emy

Membru
  • Content count

    171
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by emy


  1. Salutare,

    Din greseala mea trebuie sa schimb un rulment fata stanga. Zic din cauza mea ca am avut un capat de bara defect, am circulat mult asa pana a ajuns uzura la panza si am facut pana. Am schimbat cauciucul, nu stiusem de capatul de bara ca era defect, am circulat mult pana la verificarea technica, cei de acolo mi-au spus sa-l schimba. L-am schimbat, deja se facuse uzura interioara si la cel nou, am schimbat capatul de bara, l-am schimbat numarand vreo 20 turns, dar erau doua branduri diferite. Nu am mers sa fac alignmentul si a inceput sa apara un zgomot pe fata, stanga. Am facut si la cauciucul nou pana, din cauza uzurii, nu pana la panza, dar era bine uzat. Am schimbat cauciucurile din nou, dupa 3 luni, si  i-am facut alignmentul. Cu cele vechi si uzate pe interior nu se auzea zgomotul asa de tare, numai cand invarteam volanul in stanga, acum cu cele noi se aude si mers drept, in stanga foarte tare, sprea dreapat nu se aude nimic. Din nefericire nu pot merge numai rotind volanul in dreapta :)

    Am luat un rulment, Fag, ma gandesc la cele doua prese de rulmenti din imagine, care sa o i-au, tool kitul din cutia albastra 78mm, celalalt cred ca e general, hidraulic.

    Care e mai indicat?

    Multumesc.

    bearing.png

    bearing_.png


  2. On 11/17/2022 at 4:25 AM, IMSS402011 said:

    Salutare băieți. Ieri după o zi de muncă, când m-am suit în mașină sa plec acasă, după pornire mi-a apărut acest mesaj "anti patinage repar demandee", și SRS-ul aprins in același timp ștergătoarele merg continuu și semnalizării nu mai merg.  Știți cumva care ar fi cauza? Vă mulțumesc 

    Buna, si eu am avut astfel de probleme, am scos panoul de sigurante complet si l-am curatat cu un spray curatare contacte electrice, a iesit ca nou. De atunci nu am mai avut nici o problema...am mai avut o probleme cu acul care indica nivelul motorinei in rezervor, nu era stabil, ba sus, ba jos...i-am mai dat o curatare panoului de sigurantre si s-a rezolvat.


  3. On 2/17/2022 at 5:45 PM, mariusdaniel said:

    Up-urile sunt interzise prin regulamentul grupului, precum și anularea DPF prin lege. Unde ne trezim aici?

    Asa, am luat-o, cu DPF anulat, si remaped, nu am stiiut ce e ala DPF...Cand am facut verificarea technica, acum cateva zile, parametrii au fost ca a unei masini noi. Noxele sunt aceleasi, cu s-au fara DPF, doar fumul negru face diferenta. Acum vreo 25 de ani, eram copil, cand trecea un "DAC de masina" iesea un fum negru de nu mai vedeai nimic minute bune, il inhalam, era ceva normal. Acum am devenit sensibili, se rupe panza ozonului din cauza fumului....am auzit ca toate tancurile rusilor sunt echipate cu DPF, o fi adevarat?

    ...Legea nici cei care o fac nu o respecta, de ce ar trebui noi sa fim mai patrioti?

    1 person likes this

  4. On 9/20/2021 at 4:33 PM, Nicuke said:

    Salut! Acelasi model il am si eu si am schimbat fulia fara probleme! Pe INA e undeva la 170 de lei! Daca ai un pistol de impact o desfaci usor dupa ce dai alternatorul jos, daca nu ai e un pic mai dificil!! Cea care o ai pe el acum, o desfaci cu un imbus mare, nu mai stiu dimensiunea! Cea pe INA, daca o alegi pe asta nu se strange cu imbus, ci iti trebuie o cheie speciala!

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

    Salut. Mersi pt reply. O rola INA e €55 si un Alternator nou €115. Daca tot dau alternatorul jos mai bine pun altul nou. Credeam ca se poate schimba fulia fara sa dau jos alternatorul. Am pistol de impact. Daca as schimba fulia, as pune asemanatoare cu cea de pe alternator, AS-PL AFP6012 Alternator Freewheel Clutch se pare ca e identic, celelalte compatibile, inclusiv INA, sunt si mai scumpe si implica o cheie spaciala. Fulia cea veche e prins pe interior cu un surub? Cum se desface? Vreau sa fiu sigur de reusita, sunt dependent de masina.

    On 9/21/2021 at 3:20 PM, Ujio said:

    Cele mai falsificate marci sunt cele ce se vand cel mai bine.Am cheia dar esti departe,prea.

    INA?

    1 person likes this

  5. Salutare,

    Fulia alternatorului face zgomot cand e motorul rece. Cum mi-am dat seama? am pornit masina, zgomotul era prezent, am oprit-o si aplicat w40 pe rola respectiva, zgomotul era foarte, foarte minim. Dupa eticheta e Denso 150A, rola e diferita de majotitatea, nu implica o cheie speciala, dar, cica nu se poate schimba numai fulia.....cu exceptia fuliei, alternatorul merge OK. 

