quick

Membru
  • Content count

    38
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by quick


  1. Salutare,

    Faza ciudata. In timp ce masina este in mers, pe liber, incepe se varieze turatia. Scade pana la 500, revine la 1000, scade din nou, revine, tot asa. Nu se intampla daca masina este in viteza.

    Cu cat este viteaza mai mare cu atat se observa mai bine. In viteaza a patra mi s-a intamplat chiar sa mi se opreasca motorul de vreo 2-3 ori.

    M-am gandit initial ca ar fi de vina calitatea benzinei, dar poate e altceva mai serios. Pareri?


  2. Salutare,

    Sunt cam "blocat" in Constanta. Masina pierde antigelul in mers. Merg 10 minute si recipientul e aproape gol. Cred ca s-a rupt vreun furtunas ceva. Imi puteti recomanda un service pe aici? Ma gandesc sa fac si o revizie ca tot e timpul. Ce stiti despre exclusiv auto?

     


  3. Acum 22 ore, Dinoco a spus:

     

    Hello,

    In manual nu gasesti decat modul de a le monta.

    Nu ofera aceasi protectie ca folia(5%) dar sunt bune.

    Opreste destul de mult soarele iar cel mic poata sta fara probleme la tableta (inainte nu putea).

    Per total sunt ok atat din punct de vedere estetic cat si eficient.

    Iarna le dau jos pentru ca nu circula bine aerul si raman geamurile aburite.

    Bafta

    Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

    Am uitat sa intreb, din ce material sunt? Nu-mi dau seama exact din poze.


  4. Acum 17 ore, ironman a spus:

    As fi si eu interesat, dar pt V50, deci in principiu doar pt usi. De unde le iei?

    Cred ca asta cauti:

    http://accessories.volvocars.com/en-ro/V50/Accessories/Document/VCC-449462/2009

    Din ce vad eu sunt separate.

    Rear doors (supplied in pairs)

    Part. No.    
    31399207   Installation Instruction

    Load compartment (kit of three shades)

    Part. No.    
    31399208   Installation Instruction

    Vorbeste cu MC.

     


  5. La 6/22/2016 at 4:22 PM, Claudiu T a spus:

    Salut :)

    Apai 0w e subtire tare, deci unge mai bine la rece si se incalzeste mai rapid decat 5w. Recomandarile sunt tot alea, nu se schimba pentru ca asa a fost conceput motorul sa mearga. Depinde acum cum mergi tu si de mediul in care isi face masina kilometrii, dar la noi in Romania eu consider ca 5w-30 e suficient, mai ales pentru un motor care nu a atins inca 250k km.

    Are sens ce spui.

    Iti multumes pentru raspuns:)

    1 person likes this

  6. Va multumesc pentru raspunsuri.

    Dupa cum a spus si MC, ma intereseaza sa filtreze razele UV.

    Faptul ca tine umbra nu implica neaparat ca ofera protectie UV, vezi exemplul unelor umbrele de plaja.

    Din ce am citit razele UV-B sunt sunt in foarte mare proportie filtrate de geamuri dar cele UV-A trec prin geam.

    Parbrizurile in general ofera si protectie UV-A dar celelalte geamuri nu.

    BIneinteles, pentru a fi afectat e nevoie de o expunere indelungata.

    Sincer speram sa gasesc informatii mai detaliate legate de un asemnea produs.

     


  7. Salutare,

    M-am hotarat sa cumpar un set de perdele, in special pentru a il proteja pe cel mic.

    http://accessories.volvocars.com/en-ro/S40(04-)/Accessories/Document/VCC-449462/2009

    Am ales aceasta varianta deoarece nu sunt un fan al foliei.

    Nu am gasit insa pe nicaieri detalii legate de factorul de protectie UV al acestor perdele.

    Mai are cineva perdele de acest fel? In caz ca da, au cumva un manual ceva care sa contina specificatii referitoare la UPF?

