Claudiu T

Membru
  • Content count

    486
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Claudiu T


  1. Salut,

    Vin cu o rugaminte: Are cineva tester de Volvo sau cunoasteti un service bun unde as putea sa merg?

    Am o problema legata de un senzor la un S40 din 2011, 109 CP. Am schimbat recent un senzor de la EGR care s-a defectat, dar problema persista (adica simt ca imi taie motorina, consumul instant ramane constant cand accelerez, accelereaza lenes) cand este cald afara. Cand e temperatura placuta, nu are o problema. De aceea presupun ca poate e o problema la vreun senzor de temperatura. EGR-ul a fost verificat si era curat, doar acel senzor era defect. Am cautat erori pe un alt tester (dar care nu era de VV) si avea eroare la EGR inainte de schimbarea acelui senzor. Dupa schimbarea lui, nu a mai avut vreo eroare.

    Multumesc tare mult de ajutor!


  2. Buna ziua,

    Cred ca ar trebui verificat si alternatorul. Bateria este incarcata de catre alternator, iar daca acesta este defect, bateria se va descarca. Daca masina are sistem Stop/Start, atunci are un senzor pe baterie, iar la diagnoza se poate vedea tensiunea cu care alternatorul incarca atunci cand motorul este pornit. In mod normal, o valoare in jur de 14V tensiune data de alternator e ok. Ea poate varia in functie de temperatura ambientala si starea de incarcare a bateriei, dar nu foarte mult.

    Daca problema e doar la relanti, posibil sa incarce prost atunci cand turatia motorului e mica.

    Toate cele bune!

    Claudiu


  3. Salutare! :)

    Asa cum am postat si pe Facebook, dupa discutii avute cu cativa posesori de Volvo din zona, am dori sa organizam o intalnire Volvo in Timisoara pe data de 20 Noiembrie 2016 :)

    Locatia si ora urmeaza sa fie decise in functie de numarul de participanti si posibilitatile lor (In principiu orele 14-16 si ca si locatie, o parcare mai libera si mai maricica pentru a ne putea desfasura...la mall-uri e cam plin Duminica, dar o parcare de Lidl ar merge - luam si un suc/ceai si ceva de rontait de la ei ca sa fim clienti buni :D).

    Va asteptam cu drag pe toti cei care doriti sa participati, aduceti si prieteni cu Volvo care nu sunt pe Forum sau pe grup :)

    Seara faina va doresc!

    2 people like this

  4. Salutare!

    Din cate stiu eu, acel LED se poate schimba prin dezlipirea celui ars si lipirea altuia bun in loc...acum sa iti spun ce tip de led e (parametrii electrici, culoare etc.), nu stiu...poate te ajuta alti colegi care stiu mai bine.

    Ca sa il schimbi trebuie sa scoti tot cluster-ul afara si sa desfaci...


  5. Kinetic-ul meu are si senzor ploaie, computer bord etc... :))

    Dar V50 asta din anunt are si dotari inventate de pe la alte marci ca nu imi dau seama daca Volvo pune Servitronic city go si de unde a inventat vanzatorul chestia asta :))

    Cel mai bine e sa studiezi mult inainte de a lua o masina 2nd sau 3rd sau 4th hand (recomand maxim 2nd, poate 3rd daca stii proprietarii anteriori si esti multumit de ei).

    Mai cauta si pe forum, sunt oameni care mai vand fiindca vor sa treaca la ceva mai mare, sau cauta masini vandute de reprezentante cu istoric intreg si revizii facute cat de cat ok. Depinde mult si ce buget ai :D


  6. Schimbat distributie+pompa apa+lichid racire, ulei, filtre, capac culbutori cu filtru epurator, furtun admisie turbina.

    Multumesc MC pentru piese :D

    M-am dat o tura cu ea un pic prin oras si apoi pe centura si nu mai e asa zgomotos motorul, si-a revenit la viata, in sfarsit trage ca inainte :D Sper sa nu mai apara probleme in viitor :D

    PS: uleiul e negru la loc dupa 20 km :))


  7. La navi ii poti face doar update cu o versiune mai noua de harti.

    Daca vrei chestii mai avansate (camera in spate, IGO sau mai stiu eu ce sistem de navigatie) ceva de la Bluepower care se pune in locul radio-cd-ului daca nu ma insel, cred ca e cineva pe aici care are, sau cel putin am vazut pe grupul de Volvo Europa...dar nu prea merita chinul si banii sa faci update-uri pe Volvo, e cam durere de cap...e bine sa iti iei de la inceput ceva care sa aiba tot ce trebuie, upgrade-urile sunt foarte dificil/costisitor de facut.

    @Bogdan G ma poti ajuta si pe mine te rog sa imi spui ce folosesti ca sa afli dotarile (eu am incercat online fara succes pe carfax si AutoCheck), sau daca nu vrei sa iti fur secretul, ma poti ajuta si pe mine cu o lista pentru YV1MS76F2B2537177, sunt curios de niste chestii care sunt mai putin vizibile sau tangibile la o simpla privire asupra masinii :D Multumesc frumos!


  8. Idem si la mine, la motorina asta jegoasa cred ca trebuie schimbat filtrul mult mai des la noi...eu o sa incerc sa il schimb cam la 20-25k km sau un an jumate, daca merg prin oras ca acum, poate si mai repede. Mi-a intrat in limp mode cand acceleram, noroc ca nu eram in vreo depasire sau ceva, ca pur si simplu m-a lasat in marginea drumului...dupa ce am pornit-o nu a mai facut figuri, dar nici nu am mai turat-o peste 3000 (ca atunci la 3000 am ajuns si a dat in nas) pana nu am schimbat filtrul. Peste o luna urmeaza revizia, pun si filtru nou ca asta are deja un an jumate si in jur de 20k-23k km.


  9. Iron, scoate dpf-ul ala :)) Si ai sa scapi de toate mesajele :)) Cred ca te streseaza rau de tot ca vad ca iti face probleme de cand ai luat masina. La un moment dat oricum pica si trebuie sa il schimbi sau sa il scoti.

    Si daca mergi cu masina prin oras, e moarte curata pentru ea, mai ales cu DPF aproape infundat...