    Intrebarea, se merita, cred ca, chinul de a schimba fulia, deca e schimbabila, ori un alternator nou? Am gasit o posibila inlocuire a fuliei, la €19 AS-PL AFP6012 Alternator Freewheel Clutch Ø: 54,70mm, care cred ca e compatibila.

    Alternatorul Denso 150A €115, ori AS-PL 150A €95. Masina are 203000km.

    Multumesc

    Pic_1.PNG

    Pic_2.jpg

    Pic_3.jpg


  6. On 2/21/2021 at 3:39 PM, gicusorlex said:

    Simplu..dar complex :)))))

    Am scos tapiteria de pe scaun...sarmele impecabile...nu era de acolo.

    Masor firrle ce intra in scaun...nu venea curent...la sofer aceleasi fire venea.

    Scot consola centrala, ma uit la butoane..poate era ceva intrerupt pe placa cu butoane pe spate...dau cu spray de contacte...dau si la mufa care  conecteaza cablurile

    Pun la loc...fara speranta ( ca nu vazusem nimic in neregula)

    Pornesc...o las 2 3 minute si

    SURPRIZA!!!!

    MERGE!!!

    Deci, niste contacte imperfecte la mufa ce conecteaza consola sau placa din spate fiind stearsa cu spray...

    Bafta!

    O sa incerc si eu, teoretic, nu ar trebui sa fie din scaun, sub tapiterie, scaunul pasagerului nu e asa de folosit ca cel al soferului, e ca nou.


  7. La motoarele diesel, pana sa rezolvi o problema, trebuie sa schimbo cam tot ce e bucsarie. Eu, pt o bataie la pornire, ca si cum se lovesc doua metale grele una de cealalta, am schimbat: amortizorul, tamponul antibalans, ambele brate, planetara cea lunga....si tot asa face :(...mai am de schimbat cel de sub baterie si cel de la cutie...apropo de planetara, cand am dat jos acel colier care tine rulmentul, pe youtube am vazut ca e f ruginit, in schimb, al meu e ca nou, shiny, cred ca are putin joc intre colier si rulment....asa trebuie sa fie? Cand l-am pus la loc, era ca si cum nu tine nimic,  cand pui colierul peste rulment, trebuie sa simti ca sta pe el, si are un mic gap, colierul, stanga, ori dreapta, cand pui suruburile sa stea strans.


  8.  

    Salutare, sa nu mai deschid alt topic, ca e despre acelasi subiect.  Ambi spalatori faruri au incetat sa mai funtioneze, lichid parbriz plin, farurile aprinse, nu pe 0, siguranta OK, releul nu stiu care e. Stie careva acesti spalatori au o pompa separat de cea de parbriz fata/spate? Masina e din 2007 octombrie.


  9. 15 hours ago, BogdanG said:

     

    @macovei recomand motor de 2L in 5 cil sau daca vrei neaparat mai nou trebuie D4 dupa 2017 cu o anumita serie motor, altfel nimeresti un motor ce papa 1L ulei la 1000 km si nu e okay . 

    Bogdan, ai putea sa imi spui care e acel motor de 2L in 5?....nu toate D4 dupa 2017 au acelasi motor?

    Era mai, mai sa i-au V60 D4 din linkul de mai jos. Vreau sa ma documentez mai bine la ceea ce i-au, as vrea sa schimb masina, nu acum ci in primavara. Mai tin V50-ul pana face guvernul imposibil de tinut masinile sub 2008. S-ar putea la anu.

    https://www.donedeal.ie/cars-for-sale/volvo-v60-2-0-d4-190-bhp-business-edition/25890559


  10. Nici a mea nu mai baga, are o scapare minora (condenser) care,  odata incarcat, se descarca in timp de un an. Nu il schimb, e ok si asa, nu e asa cald pe aici. Cand am dat jos bara fatza, am vazut pe radiator racire un lichid verde, deci e fisurat. Ma gandesc sa folosesc leak stop lichid, sa reduc din cost....numai vreau sa bag multi bani in ea, aici, guvernul, o sa puna presiune pe masinile pe motorina, ne fortzeaza sa renuntzam la ele, in favoarea celor pe baterii reincarcabile.


  11. Am luat degeaba bateria, ce-a veche indica 12.74V curentul, fara bornele de la masina conectate. cu bornele imi indica 12.31, am crezut ca ma lasa..... Am gresit, am  masurat curentul cu bornele conectate, normal ca sunt consumatori si curentul nu e real. Cred ca o sa las tot BOSCH-ul pe masina, am mai mare incredere in Bosch. 


  12. Am pe masina S3 007 BOSCH 12V 70AH 640A de cand am luat-o, 2016, nu am avut probleme deloc cu ea. Am masurat bateria si imi da 12.31v cu motorul oprit, asta inseama cam 50% incarcata, fac drumuri lungi, dar se pare ca nu se mai incarca, ramane la 12.31v, cu masina pornita e, parca 14.6v, alternatorul incarca. nu am probleme. porneste masina, dar vreu sa o schimb, vreau sa fie bateria 100% incarcata, asta numai vrea, volvo recomanda Ah80 CCA700, se pare ca merge si cu cea pe care o am 70Ah CCA640.

