vciorici

Membru
  • Content count

    28
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by vciorici


  1. am vrut sa cumpar si eu azi minunatul ulei 2T. mi s-a oferit liqui molly de 2 feluri, Sintetic si Semisintetic. Ambele aveau norma JASO FC? de care sa aleg. am mai gasit si ELF cu norma JASO FD. toate la un litru. de care imi recomandati?


  2. Salut, dupa ce am skimbat usiledin stanga, deoarece un biker mi le lovise, am oproblema. Cand ridic geamul de sofer in regim automat, in momentul cand ajunge sus, vede parca un obstacol si coboara inapoi cam 1-2cm. Acum pot sal ridic doar in regim normal, adica sa nu apas de tot butonul de la geam, si incet ridic pana e sus-sus. De asemenea am obserat ca cand e coborat jos se mai observa 1 cm de geam, pe cand la pasager coboara de tot. Sa fie problema electrica sau mecanica. Atrag atentia ca am skimbat usa fara sa pun in ea ridicatorul meu de geam, deoarece la servis lea fost lene ca cica se scoate greu, eprins cu nituri etc. Usa veche o mai am u tot cu mecanism. Ce credeti? Elctrica sau mesteri slabi


  3. deci daca va uitati se poate vedea ca undeva in dreapta filtrului de ulei (cred ca e filtru de ulei) chiar in spatele chestiunii rosii de verificat uleiul, se pare ca de acolo apare motorina. in poza 8796 si 8797 se poate vedea cum e ceva uleios si miroase a motorina pe blocul motor si pe furtunurile de metal. in 8807 se vede pe furtunul gros cum sa prelins ceva motorina


  4. Se simte un miros puternic de motorina de sub capota, blocul motorului este umed de motorina, si e scurasa asa in jos pe bloc. Daca ma uit atent parca se scurge ceva motorina undeva in spatele chestiei cu care masori nivelul uleiului in motor. e o chestie de la care pleaca doua furtunuri unu deasupra motorului unul undeva in dreapta motorului (daca te uiti din fata masinii). sub masina nu se vad parca urme de motorina dupa ce stattioneaza. ce sa fie oare??


  5. ziceti voi ce ziceti, da DSTC nici pute pe langa DSC de la precedentul meu BMW E39 525d, 2002. aia da sistem. chiar daca masina e cu tractiune doar pe spate, putea sa intru ca idiotu in curba pe zapada sau gheata, si masina de abia un pic fugea cu fundul. pe cand la dragutul meu XC90, incepi sa umbli ca pishatul boului in toate partile. mi s epare un sistem foarte lent, care se porneste f tarziu cand deja e prea tarziu.


  6. mdea. ei da macar bine ca aflu de asta la inceputul iernii si nu la sfarsitul ei. observasem eu ca parca nui chiar asa cald in masina la cca 30-45 minute de la ora fixata la timer. eu credeam ca aia e ora de pornire a lui. si fixam cu 30-45min inainte de ora cand urcam in masinutza.


  7. Salutare, zilele trecute am avut de 2 ori o situatie. La intrarea in intersectie si schimbarea directiei la 90grade, brusc pe 1-2 secunde sa blocat parca volanul, de am crezut ca nu ma incadrez, a aparut pentru scurt timp o eroare de genul electric sistem enfoldeng, si sa aprins si becul rosu cu semn de acumulator. peste 1-2 sec toate astea au disparut, volanul a inceput sa se roteasca usor.

    tot in aceleasi zile am auzit la accelerare brusca acel scartiit, fluierat parca al unei curele?

    ce ar putea fi??

    vremea era ploioasa, banuiesc ca so fi udat cureaua la generator, clima servodirectie, insa mam uitat sub capota si parca era tot ok toate se roteau!!


  8. vinovat a fost recunoscut microbusul. desigur doar dupa ce bikerul a skimbat declaratia la dosar, deoarece in prima bikerul chiar recunostea vinovatia. din fericire eu am ambele declaratii si e interesant cum poti fi fraierit dupa accident. oricum pe mine nu prea ma interesat cinei vinovat si nu am facut nimic ca sa stabilim ADEVARUL. real insa desigur ca bikerul era vinovat, deoarece busul era deja antrenat in skimbarea directiei, si in acel moment a fost depasit de biker.