Evrens

Membru
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Evrens


  1. Acum 15 minute, Evrens a spus:

    Buna ziua. Astăzi mi s-a aprins martorul ABS. Ca si simptome, a mers motorul sacadat ca si cum ar merge in trei. Am accelerat usor, usor dupa care și-a revenit, dar mi s-a aprins martorul ABS in bord. Se simte si o usoara lipsa de putere. Lichid de frana si servo sunt in limite. 

    Puteti sa imi dati ceva sfaturi, ce sa verific verfic? 

    Va multumesc anticipat. 

    IMG_20181126_153116.jpg

    Masina es S40 2.0, an 2005. 


  2. Buna ziua. Astăzi mi s-a aprins martorul ABS. Ca si simptome, a mers motorul sacadat ca si cum ar merge in trei. Am accelerat usor, usor dupa care și-a revenit, dar mi s-a aprins martorul ABS in bord. Se simte si o usoara lipsa de putere. Lichid de frana si servo sunt in limite. 

    Puteti sa imi dati ceva sfaturi, ce sa verific verfic? 

    Va multumesc anticipat. 

    IMG_20181126_153116.jpg


  3. Salut. Merge, dar cam trebuie sa vorbesti un pic mai tare,

    La specificatii, scrie ca merge pe Androis si IOS, dar in schimb se aude bine de tot  Yuotube-ul.

    Zgomotul de fond este insesizabil.

    Eu am Momentum-High Performance ca si echipare. Dat fiind faptul ca magazia de CD a picat si dupa multe modulatoare FM folosite si incercate, acest Xiaomi Roidmi a fost si este  pentru mine cea mai buna optiune.

    Avand abonament la digi-mobil (40 GB/luna), telefonul este conectat zilnic la acest modulator.

    Recomand. 

     


  4. Salut. Am aceeasi problema cu pierderea lichidului de frana, si aceeasi problema cu pedala de ambreiaj care ramane la jumatatea cursei. Masina este S40 2.0D din 2005, si are 206000 de km, la care nu am schimbat chitul de ambreiaj si nici volanta. Daca apas pedala de ambreiaj pana la jumatatea cursei se aude un carait metalic. Intrebarea este daca mai pot merge cu masina, s-au trebuie sa o duc in service?


  5. Buna seara. De doua zile am fost la un service, pentru a curata EGR. S-a chinuit mecanicul sa il dea jos, a dat bateria jos, suportul de la baterie, intr-un final a reusit. Valva de la EGR, nu era imbacsita, doar putin afumat. L-a dat cu un spray de curatat,l-a periat, dupa care l-a montat la loc.Am uitat sa specific ca, pana sa desfaca EGR, mi-a desfacut un surub de la un furtun care duce la turbina dupa care l-a strans la loc.

    De atunci mi-a crescut consumul la motorina, unde imi arata in bord consum mediu 7.8, acum 9-9.3.

    Si parca merge in 3 bujii, cand este in sarcina, la relanti toarce normal.

    Daca imi puteti da ceva sfaturi, v-as fi recunoscator.

    Va multumesc anticipat.


  6. Salut. Aceeasi problema o am si eu cu placutele de pe fata. Au joc in etrier,le misti cu mana. Am schimbat discurile(Brembo) si placutele (TRW), dupa cativa km parcursi am constatat zgomotul produs de placute( la franare). Am revenit in service si mi-au comandat altele (ATE), pe care le am si acum pe masina. Aceeasi problema.Mi-au curatat culisantii de la etriere, aceeasi problema.

    Cand franez la semafor sau parchez zici ca se rupe (clack clack), m-a zapacit de cap.

    Un sfat daca putei sa imi dati.

    Multumesc anticipat.


  7. Salut.

    In sfarsit am gasit buba. ,,Convertor presiune, esapament'', asa se numeste piesa, era blocata pe deschis. Cei de la service mi-au dat piesa jos, au curatat-o su spray, au suflat-o,isi revenise functiona normal.

    Am plecat in probe, 160-180 la 200km/h a intrat in protectie motorul, tinand cont ca inainte imi intra in protectie la 140km/h.Ne-am intors in service au demontat piesa care era blocata din nou pe deschis. Am dat comanda la piesa[codul piesei 748363], costa 270 ron.

    Atasez si poza piesei.

    post-4425-1287788995749_thumb.jpg