-
Content count
33 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by Evrens
-
-
Acum 15 minute, Evrens a spus:Buna ziua. Astăzi mi s-a aprins martorul ABS. Ca si simptome, a mers motorul sacadat ca si cum ar merge in trei. Am accelerat usor, usor dupa care și-a revenit, dar mi s-a aprins martorul ABS in bord. Se simte si o usoara lipsa de putere. Lichid de frana si servo sunt in limite.
Puteti sa imi dati ceva sfaturi, ce sa verific verfic?
Va multumesc anticipat.
Masina es S40 2.0, an 2005.
-
Buna ziua. Astăzi mi s-a aprins martorul ABS. Ca si simptome, a mers motorul sacadat ca si cum ar merge in trei. Am accelerat usor, usor dupa care și-a revenit, dar mi s-a aprins martorul ABS in bord. Se simte si o usoara lipsa de putere. Lichid de frana si servo sunt in limite.
Puteti sa imi dati ceva sfaturi, ce sa verific verfic?
Va multumesc anticipat.
-
Buna seara. Codul de rulment intermediar planetara 30757375 este acelasi cu 19945?
Am gasit pe oem cod 30757375 pret 600 ron.
-
Salut. Merge, dar cam trebuie sa vorbesti un pic mai tare,
La specificatii, scrie ca merge pe Androis si IOS, dar in schimb se aude bine de tot Yuotube-ul.
Zgomotul de fond este insesizabil.
Eu am Momentum-High Performance ca si echipare. Dat fiind faptul ca magazia de CD a picat si dupa multe modulatoare FM folosite si incercate, acest Xiaomi Roidmi a fost si este pentru mine cea mai buna optiune.
Avand abonament la digi-mobil (40 GB/luna), telefonul este conectat zilnic la acest modulator.
Recomand.
-
Buna seara. Puteti incerca si asta. Se aude super.https://www.emag.ro/incarcator-auto-xiaomi-roidmi-2s-2xusb-fast-charge-3-8a-bluetooth-4-0-fm-si-microfon-negru-bfq02rm/pd/DKZ4X7BBM/?utm_source=facebook&utm_medium=dpa_emag&utm_campaign=facebook_dpa_ongoing_abandon_cos_3p_r_s_ad1_daily&utm_content=dpa&utm_term=ab_cos_3p_r_s_ad1_daily&cmpid=64211
-
Salut. Am aceeasi problema cu pierderea lichidului de frana, si aceeasi problema cu pedala de ambreiaj care ramane la jumatatea cursei. Masina este S40 2.0D din 2005, si are 206000 de km, la care nu am schimbat chitul de ambreiaj si nici volanta. Daca apas pedala de ambreiaj pana la jumatatea cursei se aude un carait metalic. Intrebarea este daca mai pot merge cu masina, s-au trebuie sa o duc in service?
-
Asa au stiut ei sa il dea jos, la un moment dat vroiau sa dea jos capacul de la culbutori.
-
Da, este luata de net.
De pe net.
1 person likes this -
-
Buna seara. De doua zile am fost la un service, pentru a curata EGR. S-a chinuit mecanicul sa il dea jos, a dat bateria jos, suportul de la baterie, intr-un final a reusit. Valva de la EGR, nu era imbacsita, doar putin afumat. L-a dat cu un spray de curatat,l-a periat, dupa care l-a montat la loc.Am uitat sa specific ca, pana sa desfaca EGR, mi-a desfacut un surub de la un furtun care duce la turbina dupa care l-a strans la loc.
De atunci mi-a crescut consumul la motorina, unde imi arata in bord consum mediu 7.8, acum 9-9.3.
Si parca merge in 3 bujii, cand este in sarcina, la relanti toarce normal.
Daca imi puteti da ceva sfaturi, v-as fi recunoscator.
Va multumesc anticipat.
-
Au sigurantele puse, nu le-au dat jos. Am sa mai merg cu ele dupa care am sa le schimb.
-
Va multumesc pentru sfaturi.
-
Se poate sa am uzura la etriere?
Placutele vechi aveau cam 80% uzura cand le-am schimbat, si nu clancaneau.
-
Nu stiu ce sa mai fac. Decat sa merg la carpacii de la reprezentanta Volvo Constanta, am sa mai merg cu ele pana ies din iarna si am sa caut sa pun placute pe original.
-
Asta stiu.
TRW-urile erau fixe si nu culisau pe etrier, erau lipite de disc, iar ATE-urile joaca de zici ca mai au un pic si fac o hora
-
Cum arata, ca sa le zic celor de la service.
Multumesc.
-
Salut. Sunt la locul lor sigurantele.
Chiar azi am fost la mecanic sa verifice.
Solutia data de service, sa imi comande pe original placutele, sa vada daca au aceleasi repere ca si dimensiuni.
-
Salut. Aceeasi problema o am si eu cu placutele de pe fata. Au joc in etrier,le misti cu mana. Am schimbat discurile(Brembo) si placutele (TRW), dupa cativa km parcursi am constatat zgomotul produs de placute( la franare). Am revenit in service si mi-au comandat altele (ATE), pe care le am si acum pe masina. Aceeasi problema.Mi-au curatat culisantii de la etriere, aceeasi problema.
Cand franez la semafor sau parchez zici ca se rupe (clack clack), m-a zapacit de cap.
Un sfat daca putei sa imi dati.
Multumesc anticipat.
-
Salut. ptr. s40 dupa 2005 puteti cumpara doar lamele (guma de la stergatoare), de la reprezentanta vw.
Mergeti si cereti lamele ptr VW Golf Plus, costa in jur de 70 RON.
Una din ele se potriveste la fix, iar la cea mai lunga trebuie taiata putin
La perechea de lame primiti si doapele din capatul stergatoarelor
-
Pai cea de langa debitmetru era defecta,blocata pe deschis.
-
Salut.
In sfarsit am gasit buba. ,,Convertor presiune, esapament'', asa se numeste piesa, era blocata pe deschis. Cei de la service mi-au dat piesa jos, au curatat-o su spray, au suflat-o,isi revenise functiona normal.
Am plecat in probe, 160-180 la 200km/h a intrat in protectie motorul, tinand cont ca inainte imi intra in protectie la 140km/h.Ne-am intors in service au demontat piesa care era blocata din nou pe deschis. Am dat comanda la piesa[codul piesei 748363], costa 270 ron.
Atasez si poza piesei.
-
salut un pret pentru Denso 9639027480
079800-5602 5V
-
salut! am avut si eu aceeasi problema, cand ma dadeam la ea, pe la 140 km/h intra motorul in protectie nu se mai accelera.Am fost la reprezentanta, am pus testerul pe ea, imi dadea eroare turbina,senzor vacuum, senzor admisie. Dupa ce mi-au curata senzorul de la admisie nu am mai avut probleme.
-
ala este
Martor abs aprins
in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Posted · Report post
Problema rezolvata. Mufa care intra in senzorul abs, nu era băgată bine. S-a curatat cu spray de contact, pusă la loc in senzor abs.
Martorul ABS stins. Am din nou ABS si SRS.
Rog moderatorul sa închidă topicul.
Mulțumesc.