    Am gasit pe eBay un seller care vinde numai baterii, se da ca painea calda, 4 ani garantie. Numai azi s-au vandut vreo 20. Am vorbit cu sellerul si zice ca e de 12V Ah78, CCA 690:

    https://www.ebay.ie/itm/New-Genuine-OEM-Heavy-Duty-Car-Battery-Type-096-100-78ah-4-YEAR-GUARANTEE-24HR/111232380774?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

    Nu inteleg chestia cu Ah78, de ce nu 80? s-au CCA 690, de ce nu 700?


  13. Dupa ce multi mecanici, care au lucreat si "indepartat" cauza uleiului in regiunea ultimului injector, partea dreapta, Au schimbat si saiba cupru de la un injector, minciuni care m-au costat bani -  baza injectorului era curata, nu era urme de ulei ori motorina.....am descoperit cauza si rezolvat-o. A fost atat de simplu, ma intreb, cei partu mecanici, specializati in volvo, de ce nu au depistat cauza?

    Valva, mai bine zis membrana de cauciuc a valvei era crapata in partile laterale, uleiul trecea prin ea si ieasea prin orificiul capacului valvei, care e in partea injectorului. Desi puteam sa schimb doar membrana, am ales sa schimb tot capacul culbutori. Dupa ce l-am montat, am avut scapari de ulei prin alta parte, poate nu am curatat suprafata ori strans prea tare... L-am demontat si pus garnitura cea veche care arata mult mai bine, Am strans-o la parametri recomandati de volvo, 5Nm si apoi 10Nm ( dupa ce am curatat suprafata cu brake cleaner),  vad ca e ok acum. Nu stiu care sa fie cauza deteriorarii acelei membrane, temperatura, presiune mare a uleiului?

    Ce mi-a ramas acum e scaparea de gaze la imbinarea dintre turbo si down pipe, cei care mi-au montat turbo au zis " asa trebuie sa fie, toate masinile au scapari de gaze acolo". Cand deschid geamul gazele trec prin plamani mei inainte de a trece prin EGR, catalizator. O sa fac sa nu mai iasa deloc, o sa pun alt colier si exhaust paste.

    Am facut verificarea technica recent, vad ca a rezistat motorul la turatiile testului, mi-a torat tare masina. am inteles ca sunt cateva cicluri de turatie ca sa atinga ...cantitatea de noxe specifica masinii. Dar de fiecare data cand i-au masina de la verificare merge foarte bine, si franele merg mai bine. Eu o tin max la 2500 rot/min.

    Am bagat Ceratec in ulei, motorul nu se aude aproape deloc din masina, o schimbare dramatica de zgomot, si am bagat numai jumatate din cantitatea de 300g

    IMG_20190821_123024.jpg

    IMG_20190821_121119.jpg

    PhotoEditor_20190815_154352531.jpg

    IMG_20190822_170442.jpg


  14. Am schimbat suportul motor, (febi bilstein 39363) cel din imagine, tot nu am scapat de bataia la pornirea motorului. Cel vechi, normal, dupa aproape 200 mii km, nu mai era asa de tare ca cel nou, partea din interior se misca foarte usor, stanga/dreapta, plus avea crapaturi pe partea de deasupra unde este acel gel, parca a mai luat si din vibratiile motorului. Am sa schimb si cel de la cutia de viteza, poate si cel de sub baterie. Daca tot ma apare bataia respectiva, cred ca volanta e buba, cu toate ca masina merge bine si nu are vibratii.

    S-a schimbat foarte usor, cel mai greu a fost vasul de racire sa-l scot din cele doua prinderi, am depus ceva efort.

    IMG_20190522_114616.jpg


  15. On 5/16/2019 at 9:54 PM, JAD said:

    Salut, 

    De ce testezi alte branduri de ulei, ceva in neregula cu cel original Volvo?

    Multumesc.

    Care este cel original, Volvo? Am fost la dealer pt niste piese, si ce sa vezi, pe bidoanele de ulei originale, (erau pline rafturile) nu scria volvo, ci Mobil 1. Se pare ca ei lucreaza NUMAI cu Mobile 1. Si totusi, care este uleiul original Volvo?

    Am pus Total pt ca Volvo il recomanda. Comparat cu Motul se pare ca consumul de diesel a mai scazut. 

    1 person likes this

  16. Terminat schimbul de ulei. De data asta am pers pe Quartz 9000 Future NFC 5W-30, Mahle filtru motorina, Blue Print filtru de aer si Open Parts CAF2025.11 Cabin Air Filter Active Carbon pe care inca nu l-am pus.

    Sper ca uleiul Total sa nu fie un downgrade de la Motul . Uleiul Total nu prea e popular in randul masinilor volvo! Sa vad cum se comporta.