     


  8. Salutare,

    De ceva timp aud un tacanit/ticait la motor. Mentionez ca este discret, trebuie sa ciulesti putin urechile ca sa il poti auzi. De asemenea am observat ca se aude numai cand sunt in viteza, fie ca accelerez sau nu. Atunci cand las masina pe liber nu se mai aude.

    Aveti vreo sugestie?

    Va multumesc.

     


  9. Cum vi se pare?

    Ca sa fiu mai specific a doua generatie (aprox 2006-2008), 1.5 benzina.

    Intretinere, disponibilitate/pret piese (ma gandesc mai mult la aftermarket), probleme frecvente, etc.

    Ati avut experiente cu aceasta masina?


  10. Consumul e maricel in oras, depinde si cum o conduci. Mie de exemplu in traficul din Bucuresti, bara la bara (viteze inferioare, turatie mare) cu AC, imi ia 12-13. Asta fiind consumul afisat de catre computerul de bord. Real poate fi si mai mare. Inca nu am calculat consumul real, avand masina de putina vreme.

    Exista un topic stufos pe tema consumului, unde au postat si unii oameni cu aceeasi motorizare:

    Am facut vreo 2 drumuri pana in Constanta, am avut consum cam de 8-9, condus normal.

    Nu am incarcat pana acum masina sanatos, nu a fost nevoie, stand numai 2-3 zile.

    Puterea nu este nicidecum fantastica dar este un motor decent, echilibrat din punctul meu de vedere.

    Tine foarte mult de perspectiva personala, fiecare fiind obisnuit cu un anumit stil de condus.

    Sfatul meu este sa incerci sa faci un test drive ca sa-ti dai seama mai bine despre ce este vorba. Cred ca numai asa te vei lamuri cu adevarat.


  11. Nu, nu am trecut nimic pe talon la rubrica "instrainat catre".

    Citisem ca politistul iti poate cere actul de dobandire in cazul in care masina nu este pe numele tau, iar daca vede ca nu este inmatriculata dupa achizitie, iti ridica talonul, iti da si o amenda usturatoare, etc.

    Sa inteleg ca exista o oarecare flexibilitate din partea politistului in astfel de cazuri, avand de partea mea dovada bunei intentii:)

    Va multumesc pentru raspunsuri.


  12. Salutare,

    Nu am stiu unde sa incadrez acest topic.

    In caz ca era o sectiune dedicata pentru asa ceva imi cer scuze.

    Problema mea este urmatoarea:

    Am cumparat o masina inmatriculata in Romania, taxa de poluare platita si nerecuperata, toate bune si frumoase.

    Am urmat pasii normali de inmatriculare, in sensul ca am fost la directia financiara, am trecut-o pe numele meu, am fost la la RAR pentru atestare, etc.

    Singura greseala pe care am facut-o a fost ca m-am prezentat cam tarziu la ANAF in vederea obtinerii dovezii ca taxa de timbru a fost platita si nu a fost recuperata.

    Am depus acolo cererea, chitanta ca a fost platita, ma asteptam ca totul sa dureze in cel mai rau caz cateva zile maxim, dar surpiza, m-au programat pentru a ridica acea dovada peste 14 zile.

    Problema este ca daca astept cele 14 zile ies din perioada de 30 de zile pe care le am la dispozitie pentru inmatriculare, dovada de la ANAF fiindu-mi necesara la politie.

    Nu ar trebui sa circul cu masina in intervalul expirarii celor 30 de zile si momentul inmatricularii la politie, corect?

    M-am dus si la Politie, la inmatriculari si am intrebat pe cineva de acolo despre acest lucru si mi-a spus ca pot sa circul cu masina in acest interval fara problema, insa nu am incredere in raspunsul primit.

    Mi se pare ciudata situatia, de aceea m-am gandit sa va cer si voua punctul de vedere, poate v-ati lovit de aceeasi problema.