2 depinde de sezon si trafic ( stau in Mamaia Nord).

    - nu esti expus asa mult la furturi (cel putin in Constanta): oglinzi, embleme, capacele roti ( un prieten din Bucuresti a ramas fara oglinzi din prima zi la X5, din a 3-a luna fara emblema si capacelele la roti si le-a inlocuit singur preventiv in a doua zi cu unele Alpina din Autovit).

    - comfortul e bun.

    -sistemul Haldex pt utilizare urbana cred ca e ok, am facut cateva teste iarna pe zapada, foarte stabila (pneuri iarna Nokian SUV3), chiar si pe drum acoperit de gheata, atat timp cat se circula cu prudenta si nu se exagereaza.

    -sisteme de siguranta multe si cred eu utile, sa dea Domnul sa nu ai nevoie de ele, dar ..e bine de stiut ca exista.ele sunt prezente pe XC60 cu mult inainte competitorilor germani (care abia acum au ridicat standardele).

    -sistemul de navigatie ( de la modelele  sfarsit 2013  in sus) excelent ( updaturi gratuite, pe care le faci singur f simplu, harti pe baza HERE Maps, la BMW & Co costa 300 eur un update, poti trimite adresele de pe computer la masina)

    - sistemul audio relativ bun (cel Hi-Fi cred, nu stiu exact cum se numeste optiunea, a doua optiune nu am HK sau Dynaudio) , asta dc nu esti cumva audiofil ( e peste ce am vazut la alte marci)

    - si ultima care imi vine in minte:....nu mai retin daca am mentionat: chiar imi place cum arata masina asta!

    Concluzie: BIG LIKE XC60!

     

     


  10. salutare si bine ai venit,

    Ar tb sa citesti forumul mai intai si vei gasi destule informatii legate de intrebarile tale.

    Fara suparare, insa nu ar trebui deschis un topic nou de fiecare data cand cineva se gandeste la o achizitie, poate moderatorul forumului sa impuna niste reguli mai stricte cu privire la aceste aspecte.


  11. Acum 5 ore, TudorRus a spus:

    @costa sint momente în care am senzația ca în primele 2-3 secunde apas accelerația și mașina nu prea ia viteza, apoi dacă insist și o calc mai tare, începe sa simta si prinde viteza.

     

    Nu imi dau seama cati cai putere ai, in 2013 au fost modele cu motor D4 2.4 l AWD cu 163 si 181 CP. Eu am avut cu 181 si am facut update Polestar ( 1000 eur tva inclus) si am crescut la 215 CP. Oricare motorizare ai avea tot la 215 CP vei ajunge si tu dc optezi pt Polestar. Totusi la mersul in oras, nu prea pot spune ca s-a simtit o diferenta majora, mai ales in prima treapta pe care o consider cam lenta, insa repet e ok, copiii mei apreciaza asta!!! Insa acceleratia se imbunatateste simtitor la mersul in afara localitatii si cred ca ajuta f mult la depasiri. Sprintul 0-100 kmh ajunge la o valoare rezonabila, 8.3s fata de 10.5 s inainte de polestar.

    As recomanda Polestar ca fiind cei mai bine 1000 eur investiti la o motorizare D4 2.4 L AWD, dupa achizitia masinii.


  12. fara touch, doar sensus connected, touch se instaleaza suplimentar (ca accesoriu si costa 1000 eur).... eu trimit adresele de pe www.here.com, introduc VIN-ul masinii apoi dau share la internet via bluetooth si gasesc adresele in aplicatia "Send to Car" ( sper sa nu gresesc numele), de acolo ii dau store. Am trimis mai toate adresele importante pt mine, e f usor. De ce sa dai 1000 eur pe touch? mai bine ii dai pe polestar!

    1 person likes this

  13. Eu am navigatia pe baza Here Maps, downloadez un fisier de circa 17 gb pe un stick USB formatat fat32 si il bag in USB-ul masinii, instalarea dureaza cam 2 ore. Pana acum am facut 3 update-uri si nu am platit nimic,  nu mi s-au cerut parca date de identificare a masinii sau ale mele, dar nu mai retin exact.

    1 person likes this

  14. Strict vorbind de dilema ta, as lua in considerare modul in care vei dori sa exploatezi masina: Touareg e net superioara in off road si echipata corespunzator te poate duce in in varf de munte. Pt utilizare in oras cred ca e mai ok un XC60.

    Totusi lasand la o parte diferenta de bani ( pana in 5000 eur) e nesemnificativa, Touareg e din alta clasa comparativ cu XC60. Se poate gasi la pret bun modelul X Edition (masina de test drive), care are suspensii pneumatice, transmisia cu 8 rapoarte ZF, modul 4x4 permanent si f multe dotari (practic ii lipseste doar memoria la scaune), spatiul interior si portbagaj mai mare. Nici nu as lua alta echipare in consideratie la Touareg.

