Salutare colegi, Poveste incepe in felul urmator: Saptamana trecuta dupa 3 zile in care nu am folosit masina decid sa o pornesc ptr a reincarca cat de cat bateria. Bun,masina porneste ok,o las 10-15 minute,totul in regula. A 2 a zi dupa o noapte friguroasa cu -11 grade ,dimineata inainte de munca ma duc hotarat sa pornesc din nou masina cu intentia de a tine bateria in viata. Masina porneste,urca turometrul in 1000 de ture, sta cateva secunde dupa care motorul moare.Incerc sa o pornesc din nou,surpriza,nu mai vroia nici de nebuna sa porneasca,am zis e clar bateria...rog un coleg sa vina cu cabluri sa-mi dea curent. Punem cabluri si reusim sa o pornim,am zis ca bateria e moarta. Am reusit sa merg cu ea pe 31 decembrie si 1 ianuarie chiar si la un drum lung in care am crezut ca bateria s-a incarcat cat de cat. De pe 2 ianuarie pana pe 4 ianuarie iar a stationat fara sa o pornesc,cand dau sa o pornesc la fel de moarta ca la inceput,nu pornea deloc. Renunt la gandul ca poate isi revine bateria si ma duc sa iau una noua,o schimb cu cea veche si SURPRIZA masina nu mai porneste. Bateria este pusa in regula,totul actioneaza ok,am uitat sa specific,la fel ca si prima data cand nu a mai pornit ramane martorul ABS pornit. Am chemat maine un mecanic sa se uite la ea insa am rugamintea daca puteti ajuta cu ceva sfaturi ptr a aduna cat mai multe pareri,ar putea fi injectoarele,ar putea fi bujiile,ar putea fi altceva? Multumesc de ajutor.