sizan

Membru
  • Content count

    274
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by sizan


  1. salut, 

    masina este un S40 2.0D, 136cp.

    problema se manifesta asa:

    dupa un mers mai sportiv ( turatii mari ),  accelerari bruste/stop, masina intra in protectie, merge ca si cum turbo nu mai intra deloc.

    in general, dupa ce scot contactul, merge ok la inceput, iar apoi problema apare din nou.

    sunt zile in care merge masina perfect, si nu apare niciun simptom, merge "ca unsa" indiferent cat trag de ea si in ce fel.

     

    erorile pe care le-am primit sunt:

    prima data: ecm-0299 turbo control pressure too low

    a doua oara :

    ecm-0299 turbo control pressure too low

    ecm-02263 - turbo control faulty signal

    inspectat, nu e iesit nici un fturun de vacuum, toate par ok.

    am mai schimbat pana acum electrovalva dinspre turbina, si face la fel.

     

    urmeaza sa inlocuiesc toate furtunele de vacuum, doar ca sa fiu sigur ca am exclus si partea asta.

    intrebare: sunt 2 electrovalve : sunt identice ? citisem ca ar fi diferite. daca asa este, inseamna ca nu sunt interschimbabile? are cineva codul pentru fiecare in parte?

    posibil sa fie o problema cu mufa/cablurile care alimenteaza eletrovalva dinspre turbo ? am inspectat vizual, pare totul ok.

    ce altceva as putea sa mai fac? sa verific? pe vida, ce valori sa citesc, care m-ar ajuta la identificarea problemei ?

     

    Orice idee aici este binevenita si apreciata!

     

    Multumesc!

     

     

     

     

     

     

     

     


  2. salut, 

    situatia se manifesta in felul urmator:

     

    daca dau temperatura sub 20 grade, aerul iese si prin fantele mediane. daca setez temperatura peste 20 grade, aerul iese pe sus ( parbriz ) si jos (picioare ) 

    ( a existat o situatie si in care pe partea soferului dadea cald,insa la pasager rece, dupa o calibrare si-a revenit )

    asta in conditia in care este setata pe auto. ca o paranteza, nu imi merge butonul ( nu se activeaza ) de pe partea mediana / daca setez sus-parbriz merge, la fel si jos-picioare.

     

    la calibrare, imi da totul ok ( cand calibreaza si trece prin toate starile iese aer peste tot, sus/median/jos

     

    ceva idei ? care dintre motorase trebuie inlocuit? 

     

     

    va multumesc!

     


  3. Salut, 
    Se da urmatoarea situatie. Volvo S40, cu incalzire auxiliara D5WS. 
    Au fost schimbate, bujie, senzor flacara, sita bujie, motoras ) si evident curatat ).
    insa ba primesc eroare pe pompa de apa, ba pe bujie, ba pe ventilator ( faulty configuration ), ba pe senzorul de flacara.
    ciudat este da, daca le pornesc din vida manual, (pompa motorina, ventilator si pompa apa ) ele merg.
    are cineva vreo idee?
    multumesc!


  4. Salut, 

    Am urmatoarea "problema": se da un S40 2007 2.0D. In toamna, din cauza ca volanta era pe duca, am schimbat volanta + ambreiaj ( Sachs, parca ) + rulment FTE.

    Aerisit de nenumarate ori ambreiajul, la un moment dat am schimbat si lichidul de frana, si atunci s-a aerisit iarasi totul, insa imi intra greu in marşarier. Inainte de schimbat volanta&co, nu am avut aceasta problema.

    de atunci am mai schimbat odata uleiul in cutie, insa nu am sesizat nici o schimbare in bine.

     

    am observat daca o pun in viteza 1-a,  apoi in marşarier, parca intra mai usor.

     

    any ideas? hints ?

    multumesc!

     


  5. La XC90-ul (2007) meu, nu e asa. Prizele din masina, cea din fata si spate nu sunt alimentate decat atunci cand contactul este pus. Priza din portbagaj, este insa, alimentata permanent.

    1 person likes this

  6. Am schimbat si eu intr-un final, bateria pe S40. A fost o varta blue (low quality, parerea mea), si am pus varta silver synamic 85AH 585200080 F18, sa vedem cum e cu asta.

     

    Ca idee, acum porneste mult mai bine, si pot sa programez si heaterul :D ( inainte imi zicea ca nu porneste ca battery low )

     

    o alta chestie care am mai observat-o de cand am schimbat bateria, e faptul ca nu mai am probleme cu senzorii de parcare spate, ( inainte cand mergeau, cand nu mergeau, fara sa imi apara eroare in bord legat de asta, ca si atunci cand am avut un senzor defect )

    2 people like this

  7. Atentie la ce baterie vei lua, pe S40 am o varta blue si e o porcarie, urmeaza sa o schimb ( asa am cumparat-o ). Pe XC90, am avut volvo OEM, m-a tinut aproape 10 ani, si imi pleca la prima cheie indiferent de temperatura de afara:), asa ca am pus tot OE.

    1 person likes this

  8. Imprumuta si tu o baterie de la cineva pentru 20 de minute sa vezi daca porneste cu aia.

     

    Si eu am avut probleme cu bateria, am ramas fara curent, si imi apareau pe display mesaje legate de ABS, anti-skid si alte cele. Dupa ce am incarcat-o si a pornit masina, la urmatoare pornire au disparut.

    Eventual pune un tester dedicat pe masina, si vezi atunci mai exact ce si cum se intampla. ( sa nu ai probleme cu alternatorul, etc ).

     

    Sa ne ti la curent cu rezolvarea!

     

    Spor!

     

     

    1 person likes this