Kronborg

Membru
  • Content count

    178
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Kronborg


  1. On 1/30/2018 at 1:40 PM, ionutmark said:

    cablurile metalice de actionare a selectoarelor de pe C.V.

    Asta e problema. O am și eu. Am înțeles că face parte din categoria ”așa face toate” și e ceva cunoscut la S40.

    La fel ca și voi (cu toate că în carte scrie garanție pe viață), am făcut schimbul de ulei crezând că problema se rezolvă. Am umblat și la cablurile de la timonerie, dar nimic.

    Până la urmă am aflat că acele cabluri metalice slăbesc în timp și nu își mai fac treaba la fel de eficient, de aici și disconfortul.

    Ceea ce nu am reușit să înțeleg, este de ce se simte mai mult la frig? Vara aproape că e altă CV :))


  2. Că tot vorbeați bujii și faptul că nu dau pe test când sunt arse: la mine la 1.6 s-a aprins o alertă în bord (System engine performance) pe la început de decembrie, chiar dacă nu s-a manifestat în niciun fel - motorul mergând la fel de bine.

    Pe VIDA vezi eroarea, dar nu apare vreo indicație precisă dacă e vorba de bujii arse sau releu dus. Așa că trebuie să le măsori. Dacă nu e nici de acolo, treci la releu.

    Ciudat e că cel puțin la 1.6 (nu știu dacă și la 2.0) mesajul apare în bord doar când sunt arse toate 4, altfel nu.

    1 person likes this

  3. On 11/7/2017 at 6:53 PM, Gabriel1983 said:

    Între timp , sa va mai delectați , încă un video, imediat după ulei si filtru nou.  Eu zic ca vine de la vreun lanț ( culbutori?) in dreptul cilindrului 2 de la st la dr cum te uiti la motor. 

    Masina are km reali . (Am unele facturi in olandeza . De Ex AC  unit costa vreo 800 EUR si a picat la vreo 85000 km ... )asta o sa se dovedească maine la Volvo cred cand voi afla vrând nevrând cat costa un motor de le Volvo , asa fac ăștia ca sa scape de tine ... iti spun cat costa motorul si iti garantează ca ti-au rezolvat problema.... are si logica.. capitalista.. cel mai greu cred ca e sa-si dea seama de si cum ca sa nu schimbe apoi sa revină problema . De Ex mie mi se pare f normal cand schimbi toate injectoarele sa verifici si pompa de înaltă presiune sau chiar sa o înlocuiești... in fine sunt terminat cu rahatu asta de masina . Cealaltă e mai simpla .. EUR 3 cureți agr si merge încă 20000 fara mari probleme 

     

     

    Salut Gabriel,

    Țăcănitul acesta metalic l-am avut și eu recent la motor (2009, 1.6D).

    Zgomotul venea de la lanț + întinzător distribuție. Odată schimbate, nu s-a mai auzit nimic.

    Gândindu-mă serios, ți-aș recomanda schimbarea distribuției cu totul ca să scapi de orice bătaie de cap.

    Succes

     


  4. On 11/7/2017 at 6:53 PM, Gabriel1983 said:

    Între timp , sa va mai delectați , încă un video, imediat după ulei si filtru nou.  Eu zic ca vine de la vreun lanț ( culbutori?) in dreptul cilindrului 2 de la st la dr cum te uiti la motor. 

    Masina are km reali . (Am unele facturi in olandeza . De Ex AC  unit costa vreo 800 EUR si a picat la vreo 85000 km ... )asta o sa se dovedească maine la Volvo cred cand voi afla vrând nevrând cat costa un motor de le Volvo , asa fac ăștia ca sa scape de tine ... iti spun cat costa motorul si iti garantează ca ti-au rezolvat problema.... are si logica.. capitalista.. cel mai greu cred ca e sa-si dea seama de si cum ca sa nu schimbe apoi sa revină problema . De Ex mie mi se pare f normal cand schimbi toate injectoarele sa verifici si pompa de înaltă presiune sau chiar sa o înlocuiești... in fine sunt terminat cu rahatu asta de masina . Cealaltă e mai simpla .. EUR 3 cureți agr si merge încă 20000 fara mari probleme 

     

     

    Salut Gabriel,

    Țăcănitul acesta metalic l-am avut și eu recent la motor (2009, 1.6D).

    Zgomotul venea de la lanț + întinzător distribuție. Odată schimbate, nu s-a mai auzit nimic.

    Gândindu-mă serios, ți-aș recomanda schimbarea distribuției cu totul ca să scapi de orice bătaie de cap.

    Succes

     


  5. On 5/24/2017 at 6:26 AM, alin89 said:

    Curiozitate:

    Credeti ca va reusi Volvo sa-si indeplineasca promisiunea referitoare la faptul ca din 2020 nimeni nu va mai muri sau va suferi rani grave intr-un Volvo nou ?

    Uite, am dat peste un video care este un foarte bun exemplu. Un spaniol, care conducea un Volvo, are un accident cu un camion care se răstoarnă peste ei. Și nimeni nu este rănit.

     

     


  6. On 5/24/2017 at 6:26 AM, alin89 said:

    Curiozitate:

    Credeti ca va reusi Volvo sa-si indeplineasca promisiunea referitoare la faptul ca din 2020 nimeni nu va mai muri sau va suferi rani grave intr-un Volvo nou ?

    Uite, am dat peste un video care este un foarte bun exemplu. Un spaniol, care conducea un Volvo, are un accident cu un camion care se răstoarnă peste ei. Și nimeni nu este rănit.

     

     

    1 person likes this

  7. 20 hours ago, Xwinner said:

    Multumesc pentru topicul cu instructiunile, dar eu sincer chiar nu prea sunt cu mecanica (stiu ca pentru voi e simplu, dar inagineaza.ti ca azi mi.a luat jumatate de ora sa schimb un bec de pe faza scurta, plus o vizita pe la magazinul de piese auto sa schimb becul deoarece nu era cel care imi trebuia). 

    Eu intreb daca se merita sa umblu la sistemul audio original, si daca da, cam cu ce l.as putea inlocui. 

    Salut,

    Îți zic din proprie experiență că merită. Caută VDASH Hungary pe Facebook, ia legătura cu cei de acolo, și spune-le ce ai vrea ca să îți facă o estimare de preț.

    Posibil să îți ia ceva manoperă mai scumpă la C30 pentru că spațiu de lucru este mai greu accesibil, ceea ce presupune mai mult timp petrecut pentru demontare interior, montare cablaj, schimb difuzoare, remontare interior, etc.

    Un neajuns ar fi faptul că dacă insiști pe volum maaaaaare, încep plasticele să-ți joace prin mașină.

    În altă ordine de idei, dacă ești hotărât, go for it.

    2 people like this

  8. 14 hours ago, Hopirla007 said:

    Va rog spuneti-mi care este parerea voastra despre aceasta masina & echipare

    Salut. Îți zic atât: ia-o!

    Cum zicea și Mișu, mașina e fiță, și nu găsești multe asemenea.

    Succes și te așteptăm să te fălești cu ea în fiecare vineri seară, la întâlnire.

    1 person likes this

  9. 23 hours ago, ironman said:

    De la ce s-ar putea zgudui masina la pornirea si oprirea motorului?

     

    2 hours ago, maverick said:

    Salut, 

    Poate de la suportii motorului? 

    Aș adăuga aici și volanta. Nu știu dacă se aplică și la tine, că ai automată, dar știu că poate fi o cauză - pe lângă suporții de motor cum bine zice Mav.

    1 person likes this