    Dezavantajele vor fi consumul mai ridicat ( prietenul meu, care are modelul anterior de Touareg, are consum 12l regim mixt, eu am la xc60 cam 8.5), impozit si asigurari mai scumpe, banuiesc ca intretinerea e tot pe acolo, mai putin update-ul la sistemul de navigatie ( la volvo e gratis si il faci tu la VW i-a cerut 800 eur la Cardinal Motors Constanta, de parca cumpara unul nou).

    Daca iti place xc60 faci ca mine alegi cu inima, de cand am vazut masina mi-a placut, am cumparat-o si nu imi pare rau, insa sunt convins ca Toureg e totusi un model superior in multe privinte si nu e o alegere rea deloc.


  15. Si mie mi-a lasat impresia ca plecarea de pe loc e cam lenta la XC60, dar m-am obisnuit cu ea. Am si un Mini Cooper si pleaca f rapid, dar nu zic ca e neaparat un avantaj fata de Volvo. La inceput , obisnuit fiind cu xc60, chiar ma enerva....insa banuiesc ca asa sunt setate cutiile la fiecare masina.

    Nu fac liniute si mi se pare OK pana la urma fiecare masina are caracterul ei....Eu tot un D4 AWD am, varianta facelift ( decembrie 2013), inca nu am experimentat socuri la cutie si sunt aproape de 50 000 km. Insa vara asta am in plan sa schimb uleiul preventiv,  ma suparat pretul de 1700 lei (ulei plus manopera) cerut la Primus in Constanta. Ma gandeam sa vb cu Bogdan G si sa trag o fuga pana la Bucuresti!


  16. Nu vorbesc din experienta pt ca am un model cu suspensie normala, insa am citit cateva review-ri si majoritatea condamnau suspensiile intarite pe varinta R-Design, pt ca nu aducea in schimb imbunatatire in performante ( stabilitatea in viraje fata de un model normal). Din cate am vazut si rotile au alte dimensini pt RDesign, cei drept cele Ixion sunt f frumoase...Cu siguranta insa suspensiile sunt mai rigide pe varianta RDesign! 136 cp mi se pare putin pt o masina de 1900 kg, dar daca nu cauti o masina rapida...


  17. Ma gandesc ca tb sa fie si un TV tuner ( hardware)...si probabil da, tb cuplat la antena, masina tb sa fie dotata din fabrica, nu am vazut pe lista de accesorii Volvo modulul pt DVBT.

    1 person likes this

  18. Masina e un model facelift decembrie 2013, avea 10900 km, pret 45500 eur ( 62700 pret de catalog)  modelul summum, culoarea jawa rich metallic, d4 awd , automata, 181 cp, am facut polestar 1000 eur si are acum 215 cp, ca dotari: navigatie, trapa panoramica, scaun sport cu memorie, incalzite, scaune spate incalzite, volan incalzit, parbriz incalzit, oglinzi cu efect antiorbire, portbagaj electric, asistent la pastrarea benzii, detectare pietoni si biciclisti cu functie franare, bliss, camera spate , senzori parcare fata spate, pilot automat cu functie franare si acclererare, msistem audio high performance. Am mai prelungit garantia cu 3 ani contra sumei de 5700 lei. 

    Consumul mediu acum 7.9 litri, regim oarecum mixt ( stau in afara orasului), mie imi place f mult masina....

    reviziile intre 1100 si 1500 ( al doilea an).

     

    1 person likes this

  19. XC 60 cumparat de la primus , masina de drive test, 45000 km, nu am intampinat nici o problema cu exceptia infiltratiei de apa pe la trapa datorita blocarii canalelor de drenaj. O consider o masina buna, recomandarea ar fi sa fie cumparata cu garantie valabila, macar pt liniste sufleteasca.....

    Tot XC60 as cumpara daca ar fi sa o iau de la capat....

    1 person likes this

  20. Foarte utila informatia cu neutral control, aceasta este o caracteristica generala a cutiilor automate sau doar la volvo? As mai dori informatii daca se paote si in situatia autoturismelor dotate cu cutii automate si sistemul start stop si anume dc apasarea pedalei de frana e suficinenta ( si corecta) in situatiile de asteptare la semafor.

    multumesc,

    p.s. Am intalnit un caz cu problema la cutia automata- smucitutiri la stop ( masina s a miscat in fata un pic desi era in drive si frana apasata- din ce povestea proprietarul) si la modelul volvo s60 motor   2.0l 163 cp an 2012